اعلامیه امارت اسلامی طالبان بمناسبت دفتر قطر
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۲/۳/۲۹ کد خبر: 53389 منبع: پرینت

اعلامیه امارت اسلامی بمناسبت گشایش دفتر سیاسی امارت اسلامی در قطر
نېټه: سه شنبه, 18 جون 2013 19:03
لیکوال: .
بـــــرخه: پیامها
كـــتني: 14

1-بر همگان واضح است که امارت اسلامی افغانستان بخاطر خاتمۀ اشغال از افغانستان و قیام یک نظام اسلامی و مستقل تلاش می کند و بخاطر به دست آوردن این هدف از هر راه مشروعی کار گرفته است .

امارت اسلامی افغانستان علاوه بر تلاش ها و اهداف نظامی، اهداف و مواقف سیاسی نیز دارد که محدود در افغانستان می باشد؛ امارت اسلامی نمی خواهد که از خاک خود به کشورهای دیگر ضرر برساند و نه هم به کس دیگری اجازه خواهد که از خاک افغانستان امنیت دیگر کشورها را تهدید نماید ؛ امارت اسلامی علاوه بر کشور های همسایه ، با کشورهای تمام جهان با نظر به احترام متقابل، خواهان رابطه حسنه می باشد و علاوه بر کشور خویش، خواهان امنیت و عدالت در سطح جهان است .

البته امارت اسلامی ، استقلال کشور را از چنگال اشغال، وجیبه دینی و ملی خویش می داند و برای این کار از هر راه مشروع استفاده نموده و در آینده نیز اسفتاده خواهد کرد و همچنین مبارزۀ ملت های مستضعف و مظلوم را در سطح جهان که برای به دست آوردن حقوق مشروع و استقلال خویش انجام می دهند، حق آنان می داند ؛ زیرا ملت ها حق دارند که کشورهای شان را از سلطۀ استعمار خارج نموده و حقوق شان را به دست بیاورند .

امارت اسلامی بخاطر روشن نمودن همین موقف ، لازم دانست که دفتر سیاسی قطر را بخاطر به اهداف ذیل ایجاد نماید :

1 : - افهام و تفهیم و کار گرفتن از گفتگو بخاطر بهتر نمودن روابط با کشورها

2: - حمایت نمودن از چنان راه حل سیاسی که در آن خاتمۀ اشغال افغانستان ، قایم شدن یک نظام اسلامی و مستقل و آمدن امنیت واقعی که تمام ملت خواهان و متمنی آن است یقینی باشد .

3 : - مطابق با مقتضای وقت، دیدار و گفتگو کردن با افغان ها

4 : - تماس گرفتن با ملل متحد، سازمان های منطقوی و جهانی و موسسات غیر حکومتی

5 : - در اختیار قرار دادن بیانیه های سیاسی در مورد حالات سیاسی فعلی به رسانه ها و مطبوعات .

قابل یاد آوریست که ما از امیر دولت قطر جناب آقای شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی تشکر می کنیم که با گشایش دفتر سیاسی امارت اسلامی در کشور خویش موافقت نمودند و در این مورد تسهیلات لازم را نیز مهیا نمودند .

امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۴/۸/۹هـ ق

۱۳۹۲/۳/۲۸هـ ش ــ 2013/6/18م


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد امارت اسلامی افغانستان

>>>   این هدف شوم را بگور خواهی برد، مزدوران سر سپرده اعراب جاهل و چتلستان!!

>>>   این یک کار نیک است امید به نفع کشور و مردم افغانستان باشد.
گادی وان.

>>>   با عرض سلام و ادب ، نظرات بسیار عالی و ارزشمند را ارایه داشته اید که قابل پذیرش برای همه خواهد بود . در زمره ئی کارهای دیگرتان اگر ممکن سازید هدایت بفرمائید همقطاران خود را تا از انفجار حملات انتحاری در بین مردم بیگناه و همین مستضعفین که خود نیز از آنها ذکر نموده اید جلوگیری نمایند برای ملت مظلوم و بیچاره افغانستان کافی خواهد بود . دیگر اینکه با خارجی ها و مقامات دولتی چه رویه خواهید کرد بعنوان گروه سیاسی از حیطه صلاحیت خود شماست.
بااحترام ا.م.ع

>>>   ... بر شما خاینین ! شما را که بوجود آورد.؟ شما بچه های جنرال بوش خونخوار هستید که به کمک ای اس ای پاکستان تنظیم گردیدید. حالا میخواهید که از تمامیت ارضی و خاتمه اشغال افغانستان سخن بگویید.
شما خود تان مسبب آمدن امریکایی ها شدید.بخاطریکه پاکستان بتواند از راه افغانستان به آسیای میانه راه پیدا نماید و پوقانه ، پاپورک و ساجق خود را آنجا به فروش برسانند. شما بمیان آمدید. شما نبودید که فوج پاکستان و پاکستانی های آنسوی مرز یعنی پشاوری های بی فرهنگ را تا دامنه های هندوکش و کندز رساندید؟
شما نبودید که تاکستانهای شمالی را از بیخ و بن کشیدید و به پشاور منتقل نمودید. آیا شما نبودید که بازار یکاولنگ را سوختاندید. شما مزدوران عرب ها و پاکستانی شما چوچه انگلیس.
در طول حکومت 5 ساله تان به جز مردم بی بضاعت که توان خارج شدن از افغانستان را نداشتند دیگر که در افغانستان مانده بود؟
کوچه و پس کوچه شهر را که میدید (دل دل) جوقه جوقه پاکستانی های سواتی، پشاوری، بلوچستانی دیده میشد... در داخل اطاق بجز هلمندی بیسواد پاکستانی های مرتجع که با تفنگ های چریی های خویش آمده بودند کسی دیگری دیده نمیشد.
حالا باز امریکا، عربستان وهابی و پاکستان نقشه دوباره روی کار آمدن تانرا مطرح نموده و به موجودیت تان سبغه قانونی در جهان داده است.
شما همان نوکران ای اس ای و سی آی ای بیش نیستید.
حقگو

>>>   شما طا لبان ادم کش وبی فرهنگ را هیچ وقت مردم افغانستان نمی پخشد از اول هم معلوم بود شما ها زاده امریکا هستید.
(یکتن از زخمیان از حملات انتحاری شما پی وجدان ها از کابل)

>>>   در این اعلامیه از رشوت و دزدی هیچ چیزی نگفتند مثلیکه اینها هم پلان چور را دارند
هوشیار دیر فهم از هرات

>>>   ای بی دین و بی ایمان ها،
همین شما ها باعث شدید که وطن ما اشغال شد. همین شما برای اهداف امریکا درین 12 سال مردم بیگناه ما را قربانی میکنید.
اگر شما نمیبودید، امریکا هیچ توجیه برای اشغال وطن عزیز ما نمی داشت.
یکی تان تَگ شده اید، دیگری تَگمار. امریکا میگوید اگر طالبان سلاح خود را به زمین نگذارد، ما از افغانستان خارج نمیشویم. شما میگوئید، تا امریکا بیرون نرود، ما سلاح به زمین نمی گذاریم.
فلهذا هردو عامل و معلول همدیگر اید، برا ی توجیه اشغال وطن ما.حالا که قرارداد های پایگاه های نظامی شان امضأ شد، آمریکا برای تان اجازه میدهد، که مانند دولت کرزی ،دسنشانده شان در کابل شوید.
ننگ و نفرین به رهبران تان ، نوکر ان امریکا و پاکستان .
نادر

>>>   خجالت هم چیزی خوبی است. امارت اسلامی در طول این دو دهه کدام کارهای خود را مشروع می داند! آنان به جز از آدم کشی و نابودی تاسیسان ملی از چه کاری را برای تحقق اهداف خود اشتفاده کرده اند؟ ایا عملیات انتحاری کور آنان که در ضمن کشتن یک دولتی و یک عسکر بی چاره ده ها انسان بی گناه را به خاک و خون کشیده اند وجیبه دینی و راه مشروع حساب می شود؟ قتل عام مردم شیعه و هزاره در زمان حکومت امارت کار مشروع به حساب می آید؟ بلی ممکن است آنان شریعتی جدای از اسلام داشته باشند و بر طبق این شریعت جدید این کارها مشروع باشند.
اما در مورد اشغال افغانستان توسط آمریکا و هم پیمانانش باید گفته شود که این طالبان بودند که زمینه آمدن آنان را به کشور آماده کردند. طالبان این حق را از کجا به خود دادند که بر علیه حکومت مجاهدین جنگ را آغاز نمودند؟ چرا باید جنگ وحکومت آنان مشروعیت داشته باشد و از دیگران مشروعیت نداشته باشد. اگر طالبان در کشور ما به وجود نمی آمدند هرگز کشور ما به وسیله خارجی ها اشغال نمی شد. طالبان کشور را با آوردن تروریست های کشورهای جهان و به خصوص القاعده به لانه ترئریسم تبدیل کرده بود و آرامش را از مردم گرفته بود و این پدیده غیر ملی و غیر اسلامی بهانه خوبی برای آمدن ناتو به کشور ما گردید. حالا این امارت داد از آزادی و استقلال کشور می زند. همین قطر دربست در اختیار اسرائیل ئ آمریکاست و وجود دفتر طالبان در این کشور خود حکایت از وابستگی این جریان ترسناک به آنان می کند چنانچه حضور گسترده طالبان در کشور پاکستان این ادعا را بیشتر به تایید می رساند. چگونه است که حضور اتباع کشور های مختلف در افغانستان با حمایت طالبان اشکال ندارد اما حضور نظامیان غرب در این کشور اشغال نظامی نامیده می شود طالبان باید خود شان را از این پارادوکس نجات دهد.

>>>   کار ی نیک است خدا کند که با افتاح این دفتر افغانستان ازین جنجال ها خلاص شود

>>>   اگر ما نخواسته باشیم پیرو این عقیده پست و کهنه شما افراطی ها باشیم، باید چه کار کنیم؟ از افغانستان بیرون رویم،یا خودمان را همانند شما کوتاه نظران و کم فکران انتحار کنیم.
من به حیث یک جوان افغانستان نمی خواهم نام کشورم امارات اسلامی افغانستان باشد، باید این درد و بد بختی را به که بگویم.
لعنت بر افراطی ها
لعنت بر اعراب
نوید مشعوف

>>>   امریکا که خود طالبان را حمایت و در ظاهر برای جنگ علیه آنها و تروریستان به افغانستان آمد .حالا با آنها مذاکره مستقیم میکند . من هیچ نفهمیدم. بنظرم فقط مردم بیگناه مقصر بودند که هم توسط امریکا و هم توسط طالبان... به قتل رسیدند.
مردم بی گناه را کشتار نمودن و از این وحشت وظلم خود امتیاز گرفتن ٫ در قصر ها با محافظین امنیتی پلیس از داخل کابل عملیات های تروریستی دیگر را رهبری کردن .عجب روزگاریست...

>>>   ګفته اید از راه مشروغی کارمیګیرید مګر به ګمان تان انتحار مشروع است ؟ ای ګمراهان شما اصلا از راه های غیر مشروع کارمیګیرید. دیګر اینکه شما ګماشته ګان اسراییل... پاکستان هستید و کاسه لیسان امریکا هستید بهتر بود در اسراییل... دفتر را باز میکردید. اینکه ګفته اید که در کارهای ممالک دیګر مداخله نمیکنید درست است که مداخله کرده نمیتوانید بخاطریکه شما جیره خوار شان هستید.
ایوب میوند

>>>   این پیام از سلطان کرزی است!
طالب کش..

>>>   مبارک به تمام پشتون ها دولت امارات پشتونستان مبارک مبارک.
محمد خان اجکزی

>>>   جالب است، مصارف دفتر و رفت و آمد شما را امریکا می پردازد و شما یا آگاهانه یا نا آگانه اسلام را بدنام کرده اید و بیشتر می کنید.

>>>   خـــــــــــــــــــــلاصـــــــــه : لـعـنـت بـــــــــــــر ســــــــيـاهـي !

>>>   وقتي ما اينگونه حكومت فاسد و بي كفايت داشته باشيم منتظر ايگونه سياهي ها باشيم همه چانس هاي طلائي از دست مردم ميرود نه كار اساسي صورت گرفت نه زندگي مردم خوب شد به استثني دزدان حكومت نه آينده مطئن براي مردم موجود است جــز ســـــــــــــــــــــــيـــــــاهي

>>>   اگر این راهای مشروع را بیشتر توضیح بدهد خوب است که کدام راهای مشروع یا فکر می کند که خود ما می دانیم مثل انتحاری کشتن کودکان وزنان ومردان بی گناه مسموم کردن دختران در مکاتب آتش زدن مکاتب وذلیل کردن منفور نشان دادن اسلام پایمال کردن حقوق انسانها واز بین بردن ارزش خلقت یعنی زن، اینها، و بسیاری دیگر که از موارد مشروع اینها است

>>>   ننگ و نفرین به رهبران تان ، نوکر ان امریکا و پاکستان... بر این امارت اسلامی دوزدان غارتگر که خون ملت ما را بی گناه ما را می ریزند و ما در عقب ماندگی قرار می گیریم توسط باداران .. یا پاکستانی خویش تقدیر می شوند و کشور خود را ویرا می سازند... بر تو أمثال تو

>>>   ... خدا ورسولش بر این اعراب سوسمار خور و این حامیان تحجر و وحشت...! این .... قرن میخواهند که باز به نحوی خود را بالای گرده مردم سوار کنند ولی خیال است و محال است و جنون!
احمد

>>>   درین دنیا هر کسی هر چیزی میتوان گفت. اما چیزیکه هویداست این است که طالبان این مقام را از کسی به خیرات نبرده نه برایشان کسی تحفه داده بلکه طالبان به زور مشت آهنین خود این حق خودرا از دهن شیران درنده بیرون آورده و یقینآ قابل تقدیر است. من شخصآ طرفدار طالبان نیستم اما به حیث شخص واقع بین قبول کرده میتوانم که این به قیمت آن خود و قربانی های بود که برای هدف خود تقدیم کردند اینکه هدف نیک است یا خیر موضوع دیگریست اما یقینآ که ابرقدرتهای جهان را یکجایی شکست داد و اینست به حیثیت آنان احترام گذاشته شد. کسانیکه قبول کرده نمیتواند آب سرد بنوشند چیزی دیگر از دست شان نمی آید.

>>>   همان بیانیه یونس قانونی که در معرفی نمودن ملا تاج محمد به حیث والی کابل ایراد کرد ګفتند که طالبان نه پدیده اسلامی بودند و نه پدیده افغانی.
اګر متوجه شویم هیچ کار طالبان مطابق اصول اسلامی نیست و دیګر اینکه اینها در پی ازبین بردن مردم افغانستان هستند. اینها از یهود و ایراو و بنجابی های سیاه روی فرمان اخذ میدارند و مسلمانان را میکشند. اینها کلمه شهادت را یاد ندارند ولی بالای مردم مسلمان فتوای کفر میدهند. اینها انتحاری میکنند و ملاهای چاهل این فتوای را برایشان داده است چون قوم جاهل هستند این فتوای را قبول کرده اند.
نعمان

>>>   طالب جان اگرصدسال دیگرهم بگذرد خشونت شماعلیه ملت مسلمان افغانستان فراموش ناشدنی است لازم نیست که خود را ملت دوست واستقلال خواه معرفی نماید زمانیکه داکتر نجیب بخاطرخط مرزی دیورند شهید شد به دست شمامزدوران پاکستان آنوقت دقتت کردید که استقلال دارید یانه؟ شرم است که شمابازهم کوشش می کنید درمطبوعات ظاهرشوید وحرف ازاستقلال بزنید...
امین ازمشهد

>>>   این طالبان اصلا افغانی نیست بعلت اینکه اکر افغانی بود این همه ادم گشی نمی کرد اقوام افغانستان را قبول داشت تمام بدبختی طالبان هستند کرزای خیانت به ملت کرد لعنت برکرزای وبردرانی یاغی ک آن خواب را به قبرستان ببرد انشاالله


>>>   درود خدا بر مردم و ملت عزیز زخم دیده افغانستان.
مردم عزیز ما مانده که کشورهای بیگانه نوبت و نوبت به آنان بازی می‌کنند از شوروری گرفته و انگلستان و امریکاو پاکستان و الان نوبت به کشورهای عربی رسیده است باید بگویم که مردم عزیز افغانستان ذلت بس است دیگر خجالت بکشیم . روز و روزگار ما به جای رسیده است که... عرب آمده برای ما تعیین تکلیف می‌کنند و اگر راست می‌گویید بروید فلسطین ها را که قوم و عرب شما است شصد سال در محاصره اسرائیل غاصب است آزاد کنید . و نفت تان را مجانی در اختیار اسرائیل و انکلس و امریکا قرار ندهید. این را باید بگویم که شما هم منتظر دست انسان های پاک و آزاد باشید شما که از صدام و مصر و لبی بهتر نیستید !
پس بهتر است شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی(لعنت الله علیه) منتظر باش که نوبت شما هم می‌رسد.

>>>   کسانی که برای رسیدن به تخت از هیچ خونریزی دریغ نمیکنند و زنان و کودکان و افراد بیگناه و برادران مسلمان را به خاک و خون میکشند. خداوند به حرمت و بزرگی این ماه، وطن ما را از شر این.. نجات دهد.

>>>   .. شما مزدوران پنجابی جه جنایات نا بخشنودی به افغانستان نکردید به اشاره پنجابی های پاکستانی موزیم ملی را تاراج اکثرآ آثار گرانبها و بینظیر آنرا تخریب نمود بت های بامیان که نظیر آن در کره زمین نبود تخریب نمود اظهار داشتیدکه حرام است .
افسوس هزار افسوس شما .. قران را هم نمیدانید کشتن افراد بیگناه مسلمان به دستور باداران شما قشر.. جاهل وطن فروش صبغه شرعی داردبه گفت پنجابی پاکستانی تخریب اثار تاریخی شرعی است در کجا قران گفته که یک مسلمان بیگناه با بمب به دستور پنجابی پاکستانی بکش و یک مقدار دال روزانه در کاسه اضافه بیاندازد خوش شوی نامت را مولوی بماند. به تو ..خاک فروش.
رستم علی

>>>   .. بر شما تا حالا کدام کارتان مشروع بوده؟
آیا کشتار مردم بی دفاع مشروع است؟
آیا آتش زدن مکاتب و جلوگیری از یادگیری علم و دانش مشروع است؟
آیا آتش زدن اموال مردم و انتحار مشروع است؟
کدام کارتان مشروع بوده که دم از مشروعیت میزنید؟

>>>   وقتیکه شما دهشت افگنان افغانستان را اشغال میگویید شما از کجا آب میخورید شما هم وابسته به آدم کشان سفاک وبیرحم هستید که ریختاندن خون انسان وحیوان نزد شما یکسان است ترحم بر انسان ومواشی ندارید.
وابسته به بیگانگان هستید.شما و.. چه فرق دارید. خدا شمارا لعنت کند که سیاه ترین دوره را در افغانستان تحمیل کردید به دستور پنجابی ها قتل عام نمودید سرزمین سوخته ساختید. حلا چه میخواهید؟ همین اسلامی که شما میخواهید اسلام نیست تعصب قومی ولسانی , ایجاد دولت..نماز اجباری, ریش وشیشه اریکین.سرمه , شانه چوبی . تلویزیون منع,عکاسی منع,مکتب دخترها بسته ,زنان خانه نشین واز کار ممنوع,گدایی شروع,وغیره وغیره از برنامه های شما بود.
حقیقت گو.کابل.

>>>   در طول تاریخ افغانستان آشکار است که حکومت ضعیف و بی بنیاد , عامل معرفی و جاگزین شدن حکومت دست نشانده استعمار گران بود است و حالا هم این حقیقت است که آمریکا به آسانی میتواند که به عوض حکومت که از فساد و ضعف دم در رمقش نمانده امارت اسلامی را جاگزین نماید تا باشد به اهداف خود دست یابد.

>>>   دوستان عزیز به همه حویدا وروشن است که طالبان والقاعده به حمایت مالی آمریکا واسرائیل توسط عربستان وپاکستان بخاطر هدف مشخصی ، حضور امریکا درقلب آسیا (افغانستان ) بااستفاده ازوسیایل بیکاره ، بیسوادو.. افغانستان(طالبان سنگری وکوچیها) بوجود آمد وکسانیکه درمقابل شان واقعا استادگی میکرد ودرمقابل اشغال وطن حساس بود ازبین برده شد .
وامریکا بلاخره توانیست که پلان چندین ساله خویش را عملی کند چون میدانید مردم مسلمان افغانستان هرگز حضور امریکارا قبول ندارد ابتدا توسط دشمنان اسلام (القاعده وطالبان) ابتدا اسلام را دربین مردم بدنام ودین مملو ازخشونت نشان داد که حتی کسی اختیار ریش وموی خود را ندارد کسی اجازه ندارد تا لباس نو بپوشند وسروصورت تمیز داشته باشد اگر لباس نو برتن داشته باشد وحمام کرده باشد میکشند.
بلاخره مردم مطابق به پلان شوم غریبها.. بیزار شده وباآغوش باز امریکائیها را قبول کردند که درافغانستان حمله نموده ومردم را ازشر مسلمان نماها نجات دهند بعد هم بخاطر بقای خویش مجبورا وضعیت را طوری مهندسی نمود که مردم بیچاره وغریب همه روزه قربانی بدهند .
تااینکه روزی مردم خواستارحضور دایمی امریکائیها در افغانستان شوند وامریکایها نیز زمانیکه متوجه شده حالا کارتمام شد به مقصد رسید خدمات دشمنان دین ووطن را جبران میکند اینبار توسط کشور قطر طالبان را دوباره به قدرت مرساند وبرائت میدهند ازتمام جنایات وخیانات که انجام داده است لغنت خدا ورسول بردشمنان اسلام (سران عرب ، پاکستان ،طالبان والقاعده وگلبدین ) تمام اینها به کمک هم وطن را تباه نموده ..
H.H

>>>   نهرسنگ بدل لعل مذاب است
نهربدکارمردانقلاب است
به مقصدمی رسد قوم خرد مند
تلاش ناکسان نقش برآب است.. امارت اسلامی افغانستان .
درود رحمت برآن عده دوستان که درکشایش دفتر امارت اسلامی
درقطر همکار ی کردند.

>>>   اگر شما خود را مسلملن ميناميد چرا در سال ٢٠٠١ پيشنهاد كرزي را به خاطر صلح قبول نكرديد معلوم ميشه نوكري امريكا را قبول كرديد.

>>>   مردم ما باید بی تفاوت نباشد مثل گذشته باید به خیابان ها بیاید بر علیه طالبان و کشورزره بینی قطر و امیر قطر شعار بدهد.

>>>   باز شروع دوباره این کشور آرام نمیشه باز این.. صفت ها سربلند کرده دوازده سال بازی آمریکا و کرزی تمام شد حالا ببنیم که چه میشه
دلسوخته

>>>   کار حوب شده یگانه راه نجات مصالحه است . انانیکی مصالحه نمی خواهد دشمن وظن است.

>>>   کرزی دفتر قطر تاید کرد در سفر آخیر ی که به قطر رفته بود وبعد آمد در افغانستان به رهبران بی سواد .. لب های خود را خاک مالیدکه من خبر ندارم . کرزی خصلت ر.. را دارد هیله گر ,مکر ومکار است بخاط منافع .. خود هر آن چیزکه از دست آمدکرد.
به امید علان هر چه زودتر دولت خراسان

>>>   به تحقیق امریکا و طالیبان هردو دوست یکدیگر هستند. و مرگ بر هردو یشان و زدنده باد اسلام و مردم بیچاره افغانستان .
شمس

>>>   جکر خوران باز امید دارد بیاید.
دشمن طالب

>>>   این طالبان أصلاً افغانی نیستند بعلت اینکه اگر افغانی ميبودند این همه ادم كشی وينفر شئ غلامئ إسرائيل را نمی کردند. تمام بدبختی ها دست اين خاينن خاك فروش طالبان هستند. . و جنايت بسيار به ملت کرد اند.. اين بيفرهنگ ها آن خواب را به قبرستان مي برند انشاالله
خاك فرشان طالب مشخص شده که اینها همان شیطانک های آمریکایی، إسرائيلي هستند که ناآگاهانه و بعضا آگاهانه در اختیار سازمان های استخباراتی غربی قرار گرفته آلت دست اینها شده اند.
روزی در سوریه در کنار آمریکایی ها برای جنگیدن با دولت آن کشور قرار می گیرند و زمانی هم پرده از چهره ای که سالها پنهانش کرده بودند برداشته به کشوری واسطه مانند قطر رفته دستور آمریکایی ها را در رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده شان تکمیل می کنند.لنعت خداوند برين وطن فروشان.

>>>   طالبان وهابی طالبان سلفی طالبان ...طالبان انکلیس طالبان اسرایلی طالب یهود طالبان
نصارا طالبان عموماً دشمن خدا(ج) و حضرت محمد (ص) نوكر يهود و نصارا اند.

>>>   ..آنقدرحماقت کرد تا طالب را پذیرفتیم ، طالب آنقدرحماقت کرد تا امریکارا پذیرفتیم ، امریکا آنقدرتوهین به کرامت انسانی کرد تا به ئمفکوره طالبانی 2000 سال دیگرعقب برگردیم تا زندگی بدوی و بربریت پذیراشویم .
وگرنه یک دهقان بچه هم میداند که مکتب مدرسه شود محرومیت علم و تخنیک یاعقبمانی ماقبل التاریخ است . 49 کشوررا بادار خاک خودبسازی خودچاکرمیشوی این چنین حرفهارا به ما آزادی عنوان میکنند بدون شک هریک مزدورخارج اند . فقط هدف عودت خارجیها به نظر مردم استقلال طلب جالب است که امروز جبهه طالب گرم و داغ است اگراین هدف را هرکدام صادقانه انجام دهد افتخار آینده ازاوست .
ازسمت شمال

>>>   طالبان شرمتان باد. با اين اعمال چه خدمتي به يهود نصارا كرديد؟ باعث پيشرفت اسلام شديد يا تعصبات قومي را اجرا مي كنيد. ننگ بر شما باد كه فاجعه انگيزترين لقب جهان و.. مردم دنيا را توسط باداران يهودي تان به نام خود ثبت كرده ايد.

>>>   مسبب همه بدبختی ها باند.. کارمل است. زیرا ایشان بودند دست به توطعه زدند اردوی آب دیده این مرزوبوم را در روز روشن به اشرار بی فرهنگ دودسته تسلیم نمودن.
گادی وان .

>>>   ...تباهت کنه کرزی، در رگ و پی و مردم آتش زدی!.. از تروریست ترین و قسی القلب ترین دشمنان بشریت حمایت کردی، هزاران طالب تروریست انتحاری را رهایی بخشیدی و به خونهای عساکر و افسران مظلوم و با دیانت مردم ما توهین روا داشتی.
اسامی مشمئیز کننده برادران طالبت را از لیستهای سیاه زودودی ولی آنها مثل..به دولت و خدمات صادقانه تو که برایشان انجام دادی اهمیت قایل نشدند تو با این کارت آبروی مردم پاک و شجاع و با افتخار مارا بردی- جالب اینجاست که هنوز هم از مشوره ها تباه کن فاروق وردک و آی اس آی سرمویی فاصله نگرفتی و به راهی که ترا به جهنم بدبختی ها سوق میدهد هنوز با افتخار جلو میری.
مدیحه

>>>   دولت نو پای امارات پشتونستان مبارک که خان عبدالغفارخان وکرزی خان به آرزوی عصر ها مبارز خود رسیدن. افتاح دفتر قطر از طرف ملا صاحب به زبا اوردو شد.

>>>   امارت اسلامي!خيلي مضحك وخنده آوراست... خدابراون بدرومادريكه شمارازائيدن وتحويل جامعه دادن.ودرتربييت تان هيچ كوششي نكردن.يك عده... بي فرهنگ جاهل وخدانشناس كه فقط دالروتفنگ وخون راميشناسد..
قادررضايي.ولايت غزني.ولسوالي ناهور.قريه جسكه شيبار.

>>>   روح الله علیزده استم در بامیان باستان!
من به امارت اسلامی اعتقاد ندارم. سالهای زیادی مردم ام را انتحار کرده اند. از اطفال گرفته تا پیران، از زنان گرفته تا مردان، از مذهبیون گرفته تا غیر مذهبیون و.... را بیگناه کشته اند. لذا برای مردم افغانستان شرم آور خواهد بود که امارت اسلامی را بپذیرند.
مصمم مردم است. یعنی در راس تصمیم گیری مردم اند. دولت بدون مردم حق موافقت را ندارد.
در اخیر لازم به یادآوری است که دولت باید از مردم افغانستان نظرخواهی نماید.

>>>   شما بی غیرت هستید اگرغیرت داشتید فرزندان مردم را به بنام بهشت با کمربند انتحاری بین مردم بیگناه نمی فرستادید همه میداند که شما از کمونست ها بدتر هستید.این خیال خام را همه تان به گور خواهید برد که بحکومت برسید
میدان وال

>>>   مرگ بر امپریالیزم جهان خوار و ارتجاع سیاه خون خوار که باز یک حیله دیگر برای بدام انداختن مردم ما به چنگال... سنجیده است.

>>>   باطلان اجنبی ننگتان باد که غیر از انتحار و آدمکشی و ... مزدوری و ... چیزی در پرونده تان نیست که مردم از آن یاد کنند.
ننگ ابدی بر شما ملعونان بی نام و نشان که نه مسلمانید و نه افغان.. و عجب از قوم پشتون که به این ملعونان رسمیت می دهند.
از ایران

>>>   با افتتاح نماینده گی طالب انتحاری در قطر امریکا ثابت کرد که بازی دوگانه را با کشور ما انجام میدهد و این بدین معناست که امریکا خود احیا کننده دوباره این طایفه وحشی بوده و حفظ کرزی درین پست بلند اجرایی صرف به نفع طالب بوده که توسط ارگ تا دندان مسلح شود در پست های کلیدی جابجا شوند یعنی اینکه دردولت دخیل باشند و هم در بیرون تهدید دولت .امریکا میدانست هر کی غیر از کرزی در قدرت میآمد طالب دوباره احیا نمیشد.امریکا کشور ما را قربانی چند طالب صحرا نشین بدوی نمود که هیچ توقع نمیشد. چه جالب است که امریکا و غرب در اولین اعلامیه رسمی طالب، در اولین روز افتتاح نمایندگی توسط امریکا و غرب برای طالب ،توسط طالب ، ( اشغالگر خطاب میشود ) و میگویند ما وطن خود امارت اوغانستان را از دست این اشغالگران آزاد میسازیم اما هیچ صدایی از هیچ گوشه جهان بلند نشد که ما اشغالگر نیستیم ما برای کمک به این کشور آمده ایم نباید این عنوان را برای ما داد. ملت برای تو طالب و همدستان تان میگوید به هر توانی که باشی و هر قدرت هم در پشتت باشد توان مقابله را با ملت نداری، این خیال خام را از سرت دور کن شیرمردان در بیشه ها خفته اند. تو بد بو کی استی با بادار چتلت . اینرا بدان که زور مردم زور خداست اگر به خداوند (ج) ایمان داری و اگر نداری ... اینجا خراسان است سرزمین خورشید و قهرمانان..... بازی دیگری که جریان دارد اینست برای احیای دوباره پشتون ها که نزدیک است چلو صاف شان از آب برآید و موضوع اقلیت و اکثریت بر ملا شود و در شناسنامه نام اقوام ذکرشود و زبان پارسی جایگاه خود را بدست آورد ،کرزی و تیمش خاموش است و خود را به بی خبری زده ،تا این همه باخت را توسط آمدن طالب در قدرت جبران کند . آمدن طالب دوباره در قدرت برچیدن همه دست آورد های دیموکراسی و آزادی های شهروندی است که در طول سالهای مبارزه مردم بدست آمده . شورای ملی و تمام نهاد های مدنی اگر چه تعداد زیاد شان نمایشی اند ولی آنهایی که خدمت کرده اند، ازبین رفته و عدالت کیبل در کشور احیا شده وکسی توان چرا گفتن را هم نداشته باشد. برنده بازی کرزی است که بدون دغدغه و درد سر به استراحت گاه تشریف برده برادران ناراضی اش بر قدرت تکیه میزنند ، میشود (تیر په هیر) مردم باید بیدار شوند، یک تعداد از معامله گری بالای ملت دست بکشند که خدای ناکرده اولین بازنده گان همان ها اند . برای دولتیان مذدور فرقی ندارد ، یک قبیله میرود و قبیله دیگر جاگزین آن میشود. هدف از بدست آوردن لعل است تا نظام قبیله جا برجا باشد و اکثریت جعلی قبیلوی بر اریکه قدرت بماند و حکمرانی کنند.
خارکش

>>>   اول ازشما جاهلان سوال میکنم که مصرف این جنگهارابرای تان کی میدهد اگر..رامشناسید برشیرمادرتان قسم است که دروغ نگوید اگرنه ملاعمرچشم دیگرش راهم خداوندبزرگ کورمیکند .
مصرف خانه تان راکی میدهد شما درجنگ شب در خانه کی میباشد .آیا زن های شمارا دیگر کس نا محرم حق دارد که لت وکوب کند یا تنها شمارا..اجازه داده که زنهای دیگران را لت وکوب کنید .
دستار های شماسیاه است همان طوردل های شما..سیاه است .دیگرچیزی نوشته نمیکنم دربالا چیزیهای خوب بود دلم رایخ کرد... بالای تان نازل شود شیرمادر برایتان حرام . مردم عزیز افعانستان مثل سوم حوت متحد شوید بابیل، تبر، سوته این مردم بی فرهنگ را نیست نابود کنید درصورت کامیابی شان
چرا خرهمان خراست تنها پالانش نو میشود
مسافرجبری

>>>   باز شدن دفتر امارت اسلام افغانستان در دوهه قطر بر تمامی ملت مجاهد پرور افغانستان مبارکباد
ما مهاجرین افغانی در تهران نیز بسیار خرسند شدیم
اما جواب نظرات عد ه ی وطن فروشان که سفره رنگین شان از برکات مسکو /واشنتن پر شده است حرف از میهن پرستی
می زنند یاد شان رفته است که حقوق عساکر شان و پارلمان شان رئس جمهورشان از امریکه می گیرند و راجب کشتن کودکان توسط امریکیان در هلمند وکنر و عزیزآباد درتمام نقاط افغانستان یادشان رفته است
وسلام با امید پیروزی اسلام ومسلیمین جهان
عجب گل ازتهران

>>>   اگر طالب بیاید به خدا قسم .افغانستان باز به عقب بر میگردد.وهمه از افغانستان فرار میکنند.باز کردن دفتر کاره درستی نبود.و زنده باد کرزی که مخالفت کرد.تا پرچم این... پایین کشده شد

>>>   آفرین بربچه های اصیل افغان که مانند پدران ونیاکان باشهامت شان یکبار دیگر پشت بزرگترین ابرقدرت استکباری جهان را بخاک مالیدند وافتخار بزرگی را بعد ازسه شکست انگلیسها ویک شکست شوروی سابق در طول یک نیم سده این بزرگترین پیروزی پابرهنگان بر 45کشورمقتدر جهان که دررءاس انها امریکا قرارداردرا درتاریخ زرین وپرافتخار کشورمان که همیشه حماسه سازی وحماسه آفرینی پیشه ء شان میباشد ثبت کردند درود ورحمت خدا بر والدین اینها که همچین فرزندانی را شیر دادند ومطابق مکتب نبی کریم ص پرورش دادندتابا تقبل هزاران دشواری ومشکلات توانستند بزرگترین ابرقدرت جهان را وادار به متارکه جنگ کنند وقدرتهای استکباری دربرابر چند نفر افغان غیور زانو بزنندوشاهد بالا رفتن بیرق شان باشند .بله خیلیها بنام... کشور ما را تاراج کردند اما وقتی اشغالگران آمدند و کشور ما را اشغال کردند اینها بودند که حلقه غلامی یهود و نصارای متجاوز را بگردن خود آویختند. و دوستی یهود و نصارا را اختیارنمودند که خداوند در قران کریم در سوره مایده آیات 51تا54 اینها را از دوستی با یهود و نصارا منع فرموده و کسانی که دوستی کنند با یهود و نصارا خداوند آنها را نیز از همان قوم حساب میکند. ببینید که این گروهکهای مفسد از اوامرالهی برای منافع شخصیشان سر تابیدند و امروز به رسوایی بزرگی روبرو شدند و جوابگوی اعمال ننگین خویش خواهند بود. امیدوارم که طالبان سیاستهای خشک خود را در برابر مردم کنار بگذارند و تنها در برابر منافقین مجاهد نما سخت گیر باشند. به امید استقرار صلح اتحاد و همدلی همه اقوام افغانستان به دور از منافقین از هر قوم و ملیتی که باشند. والسلام .
حق جو

>>>   حالا کاملابه مردم ما واضع ګردید که طالبان مسلمانان نه بلکه امریکای انګلیسی و عربی بوده اند بخاطر بدنام ساختن دین مبین اسلام وازبین بردن مردمان اصیل کشور ما ساخته شده اند که این پروزه ها جز از پلانهای استراتیژیک امریکا در منطقه به شمار میرود.

>>>   من خیلی خوشحالم که دوباره حکومت اسلامی در افغانستان رواج پیدا میکنه من در ایران زندگی میکنم و زنده با امارت اسلامی طالبان از خدا میخوام که زودتر طالبان بر سر تخت عدالت بشینن تاسیس امارت اسلامی طالبان برهمه ی پشتون ها مبارک واقعا دارم ازخوشحالی بال درمیارم دوباره میگم زنده باد طالبان
زهرا ازشهرشیراز

>>>   خدا راشکر اگه طالبان حکومت کنن خیلی خوب میشه

>>>   برادر محترم حق جو و خواهر كرامي زهرا انجه فرموديد تاءيد ميدارم، از جند سال است أفغان بيبر را تعقيب ميكنم، صرف از خاطر اينكه مردم خويش را ببينم به كدام جهت در حركت اند،
به طرف غضب خداوند منان و يا به طرف نور و هدايت؟ انجه از دستم ميكشد، دعا و يكان وقت نظر ميدهم، در حق اين مردم كامنت نويس هراس دارم. جون خداوند عزوجل در سورت شريفه انفال از اغاز تجاوز أمريكا ، كه وعده فتح بود به كفار نه فيروزي تا وضع كنوني و اينده نزديك را بطور خيلي واضح بيان فرموده اند، دعا كنيد كه مؤمنان ( طلبا ) خوف از خداوند ( ج ) در همه حال داشته باشند. كه الحمد لالله تا ايندم حتلوس با استقامت ايمان و يقين بيش ميروند.
ممنون از مطالعه شما عزيزان
كابلي از ملبورن استراليا

>>>   یک سوال دارم و آن اینکه: امریکایی ها گفته اند اگر این دفتر در رابط با صلح کار نکند, این دفتر را می بندند. پس اگر طالبان مذاکرات صلح را در پیش نگرفتند و امریکایی ها هم دفتر شانرا بندند, باز به کجا خواهند رفت؟ دوباره به پاکستان و یا ... ؟...
بیکار نانوای زاده

>>>   برادران وخواهران مسلمان حق پیروز وباطل ناکام است واین یک امتحان الهی است.

>>>   سلام دوستان ! ما زاده خراسان بزرگ - آریانای کبیر و آفغانستان امروز میباشیم . یک دری زبان و شهروند افغانستانی میباشیم و امارت مربوط به خراسان زمین نمی باشد و به عرب ها تعلق داشته و بگذار که امارت اسلامی قطر در قطر باشد و من طرفداری طالبان زمانی هستم که به مسایل خط دیورند را بیدون ماکس مالی حل و فصل نمایند که دیگر اشک در چشمانی پدران و مادران دوطرف مرز( خط ناسور دیورند) نه ریزد و سایر اقوام غیر پشتون هم درمیان این دود و آتش دیگر هم نسوزند . به امید عدالت قومی ملی در کشور ودر حکومت .
سیفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است