پیشنهاد چندین وزارت به گلبدین حکمتیار
چندین وزارت را برای حکمتیار پیشنهاد شده است و علت این تصمیم تلاش برای مختل نشدن روند انتخابات ریاست جمهوری خوانده شده است 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۶    ۱۳۸۸/۲/۲۱ کد خبر: 493 منبع: پرینت

ساندی تایمز می نگارد که قرار است رییس جمهور کرزی، گلبدین حکمتیار را در حکومت افغانستان سهیم بسازد در این نشریه آمده است که حکومت، چندین وزارت را برای حکمتیار پیشنهاد کرده است و علت این تصمیم نیز تلاش برای مختل نشدن روند انتخابات ریاست جمهوری خوانده شده است.
این نشریه مینگارد که آقای حکمتیار در هفته های نزدیک در این باره با حکومت افغانستان گفتگو خواهد شد.
نشریه تایمز انلاین بریتانیا می نگارد که ایالات متحده آمریکا نام گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در فهرست هراس افکنان قرار داده است و وی در حملات متعددی از جمله کشته شدن 10 سرباز فرانسوی در ولسوالی سروبی کابل که پارسال صورت گرفت، مسوول شناخته شد است .
با این همه این نشریه تاکید می ورزد که حکومت افغانستان می خواهد آقای حکمتیار را دوباره در دولت سهیم سازد.
انجینیر محمد خان، نماینده غزنی : خبر داریم که توسط داماد آقای حکمتیار، آقای همایون جریر در دوبی مذاکره ای در نظر است البته ما را هم به حیث پارنماریا دعوت کرده بود که با تاسف به خاطر مشکلات عدیده ای که خصوصا من وکیل غزنی هستم و بر این اساس من نمی توانم در این مذاکره شرکت کنم.
بر بنیاد گفته های این نشریه ادراه باروک اوباما حکومت افغانستان را در روند گفتگو با حزب اسلامی و طالبان کمک خواهد کرد این نشریه همچنان می نگاردکه به تنیجه رساندن این روند ایالات متحده امریکا 69 میلیون دالر را اختصاص دارده است
عصر دوشنبه 21/2/1388


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی آدم قومگرا است و هرگز پیروزی را به نصیب نخواهد شد.

>>>   بله از آخر امریکای قدرتمند به پای آقای حکمتیار افتاد.

>>>   مخالفین راازهرراه ممکنه کناردولت اوردن بنفع ملت افغانستان است .ولی اقای حکمتیار ازکارهای دوران حکومت اقای ربانی را تکرارنکند .
محمدنعیم شیخزاده

>>>   دولت افغانستان فراموش كرده " چندساله پيش همين ادم بودكه افغانستان را خراب كرد باز دوباره ميخواهن حكمتيار كه پاكستاني است شك نكنيد

>>>   در صورتیکه اغای گلبیدن حکمتیار یک هراس افکن در افغانستان و جهان معرفی شده، چرا دولت افغانستان برای افرادی که دستشان تا کنون در خون هزاران شهروند افغان الوده است بجای محاکمه به کرسی دولت می نشانند و این خود باعث دلسردی مردم افغانستان از رییس جمهور کرزی است، چنانچه اغای کرزی در طول ریاست خویش هیچ کاری اساسی انجام نداده بر علاوه تقویت گروی طالبان را از پول بیت المال به مصرف رسانده است.

م.ج

>>>   اگر این نشریه به واقعیت بپیوندد با خون هزاران شهید این وطن بازی شده است.
گلبدین حکمتیار یک انسان قاتل یک انسان که 99 در صد شهر کابل از راکتهای وی تخریب شده و هزاران نفر از همشهریان کابل به خاک و خون کشانیده شده تمامآ مسولش گلبدین میباشد.
این همه سروصدا ها در مورد از بین بردند تروریسم از بین بردن مواد مخدر از بین به کشانیده شدن قاتلین به محکمه از طرف حقوق بشر تمامآ یک نمایش بوده که مردم افغانستان را فریب داده میدهند.
مگر این را بیاد داشته باشید که اگر گلبدین دوباره در چوکی حکومت بنشیند افغانستان به یک بحران بسیار خطرناک خواهد رفت که نه امریکای وجود خواهد داشت و نه کرزی و نه حقوق بشری.
یک انسان قاتل که دستش به خون هزاران همشریان کابل آغوشته است با او مذاکره و چوکی داده میشود؟
تاکه وی را محاکمه کنند و ی را در چهاراهی به دار آویزان کنند او را چوکی قدرت میدهند؟
چطور ویجدان کرزی قبول میکند که یک قاتل را چوکی میدهد؟
فکر میکنم که روز گمی شان آمده از کرزی، امریکا، متحدانش و طرفداران کرزی.
این همه تمثیل ها در برابر مردم افغانستان دروغ بوده و در طول هفت سال حکومتش کرزی هیچ خدمتی را در هیچ عرصه انجام نداده و حال چنین معلوم است که دست خود کرزی در راکتهای گلبدین بالای مردم غریب شهرکابل آغشته است.
چرا که هیچ احساس در مورد ندارد.
خداوند تو کرزی را زود گم کند که مردم را در طول هفت سال بازی داده و به خون میلیون ها شهید این وطن بازی کرده ای خداوند تو را و همدستانت را زود از افغانستان گم کند.
تشکر
ستار

>>>   امريكا هركه را كه در لست خود بلا ميخواند، بر ما نازل ميكند.

>>>   ای کشته کی را کشتی ؟
بخشش از طرف خلق الله (مادران و یتیمان) محال است چون رمین و زمان از ظلم این اشخاص می لرزد.

>>>   اصلا مختل گردن در اینجا یک افسانه است پاکستان اجنت خود را در دولت آینده افغانستان داخـــل می نماید ای مردم هوشیار باشید البته این تصمیم درا سلام اباد گرفته شده

>>>   اصلا مختل گردن در اینجا یک افسانه است پاکستان اجنت خود را در دولت آینده افغانستان داخـــل می نماید ای مردم هوشیار باشید البته این تصمیم درا سلام اباد گرفته شده
سلطانی

>>>   اصلا مختل گردن در اینجا یک افسانه است پاکستان اجنت خود را در دولت آینده افغانستان داخـــل می نماید ای مردم هوشیار
باشید البته این تصمیم درا سلام اباد گرفته شده
شلطانی

>>>   گلب الدين خان منتظر مقام رياست جمهوری افغانستان است نه منتظر رسيدن به چوکيهای وزارت ها.
وی نسبت به هر يک از حريفان خود؛ آدم خود خواه ،جاه طلب و عوام فريب است که در ظاهر بنام جهاد، معامله سياسی ميکند. اما در حقيقت پيام آور خون، قتل و ظلم برای مردم افغانستان ميباشد. هرگاه امروز او مطمئن شود که چوکی رياست جمهوری به وی تعلق ميگيرد، فردا نه جهادی است و نه هم مبارزه برعليه امريکا،اروپا و کفر و الحاد.
خداوند ما را از شر اين فرعون نجات دهد. آمين يا رب العالمين.

محمد ابراهيم باشندۀ شهر کابل

>>>   اقاي حكمت يار بمثل دیگران فریب کرزی رانمیخورد

>>>   اقاي حكمت يار بمثل دیگران فریب کرزی رانمیخورد
حکمت

>>>   آقای کرزی حق ندارد که جنایت کاران و خون خواران مردم افغانستان در دولت سهیم سازد. مگر اینکه خودش در صف این جنایت کاران پیوسته باشد.
حیات

>>>   آقای کرزی حق ندارد که جنایت کاران و خون خواران مردم افغانستان در دولت سهیم سازد. مگر اینکه خودش در صف این جنایت کاران پیوسته باشد.
حیات

>>>   واضح ومبرهن است که اقای حکمتیار نقش موءثرومفیدی درزمان جهاد مردم افغانستان ایفا نموده ولی به همان اندازه باعث بدبختی ،بیچاره گی وعامل ویرانی کشورما شده است .
اگربه گذشته وحال دوران فعالیت اقای حکمتیارنظراجمالی بیندازیم دقیقآمتوجه میشویم که درطول این مدت اقای حکمتیارنظربه داشتن سیاست خودخواهانه ،تک گروهی ،یکه تازی وتعصب گرایانه خویش خواهان بدست گرفتن قدرت سیاسی درکشوربوده وباایتلافها وپیوندهای گوناگون باجریان های متفاوت وحتی با رقیبان سرسخت خویش غرض رسیدن به قدرت وبه هدف احرازکرسی ریاست جمهوری ازهیچ گونه معامله وتعامل دریغ نکرده بیشترین توجه روی منافع گروهی وشخصی خویش مبذول داشته تا منافع ملی ازاین روباهرجریان ،گروه،حذب،وحکومت های برسرکارآمده درافغانستان به نحوی ازانحا مخالفت نموده وهمیشه سرسازش به هیچ کسی رانداشته وهیچ گاهی ازدرمصالحه ومفاهمه به خاطرتخفیف آلام ورنج های بیشمارمردم ماوتآمین صلح وثبات درافغانستان واردنگردیده وهرگز سعی وکوشش نکرده تا یک پروسه مثبت به نفع مردم وکشورما به موءفقیت به انجامد بلکه همیشه منحیث اپوزیسیون درمقابل هرپیشنهادوطرحی که ازجانب جناح های داخلی وخارجی ارایه گردیده، قدعلم نموده ومانع تحقق آن گردیده است منباب مثال ایتلاف با شهنوازتنی وزیردفاع داکترنجیب ،ایتلاف باجناح خلق درآستانه سقوط داکترنجیب ، درحکومت مجاهدین پست صدراعظمی برایش داده شد، ایتلاف وهماهنگی باطالبان برضد استادربانی کمک وپیوستن به القاعده ودها مورددیگر.
ولی با تآسف دیدیم که چی عواقب ناگواری درقبال داشت. بنآ درصورتیکه اقای کرزی تلاش درجلب حمایت آقای حکمتیاربخاطرپیروزی درانتخابات دست به چنین رآی زنی و معامله نموده باشد مسلمآ که ازجیب خلیفه بخشیده است ونباید روی همکاری اقای حکمتیار حساب نمود.امااصل مسئله اینست که اگرصرفاوواقعآ بخاطرتآمین امنیت انتخابات باشد مانعی وجودندارد.وظیفه ایمانی واخلاقی هرفردافغانستان است تا درپیروزی روندملی انتخابات سهم شایسته خویشرا ادانمایدوآگاهانه وصادقانه درتعین سرنوشت کشورخویش سهیم شوند.ولی هرنوع معامله گیری وسرپوش گذاشتن برحقوق مسلم مردم ما درجهت بهره برداری سیاسی که تآثیرمنفی برآرای مردم وروند انتخابات داشته باشد مردود ،غیرقانونی وخلاف اراده مردم تلقی میشود.مصالح مردم ومنافع علیای کشور مهمتروارزنده ترازهرنوع معامله وسودحاصله ازآن میباشدچراکه عواقب خطرناک وتبعات جبران ناپذیری درقبال خواهد داشت.
تشکر
انجینیرعبدالحی رئوفی
هرات

>>>   مه میگم که کرزی همه وزارت ها را به گلبدید بته .. کلیشان (وزیر) ها را یک یک میکشم. هاهاها

>>>   ګلبدین دشمن مردم افغانستان و دشمن خاک افغانستان است.
ګلبدین از روزی که پا به عرصه سیاسی افغانستان ګزاشته است خون مردم را ریخته است.
ګلبدین دشمن بشریت است و بر علیه صلح جنګیده است.
اګر ګلبدین خوب می بود بعد از سقوط طالب ها باید به دولت سهم میکرفت چون شوروی رفته بود مسعود هم نبود که به ګلبدین خانه جنګی کند و هیچ عززی نداشت
هر انچه کلبدین انجام داده به ضرر مردم افغانستان و دولت افغانستان بوده پس کرزی حق ندارد به دشمن مردم افغانستان چوکی بدهد

>>>   اين حكومت قومي است حكمتيار و طالب در اين سهيم اند و هر روز به نام تحكيم صلح كابيته ادارات از متعصبان بشتون مملو ميشود
اين حكمتيار در اين اواخر به بد ترين جنايت و نا مردي دست يازيده و به مسموم سازي مكاتب اناث در مناطق فارسي نشين و مقاوم بروان كابيسا برداخته است

>>>   این تصمیم یک اقدام درد ُآور و تباگونه برای ملت مظلوم افغانستان است .
همین شخصیت های نا متجانس سیاسی هستند که باعث همه بدبختی و جنایت در کشور ما شدند و هنوز هم بتداوم آن مبادرت می ورزند . گلبدین یک .....نوکر امریکا ، انگلیس و پاکستان است که هیچگاه سرشت و خلقت ذاتی آن با ساز و برگ انسانیت گره نخورده است . اگر گلبدین اجازه ورود را در داخل افغانستان بدست آورد . ملت مظلوم بیاد داشته باشند که جنایت و آدم کشی و ده هزار جنایت دیگر افغانستان را بکام مرگ فرو میبرد و کشور را برای مردم و شهروندان آن جهنم دنیا جور میکند. این حرف مرا ملت مظلوم نباید فراموش نکند.

>>>   كلبدين حكمتيار =
خون اشام ترين جهره افغا نستان بعد ازسقوط دولت نجيب جه كونه ميتواند كه اين بار به صورت اشكارا در بيش جشما ن مردم ستمديده افغانستان خودش را ظا هر سازد وحتي اقا ي كرزي با اينهمه دروغها نتوانست كه دل مردم را به دست بيا ورد لابد متوجه اين كونه ادمهاي خون اشام كرديده است ؟
ن م با كستان

>>>   بار ها نوشته ام بازهم میګویم ګویند هرګاه مرګ مورچه رسد مورچه بال میکشد لهذا رفتن ګلببو به کابل که از نظر من حاکی ازنهایت بیخردی وبی درایتی او میباشد مرګ حتمی او را در پی خواهد داشت البته اګر اجلش بالاخره رسیده باشد احدی نمتواند او را منصرف سازد .
او به کسانیکه با آن ها دریک کاسه نان خورد در یک جای نشست اعتماد نکرد چه رسد به اینها .حالا اګر اینها از دوستان ویا دشمنانش باشند یک حرف هویدا است وآن از بین بردن وی در اسرع وقت بدست کسانیکه امروز از او خواهش میکنند که بیا.سرګذشت نجیب تکرار خواهد شد

>>>   عامل تمام بدبختی های ما در همین ۳۰ سال اخیر بنحوی حکمتیار بوده واو هیچګاه نمیخواهد که امنیت وآرامی نصیب مردم ما شود او انسانیست مریض که ابدا نمخواهد کسی را در قدرت باخود شریک سازد .
او از همه توقع میثاق وپیوند وفاداری دارد درحالیکه او خود هیچ ارزشی به این مسایل نمیدهد.او وابسته به هیچ روابط انسانی نبوده وګاهی هم نادم از اعمال وحشی خود نبوده بل همین حال متواند برای رسیدن به خواسته هایش هزار ها هزار مردم بیګناه ما را بکشد وتمام آبادی های هشت ساله مردم را به آتش کشد.چګونه انسان متواند هنوز بګوید آقای حکمتیار !! اشخاص جبون وترسوی میباشند که از شقاوت وسختی قلب او خوب آګاه اند وګویا فکر میکنند اجل آنها بدست وحشتیار میباشد .خوب اګر تو واقعآ دلسوز میبودی واز محاسبه روز بعد آګاه میبودی وبه آن ایمان میداشتی چګونه جواب خواهی داد .یک انسان مومن حیران وګیریان است که در برابر خالقش چه خواهد ګفت ولی تو ودارودسته ات چه؟در قدم اول تو جوابګوی آن ها هم خواهی بود وباید بګویی که چرا اطفال وجوانان ما را که هیچ ګناهی نداشتند درس آدمکشی غارت چپاول وخودکشی داده ذریعه آن ها هزاران بیګناهی دیګر را به خاک وخون میکشی واقعآ حیرانم به این جرات وبی بندوباری تو..خوب اګر فردا بانهایت بیشرمی آمده و شریک همین مردم شدی باز چه؟ مشکل آنهای که فدای خواسته های شوم تو شدند چه میشود .به حال بیا ودست از سر مردم ما بردار اګر خیرت نمیرسد از شرت بګزر.

>>>   فعلا مگر وزارتها بدست کی است فعلا هم تقریبا تمام وزارت ها بدست نفر های این ..... است اولش کریم خرم

>>>   برادران عزیز بیهوده باین نظردادن سیاست تغیر نمیکند درست است که مردم افغانستان بخصوص مردم شریف کابل زیرخمپاره های افراد حکمتیار قرارداشت ولی یکجانبه قضاوت نکنیم ما مردم افغان وقتی مخالف حضور حکمتیار در پروسه انتخابات شویم که تماماً جنایت کاران جنگی مانند : قسیم فهیم ، خلیلی ، قانونی ، سیاف ، ربانی ، گلاب زوی ، محقق وامثال اینها محکمه شوند. در غیر آن باید تماماً کسانیکه در جنگ های داخلی سهیم بوده اند حق اشتراک در انتخابات را دارند.

>>>   درست است که دولت کرزی ميخواهد که باآقای حکمتيار مذاکره کند در صورتيکه آقای گلبدين راضی باشد يکی و دوم اينکه کدام جنايت را اين هفت تنظيم نکرد که گلبدين نکرده باشد بيايد از قوم گرائی برايم و بگويم که همين دو شخص ... بود يکی گلبدين و ديگری مسعود که يکی ديگر را بالای يکديگر ميکوبيدن . و از برکت همين دو شخص ... بود که فعلا 40 کشور خارجی به افغانستان امده است.
يما

>>>   درست است : اما حکمتیار نمخواهد در پروسه صلح سهیم باشد البته در هر اتحاد نامقدس دیګر که بر ضد منافع ملی ما باشد بااشتیاق زیاد همکار ی خواهد کرد .

>>>   متاسفانه بازهم كرزي باسياست غلط خودميخواهدكساني كه خون مردم رامكيده اند باز هم با اودرقدرت سهيم شوند

>>>   برادران عزیز به این سخنان بازی نخورید که برتانیا همیشه دوشمن مابوده و عملاً دو بار شکست فزیکی از طرف افغان ها خورده و آن را هنوز هم از یاد نبرده باید متوجه باشیم که نباید شکار این شیطان شیم

>>>   ما ميخواهيم وزير دفاع افغانستان جنرال عبدالرشيددوستم را اختيار كنيم كه شا يد طالبان را تا بندر كراچي پاكستان رها كرد

>>>   حکمتیار از افراد شرور ی است که خون هزاران افغانی را به گردن دارد او را نباید در حکومت جای داد
/.ایران

>>>   افغانستان بدون حزب اسلامی و انجینیر صاحب ګلبدین حکمتیار ارام نخواهد شد تا که دولت افغانستان با انجنیر صاحب ګلبدین حکمتیار مذاکره نکند و یک رای حل برای معزله که حال افغانها همرای ان روبرو است . مثل بمباری که به خانه مردم بی ګناه صورت میګیرد باید جلو ګیری ان را ګرفته شود و مسله دیګر کشیدن خارجیها از افغانستان است که باید روی همین موضوعات همرای جناب ګلبدین حکمتیار سخن زده شود تا یک رای حل پیدا شود که بالاخره مردم غریب و فقیر افغانستان سرنوشت زنده ګی خود را بفهمد .

>>>   به نظر بنده این یک اقدام خوب است زیرا حکمتیار نیز یک افغان ومسلمان است ودرین کشور حق زنده گی کردن را دارد وهمچنان باید با دیگر مخالفین دولت مزاکرات صورت بیگیرد تا در کشور عزیز ما صلح دایمی بوجود بیایید.حکمتیار کسی است که با قربانی وی کسی چشم پوشی کرده نمیتواند

>>>   اغاى کرزى که با جناب انجينر صاحب گلبدين حکمتيار مذاکره نکند و انرا در دولت شامل نکند افغانستان هيچ جور نخواهد شد و نه هم در افغانستان ارامي و امنيت امده ميتواند کرزى بايد با مخالفين دولت مذاکره کند و شرايط که انها براى دولت افغانستان ګفته بايد انرا عملي کند يکي از شرايط انها اين است که بايد کافران يرغلگر را از خاک افغانستان بيرون کند اينها براى امنيت ما نى بلکى براى بربادي و بيديني مردم ما انيجا امدن و انشاء الله پيروز نخواهد شد ما اين مردم غاصب را ديگر در افغانستان تحمل کرده نه ميتوانيم ما يک حکومت اسلامي و افغاني ميخواهيم نه دست نشينه خارجي

>>>   آقای کرزی تا زمانیکه شورای نطار دو روی را که سرش شان از مجاهد نما های ماویست و ستمی ها وریشه شان از کمونست ها میباشد با خود دارد هیچ ارامی به کشور نمی اید ربانی ستمی را از گیش خود دور نماید تمامی مسلمانان در حکومت سهم میگیرد ربانی با داشتن گیست هاوس در سرک سیزده وزیر اکبر خان داکتر عبداله را در انتخابات ناکام ساخت.
حکمتیار صاحب به تمام ملت مسلمان معلوم است که به فکر رسیدن به قدرت است اما قدرت عام و تام اسلامی در کشور.
خداوند پیروزی را از ان او کند.
عبدالوصیل از کابل

>>>   هرچه باشدمسلمان است

>>>   مردم افغانستان دیگر فریب نمی خورند هلا یک طفل خوردسال افغان را اگر بفرسیم میداند که کی ملت را تباه کرد وکی خدمت کرد و این تصمیم را در 16 عقرب خواهد گرفت. این روز قریب است.

>>>   بسیار خوب مطالب است

>>>   ای خ.ک خواب ریاست جمهوری را میدید حالا چطور با کرزی کنار میاید.

>>>   برادر در شرایط فعلی از گلبدین کرده ادم خوب و با غیرت کسی نیست اگر راه ان هم باطل است خو باز هم در یک راه روان است نه مثل دیگران که هر طرف....بخورد
زنده باد گلبدین دشمن امریکایی و بقایایی دولت کمونستی
ص هویدا از لندن

>>>   آقاي گلبدالدي حكمتيار يك شخص مومن ومتدين مي باشد . به باروي كارآمدن ايشان اميد است كه امنيت درافغانستان تاءمين يابد .
انشاءالله

>>>   اقای کرزی چراازطا لبان ترسیده اید؟

>>>   اگر با آمدن حکمتیار در افغانستان جلو خون ریزی گرفته شود .
پس چرا بعضی کسان مخالفت می کنند .

>>>   اگر با آمدن حکمتیار در افغانستان جلو خون ریزی گرفته شود .
پس چرا بعضی کسان مخالفت می کنند .

>>>   به نطر من گلبدین یک شخص بسیار خون خوار و خون ریز است و همین شخص بود که جنگ سه دهه را در افغانستان دامن زد.

>>>   مذاکره بهترین روش است.
لاله

>>>   با سهیم کردن گلبدین در قدرت فقط کرزی میخواهد که سهم پشتونها از هر طریق باید اضافه میکند .یک بار بنام حد اکثر پشتون امتیاز میگیرد ازطرف دیگر بنام کوچی از سوی دیگر بنام طالب .چیزی نیست در گیر ودار کرزی با مداری گری اش اقوام اقلیت را از در انزوا میکشد و بس.
م موفق از کابل

>>>   به نظر من حکمتیار یک شخص مزدور و نوکر پاکستان بود و است .حکومت افغانستان این حق را نباید بخود بدهد که با حکمتیار مضاکره نمایند . چونکه حکمتیار کاملآ یک شخص خونخوار و ملیت پرست می باشد . حکمتیار از افراد پاکستان است که خون هزاران افغانی را به گردن دارد او را نباید در حکومت جای داد.
وسلام
فواد

>>>   سلام اقای حکمتیار همه جهان وهمه مجها هدین میدا نند که تو یگانه الگوی مجاهدین هستی ودر عمل خود این را ثابت کردی که میتوانی یک نمونه از شرافت جهادافغانستان باشی وامیدوارم که جهاد توتا اخرین لحظه های فرو پاشی کمونستان ووطن فروشان تاریخ افغانستان ومنافقان جهاد ادامه داشته باشد به امید سربلندی وعزت واقعی وازادی افغانسان عزیز ماهمه چشم برای تو ای مرد اهنین میباشیم که چه وقت امده ودامن همه ظلم وتجاوز را برچینی وبیقین میدانم که خداوند توجمله بنده گان مومن خودرا یاری میکند زنده باد حکمتیار یارحمیشگی حکمتیار
با احتردم حزب لله

>>>   .سلام به همه شمادوستان گرانقدر برادران گرامی ما وشما نبایدیکطرفه قضاوت کنیم/درگیری هابعد ازحکومت نجیب صبغت الله مجددی به حیث رئیس جمهور تعین شد مدت دوماه بعد ازدوماه {ربانی}به مدت چهارالی شش ماه تعین شد پس چرا بعدازشش ماه نسپارید به نفری بعدی پس بدانیم وقضاوت کنیم که عامل همه بد بختی ها که بودند....فکر کنید وعادلانه قضاوت کنید....وسلام.......
قهار...غوربندی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است