معاون وزیر خارجه عاشق دختر والی قندهار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۳    ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ کد خبر: 66327 منبع: پرینت

جناب ارشاد احمدي معاون سياسي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي افغانستان تا به حال يك سال از دوره معاونت اش نگذشته، دل داده دختر والي صاحب ولايت قندهار شده است.

دختر والي صاحب قندهار بنام ( ه ... ويسا ) که چند ماهی است در وزارت خارجه به عنوان كارمند قراردادي شروع به کار کرده است، رسما استخدام شده و کارمند رسمی وزارتخارجه گردیده است.

واسطه این دختر جناب آقاي ارشاد احمدی (عاشق الله احمدي) معاون وزارت امور خارجه می باشد.
این دختر، بعد از مقرر شدنش به صفت كارمند رسمي، عازم سفر های خارجی همراه معاون وزارتخارجه می شود. که این امر از لحاظ اداری ناممکن است.

اولین سفر این دختر خوش سیما بعد از گذشت چهار روز از رسمی شدنش به هندوستان بوده است. در این سفر جناب احمدی همراه این دختر سفر را رسمی تلقی کردند و پس از بازگشت از هندوستان، دوشيزه (ه... ويسا) به حيث معاون پاليسي به عوض آقاي (سير مالجي) پيشنهاد گردید.

حالا سوال اينجا است كه چگونه مي شود، يك كارمند عادي و كارمندی كه حتی يك ماه از مقرر شدنش در وزارت خارجه نگذشته باشد، به چنين پست مهم پيشنهاد شود؟

يك گپ ديگر هم ناگفته نماند كه جناب آقاي ارشاد احمدي از روزی كه در كرسي معاونت وزارت خارجه تكيه زده است، از كرايه منزل اش گرفته تا كاغذ تشناب خود را از پول وزارت خريداري مي كند.
همين پول بيت المال است كه جناب آقاي ارشاد احمدي سفر هاي عشقي مي كند.

يك تن از كارمندان بي غرض و راستگوي وزارت خارجه


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تبریک باشه ! در روز والنتاین هم حتماْ تا دوبی چکر رفتن.

>>>   حتماً در حین سفرهای کابل - کانادا عاشق اش شده، نوش جانش، پیسای این مردم بدبخت باید در هم چو عیاشی ها مصرف شود!
یک کارمند

>>>   افغانستان خو ملک بی بازخواست است، اگه بازخواست می بود باید ارشاد احمدی را وقتی که زن اول و اولادهای خود را حین سرپرستی سفارت افغانستان در کانادا در آن کشور پناهنده ساخت مورد پرسان قرار می گرفت!!! از وزیر خارجه پرسان می کنم: شما در کجای دنیا می بینید که یک سرپرست سفارت حین انجام وظیفه رسمی، اعضای خانواده خود را در همان کشور پناهنده بسازد ! و بعد از آن به معینیت وزارت خارجه هم برسد !!!جالب است که وی حتی خسربره خود را هم بحیث اولاد به کانادا برده و پناهنده ساخته است.

>>>   اگر مناصفه ای کمکهای جامعه ای جهانی که برای مردم افغانستان شده بود به مستحقین آن میشد، امروز این ملت رنجدیده در چنین حالت به سرنمی برد از خداوند توانا میخواهم که حق را به حق دارش عطا بفرماید.

>>>   احمدی یک توصیه برایت میکنم و اون اینکه ازین کارهای غیراسلامی دست بردار اگر نه باز ماندن والایت نیستیم
تشریفات

>>>   په هرانداز که بی حیا بودی موفق هستی دنیا دو روز است, کاکه باش وکاکلت چرب نگاه کن مثل ارشاد احمدی واری عیش و نوش کن به مردم افغانستان رسیدگی کرده نمتوانی

>>>   غرور‏ ‏بی‏ جا‏ ‏و‏ ‏تکبر‏ ‏‏ ‏یکروز‏ ‏باعث‏ ‏سرافکندگی‏ ‏میگردد.تبریک‏ ‏باشد‏ ‏ارشاد‏ ‏جان‏ ‏احمدی‏ ‏مگر‏ ‏فکرت‏ ‏باشد‏ ‏که‏ ‏بوبوی‏ ‏اولادها‏ ‏در‏ ‏کانادا‏ ‏خبر‏ ‏نشود

>>>   در یک حکومت باسد مصلحتی هرنوع بدبختی از فساد مالی گرفته تافساد اخلاقی ورشوت واختلاس پول بیت المال ،کارشکنی ،جاسوسی بیگانه گان دیده میشود وناکامی این دولت مصلحتی در طول 13 سال جز همین بدبختی ها چیز دیگری دستاورد ندارند خداوند هرچه زودتر این بی خردان را از سر ملت دور کند امین یا رب العالمین .
هاشمی

>>>   بارهاگفته شده است که دولت کرزی دولت نیست از ارگ ریاست جمهوری کرده تنظیفات ریاست شاروالی خوب است حد اقل میتوانند که شهر کابل را پاک کنند . از معین سیاسی وزارت خارجه چیزی جور نمیشود . بعیر از دختر بازی شراب خوری...
یکی ازکارمندان وزارت امور خارجه

>>>   شاید استعدادهای خارق العاده دارد د شما چی ؟ نوش جان آقای احمدی صاحب !!!!
م.ح.ع

>>>   اولین این که در وزارت خارجه آدم راستگو کجا بود؟
دوم این که یک کار بسیار عادی است.

>>>   مبارک باشد ... اخرین روزهای حکومت فاسد حامد کرزی

>>>   دولت نیست جای عشق بازی است

>>>   از جناب کرزی خواهشمندیم تا این کارمند بی غرض، شریف و نجیب و راست گو را یا بجای این دوشیزه منحیث معاون ارشاد احمدی مقرر کند و یا هم وی را به قندهار بفرستد تا راست گوییش بیشتر شود.

>>>   نوش جانش چشم بخیل کور
سرور کابل

>>>   بی غرض و راست گو؟؟!!!
امید وطن

>>>   شاید جهاد کرده باشد که امروز... عیش میکند ویا سالها جاسوسی کرده جان از جانش برآمده که حال نوبت عیش است بی ازو کاررا خارجیهاانجام میدهند چندان به اینها ضرورت هم نیست .
وطندوست

>>>   عجب است که با این بی مسولیتی در مورد افراد گپ زده می شود. این درست نیست که هر کس بیاید و هر چه بگوید.

>>>   این یک رازی نیست که شما اظهار نموده اید داستان های مضحک دیگری هم وجود دارد که از طرف اراکین مهم دولتی در دفاتر مختلف خصوصاً در وزارت خارجه بکار میرود که واقعاً اسفناک است. تمام دوشیزها یا واسط قوی دارند و یا داستان های شیطانی در آن نهفته است. باید تذکر داد که عاقبت راهای کج عاقبتش نابودی است.

>>>   نوش جان معاون صاحب فساد اداری برای این مملکت کم بود که این بار فساد اخلاقی؟؟؟؟
کامران از کابل

>>>   گزارش غلط محض است. این دختر از مدت زیادی باین سو کارمند وزارت است. در ریاست حقوق و معاهدات کار کرده. در ریاست دفتر کار کرده. وقتی هم که معاون شد، معین در سفر بود. کارمندان وزارت سفر می روند. این که کدام کار غیر قانونی نیست که نوشته است از نظر اداری غیر ممکن است. کرایه خانه معین را وزارت باید بدهد. از حیدرک را که می داد خیر بود؟ هیچ مشکل قانونی ندارد. لطفاً اجازه ندهید که باین ترتیب با آبروی مردم بازی شود. تشکر

>>>   محترم نویسنده، این آقا نمیداند که این پول ها از کی است. او واقعآ فکر میکند که باید ازاین پولها برایش استفاده
کند. مردم و پول مردم و... برایش مفهوم نیست. بیچاره بیسواد است، گناهش نیست. اینکه عاشق دختری شده،
برای یک مرد امر طبیعی است. و بخاطر خوش نگهداشتن محبوب دلش خدماتی میکند که این هم خصلت یک
دلداده است. او که پول غیر معاشش را بالای محبوبش مصرف میکند، بازهم سوال بر انگیز نیست. ممکن زیبا رویش فکر کند که این مرد گزافه خرچی میکند.
حقیقت بین

>>>   شما خود تان فكر كنيد اول معين سياسي وزارت خارجه چنين بأشد از ديگر ان چه گيله اقاي احمدي يك بچه بي سواد فروخته شده كه حتي گپ زده نميتوانند مشكل زبان دارد تقرر اش به وزارت خارجه ان هم به حيث معين سياسي خيانت است دگر چيز نمي فهمد صرف زبان انگلسي وبس تا هنوز طفل است ان را معين سياسي ساخته است
شكر الله

>>>   افسوس به حال ان كارمندان با تجربه و با دانش و قلم وزارت، كه معين اش براي استفاده از يك دختر، ويرا به اين منصب مهم مقرر مينمايد اقاي مقبل كه اين همه داد از تصفيه كاري ميزند اين انسان استفاده جو و عاشق پيشه را كه خدمت به وطن را فداي عشوه هاي يك دختر نموده و زمام امور مهم را براي وي ميدهد بر طرف نمايد تا وزارت از لوث اين انسان بي مايه پاك شود
م، رهبين

>>>   نوشک جانش....دیگران کردند و او نکند....چند صبایی معین است...بگذارید لذتش را ببرد.

>>>   برادر عزیز این سفر بخاطر ( اینتر ویو )بود که معاون صاحب با فکر آرام طور رسمی (اینترویو )را در جایی امن تکمیل نمودن در این کدام حرف پوت وپناه نیست از این کار جناب والی صاحب هم خبر دارند با رضایت عالی مقام(پدرش) این کار رسمی صورت گرفته معاون صاحب او استعداد و علافه را که در خانم حس کردن مجبور پستشان را ارتقا بخشیدن این خو شعار ماست عشق به وطن عشق به ملت کار خلاف نکردن

>>>   موضوع عشق وعاشقی یک کار شخصی است توچرا حسادت میکنی و ناگفته نماند که عیب پوشی از شاه مردان میباشد عیب جوئی مکن دوستم من.
وطندار از هرات

>>>   دل باختین مبارک ات باشد اجمدی صاحب فکر کنم یکی از موارد سیاست خارجی خودرا در ذود ترین فرصت پیاده کردی فر اموش کردی گروپ که اخیرآمقرر شد چهار بار بخاطر یافتن ... انترایو میکردی چطور عجب آدامی هستی دوروز نشد ک وزارت آمدی عاجل سفیر مقرر شدی در کانادا و سپس رپیس پنچم سیاسی و بلاخره معین سیاسی یک وزارت با هیچ ات صرف چهار کلمه انگلیسی که از خیرات کاسه شوی و... در دوران پیش از کار های رسمی یاد گرفتی حتی در انتربوا ها کسی که ماستر ی داشت سویه تحصیلی اش از جناب کرده بالاتر و دولسان عیر انگلسی را بلد بوده آنرا به دیده کم نگریسته و تمسخر نموده که (گویا انگلیسی ات صعیف است تقویه کن ) خوب شد کسی را میگفتی بلاخره انگلیسی دان برابر خودرا بخاطر شکار دریافتی باز هم مبارک تان امید وارم در تخقق آرمانهای دیرنیه تان و انکشاف سیاست داخلی تا بیش از بیش کوشش هرچه بیشتر نموده پیروز باشید

>>>   خداوند این ها را هدایت کند. هرچه زودتر سفر عقد را برچنید و آن هردو عاشق نالایق را با عقد نکاح باهم محرم سازید از ورود نامشروع ها ...به جامعۀ بدبخت ما جلوگیری صورت گیرد.

>>>   افغانستان همىن است چىزى خوبش کجاست که اىنش باشد

>>>   والا بالا که دخترک مقبول است و عاشقی که کار دل است معین بیچاره هم آخر دل دارد حال که زیبایی به دست قدرت و قدرت به دست زیبائی است من چی بگویم .
با خدا دادگان ستیزه مکن
خدا دادگان را خدا داده است
ههه با احترام مبارز قهرمان

>>>   والی قند هار بدنام شد

>>>   شاید این دختر والی قندهار نه بلکه برادر زاده اش باشد یعنی دختر اقای زلمی ویسا قوماندان لوای ؟ در شمال این دخترک خوش سیما قندهاری چند مدتی در سفارت افغانستان در مسکو کارمند محلی بود و بعدآ به کابل رفته ودر وزارت خارجه مصروف خدمت گردیده تا در اینده نزدیک به صفت یک دیپلومات رسمی در یکی از سفارت ها ایفای وطیفه کند. میگن مربی داری مربا بخور نوش جانش. موضوع دلداده گی و عاشقی کار شخصی هر فرد میباشد در ان کاری نداریم و ارشاد جان هم نه اولین ونه اخرین دلداده او خواهد بود.

>>>   ولا عاشقی بیسار بدس، نوش نوش معاون صاحب، شما هم حتماً در زنده گی تان یک مرتبه عاشق شده اید :)
قرلق از اوغانستان

>>>   کارمندان وزارت خارجه در توطیه و تهمت تخصص خاص دارند زیرا میگن این دیپلوماسی است که راه موفقیت را ازطریق توطیه وتهمت برایت باز میکند و درضمن چپلوسی و تملق راهم فراموش نکنید.خلاصه خداوند متعال مردم افغانتسان را از شر این فاسدین واهل چخین زودتر خلاص کند. امین

>>>   معین صاحب سلام
شما جنابان از خون دو ملیون شهید راه ازادی و مقاومت افغانستان از مهاجرت و رستورانت داری در خارج به کشور معین و زیر و ریس جمهور شدید باید حد اقل به حیثیت و ابروی ملت بیچاره افغان رحم و دلسوزی داشته باشید...
ممکن روابط تو معین بیچاره با دخترک که خواهر و همکار مان در وزارت است درست نباشد اما نوشیدن یک پیک شراب کوچک ساختن و فروختن خود و مردم خود را در مقابل بیگانه ها است .برادران از سفرا انتقاد میدارند , در این شکی نیست که یک تعداد از سفرا نیز... به کشور و مردم خوداند ولی مهمتر از همه شما به معینک ظاهرا ارام ارشاد جان و جلالتماب عثمانی صاحب که تحفه کرزی صاحب برای وزارت خارجه کشور که ابروی وطن در خارج است بنگرید
خداوند این ملت را از شر این چرسی ها و شرابی ها...رها سازد
مامور فعال وزارت خارجه

>>>   اگر راستی او عاشق شده و طرف مقابل هم اورا قبول داشته باشد. پس این ها کدام جرمِ را مرتکب نه گردیده اند ، وکار شخصی خود شان است ، منتها هر چه زودتر به مشورهء فامیل های خویش باید شرعاَ نکاح کنند تا محرم گردند. درین مورد نباید بیشتر تبصره نمود.

>>>   همین قسم عشق و عشق بازی است که افغانستان ما هیچ روز بدون انتحارو انفجارنیست .

>>>   عاشق شدن نه جرم محسوب می شود نه گناه به نظر من این دونفر کار اشتباهی نکردند اشتباه این است که ما به خودمان اجازه می دهیم وارد حریم خصوصی دیگران شویم مشکلات دفتری را باید جدا از مسایل شخصی دانست
مریم از کانادا

>>>   باید درپیشروی کل سنگسار شود تا درس عبرت شود به دیگران

>>>   جای شرم است خودرا مسلمان هم میگیره اینه اداره بیا پوره کن

>>>   افسوس به نویسنده.
به احتمال زیاد ای آقا هم از همو دلداده هاست. دلش آرام نگرفت و یک چیز های خواست انجام بته...

>>>   واگر او هردو ازين موضوع هيچ اطلاعي نداشته باشند واين موضوع دروغ محض باشد چي؟

>>>   نوش جانیش در ادارات دولتی عشق و عاشقی خو آزاداس؟
عاشق

>>>   در نظام تک قدرتی کرزی معیار تقرر در پوست های عالی دولتی اهلیت ودرایت در فساد میباشد اشخاص لایق - صادق جای ندارد.
حقگو

>>>   این مردم چقدر تنگ نظر است وقتیکه یک هزاره معین و یا سفیر میشود، شب ها پلان طرح میکند، اخر هم از طریق افغان پیپر چیزی نوشته میکند. خیلی جای شرم است. متعصبین محترم اگر شما چیزی منفی را در قبال کسی پیدا میکنید بروید رسما به مرجع قانونی خبر بدهید. مطمن باشید که ... کسی را بد نام و خوش نام نخواهد کرد.بگذارید که این مردم اهل تقوا و دارای تخصص کار کند و روابط کشور بهبود پیدا کند. این معین از شخص اول مملکت گرفته تا مردم عادی همه میشناسد. تو کارمند بی غرض هرقدر خود را به شاخ گاو میندازی بینداز...تو اگر خاین نیستی نامت را زیر نوشته است بنویس، خوب فکر کن که مثل تو انسان ... کسی در دنیا خواهد بود

>>>   بچه ظالم.عاشقی ازپول بیت المال اولادهای چی بار مئ اید....

>>>   این تمام فساد زیر پای جاوید لودین است. اگر جاوید لودین یک انسان پاک میبود این قسم انسانها ... معین نمیشد.

>>>   این بر می گردد به همین حکومت... که وطن و مقدرات آنرا بخاطر همین کار های شان فروختند. آیا چنین نیست! !؟اگر چنین نیست پس نیتیجه این تمام اوت و بوت ما چه شد. میلونها قربانی کشته و معیبوب و بیوه و یتیم و .... همه اش یخاطر اینکه آقای ارشاد احمدی و یا جناب رئیس اداری دارالحکومه افراد خودش را نخست در پست مستخدم و اجیر و سپس به حیث سکرتر مقرر کرده در آن واحد ترتیبات معاش و امتیازات فوق العاده و بلاک و سفر و حج و... اش را گرفته میگرد و این در حالیست که به صد ها فارغان پوهنحی ها پوهنتون کابل برای پیدا کردن کار سرگردان و حتی آوازه دشت ها و ابحار شده می میمرند.
احترام همشهری

>>>   جالب است که نیروهای امنیتی ما از این قبیل کار ها بی خبر است یا اینکه آنها هم در کارها مصروف است؟

>>>   به تمام شما اقایان با ناموس خاطر نشان میگردد که حریم شخصی اشخاص را رسانه یی نسازید اگرخواهر ویا دختر داشته باشید همه به همین راه میرود نباید به خاطر منافع شخصی انرا بنام ازادی بیان در مطبوعات نشر نماییم جدا باید حیثیت هموطنان را که ان یک والی باشد ویا یک مستخدم درنظر بگیریم وزارت محترم خارجه این موضوع را بررسی خواهند نمود ودرصورت سوی استفاده ازبیت المال موضوعرا به مقامات قضایی محول خواهند نمود

>>>   عشق وعاشقی دروجود هر انسان است اما استفاده ازاین مکان وزمان نیاز دارد نه اینکه اداره را مکان عاشقی قرارداد وبه تمام زیر دستان خود آموخت عزت وشرافت خود وطرف مقابل را ازبین برد.
رومان کابل

>>>   همه کار های کرزی است که اول زلمی رسول را وزیر خارجه ساخت که یک ملی را پوست کرده نمیتواند واز اداره ودفتر داری بکلی خبر ندارد وبعدش هم یک بیسواد را که جناب مقبل حتی نوشتن خط فارسی را هم درست یاد ندارد سوته را به ص نوشته میکنه اگر اینقسم وزرای خارجه داشته باشیم پس چند روز بعد وزارت خارجه به یک کاباره تبدیل خواهد شد

>>>   این حکومت ازابتیداتابحال فاسدبودوحامی تکیه داران بوده واست واگراینان عاشق بازان وعیاشان نمی بودامروزملت مظلوم افغان روبه قهقرانمیرفت

>>>   دردیگر وزارت خانه ها مردم معشوقه خودرا تا قرغه به تفریح میبرد امادروزارت خارجه تا هند ودوبی اروپا وامریکا ملت ما از گرسنگی میمیرند وپول تداوی جگر گوشه خودرا ندارند که درپیش چشمانشان جان میدهد وصد ها نفر از بیکاری وفقر دست به خود کشی میزنند وزارت خارجه ماهزاران دالر را درمعشوقه بازی مصرف میکند وا بحال این ملت بی سرپوش وبی پرسان ووا بحال این جکومت مفسد

>>>   برادران عزیز
شما از سفر نوشتید از وزیر و معینان تان اصلا بیخبر اید وزیر شما بیچاره تحصیل ندارد معینان تان هم گذشته های نامعلوم شرابی زنکه باز چرسی و خلاصه اینکه همه چیز بنا از سفرای خود که یک تعداد شان ادم های خوشبرخورد تحصیل یافته و با فرهنگ اند غیبت و تهمت نه نماید . اگر وزیرت یا معینان تان خوب باشد دیگران خوب خواهند بود
مامور وزارت

>>>   نوش جانت معاون صاحب وزارت خارجه افغانستان با چکرها ی عشقی با دختر والی صاحب قندهار مصرف کنید افغا نستان یک شهر بی دروازه است کسی وجودندارد که ازشما پرسان کند
عبدالله گل ازولایت کندوز

>>>   بــــه يك خبر سرچوك يكي امر سنگسار صادر ميكند ديگري افسوس ميخورد كه اسلام تباه شد ديگري ميگويد نيروهاي امنيتي چرا خبرندارند ديگري ميگويد گناه از وزير است ديگري ميگويد نوش جانش كي ثابت كرد كدام رابطه غيراخلاقي بين شان باشد يك كسي پيداشد چيزي نوشت خالا بايد سنگسارشود براي چي؟ شايد او هردو ازين موضوعات اصلا خبرهم نباشند ويا اگر راست باشد مثلا آنها بخواهند باهم ازدواج كنند اين چي عيبي دارد؟

>>>   ارشاد احمدی یک وقت در وزارت انکشاف دهات بود و یک شخص تحصیل کرده جدی و کارکن است.
ک .نوراحمدی

>>>   ارشاد احمدى همو شخص است كه از طنين سفير بدنام در نيويارك يك دريشى رشوه گرفت تا از چوكى هشت ساله طنين منحيث نماينده أفغانستان در سازمان ملل حمايه كند و كوشش كند تا طنين به چوكى أبقا شود. ارشاد بسيار اشتوك و رشوه گير ميباشه.
راشد از وزارت

>>>   واقیعت خوب وزیرداریم که دخترمقبول پیداکرد خودم عاشق استم عاشقان را دوست دارم ...
س

>>>   اگر طرفین در ین امر موافقت داشته وبه رضا ورغبت این معاشقه صورت گرفته باشد این امر را در فقه خطبه میخوانند گرچه هردوطرف باسلام ومسلمانی چندان پابند نمیباشند پدر دختر نیز به کرسی ولایت باسانی نرسیده حتما همه چیز خود را در گرو گذاشته واین مقام را بدست اورده منظور رسیدن به مقام ومنزلت است دیگر اخلاقیات نزد اینها ارزش چندانی ندارد دخترک به زبان حال میگوید
پدرم روضه ای رضوان به گندم بفروخت
ناخلف باشم اگر من به جوی نفروشم
اینها ی که در کرسی های بالاتر میرسند اکثرا به اسلامیت وافغانیت وننگ وعار بی علاقه ومنکر هستند وگرنه کمونست ها مکه منکر خدابودند معروفترین هنرمندان کشور را روی اینگونه مسایل به قتل رسانیدند چنان مینماید که این تکنوکرات ها از کمونیست ها هم ...تر اند انها تکنوکرات را به بی تفاوت تعبیر مینماینددر برابر همه چیز بی تفاوت انچه بسیار ارزش واهمیت دارد استقبال از فرهنگ بیگانه وامدن بیگانه به کشورشان وبس
نیم جان از نیم روز

>>>   بسیار عالی محبت گناه نیست چرا فکر غلط کنیم دوستان عریز، معین سیاسی است مقام است بنآ هر چیزیکه خواسته باشد میکند. بسیار عاجز است معین صاحب محترم .اداره وزرات به دست یک درختر بی سواد افتید که هتا دری پشتو نوشتن را یاد نه دارند،شما فکر کنید که معاونیت دفتر چیطو پیش خاد برد...بسیار چای تعصف است!!!

>>>   کدام گپ تعجب آور نیست فامیل والی قندهار زنش دخترهایش
همرای فامیل برادرش قوماندان قول اردوی مزار مانند اورپایها کلا
... و لوطی اند فعلا زنان ودختران جوانشان درخارج اند مثل اشرف غنی
انصارالله ازپلخمری

>>>   افسوس بحال این ملت باین متصدیان امور انهم امور خارجه اقای احمدی عیب است به چنین وزیران ومعینان
رضا از ایران

>>>   آیا در وجود ویسا کمی شرم وجود دارد که دخترش را دودسته تقدیم این وزارت کرده ؟ اگر یک دخفر از طبفه پایین میبود اصلا به دروازه وزارت کسی نمیگذاشت پایش را داخل کند این وزیر آیا از این بد اخلاقی این خانم دختر خبر است؟سوال در این جاست شخصی که سر سیاه اش را در این وزارت سفید کرده آیا لیاقت پست معاونیت راندارن ایا این ها خوش سیما نیستن با پیر شده اند آخر وزیر صاحب همینقدر خو با خبر شدی که خانمی به نام ویسا یک کارمند اجیر وجدید تقرر است پس چرا خود را به کوچه حسن چپ میزنی بیبین نه عزت داریم نی ابرو تمام جای دختر خانم ها وظیفه اجرا میکنند بسیار با عزت وابرو مگر در این وزارت چرا این دخترها خود را میفروشند ت. چی وزیری از تمام عیب های سفیر هایت با خبر استی از کارمندانت با خبر استی مگر هیچ غیرت افغانی داری یا نی لطفا عزت وابروی برباد رفته این مکان مقدس ما را به جا بیاور ...
کارمند قونسلی وزارت

>>>   هرکه از دم شمشیر آب خورد نوشش باد. چشم بخیل کور
رستم هزاره

>>>   نکته جالب ای غرب زدگان و هواخواهانشان ای است که باز خود ره طرفدار حقوق زن و حقوق بشر و ..... می گیرند !!!

>>>   دوستان عزيز افسوس به حال همه ما
كه است كه عاشق نه شده كه است تا هنوز با دختري كسي عروسي نكرده كدام افغان با خواهرش وبا دخترش عروسي كرده است تو كسي كه نوشته كردي أيا دختر وخواهر وناموس نداريد اگر اين قضيه راست بأشد كه من صد فيصد باورم نمي ايد چنين تهمت ها زياد شدة است اگر راست بأشد در كدام كتاب گناه است در وزارت خارجه زياد دختر ها وزياد كارمندان با همكاران شعبه اش عاشق شده عروسي كرده است امروز بسيار ابرو مندانه زندگي دارد
چند وقت پيش موسي زي سخىگوي وزارت خارجه با كارمند وزارت عروسي كرد قبل از عروسي همديگر را دوست داشتن ويا ديگر ان كارمندان زياد است
معين سياسي وزارت خارجه إنسان با شخصيت و رسيده است فا ميل دارد در كار هايش موفقيت داشته ودارد اين يك تهمت است توسط حريفان نامرد شان ميخواهد شخصيت اش را بد نام سا زند ويا ان دختر كه در هر شعبه بوده به سفر رفته وديگر دختر همكارش به سفر رفته نتوانسته به دنبالش چنين گپ را جور كردن ما وشما أزين تهمت ها جعل سازي حريف كوشي هارا زياد بلد هستيم اما يك غيرت افغاني داشتيم به ناموس كس كار نداشتيم
به مقام والي قندهار توهين كردن چه معني دارد ان هم حريف دارد نه تنها دختر او كارمند وزارت خارجه است چهل فيصد ويا بيست فيصد وزارت خارجه دختر زن وناموس ما وشما است تهمت كردن أسان است اگر كسي بالآي شما اين كار را كند صحيح است نه أكثريت دختر ان وكيلا رؤساء ووزارا كارمند وزارت خارجه است شوهر ندارد به وظيفه ومأموريت خارجي ميروند گناه است من معين سياسي را ميشناسم خوشم هم نمي ايد در وقت كه معين سياسي مي شود سخت مخالف تقرر ش درين پست بودم. وفعلا در جلسات مخالفت مي كنم اما آدم خوب است به نفع وطن اش كار كرده وكار مي كند بالآيش يك تهمت محض است كسي كار ميكنند به تهمت گرفتار أند شما فكر كنيد سفرا در كل خراب است رؤساء همه خراب أند وزيران خارجه در كل خراب أند نه ضرار احمد ونه ديگر ان
دوستان كار وزارت خارجه مهم وزياد است ودست اورد هاي بزرك دارد دشمنان وزارت خارجه زياد است پشت حرف هاي دشمنان تان نگرديد بگذار يد انها كار كند
كارمند منابع بشري وزارت خارجه

>>>   بـــــه كارمند قونسلي وزارت !
آيا به چشم سرت كدام عيبي ثابت شده ديده ئي يا به آوازه هاي سرچوك امر سنگسار صادر ميكني؟‌
بالاخره بايد جوانان با استعداد جاي اشخاص كهن سالرا پر كنند مخصوصا به زنان وقت داده شود

>>>   بلي! دوستان در وزارت امور خارجه افراد و اشخاصي وجود دارد به سويه ماستري بلديت به دولسان و سه لسان بين المللي دارد و مدت خدمت شان هم بيشتر از 10 سال ميشود چرا وزارت امورخارجه در فكر ارتقاي چنين افراد نيست كه از اسمي يك دختر كه در بالا ها ذكر گرديده اجير و جديد التقرر بدون كدام تجربه كاري از وزارت به چنين مقامي گماشته ميشود كه اين خود نماينگر فساد در اين اداره ميباشد.جناب وزير !
لطف نموده حين نصب كادر ها از روي مطالعه سوانح كارمندان آن وزارت كه همه چشم به راه عدالت و شفافيت درين اداره ميباشند اقدام نموده تا باشد جلوي همچو اشخاص منفعت جو واسطه دار گرفته شود.
يك تن از كارمندان بي واسطه اين وزارت

>>>   جناب وزیر صاحب هرچه عاجل باید موضوع را پیگری نماید تا ما خواهران ومادران پاک دامن که دروزارت امور خارجه با ایمان وصداقت کاری انجام وظیفه نموده ایم ابرومان حفظ گردد. درغیر آن اگر شما کاری نمیکنید باز از ما گله مند نباشید. و در دروازه وزارت نوشته کنید مکان بی حیایی. از اومعین ... اداری با جناب سکرتر شان هم درر هند چنین کاری شد وحالا از این معین عاشق تان
با احترام کارمند امور قونسلی

>>>   خمیر خان (عبدللحی حیدر) جایش خالی شد !و وظیفه مقدسش را فعلا به جناب محترم ارشاد احمدی تسلیم کرد !دسلاف اول است . چشم تنگی خوب نیست ببین خمیر خا ن که حالا سفیر پولند مقرر شده چه... را در داخل وزارت انجام داد که موش در دکان عطار نکرد کسی پرسان کرد ؟که از ارشاد خان پرسان کنند ؟
منتظر کارت عروسی هستیم !
نجیب از دهکده

>>>   عجیب ههه کارخوبی کرده است ههه

>>>   اگر معین اداری هر چی است تا حالی کدام دختر در سفرش نبرده و سکرتر بد اخلاق هم نداره خداوند را حاضر بیبینید تهمت به پاک دامن گناه عظیم است اگر بد اخلاق میبود حال مقرر شده بود
کارمند بر حال وزارت

>>>   ای غرب زده ها کل شان یک قسم هستند، جاوید لودین زن و دوطفل خود ره در خارج رها ساخته در لندن همراه دختر فرید بهمن تار دوانده بود تا بعد از چندین سال بزور نکاح کرد. حالی هم شاگردش ارشاد احمدی. شرم، حیا و غیرت هیچ نمانده است. بیچاره زن و اولادهای بی سرنوشت آنها !
بریالی از کابل

>>>   از ملک قریشی رییس دفتر تان خبر ندارید که با معشوقه اش اصیلا جان وردک به سفر به سر میبرد.

>>>   ارشاد احمدی! یکی از نابغه های کشور است که از زمان کار در وزارت صحت عامه کار میکرد الی اکنون دوست شخصی بنده میباشد ایشان یک انسان با درک و فهم میباشد و ایشان از عقل و هوش خویش به مقامات بلندی رسیده است نوش جانش اینکه این برادر عزیز در باره اش نوشته اند من چیزی گفته نمیتوانم که احمدی صاحب مقصر است و یا جناب نویسنده از بوجی خاکپر افکارش نوشته است بهر صورت ارشاد احمدی یکی از افتخارات کشور میشود و ما و شما باید دعا کنیم که مانند احمدی صاحب افراد نابغه در رأس قدرت باشند.باز هم اگر نویسنده در بارۀ دختر والی قندهار نوشته اند این دیگر شاید مشکل دختر والی باشد بزرگان گفته اند که گیر کردی در باغ ات بسته کن به شاخ ات!
زنده و سلامت باشی احمدی عزیز!

>>>   ارشاد احمدی اگر نابغه باشد نا بغه ها زهر نوش جان کنند.
کودن ها افتخار کنند.

>>>   عزیز الله کرزی کاکای کرزی سفیر افغانستان در مسکو عاشق دختر ظلمی ویسا برادر والی قندهار شده است که دو دختر ویرا در سفارت استخدام نموده در صورتیکه هیچ سواد کافی ندارند.
تمیم اخلاص تشناب چی

>>>   او جان بیادر در اتنخاب موصوفه چندان تشویش نداریم بخیر عنقریب همرای جناب ارشاد جان ...دنبال .. بختش روان است . عبدالحی خان که برادر ما نجیب جان از دهکده ویرا بنام خمیرخان معرفی نموده شخصی را مقرر نمود که پدرش رئیس اداری بود و پسرش در تشریفات کار میکرد که قبلا به صفت نرس وظیفه داشت ولی خمیر خان (عبدلحی حیدر ) وی را به صفت دیپلومات به سفارت پولند مقرر کرد ... به سرت همرای این چنین عدالتت .
نسین سپهری

>>>   گزارش غلط محض است. این دختر از مدت زیادی باین سو کارمند وزارت است. در ریاست حقوق و معاهدات کار کرده. در ریاست دفتر کار کرده. وقتی هم که معاون شد، معین در سفر بود. کارمندان وزارت سفر می روند. این که کدام کار غیر قانونی نیست که نوشته است از نظر اداری غیر ممکن است. کرایه خانه معین را وزارت باید بدهد. از حیدرک را که می داد خیر بود؟ هیچ مشکل قانونی ندارد. لطفاً اجازه ندهید که باین ترتیب با آبروی مردم بازی شود. تشکر

>>>   اگر مناصفه ای کمکهای جامعه ای جهانی که برای مردم افغانستان شده بود به مستحقین آن میشد، امروز این ملت رنجدیده در چنین حالت به سرنمی برد از خداوند توانا میخواهم که حق را به حق دارش عطا بفرماید.

>>>   افسوس به حال ان كارمندان با تجربه و با دانش و قلم وزارت، كه معين اش براي استفاده از يك دختر، ويرا به اين منصب مهم مقرر مينمايد اقاي مقبل كه اين همه داد از تصفيه كاري ميزند اين انسان استفاده جو و عاشق پيشه را كه خدمت به وطن را فداي عشوه هاي يك دختر نموده و زمام امور مهم را براي وي ميدهد بر طرف نمايد تا وزارت از لوث اين انسان بي مايه پاك شود
م، رهبين

>>>   محترم نویسنده، این آقا نمیداند که این پول ها از کی است. او واقعآ فکر میکند که باید ازاین پولها برایش استفاده
کند. مردم و پول مردم و... برایش مفهوم نیست. بیچاره بیسواد است، گناهش نیست. اینکه عاشق دختری شده،
برای یک مرد امر طبیعی است. و بخاطر خوش نگهداشتن محبوب دلش خدماتی میکند که این هم خصلت یک
دلداده است. او که پول غیر معاشش را بالای محبوبش مصرف میکند، بازهم سوال بر انگیز نیست. ممکن زیبا رویش فکر کند که این مرد گزافه خرچی میکند.
حقیقت بین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است