نتیجه ای مشکوک برای انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۳/۱/۲۰ کد خبر: 69838 منبع: پرینت

در حالی که مردم شریف شهر کابل با شور و شوق زیادی در سایت های انتخاباتی حضور بهم رسانیدن اینبار هم چنان شاهد بی عدالتی کمیسیون انتخابات در مورد مردم صل حدوست غرب کابل بودیم.

در سایت مسجد امام مهدی واقع ناحیه 13 شهری کابل و چهار سایت همجوار آن بعد از دوازده ظهر دیگر برگه تمام شد و ساعت ها مردم منتظر رسیدن برگه در این سایت بود که بی نتیجه ماند و در آخر کسی که به حیث رییس آنجا بود ساحه را به بهانه ای ترک کرده و مردم بی سرنوشت باقی ماندند.

اینجانب چندین بار به شماره شکایاتی کمیسیون انتخابات تماس هم گرفتیم اما جواب هم نداد. صدها نفر سر انجام بدون این که در سرنوشت آینده شان شریک شوند مایوسانه به خانه های شان باز گشت نمودند. نمی دانم می توان نتیجه این انتخابات را شفاف گفت یا پر از تقلب در حالی که شنیده می شود در برخی ولایات و حتی ساحات شرق کابل بهر سایت تا 3000 برگه داده شده و در غرب 1800 برگه!


مهدی نشیط


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کمبود اوراق رای دهی در نقاط خاص تصادفی نیست و یک خیانت پلان شده و دقیقاً سنجیده شده بوده۰ عقب گراهان و خائنین شناخته شده به همین خاطر در طول این چندین سال مانع سرشماری عمومی در کشور شده اند۰ چیزیکه اعیان است چه حاجت به بیان است۰
آهنگر

>>>   این یک نوع تقلب است که باید ریس کمسیون انتخابات محاکمه شود.
حمیدی ارزگانی

>>>   ...به فاشیست قومی، هر گز از حیله و مکر و فریب این مکاران تاریخ دست بردار نیستند.
بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است