دستورالعمل تازه جیمز برای داکتر اشرف غنی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۰    ۱۳۹۳/۱/۱۱ کد خبر: 69272 منبع: پرینت

متن توصیه نامه دوم جیمز کارویل (عضو حزب دموکرات امریکا، مسوول ستاد انتخاباتی بیل کلینتون و مشاور صدراعظم اسراییل که فعلا در راس ستاد انتخاباتی و مشاوران تبلیغاتی اشرف غنی احمدزی قرار گرفته است)، به اشرف غنی احمدزی نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، بصورت محرمانه به شبکه اطلاع رسانی افغانستان رسید که عینا خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می داریم:

عالیجناب داکتر اشرف غنی احمدزی؛
در پاسخ به سوال دوست مشترک ما باید بگویم که در شرایط کنونی امکان آن را ندارم ولی تلاش خواهم نمود به شکلی مناسب تدارک آن را ببینم. در واقع برخی موانع در ایالات متحده مشکل اصلی برای چنین کاری است. باید اعتراف کنم پرزیدنت اوباما هنوز هم مردد است ولی فکر می کنم می توان او را هم راضی نمود. وضعیت رقیبان اصلی شما معضل کمی نیست با این وجود باید بدون خستگی کار کنید.

و اما آخرین توصیه ها:
1ـ دفاتر تبلیغاتی خود را همیشه با نشاط حفظ کنید. به آنها توصیه نمایید مبارزه انتخاباتی سه مرحله دارد که ما هم اکنون در مرحله اول آن قرار داریم.

2ـ حرکت شما در برخی مناطق بسیار عالی بود. خانم ایزابل به دقت اوضاع را زیر نظر داشته و از وضعیت فعلی راضی است.

3ـ میزان ریش شما در حد مطلوبی است. آراستگی آن را حفظ کنید.

4ـ با کمک دوست مشترک ما سه متن سخنرانی برای مناطق جنوبی آماده کرده ام که باید بدون تغییر در کلمات مورد استفاده قرار گیرد. نگران سایر مسایل آن نباشید، مشاورانم بارها این متن ها را بررسی کرده اند.

5ـ خستگی بیش از حد بعد از کمپاین بدخشان طبیعی بود ولی نباید از قرص آرام بخش با دوز بالا استفاده می گردید. دکتر مایک همین امروز در این باره دستورالعمل جداگانه ای برای شما خواهد فرستاد.

6ـ زمان انجام تمرینات یوگا را کمتر از 20 دقیقه قرار ندهید اگر چه توصیه من همچنان حداقل 40 دقیقه در روز است.

7ـ سخنرانی های خانم رولا را تا هفته آخر استمرار دهید. در این باره خانم ایزابل موارد خاصی را به ایشان آموزش خواهد داد. به خانم رولا تاکید کنید دقیقاً مطابق دستورالعمل رفتار نماید.

8ـ به آقای عبدالرشید دوستم تذکر دهید در هنگام مشایعت شما فاصله ای که قبلاً توصیه کرده ام را مراعات نماید. نه بیشتر از آن و نه کمتر از آن. همچنین به نظرم در کمپاین هشتم، ایشان کمی مست به نظر می رسید که البته شاید به دلیل خستگی ناشی از سفرهای مکرر بوده است.

9ـ بخشی از تصاویر دوربین دوم را در کمپاین ها مرور کنید و اگر فرصت آن را ندارید این کار را به آقای بیگ محول کنید. رفتار مردم در هنگام سخنرانی نباید از چشم شما دور بماند.

10ـ نوع خنده خود را کنترل کنید، شما باید لبخند مقتدرانه داشته باشید ولی در هنگام قهقهه فرم صورت شما برهم می ریزد.

11ـ وضعیت جسمی شما برای من نگران کننده است، کوچک ترین بی توجهی به آن می تواند کل سرمایه گذاری شما را با تهدید مواجه نماید.

باز هم توصیه می کنم دستورات تخصصی دکتر مایک را با دقت انجام دهید، تبحر ایشان در این موارد بسیار عالی است.

با بهترین درودها


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

این دکتر مایک که در این گزارش از او نام برده شده است جاسوس سازمان سیا است. وی مسوول سازماندهی عملیات روانی را برعهده دارد و فعلا هم در هتل آریانا که در تصرف سازمان سیا می باشد ساکن هست.
یک هموطن از کابل

>>>   این طرزالعمل نبود بلکه توهین به غنی غریب است سراپا بیچاره را تحت فشار روحی قرار داده است
از کابل اشکریز

>>>   إن شاء الله، پيروزي داكتر صاحب أشرف غني أحمدزي را به تمام ملت أفغانستان پيش از پيش تبريک ميگويم،
داكتر أشرف غني أحمدزي يک چانس طلايي هست، واين چانس طلايي را ملت افغانستان هيچ وخت از دست نميته، إن شاء الله
تخاري

>>>   هر قدر که دستورالغمل های خوب برای آقای اشرف غنی داده شود فایده ندارد. همه سرمایه گذاری هایش به هدر میرود به خاطریکه او افراد متعصب را که برای وحدت ملی افغانستان خطر ناک می باشند در تیم خود جمع کرده است ازین خاطر هم پیروز شدنی نیست. مطمین باشید.
محمد

>>>   من تشکر میکنم از آقای جمیز به هیچ وجه نگران آقی اشرفک نباشید با دوستن اسرائیلی تان
بعد از چیدن وآریش کابینه داکتر عبدالله این وظیفه آقای داکتر عبدالله است که به عنوان شهروند
چند دینه وچند تابعیته آقای اشرفک را به جزو بیماران روانی در شفا خانه علی آباد کابل راجستر
کند تا دیگر درس عبرتي باشد به شما آمریکا یی ها وغربی ها تا افعانستانی های که توانی فکری
بالا دارن برای ما پستی ارسال کنید نه مریض روانی ودانشنمد از چوب تراشیده عصبانی روده درد
آیاشما نمیفهمید که ورزش یوگا برا کسی خوبه درای کاملاً عقل سلیم باشه البته شما هاآزرده نشوید
اشرفک که سرش به تنش نمیرزه ولی دوستم خان یک وقت خوبی کرد برای افعانستان اون در دشت لیلی
وقلعی جنگی حسابی از کاکا های اشرفک پزیرای کرد نباشه درس خوبی بود برای امثال اشرفک
با احترام سمیع

>>>   آقای غنی ازطرف فیلر خود نصیحت گردیده اوحتماًبه این حرفهاگوش میدهد واحتمال هم دارد که آمریکااورا این بار درافغانستان نماینده خویش قرارخواهندداد.
نقــوی

>>>   دستک دستک زدن را درهنگام سخنرانی هم باید کم کند!!
این نکته را برایش نگفته اند.

>>>   انشاء الله گوش دادن بحرفهای مستر جیمز و عمل کردن مطابق آن اشرف غنی به نظر ملت افغانستان منفور تر می سازد.
ارسلا ملتیار
جلال آباد

>>>   ما با اسراییل ویهود ونصارا کار نداریم آنها در طول تاریخ این کار را انجام داده اند نه تنها درافغانستان بلکه درسطح جهان میخواهند مهره های تربیه شده خودرا حاکم سازند درقدم اول از طریق رسانه ها آنرا شخصیت سازی میکنند القاب دروغین به آن پیوند میکنند تا مردم ساده لوح وبیسواد را زیر تاثیر ببرند بعدا آنرا شامل سیاست وانتخابات میسازند یهود ها ومسیحی ها مانند اشرفغنی بیش از ده نفر درافغانستان دارند ملت مسلمان افغانستان باید کمی عقل خودرا بکار انداخته کاندید مسلمان وغیر مسلمان کاندید افغان وغیر افغان را تشخیص دهند نه تنها اشرفغنی بلکه یهود ها درلباس ملا عالم رهبر دین .... مردم را تربیه میکنند تو فکر میکنی که یک عالم است یک رهبر است اما درحقیقت یک یهود ویک مسیحی میباشد قسمیکه درافغانستان تجربه شد که چهل سال ملای یهودی درافغانستان ودرمسجد پل خشتی مردم را نماز داد وامامت کرد بعد از چهل سال گفت من یهود بودم نماز های خودرا برگردانید اگر چه اکثر مسلمانان افغانستان چهره اشرفغنی را شناخته اند اما هستند یک تعداد مسلمانانی که دربند قومیت وملیت حق را ازباطل روشنی را ازتاریکی تشخیص نمیدهند واین کشور رادودسته به یهود ها واسراییل تسلیم میکنند
سید اکبر از کابل

>>>   هی هی ای مردم ساده!
اشرف غنی هم دوستان شخصی دارد مانند دوستان رهبران همه تنظیمها. همه مشوره ها دوستانه بود

>>>   خیانتی که رهبران... هریک (استاد خلیلی حضرت صبغت الله مجددی پیر سید احمد گیلانی) درحق جهاد دین مقدس اسلام واین ملت واین سرزمین نمودند به خدا باور کنید که بیشتر از ابوجهل ببرک کارمل وملاعمر است زیرا این رهبران محترم میدانند که اشرفغنی یک مسلمان نیست همه پلان هایش ضد جهاد ضد مجاهدین وضد دین مقدس اسلام وضد وحدت ملی است اینها خو مردمان تحصیل کرده ودانشمند هستند حتی مردم بیسواد ما هم این را میداند که اشرفغنی نه مسلمان است ونه افغان یک اجنت اسراییل وغرب است اگرچه درین سرزمین مسلمانان تاهنوز زنده هستند واشرفغنی وامثالهم نمیتوانند هیچگاهی به قدرت برسند اما این سه رهبر... همه قدروعزتی که ازطرف مجاهدین مسلمانان افغانستان وملت برایشان داده میشد ازبین بردند بعد ازین هیچ مسلمان وهیچ افغان این هارا به صفت یک رهبر ... نمیشناسد ودرپشت این سه رهبر نماز خواندن هم حرام است واگر بمیرند ما مجاهدین ومسلمانان افغانستان از همین حالا اعلان میکنیم که خدایا اینها را هرگز نبخشی که با جهاد بامجاهدین وبادین تو تجارت کردند شما که خودرا زعمای جهاد ومجاهدین میدانید باید ازبرادر وهمسنگر تان استاد سیاف داکتر عبدالله قطب الدین هلال شیرزی جنرالوردک ازیکی ازین مجاهدین حمایت میکردید اگر ازین ها حمایت نمیکردید پس به اشرفغنی ثهود هم کمپاین نمیکردید
از شبکه اطلاع رسانی افغان صمیمانه تقاضا دارم تا این پیام ما مسلمانان مظلوم را ومجاهدین محروم را به نشر رسانیده واز همه مسلمانان میخواهیم تا این پیام ما مجاهدین را به گوش این رهبران برسانند که شما بعد ازین نه رهبر ما هستید ونه خواهید بود و,,, بررهبران دروغین ... ومردم
کابلی

>>>   تخاری صاحب: مثلیکه اشرف غنی در صحبت های خود بسیار گپ کلان میزند و برای مردم کوه ها را طلاه میسازد و اب ها را شاد، خودت نیز از ان یاد گرفتی، گپ کلان نزن که دهنت پاره نشود، یک متل فارسی است که میگویند... کلان بخور مگر گپ کلان نزن.
چهاردهی کابل

>>>   سلام:- پول های باد اورده را باد میبرد من معتقد هستم که او به دلایل متعدد هرگز برنده نخواهد شد چون مردم اورا شناخته اند و دیگر فریب نخواهند خورد مطمئین باشید برنده شدن او هم مثل سوال اقای عمر بی پاسخ خواهد ماند .....

>>>   همین قدر میگویم که هیچگاهی غلام ومزدور رییس جمهور افغانستان شده نمیتواند اگر میتوانست دیگران را خو بخاطر نداریم اما ببرک کارمل وداکتر نجیب را خوب بیاد داریم که با بزرگترین وخونخوارترین ارتش قدرتمندجهان نتوانستند درین کشور حکومت کنند فکر نکنم که اسراییل قویتر از پکت وارسا وشوروی سابق باشد مطمن باشید وفریب نخورید که همه ابرقدرت های جهان از نام ملت سرفراز ما میترسند زیرا همه یک بار شکست رادرین سرزمین تجربه کرده اند ودرس عبرت گرفته اند واسراییل ضعیف با اشرفغنی ضعیفش خو هیچکاری نمیتواند

>>>   هموطنان عزیز ومسلمان:
کسی که غیرت ندارد ایمان ندارد کسیکه ایمان ندارد وجدان وضمیر ندارد کسیکه غیرت ندارد نه درین سرزمین حکومت کرده میتواند ونه زنده گی کرده میتواند زیرا افغانستان سرزمین غیرت مندان است مردان ویک ... حاکم این مردم غیرت مند شده نمیتوانند ما الحمدالله مسلمان هستیم زن ما باید مسلمان باشد به گفت ما باشد نه اینکه شب پیش یک مرد وروز پیش کسی دیگر یک روز دریک مملکت وروز دیگر درکشور دیگر باشد ما افغان ها اول مسلمان وبعدا افغان هستیم غیرت وهمت داریم از اولاد خود خبر داریم که درکجا هست وچه کار میکند ما باید ازدختر وپسر خود اطلاع داشته باشیم و اولاد ما باید در فرهنگ اسلامی و افغانی بزرگ شوند نه اینکه دختر با بیست تا بای فرند خود داخل خانه شود وتو ...طرفش ببینی واز بی... خنده کنی همچنان پسرت ما افغان ها فرهنگ عالی داریم وانسان هستیم وبه فرهنگ انسانی خود وغیرت وهمت افغانی خود افتخار میکنیم وابدا به کسانیکه زن خارجی داشته باشند نه تنها اشرفغنی هر کسی دیگر که باشد نه رای میدهم ونه اجازه میدهم که بالای ما حکومت کند ونه هم یک ... بالای این ملت غیرت مند حکومت کرده میتواند هرقدر مانند روباه مکاره گری کند ملت میداند که همو پرزه غیرت ازی شخص کشیده شده وملت برایش رای نمیدهد بلی یگان مردمی که خبر ندارند ونمی شناسند بیچاره ها اازعدم شناخت حمایت میکنند اگر یکبار این ... را بشناسند باور کنید که درافغانستان هم نمیگزارندش

>>>   کابلی جان واقعا که مجاهدین چهره... این رهبران انگلسی رااز قبل هم میشناختند حتی درزمان جهاد هم اینهارا تنظیم های غربی میگفتند وملت مسلمان ما اینهارا 30 سال قبل شناخته بودند کسانی را که خدا زلت میدهد همین قسم مردم میباشند که دراخیر عمر ازین دنیا بی ایمان میروند راه اسلام را گذاشته پشت یهود میدوند ای خدایا خودت بهتر میدانی این انتخابات یک امتحان الهی بود که مسلمان وکافر را ازهم جدا کند تا مسلمانان راستین از مسلمانان دروغین فرق شود ومردم به چهره لنگی و ریش شان فریب نخورد تشکر خدایا که این زمینه را فراهم ساختی تا چهره ازنقاب ها برآید

>>>   اشرفغنی ملاعمر است چرا نمیدانید

>>>   من حرف های کابلی نازنین و چهاردهی کابل و دیگر دوستداران همفکر را به دیده قدر نگریسته و از ایشان سپاسگذاری میکنم که وضیعت همه را میتوانند به صورت واضیح و آشکار بر ملا بسازد،آفرین بر شهامت شما خراسان زمین دوست ها
اجمل(پنجشیری)

>>>   تشکر از سایت زیبای شبکه اطلاع رسانی افغانستان که درد دل ما ملیون ها مجاهد را نشر کردید خداوند درجمله حسنات تان این را حساب کند واز هر خواننده این مضمون که با این رهبران درتماس هستند خواهشمندیم تا برایشان اطلاع دهند که جواب ما مردم مسلمان ومجاهد افغانستان را بنویسند یا ازطریق مطبوعات ارایه کنند زیرا ما با اینها تماس نداریم
بااحترام مجاهد کابلی

>>>   اشرف غنی صاحب چی رقم مغز متفکر جهان است که دیگرا برایش مشوره میدهند تااصلاح شود ؟!
شفیع از هرات

>>>   هرفردخردمندکه بخواندمیداندکه این متن دست ساخته رقیبان داکترصاحب است وبیش ازیک طنزی نیست.
هراتی طرفدارداکتراشرف غنی

>>>   خوب است که به چنید اطلاع دست یافتید ، اما اگر خواسته باشید یا نه ، بازهم ریس جمهور تان خواهد بود انشا الله .
پروانی

>>>   داکتر صاحب عبدالله عزیز پیروز بدون قید و شرط این معرکه انتخاباتی خواهد بود.
داکتر صاحب عبدالله عبدالله شخصیت است که حد اقل مسلمان بودن و مجاهد بودنش معلوم الحال میباشد.
اما داکتر صاحب اشرف غنی یک دنیا مشکل دارد که از مشکلات دینی گرفته الی تبعیض و حتی صحت......
زنده و پیروز باد داکتر صاحب عبدالله بزرگ

>>>   رهبران دروغین... تا هنوز جواب برادر محترم کابلی صاحب را نداده اند نمیدانم چرا یا پیش وجدانشان شرمنده اند یا بورجی دالر نمیگزارد که حقیقت را بگویند نمیدانم بعد ازین انتخابات آیا این رهبران نام جهاد ومجاهدین را گرفته خواهند توانست یابه این... عادت کرده اند ما مجاهدین تعهد کردیم که بعد ازین انتخابات این رهبران دروغین رادرهرجایی باشند ریشخند کنیم تاملت ما بداند که اینها بجای جمایت از مجاهدین ومسلمانان از اشزفغنی واز اسراییل واز یهود حمایت نموده بودند

>>>   این دوربین دوم چی است؟ اگر کسی توضیح بدهد خوب خواهد بود. ما در کابل دوربین به آله ای میگوییم که با آن میتوان اشیا و مناظری را که در فاصله دور از بیننده قرار دارند و با چشم دیده نمیشوند، مشاهده کرد. نوشته بالا منحیث طنز جالب بود.
انور سعیدی

>>>   حالا خو یک امریکایی برایش پند و اندرز داده و اگر ده ها امریکایی و اسراییلی هم برایش سفارش کنند ، چون مفکوره اش فاشیستی ، نژاد پرستانه و با دروغ و ریا میباشد ، بنآ کامیاب نیست و به شکست محکوم است . زیرا ریس جمهور کشوری مانند افغانستان باید کسی باشد که قدرت کار کردن حداقل 20 ساعت در شبانه روز را داشته باشد ولی زمانیکه طرف اشرف غنی احمدزی می بینی میگی نه خواهد که تا انتخابات هم زنده بماند . یک شخص واقعا مریض ، خسته ، عصبی و تند مزاج که تمام این خصایل از سروصورت اش پیدا است با معاونی بیسواد ، کارگر تفحصات... و معامله گر . خوب حالا قضاوت بدست شما مردم غیور و چیز فهم . آیا اشرف غنی لیاقت کرسی ریاست جمهوری کشوری به نهایت درمانده مثل افغانستان را دارد ؟

>>>   یک شایعه و دروغ است داکتر صاحب به توصیه های هیچ کس نیاز نداره اون خودش متفکرجهان است و در تمام جهان از مفکره ایشان استفاده میشه .رفیبان داکتر صاحب احمدزی دیگه از مبارزه خسته شده نمیتواند پیشی بگیرد .و میداند که داکتر صاحب احمدزی پیروز انتخابات میباشد میخواهد ازین طریق تخریبش کند .اما سخت در اشتبا هستند .با این کارا محبوبیت داکتر صاحب احمدزی چند برابر میشود و انشاالله با پیروزی داکترصاحب احمدزی .رقیبانش روی سیا خواهد شد.
حمیدبغلانی

>>>   داکترعبدالله بدون شک وکدام تردید برندهء انتخابات است به خاطری که او دربین توده ها ومردم عام از محبوبیت بالایی بر خوردار است. در هرات تیم های اشرف غنی و زلمی رسول مردم هرات را به نام داکتر عبدالله به کمپاین خود دعوت می کردند. رقیبان داکتر عبدالله خود خوب میدانند ودرک کرده اند که داکتر عبدالله ازین حمایت خود جوش مردمی بر خوردار است چیزیکه خود آن ها فاقد آن هستند.
محمد

>>>   اسراییل ویهود (۱۲) پیش توسط شورای نظار بکابل اورده شوده
شما میدانید که حکومت امریکا درحقیقت دردستی یهود است
وشورای نظار که عبدالله ازجمله انهاست بابسیار افتخار وغرور
وخوشی استقبال انهانمود واین تلویزونها که شما می ګویید
به تناقض قول خود متوجه استی ومیدانی که چه می نویسی
ازیک طرف می ګویید که پای اسراییل در افغانستان بازمیشه
ازطرف دیګرمی ګویید که تلویزونهایی یهودی یعنی مطلبش اینست که
پای اسراییل ازپیش بازشوده بود واین رسانها امروز اشرف غنی
نساخته ازپیش در دوران حکومت سیاه ... شورای نظار
وجبهه شمال ساخته شوده بود معلوم شد که انها حامی یهود
هستند وعبدالله یهودرابسیار دوست دارد ازخاطری فرانسه که
کشوری اصلی یهوداست
جاوید هرات

>>>   دروازه ریاست جمهوری را آقای غنی در خواب بیبیند.

>>>   اقایان ماوشما ضرورت نداریم که دور برویم فقط ۱۳ سال شورای نظار بیش از چهل کشوری غربی وکفری را بکشور اورد وزیری سایه ان حکومت رابدست ګرفت وهمه بدختیهای که می بنید ازسبب این... است که باز به غارت وغصب دست زدن والان باز خودرا کاندین نموده که به فساد خود ادامه بته شمادرماضی ودر ګپهای دروغ می ګردی ببیا یک نسل نی دونسل نی سه نسل شاهد است اګرخود راقصدا بجهالت نزنیدشمانیز شاهد این حالت هستی فکری می کنید که این چیزها
مردم نمی داند یا درکتابهای تاریخ ثبت نمیشه ما ګپ ازپدر کلانهای انها ګپ نمی زنیم ازخودی انها می ګویم
جاوید هرات

>>>   نخست از شبکه اطلاع رسانی افغانستان تشکر مینمایم، اگر میسر باشد متن انگلیسی نامه را در سایت
بگذارید .
درثانی نوشته های محترم کابلی و سید اکبر ازکابل را تائد می نمایم .
نیازی

>>>   هيچكدام از گفته هاي فوق كدام خلاف نيست ونه به ضرر كسي است او يك فرد ونظرات شخصي اش است
او بگويد يا نه ما به اشرف غني راي ميدهيم چون او نه در فساد دست داشته نه در كشتار بهترين كانديد است

>>>   بــــــه كـــابــلـــــــــي !
چند پيام ديگر هم به آنها برسان بگو چرا در سال1371 طياره هارا توسط اره پارچه پارچه كرديد وبنام كبار به پاكستاني ها فروختيد ريشه هاي درختان پسته را به پاكستاني ها فروختيد استخوان هاي هفت پشت قبل خودرا از قبرستان ها كشيده به پاكستاني ها فروختيد يك ماشين فعال زرهي بنام ( بـــــر دي يــم ) روسي ‌را كه كمتر از پنج لك دالر قيمت ندارد به شصت هزار كلدار براي پاكستاني ها فروختيد قصر دارالامان را به ويرانه تبديل كرديد كيبل هاي برق را توسط تانك از زيرزمين كشيديد وبه پاس دال كه از پاكستان خورده بوديد به آنها فروختيد اگر كارمل روسهارا آورد شما پاكستاني هارا آورديد زمين هاي دولتي را بين خود تقسيم كرديد بپاس اين خدمات شما حالا مردم بايد به شما راي بدهند !!!

>>>   اگر طنز هم است به واقعیت زیاد نزدیک است۰ برود اول زن و فرندن یهودش را مسلمان کند بعد بیاید رهبری این ملت را بدست بگیرد۰
آهنگر

>>>   ۱۳ سال پیش وقتی یهود و نصارا درین کشور سرازیر شدند همین کرزی، اشرف غنی، ذاخیلوال، احدی، جلالی، خلیلزی و امثال بودند که با هلیکوپتر های آنها بهر سو و به بهر پُست مهم بنام تکنوکرات های تعلیم یافته جابجا میشدند۰ اینها بجز خدمت جیب هایشان و خدمت غرب چیزی دیگری نکردند۰ مجاهدین را جنگسالار نامیدند و بکمک غرب از صحنه راندند۰ اگر مقاومت مجاهدین و مردم نمیبود تا حال کشور را دو دسته یا تسلیم غرب میکردند ویا هم تسلیم همان جنایتکاران طالب که در حقیت نوکران فرزند انگیس یعنی پاکستان هستند۰ آزموده را آزمودن خطا است۰ زنده باد فرزندان اصیل این کشور که همیش در پهلوی مردم کشور در هر حال باقی مانده اند۰ زنده باد داکتر عبدالله۰ زنده باد محترم استاد سیاف۰ زنده باد گل آغا شیرزی۰ زنده باد حاجی محقق۰ زنده باد انجنیر احمد خان۰
آسمائی

>>>   هراتی اصیل نیست۰ واضع است که از جمله همان ناقلین بیفرهنگ است که مانند مور و ملخ همه جا را مردار کرده اند۰

>>>   درمورد کارمل همین قدر میگوییم که تاریخ درمورد آن قضاوت میکند نه ما وشما که دوملیون افغان را زیر چاین تانک های روس کرد 4 ملیون افغان را بی دست وپا کرد 90 فیصد افغانستان را به ویرانه تبدیل کرد اقتصاد افغانستان را به صفر ضرب زد 6 ملیون افغان را بیخانه کرد و مهاجر ساخت

>>>   بلی من نظر هراتی اصیل را تایید میکنم یکی مال جاپانی است ویکی هم تقلبی (پاکستانی ویا چینایی) که اصلیت تدارد جاوید هم همان تقلبی است وگرنه مردم هرات باستان عقل وشعور دارند ومیدانند که اشرفغنی ملاعمر است

>>>   مردم افغانستان انکسی رامیخواهند که معتقد به احکام شرعی اسلامی و اعتقادی سیاسی واقتصاد اسلامی میباشد

>>>   هر کاریکه میکنید بکنید ولی داکتر عبدالله را انتخاب کنید چرا که آزموده را باز آزمودن خطاه است چون در زمان ایشان گندم را ده لگ خریده بودیم با شما میخواهید که آن زمان را دوباره بیاورید کوشش نکنید اشتباغ است
قدهاری

>>>   انشاء الله داکتر صاحب پیروز است هیچ تبلیغات بالای تیم تحول و تداوم نخواهد داشت
زنده باد داکتر اشرف غنی احمدزی

>>>   تمام مهجر های افغان در خارج از اشرف غنی پیشتی بانی میکنند زیرا تفکر ملی است گپ های تبعیضی کوچی و ملا عمر وغیره توهین ها سر ما مهاجرین تاسیر ندارد.به امید موفقیت تمام مردم افغانستان و به امید موافقیت اشرف غنی.

>>>   کمپاین دیروزی اشرفغی نشان داد که بخاطر اسمعیل یون هیچ کابلی حاضر نشد تادر کمپاین بیاید واشرفغنی واسمعیل یون ریشخند شدند که درمرکز افغانستان کابل هیچ نفوذ ندارند چند نفر را مجبور شدند تا ازدیگر ولایات وولسوالی ها جمع کنند که هیچ یک کابلیی حاضر نشد تادرین محفل بیاید این همه نفرت مردم کابل مرکز افغانستان از اشرفغنی واسمعیل یون میباشد

>>>   اشرف غنی نماینده اسراییل و در ایتلاف با یک مشت ...، کمونیست های خلق و پرچم و یک مشت فاشیستهای که در بین مردم افغانستان فتنه ایجاد میکند. رای به اشرف غنی رای به منافع دشمنان اسلام میباشد.
غلا جیلانی خوستی

>>>   برادران ناق خود خسته میسازید در صورتیکه ریس جمهورزلمی رسول میشود و شما بالای داکتر عبدلله و اشرف غی صحبت میکنید چون تعین شده است خود را خسته نسازید
قندهاری

>>>   اگر کسانی مانند اشرفغنی مشهور به سخنگوی بیفرهنگ طالبان -سیزده سال قبل در رسانه های امریکایی و انگلیسی و پاکستانی -... را قاتل و چپاولگر میگفتند و طالبان بیفرهنگرا فرزندان میرویس نیکه و احمد شاه درانی / درین سیزده سال بعد از ختم حکومت استاد ربانی عملآ همه اختیارات کشور به مشوره پاکستان و پشتیبانی امریکا و ناتو و انگلیس بشمول پاکستان و ترکیه دردست همینهاست یعنی بدست خلیلزادها -اشرفغنیها و کرزیها و افغانملتیاست.
آیا درین سیزده سال با وجود پشتیبانی یکصد هزار قوای امریکایی وغربی و ملیارد ها دالر پول بنام کمک- که امروزه بازهم مانند انتخاباتهای گذشته -صرف خرچ انتخابات خود میکنند (اشرفغنی کوچی و زلمی رسول) / آیا با وجود کنار رفتن مجاهدین و ... از قدرت - چقدر توانسته اند- که کشتار مردم واطفال و زنان را جلوگیری و از فساد گسترده ایکه توسط شان صورت میگیرد- خود را تبریه نمایند؟؟؟؟؟؟
شیراحمد کوکچه

>>>   بهترين گزينه اشرف عني است اگر عبداللد شود باز پادشاهي از پنجشيري ها است أنقدر فساد دوزدي چور چپاول زياد شود اين قوم يكديگر خودرا مانع نميشوند چونكه خود خواه هستند.

>>>   رأی به آقای اشرف غنی اشتباهء تاریخی مردم افغانستان خواهد بود.
محمد

>>>   انشاء الله داکتر صاحب عبدالله پیروز است !!!!!

>>>   باز هم توصیه کند. این داکتر و مغز متفکر امریکا از 10 فیصد کرده بیشتر رای ندارد مگر با تقلب از همان امریکایی ها. این مغز بزرگ همان طالب نکتایی پوش است که جایی در میان ما ندارد. پشت به کعبه نماز و دعا میکند و حتی ریش را با اجازه و دستور جناب جیمز ؟؟اگر این توصیه ها طنز است ببینید عکسهای قبل و بعد از این توصیه ها چی تفاوت دارد. اصلا جناب اشرف غنی ریش نداشت مگر با توصیه مولوی جیمز ریش دار شدند!!!!واقعا نباید چشم بر حقایق بست.
ایماق - کابل

>>>   کسانی ادعا دارند که مجاهدین -از جمله شورای نظار ویا جمعیت کابلراویران نمود/ ازینها سوال شود که -آیا مجددی -کیلانی-دوستم -خلیلی -اشرفغنی کوچی-زلمی خلیلزاد-ظاهرکل- وغیره افغانملتیها و دار ودسته ایکه در گرد غنی جمع شده اند- بشمول غنی کوچی / اینها کابلرا آباد نمودند ؟؟؟؟؟
کلم جم از شبرغان

>>>   تمام مهاجر های افغان در خارج از اشرف غنی پویشتی بانی نمی کنند۰ خواب دیدی

>>>   داکترصاحب عبدالله انشاالله پیروزیت مبارک امید است که درخدمت مردم مسلمان ومظلوم رنجدیده باشید و انشاالله همین است که فکرمیکنم افراط وتفریط را نپدیرید زیرا بهترین کارها اوسط آن است نظربه دستورپیامبراسلام(ص) همیشه طبقه فقیرراتقویت وهمکاری کنید زیرامحبت واقعی درقلوب آنهانهفته است.
ازخداون(ج) برایت صدق ابوبکر،عدالت عمر،حیای عثمان وعلم علی (رض) را میخواهم که زنده گی آنجابان را طرزالعمل خویش سازی بازهم موفق باشید.
وسلام
اسلام الدین (راهب)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است