آیا امریکا همکار قابل اعتماد افغانستان است؟
سرانجام حامد كرزی سر از گریبان خود بیرون کرد و قابل اطمینان بودن آمریكا را به عنوان یک شریک زیر سوال برد و گفت که آمریکا را برای امنیت کشورش مطمئن نمیداند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۲    ۱۳۸۸/۸/۴ کد خبر: 4473 منبع: پرینت

سرانجام حامد كرزی سر از گریبان خود بیرون کرد و قابل اطمینان بودن آمریكا را به عنوان یک شریک زیر سوال برد و گفت که آمریکا را برای امنیت کشورش مطمئن نمیداند!

آیا امریکا همکار قابل اعتماد افغانستان است؟ آیا غرب همکار قابل اعتماد افغانستان است؟ آیا تعهداتی را که در قبال افغانستان بسته بودندعملی کرده اند؟ و آیا غرب با ما بعنوان یک هم پیمان برخورد کرده است؟

حامد کرزی در ادامه اظهاراتش گفت به نظر وی معنای هم پیمان بودن آن است که به زندگی افغان ها احترام گذاشته شود، به سنتهای آنها ارزش قائل شود.

این عدم اطمینان كرزی به آمریكا به عنوان یک شریک زمانی صورت می‌گیرد كه وی در حال مبارزه با انتقاداتی در مورد مشروعیت دولت خود در انتخابات دور اول ریاست جمهوری بود.

کرزی نیز شراکت قدرت با داکتر عبدالله را رد کرد و گفت دور دوم انتخابات باید برگزار شود.

کرزی افزود برگزار نشدن دور دوم انتخابات، بی احترامی به دموکراسی و آرای افغان ها خواهد بود.

از سوی دیگر شماری از سناتوران امریکایی گفته اند اینکه حکومت به رهبری حامد کرزی می تواند افغانستان را به سوی ثبات پیش ببرد، سوالیست با پاسخ نامعلوم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) ، کرزی پيشتر نيز، از آمريكا به سبب كشتن غيرنظاميان افغان در حملات هوايی و موشکی به شدت انتقاد کرده بود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شکارچی از روباه پرسید ، روباه جان گرک را دیده اید .؟ روباه با زبان جواب داد و گفت نه مگر با انگشت اشاره کرد ، که گرک در عقب آن سنگ پنهان است. بنآ سیاست از همینجا سر چشمه گرفته است. در زبان چیزی دیگری میگویند و در انگشت ، مرام و هداف دیگر دارند.
ح.آ.ن

>>>   آقای کرزی این بچه بازی را بگزار کنار! مگر تا دوسال قبل نگهبانانت امریکایی نبود، مگر خودت به دستور امریکا به کشور تحمیل نشدی؟ میدانم که سیاست فریبدادن افکار عامه است اما نه به این شکل. دروغ بگو که مردم باور کنند.
بعد از تقلبت دیگر مردم به تو اعتماد نخواهد کرد.

>>>   جنگهای لفظی زرگری بین "غلامان" و "باداران" را هر طفلی که الفبای سیاست را بداند، درک میکنند!!!
با احترام کلک راستگو

>>>   آفرین بیامرزد پدر ات را آقای کرزی ، ولاکه مکار نمبر وان هستی، کسانیکه بعد از خودت ریاست را بدست میخواهند بگیرند ، باید که یک چند ماه نذد شما کورس منافقت را بیاموزند.............

>>>   کرزی بچیم ایولایت قیافه معصومانه حضرت اشرف ادم را به یاد یتیم بچه ها میاندازد ولی کار هایت دیگه بسوزی بچه
هموطنان گرامی وقتی همه حرفها تمام شد یکباره موضوع بشقاب پرنده ها ئیکه در شمال افراد مسلح را پیاده میکنند پیدا میشه وبعدش هم نا مطمین بودن امریکا او کرزی .... در این هشت سال متوجه نشده بودی یا ساعتت تیر بود که حالا متوجه نامطمین بودن امریکا شدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است