تقدیر اتحادیه ملی المپیک از احمدضیا مظفری
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۲/۱/۴ کد خبر: 49609 منبع: پرینت

اتحادیه ملی ورزشکاران افغانستان، از سکرتر جنرال سابق کمیته ملی المپیک افغانستان تقدیر کرد.

به گزارش رشد، سید احمد ضیا مظفری که به مدت ۷ سال بعنوان سکرترجنرال کمیته ملی المپیک کشور ایفای وظیفه می کرد، از ۴ سال بدینسو، به دلیل بیماری عصبی، از ناحیه پای چپ فلج شده و در گوشه اتاق شخصی اش به دور از فعالیت های ورزشی به سرمی برد. سید محمودضیا دشتی، رییس اتحادیه ملی ورزشکاران افغانستان روز شنبه از احمدضیا مظفری عیادت کرد و ضمن تقدیر از کارکردهای سابق وی، او را یکی از ورزشکاران و مسوولان نخبه ورزش کشور خواند.

رییس اتحادیه ملی ورزشکاران، با اهدای تقدیرنامه و کمک نقدی به این عضو پیشین کمیته المپیک، از مسوولان ورزش کشور نیز خواست، تا برای بازنشستگی ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش، برنامه جامعی را روی دست گیرند، تا با ختم فعالیت های ورزشی شان، از آن برنامه ها بهره‌مند شوند. در همین حال سید احمدضیا مظفری با قدردانی از اقدام اتحادیه ملی ورزشکاران افغانستان از دولت خواست، تا برای کمک به ورزشکاران متقاعد افغانستان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بگفته وی دولت تنها در سفر اول به هندوستان به او کمک کرده است و در دیگر موارد، با هزینه شخصی خود برای تداوی به آن کشور سفر کرده است. گفتنی است که سید احمدضیا مظفری از بنیانگذاران باشگاه فوتبال میوند بود و به مدت دو سال نیز هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را به عهده داشته است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کسانیکه این روز ها در سلطه ای قدرت سپورت افغانستان هستند، فردای شان چنین خواهد بود، چه خوب اگر از خیانت کاری های خود دست کشند، و بشتر از این به سپورت مین های ما ظلم نکنند.
طارق هالند

>>>   هر روز بدتر از دیروز است زمانی کسانی به رئیس المپیک نزدیک بودند که... هدیه میکردند و امروز کسانیکه به رئیس جدید المپیک... را هدیه کند و این است سرنوشت ورزشکاران ما و اداره المپیک، خوب است که انسان عاقل دیروز و امروز خود را بررسی کند ببیند دیروز بیشتر به خدا و ملت نزدیک بوده یا امروز.
حسینی پیشاور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است