مناظره انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۰    ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ کد خبر: 66014 منبع: پرینت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   او مردم ...ببینید که کرزی صاحب در دوزاده سال چی روز اورده ....بدون ترس همه کسانیکه خود را انتخاب میکنند ازادنه به یک دیگر ملاقات و صحبت میزنند.
باز نگوید که کرزی هیچ کاری نکرده؟
سلطان همرا

>>>   کمپودر دبل عبدااالله از پدر و مادر پنجشیری بدنیاآمده٬ درطفولیت پدرش مادرش را طلاق کرد ...ومادرش بار دوم شوهر قندهاری کرده ومحترم کاندید ریاست جمهوری در خانه پدراندر قندهاریش بزرگ شده است٬ وقتیکه منافع خودرا ببیند یک روز تاجیک میشود و روزی دیگر پشتون میشود. انسان بسیار چاپلوس٬ قوم گرا و متعصب میباشد٬ تیپ زنانه...دارد. میگویند گرگ زاده عاقبت گرگ باشد. اگر موصوف افغان و یا پشتون میبود٬ اینقدر ظلم و جفا در حق مردم افغانستان نمیکرد.
بااحترام اکه سخی از سرپل

>>>   سر داکتر صیب اشرف غنی از علم کل شده و سر عبدالله و قیوم از بی علمی ههههه
ظاهر رووف از ترکیه

>>>   زنده باد داکتر صاحب عبدالله عبدالله که در حرف زدن رقیب نداری هر دو اش را تحت تاثیر قراردادی ،ادامه بتی ...
اجمل(پنجشیری)

>>>   غنی بچیش مثل چکه پو بازا واری استایل زدی
ای وطن بی ازوهم قماری دست شما اوغاناست
دو دوره حامد جان دور کمپل دو زانو کده بود این دفه تو میخای که کمپل هوار کنی
مگم یادت باشه که د خو هم نبینی مردم کوچی هاره خوب میشناسن تو با قدیفه و پکول مردمه بازی داده نمیتانی.
رازمحمد بهارک

>>>   همین قسم که این نامزدان ریاست جمهوری در یک فضائی خوب با هم تامل میکنند. همه مردم ما باید با نظریات یکدیگر احترام گذاشته و یک دیگر را تحمل کنند.
ضربی کابل

>>>   من صحبت های اقایان داکتر اشرف غنی احمدزی،داکتر عبدالله عبدالله و قیوم کرزی شنیدم تا اخیر دنبال نمودم و میخواهم از از تلویزیون ۱ سپاسګزار همستم بسیار خوب مناظره بود بخصوص در بخش سیاست های خارجی بدون تعصب داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی همه سوالات در بخش های اردواش بسیار خوب میکنیزم و پلان دارد به اینده کشور عزیزما وقتیکه که از داکتر صاحب عبداله عبدالله سوال راجع میشد در هر سوال به تایید داکتراشرف غنی احمدزی وقتیکه که از قیوم کرزی سوال مطرح میشد به تایید هردو داکترصاحبا این معلوم میشود که پلان اشرف غنی احمدزی بهتر به عبدالله عبدالله و قیوم کرزی بوده اګر من بجای عبدالله عبدالله و قیوم کرزی میبودم به نفع داکتر اشرف غنی احمدزی منصرف میشودم ولی داکتر صاحب اشرف غنی احمدزی لیاقت ریس جمهوری شدن را دارد ولی کسانیکه که متعصب هستند انها اقای غنی را به عصبانی کردن متهم میکند که این کاملأ نادرست است. خدا کند که انتخابات اینده سال ۱۳۹۳ را به موفقانه و در صلح برګزارشود تا هموطنان ما به طور ازادانه بطرف مراکز رای دهی مراجع کند تا به کاندید مورد علاقه اش رای بدهند
تشکر از همه سمیر پنجشیری

>>>   سمیر جان آیا خودت باور داری که اشرفغنی ملاعمر نیست؟
مردم افغانستان خو به این نظر وعقیده هستند که اشرفغنی همان ملاعمر پت شده بیست ساله است
وزمانیکه اشرفغنی بقدرت رسید ورییس جمهور شد ملاعمر هم به نام کشته اعلان میشود .
آیا حمایت های بیدریغ ملااشرفغنی آخند از تروریستان طالبان وپاکستان را فراموش کردی ؟
اگر خودت فراموش کردی ما افغان ها نه فراموش کردیم ونه میکنیم این یگانه شخص بود که شدیدا از تروریست ها حمایت میکرد وهمه مردم افغانستان شاهد هستند
برای ما پیروزی اشرفغنی ملاعمر وجنرال مشرف به صفت رییس جمهور افغانستان یک معنی را میدهد.
اگر خودت سن وسالت کوچک است پس از پدر محترم ودیگر دوستانت بپرس که اشرفغنی چگونه از تروریست ها پاکستانی ها والقاعده حمایت میکرد واسامه بن لادن را بار ها دافغانانو میلمه خطاب میکرد.
پروانی

>>>   کاندیدان ریاست جمهوری هرکس که بااشرف غنی احمدزی درمناظره اشتراک میکند ودریک میز همراهش میشیند بالای خود رشخند میزند بهتراین است که همه کاندیدان ریاست جمهوری بااغنی احمدزی درمناظره یکجا نشود زیراکه تحت حرفهای مذکور میماند وخوده میشرماند زیراکه هیچ کاندید مثل غنی اخمدزی نیست مثلا ازعبدالله که سوال میپرسه حرفهای غنی احمدزی راتاییدمیکند به هرصورت به امید اینکه انتخابات درفضا امن وصلح برګذارګردد
(شینواری)

>>>   دوست عزیز سمیر پنجشیری،
شما از یکعده متعصبین مینویسید. لطفآ آنها را متعصب نگویید. آنها را ... بگویید .چون وقتی برایشان میگویی تو متعصب هستی!
به آن افبخار میکنند و میگویند( بلی من متعصب هستم.) اما میدانی که قوم پرستی در همچو شرایط حساس جنایت نابخشودنیست
و قوم پرست های چون اجمل پنجشیری بخاطر یک لیس کاسه و شاباش شاباش گفتن مارشال ... چنین ... را مرتکب میشوند.
محمد جان پنچشیری

>>>   تنها طالبان و تروریستان درین خاک خیانت و جنایت نکردند، بلکه شر و فساد که خود را ... مینامند جنایت های بیشمار کردند. آیا ... کابل را بین هفت حزب و تنظیم تقسیم نکرده بودند، آیا... فابریکه ها و زیر ساخت های کابل را غارت نکردند، ایا ...شهر کابل را با راکت، بمباردمان، و ماین ها ویران نکردند، آیا ... طیاره های افغانستان را به کشور های همسایه نفروختند... ایا شهر کابل را به یک ویران تبدیل نکردند اگر گپ های من دروغ است بگویید که قصر دارالامان را کی تخریب کرد، شهر کهنه و جاده را کی تخریب کرد، کوته سنگی و سیلو را کی تخریب کرد، شاه شهید، میدان هوایی و سایر نقاط را کی تخریب کرد. در تمام بربادی های افغانستان این رهبران ... چون ( احمد شاه مسعود، مزاری، گلبدین حکمتیار، سیاف، خلیلی، محقق، جنرال دوستم نل دوان، ربانی و در مجموع تمام رهبران ... ...، کمونستان، خلقی ها، طالبان ) دست دارند. روزی را بیاد دارید که اگر طرف ده مزنگ میرفتید حزب وحدت شما را میکشد، اگر طرف شاشهید میرفتید دوستمی ها، اگر طرف پل چرخی میرفتید حزب اسلامی، اگر طرفی خیرخانه میرفتید حزب جمعیت و شورای نظارت شما را رها نمیکرد. حال شما باید شکر کنید به حکومت کرزی که شما را صاحب خانه، بلند منزل، در کابل و دوبی، پول های فراوان ساخت اگر نی خدا میداند که... چی حالت را به افغانستان میاوردند. حال هم اگر امریکا و ناتو نباشد این مردم خون یکدیگر را مینوشند.
حقیقت گو از افغانستان بدبخت

>>>   به اقای پروانی: اشرف غنی ملاعمر نیسته، کدام مردم به این نظرهستند که اشرف غنی همان ملاعمر پت شده است کی ها میګویند ایا تو یا مردم افغانستان لطفأ فیصده را نشان بدهد که چند فیصد مردم ما میګویند که اشرف غنی ملا عمر پت شده است؟ ایاثبوت داریند بغیر ثبوت این تهمت است که بسیار ګناه بزرګ دارد خوده ګناه ګارنسازید.
شما متعصب هستیند تعصب در اسلام منع است.این نوع اظهارات بی منطق بالای اشرف عنی هیچ چیزی کرده نمی تواند بلکی هوادراران اش روز به روز افزایش میابد به طورمثال علی احمدجلالی یک تن از وزاری موفق کشورما بوده،واکثره احزاب سیاسی از اشرف غنی حمایت را اعلام نموده است بطور مثال حزب حق وعدالت، حزب افغان ملت، جرګه فکر وعمل، حزب نجات به رهبری صبعت الله مجددی رهبرجهادی، حزب جنبش اسلامی افغانستان، حزب به رهبری اقای معاون دوم کرزی خلیلی، و سایراحزاب و جامعه مدنی و همچنان وکلای مردم در شورای هردومجلسین را از دوکتوراشرف غنی احمدزی حمایت را اعلام نموده است
خداکند که پروانی صاحب قناعت اش حاصل شده باشد
تشکر سمیر پنجشیری

>>>   داکتر صاحب عبدالله عبدالله بهترین کاندید و بهترین گزینه برای ریاست جمهوری افغانستان است، اشرف غنی متعصب و عوام فریب هیچ کدام رای واقعی را بدست نخواهد آورد.
وطندار

>>>   چقدر خوش شودم از اخلاق این کاندان محترم
همه ایشان زنده باشد
جاوید هرات

>>>   ما خداوند را ندیدیم اما از قدرت ونشانه های آن میشناسیم که خدای ما یک است و خالق همه ای کاینات است.ملاعمر را هم کسی ندیده وحتی کسی آوازش را هم نشنیده اما اشرفغنی که سالها از گروه ترورستی طالب القاعده وپاکستان حمایت میکرد اکثر مردم افغانستان به این باور بودند وهستند که ملاعمر همین اشرفغنی است زیرا اگر شخصی بنام ملا عمر وجود میداشت خوحتمی کسی آنرا میدید که ندیده.اگر درمساجد قریه جات افغانستان بروی بعد از نماز ها مردم به جرو بحث ها میپردازند یادرمحافل عروسی ویا فاتحه وقتی گپ از اشرفغنی زده میشود همه به این عقیده اند که اصلا کدام ملاعمری وجود ندارد وملاعمر همین اشرفغنی است وبعضی ها به این عقیده اند که از سه نفر (اشرفغنی کرزی واحدی) یکی آن ملاعمر است ووقتی از سخنگوی طالبان هم پرسیده شد گفت که شما همه روزه ملا محمد عمر حفطه الله را میبینید مگر نمیشناسید که باور ما به یقین مبدل شد که ملا اشرفغنی آخند ملاعمر است وپت شدن ملاعمر درین بیست سال این شک همه مردم افغانستان را به یقین مدل کرد جناب سمیر خان اگر اشرفغنی ملاعمر نیست پس ملاعمر کی است وچرا درین بیست سال است که ازمردم پت شده؟
پروانی

>>>   اکه سخی از سرپل!!!
مثلیکه از پشتون های سر پل هستی و تحت تاثیر تبلغات تیم اشرف غنی -دوستم رفتی!حادثه دشت لیلی را فراموش کردی و یا اشتهای تکرار آنرا داری؟ زنده باد داکتر صاحب عبدالله عبدالله.
کوهستانی

>>>   آقای سمیر :
کسانیکه همراه داکتر اشرفغنی از حزب حق وعدالت یکجا شده بودند بعد از یک شکم جنگ وگفتگو دوباره پشیمان شدند مانند آشنا جنرال هادی مرستیال و... وشما از جلالی یاد کردید که مانند جلالی درافغانستان زیاد مردم است جلالی درین کشور نفوذ ندارد وحتی خودش را حفاظت کرده نمیتواند وقتی داخل افغانستان (خانه خودش میشود) خارجی ها امنیت آنرا تامین میکنند که برای یک افغان جای بسیار شرم ننگ و عار بزرگ است و حزب افغان ملت از فاشیست ترین احزاب سیاسی افغانستان است که این حزب با هر کاندیدی یکجا شود باعث شکست وشرمنده گی آن کاندید میشود زیرا مردم ما از نفاق وتعصب و فاشیستی بسیار خاطرات تلخ دارند واز شنیدن نام حزب افغان ملت بسیاربد شان می آید ونفرت زیاد دارند .
اعضای جنبش ملی هم درظاهر با دوستم هستند ولی درباطن همه تعهد کردند که به اشرفغنی رای ندهند زیرا علمایشان برایشان گفته که به استاد سیاف رای دهند درغیر آن گنهکار میشوند. تنها مجددی صاحب که تاهنوز نظر رسمی خودرا اعلان نکرده اگر واقعا از اشرفغنی حمایت کند دیگر درافغانستان کسی برایش سلام هم نخواهد داد وگور شخصیت خودش را خودش خواهد کند اگر باور نداری این نظر بنده را بیاد داشته باش
فیض محمد

>>>   جالبست- مشاور و سخنگوی ناتو - در عکس اول ریس مبارزات انتخاباتی قیوم کرزی؟؟؟
آیا این جنگ غربیها باکرزیها که کرزی و خانواده اش را... چپاولگر میدانند - جنگ زرگری نیست؟؟؟
کابلی

>>>   غنی ... دید که کرزی همرای چپن برنده شد ای هم میخواهد همرای این لباس مداری گری برنده شود.

>>>   آقای که خود را سمیر پنجشیری نام گذاشتی،
اشرف غنی هیچ چیز هم نیست، اصلن کسانیکه او را با داکتر عبدالله مقایسه می کنند، اشتباه می کنند، وی چندان پایه ای مردمی ندارد، 100 هزار کوچی در افغانستان وجود دارد که شاید 20000 هزار شان واجد شرایط رائی دهی باشند، 700 هزار هم رائی جنرال دوستم، تنها رائی آقای محقق 3500000 سه ملیون و پنصد هزار رائی است، از خود آقای عبدالله که هیچ حساب نیم کنیم، بیشتر مردم هرات طرفدار داکتر عبدالله هستند، جناب استاد عطا نور را چه می گوئی، آقای مارشان فهیم را که هیچ حساب نمی کنیم، حزب جمعیت که یکی احزاب پر نفوذ و پر نفوس افغانستان است هیچ به حساب نمی آوریم، تنها رائی های آقای محقق و خود داکتر عبدالله بس است، این دیگران را من هیچ حساب نکردم، هیچ یک از کاندیدان به اندازه ای داکتر عبدالله رائی ندارند.بیچاره ها خوشحال شده اند که جلالی از اشرف غنی حمایت کرده است، شما پایگاه اجتماعی و مردمی جلالی را نشان بدهید که چیست، وزیر بوده و آن هم به حمایت آمریکا وزیر شده است، کسانیکه از غرب آمده اند و وزیر شدند حتی به مناطق که به دنیا آمده اند رفته نمی توانند.
شهروند افغانستان...

>>>   االحمد لله که از جنگ به گفتگو رسیدیم. هرکه با شد نزد ما مطرح نیست . آنچه مطرح است اتحاد و وحدت افغانها است. زنده باد افغانستان
بحرالدین حلیمی از بدخشان

>>>   ﺑﻪ ﺭاﺳﺘﻲ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ اﻳﻦ ﺭﻫﺒﺮاﻥ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺧﺎﻙ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﺮﺩﻩ اﻧﺪ

>>>   آفرین به اخلاق اجتماعی این کاندیدها وظیفه هریک ازملت افغانستان است که وحدت ملی را دز این جشن ملی تقویت کند مساییل قومیت دامن نزنند احمدی فلاح

>>>   من با نظر سمیر جان پنچشیر موافقم .در ضمن به داکتر صاحب اشرف غنی پیشاپیش تبریک میگویم .
حمید بغلانی

>>>   به سلطان همرا
این آزادی از برکت کرزی نه بلکه از برکت همان بادار های کرزی است که کرزی را معرفی کرد و به مقام رساند۰

>>>   پدر و مادر داکتر عبدالله هر که باشد فرقی نمیکند۰ به آن کم ظرفانی که این موضوع را مطرح و انتقاد میکنند شعر زیبای آتی را یاد آور میشوم۰
آن ناکسان که تکیه به اجداد میکنند
چون... به استخوان دل خود شاد میکنند۰
آهنگر

>>>   راست گفتی دوست عزیز اشرف بی غنی صدای درست ندارد سیاست ندارد مثل ... حرف میزند کسی رئیس جمهور شود که لیاقت وقیافه مثل داکت عبدالله را داشته باشد که متعصفانه کرزی نخواهد گذاشت برنده شود ونمیخواهند فکر میکنند ریاست جمهوری به این قوم به عرث رسیده دیگر اقوام را نمیخواهند حتا فکر میکنند فقط اقوام پشتون مسلمان است وبس وعقیدیکه آنها به اسلام دارند دیگر اقوام ندارد کرزی هرگز کسی دیگری جز اقوام خود را نمیگذارد مطمعن باشید این انتخابات هم قصه مفت است این جای این نشان
(ساعی)

>>>   داکترصاحب عبدالله بهترین کاندید است .اشرف غنی گوچی را چی مانده به ریاست جمهوری

>>>   عزیزان محترم کسی که لایقت دارد کاندید میکند اکرانسان استی اکرپشتون تاجک ازبک هزاره سایرن هم یک برادر استیم اکرغیرت دارد کاندیدان راتوحین نکنید عبدالله ریس جمهورشود ویااشرف غنی ریس جمهورشود شما را دروازه وان خانه اش نمیکرد لطفاًازاین تعصبات بگذریم ...
سحرالدین خندان ازولایت بغلان

>>>   من دیشب در برنامه شفیع عیار از یک واقعیت دیگر از صحنه سازی ملااشرفغنی کوچی آگاه شدم.
اشرفغنی کوچی همراه باحنیف اتمر خادیست یکجا به عربستان به خانه کعبه رفته و غنیکک به عوض اینکه رخ خود را بطرف خانه کعبه نماید و دعا نماید- روی خود را برعکس بطرف کمره و پشت خود را بطرف خانه کعبه نموده دست دعای فرمایشی بلند نموده و یکمرد عرب میخواهد که او را با این اشتباعش قانع سازد که دست دعا بطرف خانه کعبه ببرد- یکی از بادیگارد هایش مرد عرب را دور مینماید-خیلی جالبست-
به شفیع عیار شو قسمت یکصدو چهل وهفتم در یوتیوب بروید- سناریو و فلم اشرفغنی کوچی و اتمر -تازه مسلمان شده های خادیست کمونیست و امپریالست بی دین را تماشاه نمایید.
کابلی

>>>   کابلی بچیم ترا فقط کسی نمیشناسد. تو در حالیکه با پنجشیری ها خویشاوندی داری، یک عضو کام بودی و همه کار هایت
برای مردم معلوم است.اگر کسی به اشتباهش پی برده و مسلمان شده مرحبا!
عبدالعزیز بختیاری

>>>   کابلی جان سلام من هم آن عکس رادیدم جالب است که مردمتفکر تاهنوز قرآن را حتی از روی خط خوانده نمیتواند من میخواهم تادریک مناظره این کاندیدان اشتراک کنم واز اشرفغنی ودیگر کاندیدان بخواهم که منحیث رییس جمهور آینده یک کشور صد فیصد مسلمان چند آیت از قرآن را هر کدام باید از روی خط بخوانند ویا سوالات بسیار ابتدایی از دین مقدس اسلام از ایشان داشته باشم که عالم وجاهل معلوم شود. زیرا یکی حرف است یکی عمل بین حرف وعمل فرق بزرگ است یک کسی میگفت که من میتوانم تا بیست متر خیز بزنم وهمیشه این شعارش بود یکروز در یک جوی آب برابر شد همه دوستانش آنطرف پریدند وخیز زدند وقتی از بیست متره خواستند که خیز بزند اول خو بهانه میکرد بعدا که خیز زد درمیان جوی آب افتید این کاندیدان هم حالا زیاد پر حرفی میکنند اما بین عمل و لاف بسیار فرق است.
لوگری

>>>   من نظرات جناب کابلی صاحب را تایید میکنم،چون کابلی صاحب شخص متدین و میهن دوست میباشد...
اجمل(پنجشیری)

>>>   سحرالدین خندان بغلانی صاحب ... این یک واقعت است که مارا دروازه وان نمیگیرند ولی ما باید کسی را انتخاب کنیم تا به وطن وملت ما خدمت گزار باشد فقط به منفعت خود نباشیم شما خندان وگریان بغلانی درفکر خود هستین این است که اشرف بی غنی را انتخاب میکنید ما به کسی توهین نمیکنیم کوچی را کی مانده به ریاست جمهوری برود ریس کوچی ها شود
وسلام
(بابگلکی)

>>>   بعد از نظرسنجي كه از مناظره در بيسبوك صورت گرفت 60 فيصد به داكتر صاحب اشر ف غني راي داده بودند 22 فيصدبراي داكتر عبدالله 18 فيصد براي كرزي
واقعا همينطور هم بود همه پلان هاي اشرف غني قابل تطبيق شدن وعملي وعلمي بود

>>>   به نظر من داکتر عبدالله بهتر از دیگران بود اول خو لباسش واقعآ یک لباس رسمی و به انتخاب جای پوشیده شده بود دوم گفتار و رفتار یک ریس جمهور را داشت سوم من فکر میکنم که نسبت به همه درد مردم را بهتر میفهمد و نه از روی منافقت هر روز لباس عوض میکند نه به دین خدا تظاهر میکند نه هم معاونین خود را ...و نمیدانم بز کش خطا نمی کند بلکه همیشه به احترام یاد میکند و من از طرف خود برای داکتر عبدالله ریاست جمهوری را تبریک میگویم و از خداوند توان خدمت به مردم و وطن را آرزو میکنم...
عباس از شهر کهنه

>>>   دبل عبدالله به امریکا رفته بود
یک بانو باغیرت اورا بسیار ذلیل
نمود واورا در پیش رویش خاین
خطاب نمود وپولی راکه از امریکایها
ګرفته برایش یادنمود بسیار جای
شرم بود در یوتیوب است
جاوید جان هرات

>>>   در مناظره طلونیوز که برګزارشده بو در اخر عبدالله عبدالله یک ایات شریف را تلاوت نمود و متاسفانه ترجمعه اش اشتباه کرد
ایا این نوع شخص مسلمان پنداشته میشود؟جواب از اجمل پنچیرمین ،جاسوس میخواهم؟
نوید زابلی

>>>   واقعآ پادشاهی افغانستان از احمد شاه ابدالی تا این وقت بدست پشتون ها است .بعد ازاین مهم نیست که (پشتون) (تاجک ) (ازبک ) (هزاره ) ویا ازقوم دیگر باشد .هرشخص که باشد که برای مردم افغانستان وبه دین مقدس اسلام خدمت کند .دست ازاین نامزادان ازخون ملت پر است . ما که حکومت افغانستان را میبینم پادشا هی کنکشاه کبیر یادیم میاید .

>>>   نوید انتحاری وانفجاری اوغان!
داکتر صاحب عبدالله عبدالله آیات شریف را تلاوت و به خوبی ترجمه کرد ،چون مرد جهادیست،مه صد افسوس به حال غنیگک جت، و دوستم بیسواد میکنم ،به این لحاظ!
۱ غنیگک با ازدواج کردن همرای یک زن یهودی و گذاشتن نام یهودی بالای اطفالش ،یک ضربه محکم بر پیکر اسلام و جهاد وارد کرد،که ملت هیچگاهی این خیانت او را از یاد نخواهد برد و همیشه رانده شده خواهد بود.
۲ اگر غنیگک جت ،یک سوره را از روی قرآن شریف تلاوت کرد،منحیث اولین نو جوان این کشور خواهم بود که برایش رایگان ،حتی در پنجشیر کمپاین خواهم کرد،این وعده ام است
۳ زن یهودی غنیگک جت از همان اول گفته بود که اگر با من ازدواج میکنی (توبانه اعوذ بالله) از اسلام صرف نظر کن
پس خودت و امثالهم با رای دادن به یک جت و منکر اسلام ،یک ضربه محکم به پیکره اسلام وارد خواهید کرد.
۴ درباره دوستم بیسواد باید گفت ،که یک بار در یوتیوب برو و دوستم بنویس و ببین که در یک بخش چنین میفرماید
(دوستا آمریکا و خارجی ها ازین کشور نمیره،چون بسیار شهید داده اند)ههه ،باز دعوای معاونیت اول خیالی را دارد ،پس او حمید اگر کمی سواد و فهم داشته باشی ۱۸۰ درجه تغیر کرده و یک شخص مسلمان و جهادی را انتخاب میکنی، در غیر آن همو انتحار ، انفجار و خرابکاری میفامه و تو میفامی ،هر گاه نظر میتی باید به قسم من مرجع و سایت موثق معرفی کنی،خو، شاباش!
اجمل(پنجشیری)

>>>   رای دادن به ډبل عبدالله رای دادن به B-52. به انگلیس رای بهتر است نی به ډبل عبدالله.
داوری

>>>   بدون تعصب باید اعتراف کرد که درجمع کاندیدان اشرف غنی احمدزی لایق ریاست جمهوری است و ما نه باید از دید قومی نگاه کنیم
هدایت الله خوشحال

>>>   من به نامزدان نمرات (1 الی 10) ذیل را میدهم که 1 خرابترین نمره و د10 بهترین نمره میباشد:
قیوم کرزی 2 نمره ( اصلاً آدم دروغگو، فریبکار و طرح های غیر عملی داشت.)
اشرف غنی 4 نمره ( من فکر میکنم که این شخص کمی تلکیف روحی دارد و سوال یکچیز میبود و اشرف غنی جواب دیگر میداد، یعنی از اصل موضوع فرار میکرد.)
زلمی رسول 5 نمره ( چیزیکه عیان است چه حاجب به بیان است، تا وس خود طرح های تکراری را میگفت)
داکتر عبدالله 8 نمره (در طرح هایش نو آوری کرده بود، اما او تیم قوی و مردمی دارد، و طرح هایش قابل عمل میتواند قرار گیرد)
با احترام قدوس کل

>>>   او اجمل پنچیر مین، بی سواد... عبدالله عبدالله به راستی ایات کریمه که تلاوت نمود در ترجمعه اش کاملأ اشتباه بود به ارشیف مراجع کنید که برایتان روشن شود که ایا ایات کریمه را درست ترجمعه کرده یا خیر این قضاوت مردم عزیز ما کنند؟
دوم اشرف غنی احمدزی هیچ با زن یهودی عروسی نه کرده این همه تبلیغات ناقلین هستند ناقلین کی هستند شما.هر چقدر که بګویند که عبدالله پیروز میشود این یک خواب است هیچ کوشش نکنید که یک... مردم افشار پیروز شود.خداکند که قناعت حاصل شده باد و پشتیبانی ات از دوکتور اشرف غنی را از این سایت اعلام کنی.
نوید زابلی

>>>   جناب خوشحال اشرفغنی فقط دردزدی لیاقت دارد اگر کلمه خوده درست خوانده توانست ما هم به لیاقتش اعتراف میکنیم

>>>   برادر های پشتون باز اشتباه که به کرزی 2 دفعه رای دادید و هیچ درد تانرا دوا نکرد باز این اشتباه را تکرار نکیند، بیاید تعضب را کنار بگزاریم و زیر پرچم الله اکبر باهم شویم و یک شخص مناسبتر را انتخاب کنیم، که سکولار نباشد.
باز محمد دلباخته

>>>   محترم پروانی تو همرای غفار تنها یا عزیزی خیال پلو بزن
وطن دوست

>>>   سلام به پروانی چی قدر منطق شرم اوردارید اشرف غنی را به ملا عمر چی
کاکر

>>>   فقط داکترعبدالله عبدالله و بس

>>>   آقای محترم اشرفغنی احمدزی طوریکه درمناظره دیده میشود میخواهد از تسبیح برای متدین بودن خویش عوام فریبی نموده بطور واضح تسبیح خود را بمشاهدین نشان میدهد به این معنی که من در هر وقت خدا را فراموش نمیکنم اگر شما دقیق متوجه شوید که جناب شان دانه های تسبیح را یک دفعه یک یکدانه و دفغه های بعدی را ، 2 دانه 2 دانه و 3 دانه 3 دانه کش میکرد درحالیکه درمقابل کش کردن هر بار یکدانه تسبیح یکبار ذکر الله{ج} را أدا میکنیم میگویم وهدالله، سبحان الله، استغفرالله و الی آخر مگر جناب شان بطور سریع سه،سه دانه تسبیح را کش میکرد شما خود قضاوت کنید و همچنین علمای الکرام لطف بفرمایند که از نظر شرع جواز دارد هیچ کس نباید مشاعر اسلامی را وسیله عوام فریبی قرار بدهد در حالیکه از احکام دین هم معلومات درست نداشته باشد اگر تسبیح وسیله تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد. درآنصورت مستحق شماره {1}آن جناب استاد سییاف و مستحق شماره {2} آقای قطب الدین هلال میباشد که از ابتدا در دامان مسائل اسلامی و شرعی پرورش یافته اند باید تسبیهای طویل را با خود حمل کرده بمردم نشان میدادند.
م.نجرابی

>>>   آقای نوید زابلی! من از شخصیکه خود را، اجمل پنجشیری مسمی کرده است و شما ایشان را پنچرمین خطاب میکنید دفاع نمیکنم و لکن به افتخار گفته میتوانم که پنچرمینی، آهنگری،نجاری، معماری،حمالی، وغیره کسبه کاری مشروع 1000% نزد الله {ج} ومخلوقش محبوب تر و با شرف تر است نسبت به کشت مواد مخدر، ترویج و آغشته قاچاقبری مواد مخدر و دیگر امتعه به کشورهای همجوار. همچنان متذکر شدید این تبلیغات ناقلین است با عرض پوزش از جمیع هم میهنان عالیقدرم که از جنوب وشرق کشور واحد ما بشمال و یا،باالعکس از شمال کشور ما بجنوب و یا شرق کشور ما نقل مکان نموده اند آیا هدف بعضی از اشخاص مانند شما ناقلین جنوب و جنوب شرق و جنوب غرب کشور ما بطرف خراسان زمین میباشد؟ که شما در اظهار نظر خویش اشتباه نموده اید. در حالیکه از نوشتهای اجمل انتقاد میکنید پس شما هم کور به خود و بینا بدیگران نباشید از تفرقه و اظهارات کذب جدآ خود داری کنید. میخواهم این نقطه را متذکر شوم امید که اعتراف کنید اگر همه ما سواد،لیاقت،،شجاعت. درایت. دشمن ستیزی و میهن دوستی بقول شما همین پنچرمین ها را میداشتیم کشور ما هرگز به این مصیبت گرفتار نشده و مزدور پاکستان و باداران شان نمیشدیم. مع فائق الاحترام
ح مصطفی.نجرابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است