زلزله شدید کابل را لرزاند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۸۸/۸/۱ کد خبر: 4396 منبع: پرینت

حوالی ساعت 12 شب کابل شهر کابل لرزید.
زلزله ای در‪ ۷۷‬ كيلومتري جنوب - جنوب شرقي فيض آباد واقع در مرز مشترك افغانستان با تاجيكستان و پاكستان در منطقه هندوکش رخ داده است .
شدت این زلزله در حدی بوده است که پایتخت های افغانستان و پاکستان نیز لرزید.
در همین حال، مركز زلزله نگاري آمريكا از وقوع يك زمين لرزه شديد به بزرگي‪ ۶/۲‬ درجه در مقياس امواج دروني زمين ريشتر در اوايل بامداد جمعه خبر داد .
يك خبرنگار خبرگزاري فرانسه در كابل هم اعلام كرد كه اين زلزله در پايتخت افغانستان احساس شد و برق كابل هم در اثر آن قطع شده است .
هنوز از تلفات و خسارات این زلزله اطلاعی در دست نیست.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینقدر تقلب شود از طرف کرزی بازهم انتظار زلزله را نداشته باشید؟

>>>   خداوند متعال بحال ملت مظلوم افغانستان خیر و فلاح را نصیب بگرداند که به اثر کشتارهای ظالمانه ای ملحدین لهجن و اوباش که به ده ها هزار خون انسان و بنده گان خداوند بدون موجب بمنظور اهداف شوم و شیطنت منافقان و منافقین ریختانده میشود . عاقبت افغانستان را بخیر کند. من الحمدالله یک مسلمان صادق و راستکار هستم . اعمال غیر اسلامی و انسانی تروریستها را مخالف دین مبین اسلام دانسته و اضافه میدارم . خون ناحق دست از دامن قاتل برنداشت ، دیده باشی لکه های دامن قصاب را . اگر این تروریستهای ظالم و خدا ناترس از اعمال شان توبه نکنند خشم خداوند طغیان خواهد کرد که در آنصورت نیک و بد و تر و خشک به مصیبت های غیر قابل پیش بینی گرفتار خواهند شد. الله توبه .
ح.آ.ن

>>>   این همه خونهای بر ناحق و این همه جنایت بشری داخلی و خارجی و این همه بی بند و باری و فساد اخلاقی در افغانستان و پاکستان ایا نباید در انتظار حوادث بالاتر از زلزله بود؟
گرچه که عده ی بخار طبیعی را در عمق زمین عامل میدانند , اما این همه حوادث فروان در جهان موجود در سایه دیموکراسی و بی بندو باری و بالا اخص در افغانستان و پاکستان با بستن بمب به خود و خلق الله را هدف قرار می دادن خود نشانگر ثمرات جنایت بشرنیست؟ با این وصف , آیا نباید در انتظار بلاهای بیشتر بود؟ حبیب ا...

>>>   عبدالله جان!!!ایقدر دروغ بگوید و باخت خود را برنده اعلان کندو هنوز شکر کنیم که آسمان بزمین نیافتاده است!!!
شهرام
کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است