شفاف ترین چهره های سال کشور انتخاب شدند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۲/۹/۲۰ کد خبر: 62380 منبع: پرینت

نهادهای جامعه مدنی و مبارزه با فساد اداری و اعضای مجلس نمایندگان، رمضان بشردوست و عبدالصبور، پولیس ترافیک را به خاطر صداقت در انجام وظیفه به حیث شفاف ترین چهره های سال انتخاب نمودند.

به گزارش طلوع، سال ها است که عبدالصبور از بام تا شام در جاده ها ایستاده است و نظم جاده را نگه می دارد و شاید یگانه پولیس ترافیکی باشد که هیچ راننده ای از وی خاطره بد نداشته باشد.

صبور مرد کار کشته یی است که حالا پس ازسال ها کارخسته گی ناپذیر شفاف ترین مرد سال شناخته شده است. صداقت و پایبندی درکار و مبارزه با فساد اداری دو ویژگی هستند که لقب شفاف ترین مرد سال را به کارنامه صبور افزوده اند.

عبدالصبور گفت: با صداقت و دلسوزی همیشه برای مردم خود کار خواهم کرد و در خدمت مردم خواهم بود. درهمین حال، وزارت امور داخله نیز روز سه شنبه طی مراسمی از کارنامه های عبدالصبور ستایش کرد.

سخنگوی وزارت امورداخله صدیق صدیقی افزوده است: به حیث یک شخص صادق همیشه کارهای خوب کرده است و هیچ وقت رشوه نگرفته است و حتی در رژیم طالبان نیز در خدمت مردم بوده است.

صبورسال ها است که در بخش پولیس ترافیک کار می کند و بارها از وی ستایش شده است، حتی رییس جمهور کرزی نیز کارکردهای او را تقدیر کرد. صبور از همه همکارانش نیز می خواهد تا در کارشان خلاقیت به خرج دهند و با صداقت کاری و پایمردی کارشان را انجام دهند.

صبور گفته است: آرزو دارم همه همکارانم در پولیس ملی، امنیت ملی و ارتش ملی در کارهای شان صادق باشند و همان گونه که شعار پولیس در خدمت مردم است واقعا در خدمت مردم باشند و به همین معاش که دارند قناعت کنند و به خدمت برای مردم فکر کنند.

نهادهای جامعه مدنی و مبارزه با فساد اداری هرسال چند تن را به حیث شفاف ترین شخص سال برمی گزیند و امسال افزون بر صبور پولیس ترافیک رمضان بشردوست نیز شفاف ترین مرد سال شناخته شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از بین این همه وزیر و مشیر و والی خوب شد یک افسر ترافیک انتخاب شد.
آخر او می تواند چه فسادی را انجام دهد؟
کدام زمین ها را میتواند غصب کند و یا کدام خیانت ملی انجام دهد؟

>>>   عجب رقم بالای از شفافترین چهره های سال افرین برشما دولتمردان بی غیرت

>>>   و سیاه ترین چهره های امسال کسانی هستند که بنا بر لزوم دید یهودی ها در جرگه مشورتی نصب شده و ازدل وجان خواستار هرچه عاجلتر فروش افغانستان هستند.
امنه سلجوقی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است