بازگشت دوباره طالبان به قدرت
اسناد انکار ناپذیری وجود دارد که مولانا سمیع الحق و مولانا فضل الرحمان با اسراییل روابط بسیار تنگاتنگی دارند و اینها وظیفه دارند که اسلام را بدنام کنند و از اسلام ناب چهره خشنی را نشان دهند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۲/۶/۲۸ کد خبر: 58209 منبع: پرینت

مولانا سمیع الحق که به پدر طالبان معروف است از بازگشت طالبان به قدرت خبر داده است. مولانا سمیع الحق به خبرگزاری رویترز گفته است که مطمئن هستم، پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان طالبان بار دیگر قدرت را به دست می گیرند.
سمیع الحق افزوده است: افغانستانی ها ضمن حمایت از طالبان از به قدرت رسیدن این گروه استقبال خواهند کرد. پدر طالبان تاکید نموده است که بحران افغانستان جز به قدرت رسیدن طالبان راه حل دیگری ندارد.

احمد سعیدی، تحلیلگر مسایل سیاسی، در رابطه با گفته های سمیع الحق می گوید: مولانا سمیع الحق می داند که طالبان پریشانند و می خواهد به طالبان روحیه دهد که به جنگ ادامه دهند. اما باری دیگر تک قدرتی در افغانستان معنا ندارد. جنگ در افغانستان جنگ اسلام و کفر و دین و مذهب نیست بلکه جنگ چریکی و جنگ قدرت است.
اسناد انکار ناپذیری وجود دارد که مولانا سمیع الحق و مولانا فضل الرحمان با اسراییل روابط بسیار تنگاتنگی دارند و اینها وظیفه دارند که اسلام را بدنام کنند و از اسلام ناب چهره خشنی را نشان دهند. ملاهای پاکستانی همیشه علیه مردم افغانستان و علیه اسلام موقف گیری می کنند اما شورای علمای ما لب بسته اند و چیزی نمی گویند. متاسفانه شورای علمای تا زمانی که به ارگ نروند فتوایشان نمی آید.

وی افزود: شورای علما از ملاهای پاکستانی و طالبان می ترسند و از سوی دیگر درایت و شجاعت این را ندارند که فتوا دهند. اگر کسی باوری داشته باشد و از باور خود مردانه دفاع نکند باید به او شک کرد. اینها ملاهای معاش بگیری هستند اما بهتراست که ملاهای ما به خاطر دین و خدا خاموش نمانند.
ما علمای بزرگ و قابل احترامی داریم. آنها باید بگویند که افغانستان کشوری اسلامی است که انفجار و انتحار حرام است. خونریزی در افغانستان نه به نفع اسلام و نه به نفع انسانیت است. مردم زمانی از علمای خود اطاعت می کنند که بفهمند علما با همتی از منبر دین و از منبر خدا سخن می گویند نه از منبر دیگری.

این تحلیلگر مسایل سیاسی درباره رو در رو حرف زدن با مقامات پاکستانی گفت: حرفهای رو در رو تاثیر خود را دارد مشروط بر اینکه باورمندی ها وجود داشته باشد. علما وارث انبیا هستند و رسالت دارند. پس باید دین دینی خود را ادا کنند. پاکستان باید اسلام را از ما یاد بگیرد ولی بد بدبختانه ملاهای پاکستانی به ما اسلام یاد می دهند.
پاکستان عمق استراتژیک به افغانستان دارد. پاکستان بر ویرانی افغانستان کمر بسته است. پاکستان دشمن سوگند خورده افغانستان است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای سعیدی... اگرلطف کنید اسناد رادرمورد ارتباتاط اقایان هریک سمیع الحق وفضل الرحمن بااسرائیل راارایه کنید تامردم افغانستان دراینده به تحلیل های شماباور پیداکنند ولی درغیران تحلیلهای شمار درکشور خریدارندارد
پلوخور ازقلب کشور

>>>   آقای سعیدی سلام،
فکر نکنید من طرفدار طالبانم یا ملا های پاکستانم، بلکه برعکس. ولی میشود شمه ی از آن اسناد انکار ناپذیر تان را به مردم نشان دهید تا مطمین شوند که شما حرفتان روی حساب و کتاب است و نه هوایی.
هم من و هم شما میدانید که هیچ سندی که ارتباط کاری اسراییل و ملاهای پاکستان را تایید کند وجود ندارد، پس لطفا دست از ارایه ی اطلاعاتی که موثق نیستند، بردارید. دلسوزی شما قابل قدر است ولی اقدام برمبنای فاکتور های که وجود فزیکی ندارند یا اگر داشته باشند ولی ما به آن دسترسی نداریم کار درستی نیست. بیاد داشته باشید که شما در اینجا به عنوان تحلیل گر مسایل سیاسی بحث میکنید نه در جمع خصوصی دوستان تان!
عزیزی

>>>   استاد بزرگوار تحلیل شما کامل بجا و درست است یگانه مشکل ما افغانستانی ها این است که ملا و یا عالم دین این کشور بعضی شان وابسته به مدراسه پاکستان میباشند در مورد این کشور مانند پاکستانی ها فکر میکند و برای تخریب این کشور شب روز کار میکند با همکاری ریس جمهور کرزی

>>>   استاد روشنتر از آفتاب است بخوانید
جدایی پاکستان از هند یک طرح استعماری بود که نقش فکری اسرائیل در آن واضح است. یهودان در نقشه های استراتیژیک امریکا و انگلیس رول مهم دارند. تشکیل مدرسه دیوبندی خودش طرح انگلیس و فکر یهودی بوده است. احزاب مذهبی پاکستان از حزب مولانا سمیع الحق پدر معنوی قاتلان و جنایتکاران طالب در این زد و بندهای بوده است. جریان افراطیت و طالبانی در پاکستان به نقشه و طرح انگلیس و اسرانیل در چند دهه اخیر باالخصوص بعد از تجاوز وحشیانه اردوی سرخ به افغانستان قدرتمند شد و دالرها و ریالهای عربی جیب های مولانا صاحب را پرکرد. حالا مولانا صاحب میترسد که اگر جنگ، ترور و وحشت در منطقه اربین برود روزی او از طرف امریکا و انگلیس و اسرانیل و اعراب قطع میشود. خدا این مولانا و طالبان را بجهنم بیندازد تا بسوز و از حال مردم افغانستان خبر شود. خدایا برمردم ما رحم کن
اسدالله کابلی

>>>   تاریخ و موضعگیریهای اقشار مختلف در لحظات دشوار تاریخی معتبرترین سند و یا اسناد است که چشم پوشی ازان میتواند در قطار ابلهی حساب شود. مواضع مولانا سمیع الحق ، مولانا فضل الرحمن و مولاناهای امثال ان در تاریخ این منطقه و بخصوص افغانستان اظهر من الشمس است. هر بار افغانستان خواسته بسوی پیشرفت و مدنیت حرکت کند انها با چنگ و دندان در ترمز کردن و توقف ان مبارزه کرده اند .

>>>   برادر جان چیزیکه عیان است چه هاجت به بیان است.........
اصل و ذات اسلام افراطی و اسلام طالبی ضد خدا و پیغمبر است. این بر ضد قرآن و سنت و فرهنگ اسلامی است. در اسلام اعتدال و میانه روی آمده است و قاتلان باید قصاص شرعی شوند. مولانا سمیع الحق و مولانا فضل الرحمن حامی و پشتیبان القاعده و تروریستهای طالبان میباشند و این با طرح اسرائیل و امریکا برابر است. اگر نمیبود بیش از 13 هزار مدرسه و یک ملیون و نیم طلبه در پاکستان برای تخریب و انفجار کشورهای منطقه طی سه دهه اخیر تربیه نمیشد. مثل اینکه برادر تو در خوابی. خدا این ملاهای ظالم و طرفدار ترویستان و قاتلان را جزا بهد.
غلام نبی کابلی

>>>   اسناد چند نوع یا چند کته گوری است.
سند مکتوبی ، قولی ، فعلی ، که دارای ثبت و یا شهود
قابل پدیرش باشد دیگر آن که زیاد مروج است دلیل و یا دلابل
وقــــــــریـــــنه است.
حرکات ، افعال ، دسایس بلاخر ترور ،انتحار و کشتن افراد
بی گناه از طفل تا پیر زن و مرد راهرو و سایر مردم و همچنان
به کشتن دادن اشخاص انتحاری با تربیه و تعلیم شیطانی
و مغز شویی (چون جانیان تاریخ ) که همــه به شدت و
قویآ خلاف قرآن حدیث و سنت است شواهد قوی و قراین
انکار نا پذیر در همکاری و تبانی با دشمنان اسلام و
مسلمین است که اسلام و مسلمان را بد نام و ضعیف
ساخته است.
خاموش نشستن ملا های افغانستانی هــــم و تقبیح
ورد نکردن ان هم گناه نا بخشودنی است.
م.ش. یزدان پناه کابل

>>>   به قول شما اقای سعیدی که ما الفبای سیاست راهم نمی دانیم . اما با تجربه کمی که ازفنون سیاسی مختلف این سه دهه جنگ برای ما به میراث باقی مانده به این عقیده هستیم که هر نظام سیاسی که دشمنی اشکار با ملت داشته باشد ومردم تشنه بیدرنگ سرکوب شدن ان باشد تکرارنخواهد شد وحضور دوباره همچو نظام ها ی سیاه و سر افگنده خیال است محال .
جلا ل کوهستانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است