جان کری:
کرزی شخصیتی میهن دوست
سناتور جان کری در مقابل اظهارات اخیر برخی از مقامات امریکایی مبنی وجود فساد در دولت کرز به دفاع از وی پرداخت و گفت حامد کرزی یک شخص میهن‎دوست ومتعهد به کشورش است 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۷    ۱۳۸۸/۸/۵ کد خبر: 4510 منبع: پرینت

سناتور جان کری ،رئیس روابط خارجی سنای امریکا روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که حامد کرزی رئیس جمهور فعلی افغانستان شخصیتی میهن‌دوست است.

وی که در مورد جنگ افغانستان سخنرانی می کرد، از حامد کرزی در مقابل اظهارات اخیر برخی از مقامات امریکایی مبنی وجود فساد در دولت وی به دفاع پرداخت و گفت حقیقت این است که حامد کرزی یک شخص میهن‎دوست و متعهد به کشورش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان ( afghanpaper )،این سناتور دموکرات همچنین رسیدگی به تمام مشکلاتی را که از ناحیه فساد منشا می‎گیرند را ضروری خواند و گفت که هیچ کس مدرکی را مبنی بر اینکه اتهامات وارده بر برادر رئیس جمهور واقعیت داشته باشد، ارائه نکرده است.

وی درادامه خاطرنشان ساخت که من از منابع استخباراتی خواستم تا اگر اسنادی را در مورد رابطه احمد ولی کرزی با قاچاق مواد مخدر در دست دارند ارائه دهند اما تاکنون هیچ گونه سندی دراین رابطه به دست نیامده است.

گفتنی است که چندی پیش یک انبار پرازتریاک توسط نظامیان انگلیسی کشف شد و درنتیجه تحقیقات مشخص شد که زمین محوطه این انبار متعلق به احمدولی کرزی، برادر رییس جمهور است که خودش رییس شورای ولایتی قندهاراست.

اسناد این تحقیق به وزارت داخله و رییس جمهور کرزی سپرده شد، اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

درهمین حال برخی ادعا کردند که در آمد ناشی از فروش موادمخدرصرف کمپاین انتخاباتی حامدکرزی شده است .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به روباه گفتند کو شاهدت دمش را نشان داد.
از جناب جان کری بعید است که چنین سبک فکر و سطحی نگر باشد. گاهی وقتها اعتراف به اشتباهی دل مردم راگرمتر می کند تا اینکه بخواهند اظهر من الشمسی چون دست داشتن خاندان کرزی در قاچاق را مخفی یا توجیه کنند.
البته حامد کرزی شاید واقعا انسان میهن دوستی باشد. شاید دست کم از سایرین بهتر باشد. میهن دوست معظل بسیار بزرگی در بین افغانهاست: ما همه چیز هستیم غیر از میهن دوست مثلا: قوم پرست، نژادپرست، سمت گرا، قبیله ای.
میهن دوستی جناب کرزی حکایت لنگ کفشی در بیابان است.

>>>   حود کوزه ،خود کوزه گر و خود گل کوزه ..خود برسر کوزه خویش خریدار برامد هاهاهاهاهاها
راستی خجالت آورست که شما حرفی از آزادی ودیموکراسی میزنید ...خداوند جواب این ظلم آشکار شما را به حریم وامور داخلی ممالک جهان خواهد داد
فضل احمد از المان

>>>   از اظهارات جان کری معلوم میشود که دولت امریکا از حامد حمایه میکند نه از عبدالله!

>>>   بله مهین دوست خو است. مگر مهین کرزی امریکا است نه افغانستان، به همین دلیل هر چه شما امریکایی بخواهید کرزی انجام میدهد.

>>>   بادار قندم بفکر چاپلوسی کاکا کرزی ام خوشت آمد، برو پشت این نوع میهمان نوازی های ما افغانها نگرد، از تو کرده وقت تر بابابه کلان شما این نوع تشریفات را نیز چشده بود........

>>>   میهن دوستی حتی در سرشت پدر کلان های کرزی وجود نداشته چون در طول این 200 سال اخیر تمام نوکران و مزدوران این وطن همین پدر کلان های کرزی بوده بناً جناب کرزی دیگه میهن دوستی را از کجا کرد. ناگفته نباید گذاشت که وطنفروشی را کرزی خان از نیاکان خود آموخته
جاغوری

>>>   سلام به همه هموطنان!
بالاخره دیدید که در عقب "جنگ زرگری" چه بر آمد. حامد کرزی خود گاهی از موجودیت فساد اداری که سراسر دولت تا گلو دران غرق است، گریه میکند!!! ولی آقای جان کری با استعمال کلمات " میهن پرست"؟! از وجود فساد در دولت افغانستان انکار مینماید ؟؟!!! از اقای جان کری باید پرسیده شود که درانصورت تمام میدیا و مقامات امریکایی بخصوص طی سه چار ماه اخیر چرا مصروف تبلیغات دریاره بیکقایتی، فساد و سو ء اداره دولت افغانستان و در راس آن اقای کرزی بودند ؟؟!!
با احترام افغاندوست از افغانستان

>>>   به ميهن دوستي محترم كرزي جاي شك نيست، ولي مصلحت گرايي هاي بي مورد ومارهاي داخل آستين شان مصيبت نا بخشودني براي شان ببار آورده اند.
ناظر

>>>   جان کری راست ګفته است و واقعا که اقای کرزی شخص وطندوست است چون از فداکاری های او معلوم شد که شخص خوب است و باید همه مردم از او حمایت کند و باعث کامیابی او شود
ابراهیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است