اگر شرايط عبدالله مطابق قانون باشد قابل پذيرش است
همايون حميدزاده، سخنگوى دولت اظهار داشت اگر شرایطی که داکتر عبدالله بیان کرده مطابق با قانون باشد حامد کرزی و تمامی مردم وظیفه دارند تا آنها را بپذیرند 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۴    ۱۳۸۸/۸/۵ کد خبر: 4518 منبع: پرینت

همايون حميدزاده، سخنگوى دولت در مورد شرايط داکتر عبدالله کانديد رياست جمهورى گفت که اگر اين شرايط در توافق به قانون باشد؛ قابل غور و پذيرش است.

داکتر عبدالله عبدالله کانديداى انتخابات رياست جمهورى، روز دوشنبه در يک کنفرانس خبرى خواستار برکنارى رئيس کميسيون مستقل انتخابات و به تعليق درآوردن وظايف دو وزیر شد.

اما حميد زاده ميگويد که تاکنون هیچ مدرک و دلیل موجهی برای اجرای این شرایط وجود نداشته است اما باوجود اینکه این افراد کارهای خود را بطور قانونی انجام داده اند بازهم اگر شرايط مذکور در توافق به قانون باشد، قابل غور و پذيرش است و اگر نبود، داکتر عبدالله باید به ما حق دهد تا مطابق قانون عمل کنیم و به راه خود ادامه دهیم.

وی همچنین افزود اگر شرایط مطابق قانون باشد حامد کرزی هم آنها را خواهد پذیرفت و تمامی مردم نیز موظفند بدون چون و چرا آنها را قبول کنند.

نامبرده گفت که به دور دوم کشانيدن انتخابات در تطابق به قوانين نافذه کشور صورت گرفته است.

به باور حميدزاده، حامد کرزی از حق مسلم خود گذشته و پذيرفته است که انتخابات به دور دوم برود و وی همچنین حمايتش را از حاکميت قانون، نظام مردمى، اتحاد و وحدت ملى نشان داد.

سخنگوی کرزی در جواب يک سوال ديگر در مورد برخورد حکومت با متقلبين در انتخابات بیان کرد که اينکه با تقلب کاران چه صورت ميگيرد، وظيفه کميسيون هاى انتخابات است که اسناد متهمين به تقلب را به ارگانهاى قضايى معرفى نمايند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اخیرا طالبان ادعا کردند که سلاحهایی در دست دارند که ميتوانند هواچیماهای بدون سرنشين را منهدم نمايند و طبق گزارشات در يک ماه اخير، حدود ده نوع اين هواپیماها توسط آنان منهدم شده است .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آ والله تو خو راست میگی ، اما چکنیم که عبدالله بای در خر خود سوار است، شاید کاکا مداری نازش را بخرد، چاره ندارد...........

>>>   سلام
بان دگه آقای سخن گوی دولت تورا ره کار مرد ها چیست .
" دبی "

>>>   حمید زاده صاحب چرا شرایط عبدالله را قبول شود داکتر عبدالله اعصاب خود را ازدست داده ناحق وقت خود را ضایع نسازید عبدالله داکتر وترنری است ازهمین خاطر رویه .... میکند با دولت و ملت افغانستان
تنها

>>>   سخنان عبدالله مكمل غيرقانوني است واين 3وزيراشخاص هاي فعال وخوب استندبهتراست به جايت نشسته وارام خواب كني
مسيح الله رحماني قاهره

>>>   قانون تنها به افرادی تطبيق می شود که به قانون نزديکتر قرار دارند ،انهايکه از قانون فاصله دارند در فوق اند قانون از انها ايطاعت می ګند،آقای حميدزاده وقت خود را به اين موضوع ناحق تلف نه کند. و ديګر اينکه درکمپاين دور دوم آقايان نامزد بدون اين موضوعات تکراری و معلوم به همه ، چرا از کمپاين دور دوم در هراس اند ، لطفاً بشتابند به مردم و آرا مردم . نظارت انتخابات را چه بخواهند وچه نه خواهند ديګران به دوش دارند که اين هم معلوم است، پس هراس اينها در چيست؟
عمران ازالمان

>>>   بسم الله الرّحمن الرّحیم
السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
چه کرزی وچه هم عبدالله هردو خلاف قانون عمل میکنند , کرزی مخالف قانون هنوز هم خودرا رییس جمهور میداند درحالیکه کرزی دیگر رییس جمهور نیست , بااین همه تقلبی که کرزی وعبدالله مرتکب شده اند البته کرزی زیادتر , باید این هردو مطابق قانون به محکمه کشانیده شوند ولی برعکس این هردو دوباره کاندید انتخابات نام نهاد هستند این خود مخالف قانون است .
حمیدزاده که بخاطر چوکی وپول هر لجاجتی باشد میگوید ووجدان خودرا ناپاک ساخته خودرا دشمن الله میسازد. قانون در وطن ما فقط بر روی کاغذ وجود داشته در عمل کدام موجودیتی نداشته وندارد.
باتقدیم احترام
عبدالله از کابل

>>>   عبدالله یک مرد شیک پوش است اگررئیس جمهور شود آن چه در فکر این ملت زجر کشیده افغانستان است.

>>>   عبدالله مانند کسی است که در دریاب غرق میشود و به همه جا دست میاندازد تا نجات یابد اما کرزی باید اینرا بدانند که همه مشکلات که صورت ګرفته از دست همین تنظیم میباشد حتی کودتای که علیه داکتر نجیب الله صورت ګرفت نیز از دست انها شد و فعلا باز میخواهد که علیه این حکومت اقدام کند و این پروسی ملی را که انتخابات است سبوتاژ نماید مرګ به اشخاص که این وطن را به مخروبه تبدیل کرد و مرګ به اشخاص که باعث تفرقه بین همه اقشار این جامعه ګردید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است