15میلیون برگ رأی دهی آماده توزیع است
سخنگوي كميسيون انتخابات اعلام كرد که درحدود 15ميليون ازاوراق رأی دهی كه براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري در نظر گرفته شده؛ آماده توزيع است 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۸۸/۸/۳ کد خبر: 4434 منبع: پرینت

كميسيون مستقل انتخابات، با صدور بيانيه اي از چاپ 15 میلیون برگ رأی دهی خبر داد.

سخنگوي كميسيون انتخابات اعلام كرد که درحدود 15ميليون ازاوراق رأی دهی كه براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري با مشخصات دو کاندید نهایی در نظر گرفته شده؛ آماده توزيع است.

در اعلاميه کمیسیون مستقل انتخابات همچنین آمده است که این كميسيون براساس برنامه های از پيش تعیین شده و بعد از اعلام برگزاری دور دوم انتخابات در تاريخ 16 عقرب، تمام فعاليت هاي خويش را آماده ساخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،مبارزات مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري از ساعت 12 شام شنبه آغاز و به مدت 12روز ادامه دارد.

گفتنی است که کمپاین انتخاباتی نامزدان تا هشت ساعت پیش از برگزاری انتخابات، پایان خواهد یافت.

همچنین براساس گزارشات رسیده از کمیسیون انتخابات ، در این دوربرای کسانی که کارت رای دهی ندارند به علت عدم وقت کافی کارت توزیع نمی شود.

باتوجه به تهدیدات طالبان و مشکلات آب و هوایی در کشورانتظار می رود در این دور از انتخابات نسبت به دور اول حضور مردم کمرنگ تر شود .

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور با حضورحامد کرزی و داکتر عبدالله که بیشترین آراء را در دور اول انتخابات از آن خود ساخته اند برگزار خواهد شد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   كرزي بردي بازهم ميبري چرت نزن
اقا مراد

>>>   در شور بایش هم چوکه نکند.
صمدآغا

>>>   اقا مراد بهتر بود میگفتی دزد استی باز دزدی کن لالا کرزی

>>>   بله أقا مراداون بارهم باتقلب برد اين بارهم بازبا همون تقلب ميبرى

>>>   سلام خوانندگان عزیز!
فقط یک جمله بسنده میکند که وابستگی کمیسیون غیر مستقل را ثابت کند به نفع یک کاندید...آنهم چرا 15 ملیون برگه رای دهی ؟ متاسفآنه دلاللان سیاست در افغانستان بسیار مهارت کسب کرده اند که دیگر نه تنها عبدالله بلکه یک هزار عبدالله هم با هم یکجا شود نمیواند که نیرنگ این دلالان را پیدا کند. بهر حال جهاد افغانستان باعث برابری اقوام در افغانستان شد و این هم در این عصر یک دستاورد نسبتاً خوب است ورنه در قرن های دیگر فرزند شمال عسکر میبود و فرزند که جنوب جنرال.....اما فرزندان مناطق مرکزی که مشخص بود نیاز به ذکر ندارد...
والسلام
جانعلی - مزار

>>>   سلام برای خواننده گان عزیز!
به نظر بنده فرق نمیکند که کی از کدام قوم برنده شود؛ مهم این است که هر کسی که برنده خواهد شد به نفع و خیر مردم و وطن عزیز ما افغانستان باشد. فکر نمی کنم که این گونه نظریات در این مقطع زمان برای اتحاد و همبستگی ما موثر باشد
به امید صلح پایدار در افغانستان
گ همدرد

>>>   همدرد، کدام اتحاد و همبستگی!!؟
دیگر از این حرف های دلسرد شده ایم، خیلی فرق میکند که کی رئیس جمهور شود..
مزاری

>>>   15 ملیون برگه لازم نیست، همین خود زمینه سازی تقلب دوباره می شود، در افغانستان 15 ملیون نفر واجد شرایط رائی دهی نیست، تعداد زیادی از مردم چندین کارت رائی دهی گرفتند و اینرا خود کمیسون غیر مستقل انتخابات میداند، من کسانی را میشناسم که بیشتر از 5 کارت دارند.
این کشور قرار نیست قانونمند شود تا که جهان است باید در این سرزمین خیانت و جنایت حکومت کند
نا راضی...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است