شهرانی در جلسه رای اعتماد پارلمان کشور رای نمی آورد !
این پول را از وزیر تجارت بگیرید از شهرانی . او می بینید از کجا گرفته پول را . همین 79 میلیون افغانی را از مواد نفتی خود گرفته . از شما تقاضا نکرده از پارلمان تقاضا نکرده 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۶    ۱۳۸۸/۱۰/۱۰ کد خبر: 6497 منبع: پرینت

بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) : به رییس جمهوری اسلامی افغانستان توصیه می شود که بجای وحیدالله شهرانی شخص دیگری را معرفی کند. زیرا بطور یقین این فرد در جلسات آتی پارلمان کشور رای اعتماد نخواهد گرفت. مگر آنکه فساد اداری دولت در پارلمان کشور هم به اوج گرفته باشد.
فعلا چندین پرونده از جناب شهرانی در اذهان نمایندگان مردم در پارلمان باز است. که هرکدام ان روزها بحث برای صاف شدن نیاز دارد که انهم از حوصله پارلمان کشور خارج می باشد.
در حالیکه هنوز موضوع گندم های اهدایی هندوستان که متهم اصلی ان وحیدالله شهرانی است حل نشده موضوع خرید 39 هزار تن گندم دیگر مطرح است که نزدیک به پنج هزار تن ان مفقود می باشد.

بگذریم !
ترجیح می دهیم که مطالب بیشتر راجع به جناب شهرانی را از زبان یک نماینده پارلمان کشور که امروز در صحن علنی مطرح گردید ، مرور کنیم :
کبیر رنجبر نماینده مردم در پارلمان در رابطه با موضوع اذعان داشت که جناب معین صاحب وزارت مالیه شما با سوطه را گرفتید بر کله هر یک از این نماینده ها می زنید که شما چرا بیدار نمی شوید ما علنی در فساد غرق هستیم و شما مارا هیچ چیز نمی گویید.
این موضوع بودجه نیست این موضوع فساد اداری است. فسادی است که افتابی جیغ می کشه و فغان می زنه که این یک نمونه بارز و شما چرا خواب هستید.

رنجبر ادامه داد : وقتی که رییس جمهور قسم یاد کرد که با فساد مابرزه می کند این شاخ دارد یا دم ؟ این فساد نیست چی هست؟
زمانیکه در سال 1387 قحطی بود همه ما پشتیبانی کردیم که غله را بیاورید از خارج . مردم گرسنه هست .

در سال 1388 فراوانی بود و بسیار بود غله و شما مارا فریب دادید که گفتید که چهار هزار تن است. این چهار هزار تن نیست امروز عثمانی صاحب میگه که شما سی و نه هزار تن را به بازار غله ریختید و از خارج اوردید.
این خیانت نیست ؟ من نام این را خیانت می مانم . این جرم هم نیست خیانت است. شما قیمت هارا زدید پایین . قیمت هایی که باید از طریق خرید غله از دهاقین ثابت نگاه داشته می شد شما 39 هزار تن دیگر را هم به بازار غله ریختید و ثبات قیمت ها را از بین بردید.

رنجبر در ادامه افزود : توقع ما از شما این است که ما را شریک جرم نکنید که ما به این بودجه رای بدیم . ما می فهمیم که شما راه دیگری ندارید از دست تان گرفته شده حالا هیچ چاره ندارید. راه دیگری ندارید پیسه را از کجا کنید.

من برای شما می گویم این پول را از وزیر تجارت بگیرید از شهرانی . او می بینید از کجا گرفته پول را . همین 79 میلیون افغانی را از مواد نفتی خود گرفته . از شما تقاضا نکرده از پارلمان تقاضا نکرده . قانون اساسی را می فهمد که از طریق ولسی جرگه باید بودجه را تغییر بدهد. در حالیکه همین پول را از یک ریاست خود گرفته . حالا شما امدید کشکول را اوردید گدایی می کنید که این پیسه را بدهید که ما از مواد نفتی غرض دار هستیم.
شهرانی را ایستاد کنید در سارنوالی . دوسیه برایش بدهید ما را مطمئن بسازید که علیه فساد مبارزه می کنید.
برای اینکه از همین تاجر هایی که خریده این 39 هزار تن را بخاطر پشم های مقبول شان نخریده . حتما یک گپی بوده .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خواننده گان محترم:
میخواهم یک موضوع را بعنوان اولین نظر دهنده خدمت شما در این صحفه انترنیتی افغان پیپر ابراز بدارم.
جناب آقای وزیر معرفی شده آقای شهرانی ( وزارت معادن و صنایع )
دوستانیکه خود در گذشته مرتکب قتل، حرام خوری، دروغ گویی و دیگر موارد نقظی حقوق بشر شده اند و هستند، الحال می خواهند حق مشروعیت و معافی از جرایمشان بخواهند، بسیار تجارت های سیاسی را میداند آقای جناب مولوی صاحب شهرانی پدر بزرگوار وزیر پیشنهاد شده خودش از قدرت و توانایی مانده الی یک شخصیکه به تازهگی از درس و زندهگی اموزش خلاصه شده به صفت وزیر معرفی اش کرده است، آیا میدانید که معنای وزیر و کاری که باید یک وزیر توانا انجام بدهد چیست؟

وزیر شخصی باید باشد که بتواند در تصمیم گیری، اداره و نحوه به پیشبردن کار و پروژه های مربوطه وزارتش توانایی کامل داشته باشد، جناب شهرانی صاحب باید بیشتر کار کند تا خود را به پست وزارت آمده کند، درست است که جوان است شاید توانایی داشته باشد ولی نه نه هر گز نه به صفت یک جوان آگاه هر گز ری نمی دهم که جناب شهرانی صاحب به جز پوست ریاست دیگر پست ها را کار کند سن اش خورد است فکراش خام است قابل تشویش است که مبادا کاری و یا تصمیمی بگیرد تا کدام خرابی ملی را به بار بیاورد،

من یکی از هم ولایت آقایی شهرانی هستم و بسیار خوب میشناسمش و خیلی اگاه هستم که در این و در آن وزارت ازش چه خبر ها است، اگر شما در وزارت تجارت بپرسید بسیار کم مامور صاحبان خواهد بود تا یادی خوب از جناب ایشان داشته باشند، ایشان را به صفت "بچه است خام است دیگه " یاد می کنند و میشناسند، در آن وزارت کسی از پیشش خوش نبود پس در وزارت معادن چی خواهده کرد، اگاه هستم که با مامور صاحبانی رفتاری نادرستی کرده است که آنها مامورین نه بلکی قهرمانانی وزارت تجارت بودند، در روز های این وزارت را به پای نگهداشتند که آقای شهرانی در دهنش چوشک بود.

خلاصه بدون کدام عقده ای و یا تبعیضی به صفت یک جوان آگاه که همیشه خوبی ها را برای ملت افغانستان خواسته و دفاع کرده ام جداً برایش ری نمی دهم و از جناب اقای کرزی تقاضا می کنم که دوستان و متخصصین دیگرهم هستند که با تمام معنا شایسته گی این وزارت را خواهند داشت معرفی کند، نگذارید که چنین کودکانه رهبریی داشته باشیم

فرید
محصل در دانشگاهی کابل

>>>   سلام ! آقي شهراني يك انجنير يا عالم ژيولوژي نيست و حتي اسمي هم از طبقات الارضي نخوانده است. تعين وي نه بر كار آئي و استعداد ، بل روي ملحوظات سياسي و زد و بند هاي پر وي با آقاي كرزي است در حاليكه نعمت الله شهراني پدرش متهم بفساد اداري است. آقاي وحيد الله دم از فعاليت در وزارت تجارت زد در حاليكه مردم از يك واقعيت خبر ندارند و آن اينست كه از مدت ده ماه دولت هند ، مقدار 250 هزار تن گندم را طور بلا عوض براي مردم افغانستان كمك كرده ، بعد أ نظر بفسادي كه در وزارت تجارت معمول است براي انتقال اين گندم الي بندر چاه بهار ايران ، آتشه تجارتي و مسئولين اين وزارت قرار دادي را با يكي از شركت هاي بارچالاني بدون طي مراحل اعلان مناقصه عقد و چنديد هزار دالر پول رشوه گرفته اند كه موضوع را بايد رسانه ها شفاف سازند. چندين هيئت براي عقد قرار داد و اعلان مناقصه از وزارت تجارت به تهران آمدند كه در راس يكي از اين هيئت ها ، آقاي فروزان كه قبلأ رئيس ترانزيت وزارت تجارت بود هم آمده بود و در راس هيئت . اين هيئت در آتشه تجارتي افغانستان واقع در سفارت افغانستان در تهران بدون رعايت احكام قانون توافقاتي با كدام شركت حمل و نقل ايراني كردند كه آقاي شهراني موضوع را به تعويق انداخت و هيئت ديگري را به ايران فرستاد كه نتيجه كار آن هم معلوم نيست.
شما ببينيد كه بيش از ده ماه و يا هشت ماه ميشود كه حكومت هند گندم را خيرات بمردم افغانستان داده و حكومت افغانستان يعني همين وزارت تجارت و همين وزير آقاي شهراني نتوانسته آنرا داخل افغانستان نمايد و اين مقدار گندم در بندر چاه بهار ايران موجود بوده و ممكن پوسيده شده و ارزش غذائي خود را از دست داده باشد . مسئول كيست و از كي بايد حساب گرفته شود بايد نمايندگان ملت از خود آقاي كرزي اين سهل انگاري و بيخبري را استفسار نمايند و چطور اين شخص بي كفايت را باز در يك پست كليدي كه چشم اميد آينده مردم به آنست معرفي نموده .

قرار گفته آقاي هنگام در برنامه زنگ خطر من هم ميگويم كه سارنوالي محترم از موضوع مسبوق بوده باشند.
ش-ر

>>>   به به جه عجب!!
در کشور که از ریس جمهورش گرفته الی اخرین فرد همه به فساد اداری آغشته باشند همچنان توقعات خیلی هم شبیه خواب روز هست اما آیا نمی شود که جناب زنجیر صاحب موارد قاچاق بری برارد کرزی را همچنان تعقیب کنند!!؟
بهر حال ابتداء بعد از هشت سال قابل تحسین هست!!
صیاد

>>>   سلام برادران وخواهران.
هیچ باید تشویش نکرد چون خود کرزی همین افراد را می خواهد.
درکشورماانسان های زنده ګی میکنند که از هر لحاظ صدها مرتبه از این...........وزیران کرده مسلمان ترو باتحصیل تر. وطنپرست ترکه دست های شان به خون ملت الوده نیست سراغ داریم ایا کرزی نمی بیند یا نمی فهمد ویا خودرا به کوچه.........می زند .قصدآ همین کار میکند چون برای خودش هم.............................................می خورد اګر نه چرا??????? کرزی روز حشر فرارسیدنی است چی جواب خواهی داد ???????
واحد از لندن

>>>   خواننده گرامی ! مطالبی را که محترم آقای داکتر کبیر رنجبر در تالار شورای ملی اظهار نموده اند خیلی جالب است ، شاید این مطالب درست و شاید هم از روی تبعیض نژادی و عداوت قومی منشه گرفته باشد . زیرا در جمله وزرای معرفی شده در شورای ملی جهت اخذ رای اعتماد ، چهره های مشکوک کم نیستند .
چرا آقای رنجبر از آقای اتمر و یا آقای عبدالرحیم وردک ویا از دیگر هم تباران مشهور به فساد خود نام نبرد ؟
آیا قضیه آقای محترم محمد حنیف اتمر وزیر ناکام داخله کشور که جهت چاپ کتاب های درسی شاگردان مکاتب حین وظیفه داری اش در وزارت معارف چندین ملیون دالر را اختلاس کرد ، برایش معلوم نیست ؟
آیا قضایای آقای رحیم وردک جهت مصارف غیر قانونی اخذ پول کرایه و سفریه اش در خارج ملیون ها دالر را ازجیب بیت المال و ملت فقیر کشور به مصرف رسانیده برایش معلوم نیست ؟
آیا پسر وزیر صاحب دفاع با استفاده از نفوذ پدر ملیون ها دالر را جهت افراز یونیت ها و پوسته های امنیتی از کشور های خارجی صاحب گردیده برایش معلوم نیست ؟
و صد ها مطلب دیگر ،
چرا جناب رنجبر از سایر وزرای استفاده جوی هم تبار خود نام نمی برد ؟
ولی صرف شهرانی را قابل محاکمه قلمداد می نماید ؟
ما خوب میدانیم که آقای شهرانی صرف به جرم اوزبیک بودنش مورد قهر و غضب آقای رنجبر قرار گرفته است .
ما به این چهره به ظاهر روشن فکر و مترقی و در باطن الم بردار محمدگل مهمند فاشیست خوب آشنایی داریم ای کاش جناب ایشان انگشت انتقاد را بر دیگران نیز حواله می نمودند.
آقای رنجبر و رنجبر نما ها باید خوب بدانند که افغانستان امروز و مردمش افغانستان و مردم دیروزی اش نیست .
دیگر زمان افتخار به جگه شمله ها و جگه شلوار ها ، ویا افتخاربه لوی لغمان ولوی پغمان گذشته و حال زمان لوی دانش و ولوی شخصیت است .
دیگر زمان نهادن القاب اعزازی و خان های دوسره نیز خوشبختانه آهسته آسته راه به سوی گورستان ابدی تاریخ باز نموده است و بعد از این همه مردم کشور در همه عرصه های زندگی مساویانه زندگی خواهند نمود و مساویانه در تعیین سرنوشت کشور سهیم خواهند گشت .
با احترام استناقل میمنگی از لندن

>>>   هموطنان عزيز! از كدام تخطي هاي اين حكومت حرف بزنيم.آيا نميفهميم كه آقاي كرزي شخصيت هاي سبمولي(منفور از اقوامشان،بي شخصيت،و....)را به پستهای کلیدی ګماشته که تاروزی بګوید من تمام اقوام افغانستان در حکومت شریک ساخته بودم.باید شهر وندان سمت شمال بیدار بوده واز سیاست های فاشیستی این حکومت اګاه باشند

>>>   واقعا جای تاسف است که کرزی نیت های بدی علیه این وطن دادرد .
اگر چنین نیست ادم قحطی است که شهرانی بد نام با ید وزیر گردد و انهم در وزارتی که اصلا با سواد کم شهرانی جز بر بادی چیزی دیگری در پی نخواهد داشت .
وای ملتم بی بخت است.
ارون

>>>   شهرانی از جمله وزرای موفق و پر کار کرزی میباشد، وی توانای اجرای وظیفه در هر یک از پست های وزارت خانه ها را دارد.

>>>   بدون هیچ نوع غرض و مرض!
خدایی آدم بگویه که ای شهرانی و پدرجان محتر م شان نام خو د وقوم خود را بدکردند که بوی شا ن شهر را پر کرده است و ایشان خو خصوصا درمسلک تجار ت بیسواد میباشد و درپهلوی همه فساد ها ی اداری به فساد اخلاقی نیز ملوث است که همه دوستان و آشنایان نزدیک و همکاران وزارت های تجارت ومالیه خود شاهد پوگری ، دماغ و بی خودی های فراوان ایشان هستند
جای شرم اینجاست که کرزی صاحب این جوان را باز به وزارت کلیدی معادن میخواهد نصب کند که من از همی حالا برای مامورین بد بحت آنوزارت باید تسلیت عرض کنم
مگر امید است این باز پارلمان از وجدان خود کاربگیرد فقط برای یک بار ..تا مردم بدانند که پارلمان هم وجدان دارد و از خدایی تو انا میتر سد برای وزیران از خدا بیزار، دزد و کمونست رای دادن ظلم بسیار بالا خواهد بو د و دیگر اینکه جای شرم اینست که داکتر کبیر که خود هویت اش به همگان هویداست از وی شکایت میکند همین آغا نبود مگرکه با طرح عقاید مارکسیستی خود مردم ما را دربدر کرد عقیده منحط که امروز دنیا منکر آن است ...برای همه خداپرستان و مجاهدان راه خدا ج پیام بسیار بزرگ است که نکنید دزدی نکنید ، غرور نکیند ، مجاهد آزاری نکنید ورنه دیگه رنجبر هم سرتان قر قر میکنه
ازخدا بتر سید مردم متو جه اعمال شما هست..خدا بالای سرتان
کمونست هاییکه تا دیروز ازشرم های فراوان حرف زده نمتوانستد حالا پتکه میکنند این زوز انان نیست ضعف ماست خود فروشی های ماست که آدم های فرصت طلب مثل شهرانی برای ما بینی نمانده اند مگر من درین تما م دسایس دست آمریکا و سایر کشور های غربی را شامل میبیم زیرا انها تحمل رویکارامدن مجاهدین راستی را ندارند وزمینه را برای این دزدان و خلاف کاران بنام مجاهدین فراهم ساخته اند مردم ما شاهد خوب این مدعا استند به قوم خویش خود به همسایه های خود و اطرافیان خود بیبیند که اگر دزد هستند چی سابقه دارند ؟
ما باید باقیافه ،نام و فلان فلان بازی نخوریم ورنه ما هیچ وقت آرام نخواهیم شد
خلاصه که من رنجبر را نیز شریک این جرم میدانم زیرا وی و همکاران کمونست شان دروازه های بدبحتی را باکشتن 19 تن از اعضای خانواده داود خان به اشاره کی جی بی باز کردند و نامش را انقلاب گذاشتند و بما که متعلم مکتب بودیم که درس میداند که انسان از نسل شادی هست و عملا منکر وجود خدا بود جهاد برمردم فرض شد همه مقاومت کردند ولی بسیار مشکل که بود که کسی درانزمان جلو شهرانی واری انسان ره بگیره چون میگن که درجنگ نان و حلوا تقسیم نمیشه !
درآخر میگم که خدا جزای شهرانی و رنجبر را ازدربارخود بته که هیچ فرقی ازهم ندارند هردو خایینین ملی و کنهگار مردم افعانستان استند .
ناظر از کابل

>>>   من واقعا به حرفاهئی رنج بر طرف دار هستم
ای کاش همه وکلائی ما این احساس راداشته باشند وکسانی را که درفساد تابه حلقوم غرق استند رائی ندهندباور من این است که کابینه معرفی شده باساسی شخصیت لیاقت واستعداد تعین نگردیده است بلکه مصلحت هائی درین مورد نهفته است تمام این افراد کسانی بودند که درکامپین کرزی کار نمودند وکرزی تحت تاثیر اوشان میباشد وازجانب هم بعد خارجی هم دارد باوجود همه نگرانیهائی تقلبی مثل انتخابات .
وچیزیکه بیشتر ملحوظ نظر کرزی بوده موضوعی زبان است قسمیکه دیده میشودهمه پست هائی کلیدی دردست یک قوم قراردارد آیادردگراقوام وملیت ها فردشایسته وجود نداشت معرفی آقائی وحید لله فقط نسبت جنگ انداختن درمیان اوزبک وتاجک است واین وظیفه قبلا برائی مرحوم پدرش سپرده شده بود وایشان تاوقتیکه درقید حیات بود بخوبی پیش بردند ولی دیری
نگذشته دنیائی عیش وعشرت را ازمقام وزارت پد رود گفتند ودروادی فراموشی وتنهائی به خاکستر سپرده شدند قسمیکه داکتران درموردمرگ تدری جی اش خبر دادند علت وفات وی را فقط برکناری بوش ازقدرت خواندند
بدخشان

>>>   هرکسیکه که خاین است و خیانت میکند و در تیم کار خائنین شریک هست باید وکلای محترم مردم برای وجدانا رای اعتماد ندهند و کوشش شود که بین این خائنین تفرقه ایجاد شده تا باشد تمام رازهای درونی یکی پی دیگر افشاء شود. وکلای شریف باید توکل به خدا داشته باشند واز هیچ سگ شوی ترس وهراس نداشته باشند چراکه این ها به خدمت نه بلکه برای فساد در افغانستان آمده اند . و بدون شک که مسئول نظام هم شریک جرم است چراکه عزیزخان کرزی در عربستان از مردم بسیار رشوت گرفت که فرد فرد افغانهای مهاجر آنکشور به شمول یک تعداد از کارمندان متعهد و وطن دوست که همه گواهی کامل میدهند ولی کجاست نظام عادل و مسئول حکومت که مجرمین را ولو هرکس که باشد مجازات کند؟
وقت بسیار حساس وکلای محترم در قسمت رای دادن خدا را مد نظر بگیرید و در قصه دیگر موضوعات سمتی و قومی که همه ازطرف همین جنایت کاران وخائنین طرح ریزی شده نگردید تا یک ملت با عزت و کشور پیشرفته باشیم.
مولوی اصیل گردیزی

>>>   من با نظرات/ ش ر / کاملآ موافقم. اینها همه حقیقت دارد.

>>>   بنده براساس گزارش های که وزرای پیشنهاد شده در پارلمان ارایه دادند فکر می کنم که بهترین برنامه های داده شده و انجام شده از جناب شهرانی بود. اگر واقعا تحصیلات وی در رشته زمین شناسی و استاد در انگلستان هم بوده باشند و با مسایل و قوانین بین المللی آشنا هستند فکر می کنم یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت صنایع و معادن می باشند. بازهم تمام این ادعاها و گفته های وی را باید اعضای محترم پارلمان که رای دهنده هستند بیشتر تحقیق کنند.
با احترام زکی از قم ایران.

>>>   سلام.. بخيالم ريس جمور كرزي بوزير كردن يك بي تجربه مثل وحيد شهراني ميخواهد ملت أوزبيك را بدنام كند، شهراني كلان وبعدا شهراني خرد وبعدا .. شهراني نميدانم كدام ... مثل كه كرزي ميخواهد بي كفايتي خودرا اثبات كند ، مثل خودش بي كفايتانرا همراهش وزير ومزدور ميسازد.
دوست سابق وحيد أز شهر قونياي تركيا فرزند ملا بهادر.

>>>   شهرانی صاحب جوان با دانش وتحصیل کرده بوده موفقیت های خوبی در بخش کار خود داشته ولی صرف غرورش اجازه نداده که زیر بار احدی ها ( افغان ملتی ها ) برود به این اساس توجه عمیق خواهند کرد تا شهرانی صاحب وزیر نشود .این همه کار افغان ملتی ها است .خداوند آنها را توفیق عنایت فرماید تا راه راست را پیدا نموده تعقیب کنند .تا اینکه به تعداد ملت دوست ها افزود نشود که فردا هزاره ملتی , ازبیک ملتی وغیره ایجاد نشود .
با احترام
وحدت - کابل

>>>   حيف بر شما جناب پسر ملا بهادر!!
در اين مملکت اگر جوانی روی کار انداخته شود، از دست یکعده انسان های..... و متعصب که از دست خودشان چيزی بر نمی آيد کوبيده می شوند.
در یک احصائيه که از طرف یک شرکت اروپائی نشر شده بود آقای شهرانی یکی از با کفايت ترين وزير در آسيا شمرده شده است که من بحيث يک افغان برآن می نازم.
او شخصی است که تا به حال از قوم و قبيلهء خويش کسی را در وزارت خانه ها که کار کرده است معرفی ويا واسطه نکرده است بلکه برايش گفته است که برو و امتحان بده و خودت کامياب شو. که اين خود یک برازنده گی جناب ايشان می باشد که مردم نگويند که از قوم خودش را شامل کرده است. او هميشه لياقت
و استعداد را اساس گذاشته و چه از هر قومی که باشد در تيم خود جا داده است.
او يک مدير خوب و با استعداد است و می تواند قابليت هر کاری را داشته باشد.
بااحترام
نذير - کابل

>>>   نی برادرم وحیدالله یارویاور افغان ملیت هااست اگر چنین نمی بود هرگز وزیر نمی شد آیا نمیدانی که کرزی افغان ملیت است
بدخش

>>>   شهرانی صاحب یکی از جمله او چند اشخاص است که در افغانستان دارائی چنین تحصیل و تجربه کاری میباشد. من حرف های آقای وحدت را تائید کرده و اضافه مینمائیم که شهرانی صاحب از یک شخص خوب با تجربه و خیلی پرکار و فعال میباشد در هر وزارت خانه و یا دیگر پست های که کار کرده خیلی فعال و پرکار بوده است. اینکه حالی افغان ملتی ها پشت شهرانی صاحب را گرفته بان که بگیرند. خداوند (ج) که شخص راست کار و امانت کار را دوست دارد همانطور از آنها حمایت هم میکند. من مانند افغان ملتی ها ساده و احمق نیستم که وقت خود را در فضول گوئی سپری کنم. فقط از خداوند (ج) میخواهم که اغان ملتی ها را هدایت نیکی بدهد در غیر به نیت شوم شان گرفتاریشان کند. نتیجه اش هم زود برامد . آقای محترم وحـــــــــــــــــــــــــــیدالله شـــــــــــــــــــــــــــــــــهرانی با 140 رائی تائیدی کامیاب و برنده وزارت معدن و صنایع معرفی شد. افسوس به انورالحق احدی که بیچاره با 75 رائی تائیدی دوباره خانه نشین شد.
با تاسف لوزززززز که آقای ییلاقی با 76 رائی تائیدی دوباره در پست بی صلاحیتی مشاوریت ماند.
راستی تبریک به محتر سید مخدوم صاحب وزارت اطلاعات و فرهنگ.
ساعت - 7:39 - 2 جنوری 2010
اسـم - غرق
محل - کابل جان

>>>   تا جائیکه موصوف فارغ دانشگاه های پاکستان و انگلستان است حتما در مورد تائید وکلای پارلمان کشور قرار میگیرد بقول معروف : باز دیده موشه
اما امید که از خود خدمات ارزنده برای مردم شریف افغانستان از خود بجا گذارد تا مایه افتخار همه مردم کشور باشد.
شمس الحق بدخشی

>>>   برادران خواهران هموطن درپنای حضرت حق باشید!
دردولت کنونی از الف تای درهمه ابعاد (روابط)مقدم بر(ضوابط)حاکم است ولیاقت، دانش کدام ارزش نداردپس دراینکه کیهادرکابینه نامزد شده اند یارای اعتماد برده است درد سرفایده نخواهد داشت ،تقاضا بنده من حیث یک افغان ازتمام شهروندان که ازطریق سایت انترنت پیام یانظر میدهند هویت افغانیت رادرنظر گرفته ازتوهین تحقیرودشنام خودداری نمایم دیگر بس است بعد ازاینهمه بدبختی ومظلومیت که کشیده ومیکشیم!!!

>>>   شا باس آفرین وحیدا لله شهرا نی راستی که بچه پو ها ند استی تبریک برایت میگویم مو فقیتت را آرزو دارم .
داکتر. م از شهر جلا ل آباد همیشه بهار ننگرهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است