طالبان ملت افغان را به بایکوت دور دوم انتخابات فراخواندند
طالبان دوباره مردم را تهدید کرده اند که در انتخابات شرکت نکننداما شرکت در این انتخابات پس زدن تمامی تقلبهای دور اول است،حال جای سوال است که هرشخصی کدام راه را در مورد این دور انتخابات برمیگزیند! 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۰    ۱۳۸۸/۸/۲ کد خبر: 4423 منبع: پرینت

جنبش رادیکالی طالبان روز شنبه مردم افغانستان را فراخواند تا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور که برای روز 16 عقرب تعیین شده است را بایکوت کنند.

این مطلب بر همگان آشکار است که طالبان مخالف برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که به اعتقاد آنها روندی آمریکا گرایانه می باشد هستند.

آنها طی اعلامیه ای به ریانووستی همچنین تاکید کرده اند که همه نیروهای خود را بسیج کنند تا مانع برگزاری آن شوند.

در پیام طالبان خطاب به ملت افغانستان گفته می شود هیچکس نباید در این روند آمریکاگرایانه شرکت کند و باید آن را بایکوت کرد.

آنان تهدید کرده اند کسانی که در دوره دوم انتخابات شرکت نمایند چندین برابر حملات دور اول نسیب آنها می شود،پس بهتر است در خانه های خود بمانند و به زندگی خود ادامه دهند.

آنان همچنین تصریح کرده اند که آمریکایی ها و ملت افغان گمان نکنند که منابع مالی و نیروهای ما نسبت به دور اول کاهش یافته اند آنان باید بدانند که ما قوی تر از قبل هستیم و سرانجام روزی تمامی آمریکایی ها را از این کشور اسلامی بیرون خواهیم کرد.

پیش از برگزاری دور اول انتخابات نیز طالبان مردم را به بایکوت آن فرا می خواند و در روز برگزاری انتخابات دور اول، طالبان این بیش از 70 حمله در 15 ولایت انجام دادند.
اما طالبان نمی دانند که مردم ملت افغان، بادی نیستند که با این بیدها بلرزند.

البته باید مردم این مسئله را با دقت بررسی کنند. از یک طرف بدلیل تقلبهایی که در دور اول وجود داشت و اعتراض برخی از مردم و مقامات باعث شد تا
مسئولین انتخاباتی اعلام کنند که انتخابات به دور دوم راه یافته است.

از طرفی دیگر تهدیدات طالبان و حملات آنان برخی از مردم را خواهد ترساند و از حضور آنها در دور دوم انتخابات جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اما باید دید که هرشخصی کدام معیار را قبول دارد و به کدام یک معتقد است: پس زدن تمامی تقلبهایی که در دور اول وجود داشت و شرکت در دو دوم یا ترس از طالبان و ماندن در خانه ها؟!


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر من اصلا فایده ندارد برای ابن دو نفر که در دفعه اول تقلب کردن دوباره جان خود را در خطر بگذارند و پای صندق های رای برون. از کجا معلوم است این دو تا باز هم تقلب نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روز انتخ

>>>   مرگ بر طالب و افکار قرون وسطائی طالبان. زنده باد دموکراسی و ازادی بیان. مرگ بر اسلام نما های که باعث قتل انسان های بیگناه میشوند.مرگ بر خشونت. مرگ بر فقر و فقیری که کار نمیکند و فقر خود را به تقدیر خود توجیه میکند

>>>   هرکی آب ازدم شمشیرخورد نوشش باد
شهامت،غیرت ،مردانگی ،عشق بوطن ،خداجوی وعلاقه به تعین سرنوشت کشوروسهم گیری فعالانه درمسایل مهم سیاسی یکی ازخصوصیات بارزودرخورتوجه تمام اقوام وقبایل ساکن درافغانستان بوده ومیباشد.وهیچگاه درراه تآمین منافع علیای کشورخویش ازهیچ اهریمنی ترس وهراس بخودراه نداده شجاعانه وفعالانه درامرتعین زعیم ملی خویش باحضورگسترده درروز16عقرب به پای صندوقهای رای مشت محکم وفولادین بردهن تمام دشمنان وتخریب کاران روندرای گیری واهندکوبید.هموطنان عزیزاطمینان داشته باشیدکه شما باحضورگسترده وفعال خویش درروزرای دهی درحقیقت مانع عمده درامرمداخلات کشورهای خارجی درتعین زعیم ملی خویش خواهیدبودودرواقع تعین سرنوشت خویشراتوسط خودشمارقم خواهدخورد.تشکر
انجینیرعبدالحی رئوفی

>>>   چیطو طالب جان به خیالم باز اوباما برایتان دستور داد که این اعلامیه را نشر کنن وگرنه شما بدون اجازه امریکا و پاکستان هیچ کاری کرده نمیتانن چراکه بدون اجازه پدر و مادر کاری انجام دادن گناه بزرگ است
م...ح...از مزار

>>>   هشدار طالبان در شرایط فعلی افغانستان که کاملا بی امنیتی است خا لی از تاثیرنیست طالبان در دوره قبل هم که مردم علاقه بشتر داشتند انتخابات را غیر قانونی خواندن و خیلی از جاها مردم شرکت نتوانستند

>>>   طالبان قصه مفت را زیاد خوش دارند هیچ چیز از دست شان بر نمی اید به جز از لاف زدن بروید در پاکستان بجنگید که طالبان را تولد داده وه حالا از بین میبرند اش افسوس به حال شان که نه از دین شدند وه نه از دنیا چه چه چه افسوس به حال تان

>>>   اين نقاب پوش هاي بي فرهنگ كه ميشرمند چهره اصلي شان و جناياتي را كه مرتكب شده اند برملا شود هر گز نميتوانند جلو بيداري ملت را بگيرند .آنها بايد بدانند كه بزور بم هاي انتحاري و نابودي تاسيسات زير بنايي كشور نميتوان بالاي مردم ما كه يكبار و بارها مزه تلخ حكومت ننگين و اعمال اجنت مآبانه شان را چشيده اند حكومت كنند.هدف از بيان اين مطلب فهماندن باداران خارجي آنهاست ، نه خودشان ،زيرا آنها سواد ندارند
ملا مجاهد

>>>   این حق مقاومت است تا مردم را از یاری دادن به حکومت که از خارح تحمیل شده هوشدار دهند اما نه با تهدید کشتن.

>>>   آقای ملا مجاهد!
فرق بین طالبان ومجاهدین چیست؟ آیاهردوتوسط دشمنان اسلام یعنی امریکا، انګریز ومتحدان غارتګرشان بخاطر رسیدن به اهداف شوم شان، باتأسف تحت نام اسلام تشکیل،تربیه وتمویل نشده اند؟ ایاهردوګروه احساساتی ،ګمراه و بیخبر ازاسلام،فقط ازیک روش یعنی کشتن بیرحمانه افغان ها استفاده نمیکنند؟
اجازه بدهید بپرسم، چراحالا آن رهبران جهادی جهادنمیکنند؟ آیا امیکاییها،انګریزان ومتحدین خونخوارشان مسلمانان هستند؟ ویااین غداران،فرصت طلب باتن دادن به یک معامله بی شرمانه ،دالر رانسبت به اسلام ترجیع میدهند.
لطفأ فرق بین روسهاوامریکا+انګریزرا واینکه دیګراسلام درافغانستان درخطر نیست برایم توضیح نمایید.
داکتر سیدنعیم عباسی از لندن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است