عبدالجبار ثابت
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۰    ۱۳۸۸/۲/۱۹ کد خبر: 418 منبع: پرینت

عبدالجبار ثابت فرزند گل رسول خان در سال 1324 در ولسوالی سرخرود ولایت ننگرهار چشم به دنیا گشود.
وی به تاریخ 15/4/1350 از فاکولته حقوق دانشگاه کابل فارغ شده اند و به تاریخ 9/5/1350 به رتبه نهم و یکسال قدم به سارنوالی استیناف لوی سارنوالی وزارت عدلیه مقرر گردید.
در درسال 1355 تحت پروگرام آموزش حقوقی به ایالات متحده امریکا سفر نمود.
در سال 1357 به حیث عضو ریاست تقنین وزارت عدلیه ایفای وظیفه نمود.
در سال 1360 در بست دوم دروزارت عدلیه الی رتبه پنجم مقرر و الی تاریخ 26/5/1360 انجام وظیفه نمود.
به تاریخ 7/4/1383 بنابر دعوت از خارج کشور به حیث مشاور حقوقی وزارت امور داخله مقرر بود و بعدا به اساس فیصله پارلمان و منظوری مقام ریاست ج- ا- ا به حیث لوی سارنوالی ج – ا- ا مقرر گردید.
به تاریخ 6/7/1385 بنابر دعوت رسمی معاون عدلیه کشور ایالات متحده امریکا در رابطه به قانون مبارزه علیه تروریزم به آن کشور مسافرت نمود.
به تاریخ 6/8/1385 به دعوت کشور انگلستان به آن کشور سفر نمود.
به تاریخ 22 اکتوبر 2006 جهت اشتراک در کنفرانس تحت عنوان اولین کنفرانس سالانه و جلسه انجمن بین المللی مبارزه علیه فساد اداری به پیکنگ کشور چین سفر نمود.
به تاریخ 13 /12/1385 در هفتمین کنفرانس منطقوی انجمن بین المللی سارنوالان در کشور هالند و به تاریخ 17 /12/1385 بنابر دعوت رسمی لوی سارنوالی کشور سویس غرض یک بازدید مطالعاتی به شهر برن کشور سویس سفر نموده بود.
وی چندی قبل به جهت اختلاف با حامد کرزی وبه بهانه اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری از سمتش برکنار شد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آدم جدی است خو میترسم که نفر حکمتیار نبراید؟!

>>>   این مرد عمل است نه مرد تحلیل و بحث- افسوس که زود دست و پایش را میبندند اگرنه شایسته رای بود

>>>   سلام نامزد محترم! ما از شما چه میخواهیم:

1. قوای خارجی را خارج به تدریج خارج ساخته و جاگزینش اردو ملی و پولیس افغانستان را از مجاهدین گزشته تقویه کنید.
2. با مخالفین راه مفاهمه را پیش گرفته و در قدرت سیاسی ایشان را هم سهیم بسازید.
3. رابطه محتاطانه و زیرکانه با کشور های همسایه و کشور های غربی داشته باشید. و از حق ملت زیر نام خواست و رای ملت حق خود را از کشور های نام برده گرفته و نگزارید که زیر پاه گردد.
4. رابطه حکومت را با مردم نزدیک ساخته و از نیروی مردم برای جلوگری از دشمنان افغانستان و مخالفین خارجی در کشور استفاده گردد.
5. سرحدات کشور با همسایه ها بصورت جدی و دوامدار کنترول گردد.
6. برای کسانیکه با فساد اخلاقی، فساد اداری، کشتن مردم بی گناه و امثال آن کار دارند مجازات سخت و مشخص اعلام نمایید.
7. هر نوع قوم گرایی، زبان پرستی، سمت پرستی ممنوع بود و مرتکبین این اعمال سخت مجازات گردد. و در شناسنامه افغانی نام قوم وجود نداشته باشد تا با همه سان ،انسان، مسلمان، و افغان برخورد شود.
8. به صورت کل و شکل درست قوانین اللی و اسلامی در کشور تطبیق گردد. از ملا ها و علمای کرام برای تبلیغ قوانین دولت و راهنمایی مردم به دین اسلام استفاده گردد.
9. به علم و سواد مردم کار گرددو در صورت توافق مردم سواد بودن جبری گردد. همه مردم باید و باید از قوانین اسلامی باخبر بوده و دین اسلام را یک دین میراثی تلقی نکرده و خود را از اسلام با خبر سازد.
10. حقوق زنان مسلمان را که در تاریخ افغانستان بخاطر فرهنگ و رسم رواج های پوچ زیر پا گردیده ، به توجع جدی صورت گیرد.
11. به همه ولایات کشور در قسمت باز سازی و... یکسان توجع گردد.
12. وزارت کنترول از قوانین نافذ شده دولت و قانون اساسی تشکیل گردد و متخطیان را سخت مجازات سازد.
13. کارمندان دولت از راه وزارت کار به کار های که شایستگی آنرا دارند تقرر گرند.
14. راه برای عودت مهاجرین مهیاسازد.
15. برای جوانان و کودکان توجه خاص صورت گیرد. و برای مردم عامه برنامه های عملی حرفیی مدت کوتاه ساخته شود تا در بی کاری کاهش بوجود بیاید.

موفق باشید.

>>>   جدیتش ره در کارهایش میپذیرم خو افسوس وضعیت کشور طوری است که هیچ کس نمیتانه مستقل عمل کنه از این خاطر رای خود ره به هیچ کس نمیتم

>>>   عبدالجبار ثابت آدم بد نيست برای افغانستان همين طور يک آدم جدی و قاطع کار است.

>>>   جبار صاحب، هزار دفعه برایت گفتم طرف انگلیس را نگیر و با امریکا باش که همه امریکایی است و تابعیت امریکایی هم که داری لیکن نمکدان میشکنی، صد دفعه کرزی برایت گفت که تیم اش (وزرا) همه امریکایی است باز تو گوش نکردی و طرف اسپنتایی (جرمنی) را گرفتی و گفتی هر چه باشه اروپایی است. اینه روزت هم خراب شد و برکنار شدی، حالی بچش کمی آهسته آهسته حرکت کن....
مصطفی ج.

>>>   جبار يك شخص امركائي است هيج وقت ريس جمهور افغانستان نميشود

>>>   انسان مسلمان و بادیانت است خائنبن برایش زود راه جورمیکنند. صدهانفررا به دذدی و اختلاص گرفتارکرد همه مخالفش هستند.اگرمیخوهید وظیفه ملی و اسلامی خودرا ادا نمائید به آقای ثابت رای دهید لااقل پیش خدا وملت شرمنده نیستید.

>>>   او اګر اتفاقآ مقرر شد که ناممکن به نظر میرسد دیګر از ثبات کشور چشم بپوشید .او در افکار واعمالش ثبات ندارد چګونه متواند عامل ثبات کشور ما باشد .البته نمخواهم ایشان را تور بدهم چراکه اعصاب شان خراب میشود . مرا تور ندهید از فرموده های خودشان میباشد.و مګر اینکه کسی پیدا شود وایشان را درس استواری وفاداری ویکرنګی بدهد.

>>>   ثابت جان زحمت نکش سرخود را زیادتر از این سفید نکو می فهمی چرا ؟ چرا که ....... را خودتان بدانید من بسیار توضیحات دادم ولی دیگر دلچسپی ندارم

>>>   آقای ثابت بسیار آدم جدی است ولی جدیت او ارزانی خودش معلوم است که چی میشود

>>>   آقای ثابت بهتر است به همین وضعیت فعلی ات خدایت را شکر کنی و ثابت قدم بمانی انشاءالله
ال-ج

>>>   آقای ثابت شما شخص جدی و سرشق هستید که این جدیت شما باعث شد که از سمت قبلی خود برکنار شوید. یک ذره نرم دل و عادل باش.
مهدی تهران

>>>   خودت طوری رشوت میخوری که هیچ کسی اصلا بالایت شک نمیکنه باز بان دیگران یکمی بخوره . قاضی دیگران را پن میدهد خودش..... میدهد(ثابت)
م.ج

>>>   زمین شیرپور را چه کردی بادار؟

>>>   دیوا نگی در سا رنولی کرد شخص مریض است.

>>>   راستی اول باید زبــــــــــــــــــــــــــان نگهداشته شوه
راستی ام که از قدیم گفتن زبان بد انسان را ...................دیگیش یادم رفته شما بگین آقای ثابت
هاهاها
طرفدار اصلی شمااااااااااااااااااااااااااااا

>>>   سلام به همه!
آیا افغانستان و ملت رنجدیده زعیم عقده یی و احساساتی و کبرسن کار دارد یا زعیم پر انرژی، صبور و علمی و عملی؟
پس آقای ثابت آیا بخاطر خدمت به مردم خود را کاندید نموده و یا اینکه علیه کرزی از اثر عقده های شخصی که دارد؟
اینهمه هویدا و واضح است پس ثابت محترم وقت اینست تا تسبیح و سجاده از خود کنی و در کنج مسجد بنشینی و عبادت و توبه و استغفار به بارگاه اوتعالی پیش کنی تا شود که دعا هایت مورد قبول در حق ات گردد.بگذار تا وطن و ملت آباد و سرفراز گردد.خفه نشوی خو!
ودیر صافی از لغمان

>>>   جبار ثابت از جمله شاگردان درجه دوم امریکا می باشد .
حق اولویت به شاگردان درجه اول است مثل اقای کرزی
سعادت

>>>   ثابت خان
زبان سرخ سري سبز دهد برباد برو خدايت شكر كن كه سرت زنده است با ان سخنان زشت كه گفتي و تلويز يون طلوع پخش كرد تا حا لا در هيچ كابينه دونيا مثل تو شخصي دون همت بد زبان ديه نشده برايت متاءسفام
اسرا ء احمد اميني

>>>   سلام دوستان فکرمیکید اگر آقای جبار برنده شود جه خواهد آمد برسری مردم افغانستان شاید هرکس دری گپ بزند اعدام شود
میرزا رسولی

>>>   برادران طالب از ریشش شناخته میشود چه به اون رای دهید چه به طالب فرق نمیکند

>>>   اعلان اعلان اعلان
به تمام جوانان علاقه مندو...........................................
کلپ رقص ثابت افغانستان عنقريب درشيرپور کابل افتتاح ميگردد علاقه مندان که خواستار حمايت از اين اقدام نيک کانديد مردمی ملت افغانستان جناب آقای عبدالجبار ثابت اند پس لطفاً حمايت تان را ازاين کانديد ملت اعلان کرده و برايس اس ام اس کنيد شماره رای گيری آن است 420 840 001 وبه شماره 00000 ارسال نمايد همچنان میتوانید ازبه مراجعه با دفاتر حزب اسلامی افغانستان رای خودرا درصندوق بیاندازید
خروس کاکل زری

>>>   آقای محمد جبار ثابت مثل اینکه در لوی سارنوالی جیب تان پر نشد

>>>   برادران افغانم چرا آقای ثابت از لوی سارنوالی برکنار شد همه میدانند که بخاطر ..... این آقا مثل اینکه سیر نشده است
روح الله عالمی

>>>   عبدالجبار ثابت اول سر و ریش خود را اصلاح بسازد بعد خود را کاندید نماید

>>>   آقای ثابت باشنده شهر مانتریال کانادا است.
وی در این اواخیر زنش را در اینجا طلاق داده و در افغانستان با یک دختر 14 ساله نکاح کرده است.
اگر این شخص ریس جمهور نشود پس کی شود؟

غلامیار از مانتریال

>>>   سلام
امید است که با اشرف غنی احمدزی یکجا شود چانس این اقا بسیار کم است چون یک ګروپ وسیع ندارد که از او حمایه کنند ویا عضو جبهه نه میباشد اګر میبود باز بسیار شخص خوب و دانا میبود . اګر همرای اشرف غنی یکجا شود باز کاری خوبی خواهم کرد . همانطوریکه در څارنوالی کارهای شایسته را انجام داده است.

>>>   اقای ثابت
فکر میکنم که از ترس اینکه مبادا زمین که در ساحه سبز به زور اینکه اگر شهردار بیچاره برایت توزیع نکند زیر تحقیق میگیری اش برایت توزیع کرد ، از دست ندهی خود را کاندید کرده یی بی غم باش اگر شهردار کابل شدم که ریس جمهور هم باشی به محکمه میشی . قبل از اینکه خود را کاندید کنید برو درس ادم گری را بیاموز تا متوجه حرکات و صحبت هایت باشی .

>>>   سلام به همه هموطنان عزیزم !
بسیار خوشوقتم که سطح اگاهی عالی مردم شریف خود را از اقصا نقاط جهان از طریق سایت ها وتلویزیون ها می بینم ومی شنوم وبه فضل خداوند بزرگ شناخت خوبی از مکاران سیاسی پیدا نموده اند ودزدان دولتی را خوب می شناسند.
عبدالجبار ثابت بعد از سفری به امریکا وقتی خواست به پول سازمان CIAدریکی از نواحی مونتریال به مقصد خاص خودش مسجدی بسازد . چون مردم خبث باطنش را درک کرده بودند صدایش را لبیک نگفتند.
وی در ان منطقه قبلا به سرقت یک مقدار گر از فروشگاه نور که متعلق به برادران افغان ماست متهم است.
سارق دیروز سارنوال امروز ورییس جمهور فردا.
جبار ثابت ( بیقرار) خواست باورود اتهامات وپخش شایعات مبارزه علیه فساد برای خود شهرت کمایی ودر اینده طبق دستور رهبرش خود را به مقامات برتر جا بزند بیخبر ازاینکه یک مار گیر قویتر دیگر چون کرزی در راس دولت افغانستانقراردارد.
خود اداره سارنوالی یک پدیده شومی بود که در زمان شاه در عهد حکومت داکتر یوسف بدستور بادارن استعماری شان جهت بد نام کردن مبارزین شریف ضد استبداد وبی عدالتی شان بنام مدعییالعمومیت بوجود امد.در ابتدا وظیفه این اداره ناپاک صرف اقامه دعوی به نمایندگی دولت در محاکم بود به خاطر تسهیل در کار پولیس. در اکثر کشور های جهان این اداره مربوط وزارت عدلیه میباشد.یک مرتبه در حکومت ..... و این مراتبه در حکومت کرزی به این اداره صلاحیت مافوق قوای ثلاثه داده شد.
ومن نمیدانم که این مامورین ملک صفت سارنوالی وشخص جبار ثابت از کدام طبقه اسمانی نزول کرده اند که خود حق تعقیب شدن و تحقیق شدن را ندا شته باشند.
اگر روزی برسد وحکمو مت عادلی بیاید ملت افغانستان شاهد حواهد بود که نودونه فیصد سارنوالان در جمله ثروتمندان ووسرمایه داران غیر شرعی وقانونی محاکمه حواهند شد وحق به حقدار خواهد رسید .
در مورد این پدیده شوم از شروع پیدایش تا کنون ا نشاءالله در اینده نزدیک مقاله مبسوطی خواهم نوشت.
ومن اللهالتوفیق
واسعی از کانادا

>>>   ثابت بعد از خبر امدن جنرال دوستم به تشویش افتاده است ممکن در اینده نزدیک بخاطر نجات از جنرال دوستم افغانستان را تر بگویند او این مطلب را در مهمانی خانه داماد خود در شهر کابل اظهار نموده است

>>>   سیلی های جنرال جرئت قهرمان یادش رفته

>>>   کسی که نامش را ننوشته و گفته است که جرئت ثابت را به سيلی زده اما خبر نداره که جرئت بی جرئت را اشکم لغت هم کرده همچنان ريشسفيدان پنجشير را برای معذرت خواهی به حارنوالی نزد ثابت روان کرده و از وی تقاضا نموده است تا ديگر پشت اين گپ نگرده و دوسيه اش را حفظ کند . با انهم بی جرئت تا ديرها به کابل امده نميتوانست. سخن است که من نه بلکه همه هموطنان ما از طريق تلويزيون طلوع مشاهده کردند.
شير از تخار

>>>   خدا کند که دوستم ریش چرکین ثابت مثل طالبان بتراشد

>>>   مردم ریس جمهور کار داره
توره بجز جای روی دار ببره بخاطر ریش سفیدید دیګه تو چی به درد مردم میخوری.برو ده...
توره به ریاست چی بابیم
ناصر کابل

>>>   خوب باید دوستان و سیاستمداران در چنین وضیعت کنونی افغانستان باید کمی از مثبت فکر کردم و مثبت به پیش رفتن بیاموزند، ببینید ما خیلی از هر نگاه در بحران قرار داریم چنین حالت سیاسی را بسیار مشکل بود که 8 سال پیش تصور می کردیم ولی الحال که برای ما افغانها زمینه فراهم شده است قابل تحسین است، بگذارید میدان انتخاباتی افغانستان وسیع است هر کس که توانست ریس جمهور خواهد شد توهین کردن به شخصیت کسی کار عاقالانه نیست سوال و نظری اگر دارید باید با استطلال و منطق بیان نماید نه هوایی، تمام کاندیدان ریاست جمهوری افغانستان اشخاص محترم اند ولی اگر در انتخابات کدام تقلب صورت نگیرید این را باید بدانند که دیگر مردم و ملت افغانستان بی خبر نیستند حتی یک برادر و خواهر بامیانی مان که در مغاره زندهگی می کنند می داند که برای کی ری بدهند و علاقه دارد که کی را انتخاب کند.

فریدون از کابل

>>>   سلام !
آيا تنها رئيس جمهور ميتواند برای افغانستان خدمت کند که همه خود را کانديد کرده ؟ يا چوکی رياست جمهوری درآمد و خورد و برد خوب دارد ؟
به نظر من اگر منظور خدمت باشد ، در هر گوشۀ افغانستان که باشيم خدمت در دم دست ماست ، از پاک کردن کوچه و دور و پيش خانه گرفته تا ساختن مکاتب و شفاخانه وپل و سرک . از صداقت کار گرفتن و حق مردم نخوردن و ظلم نکردن و طرف ناموس مردم به نظر بد نديدن و بلاخره خود را اصلاح کردن ، به مراتب خدمات بهتر از رياست جمهوری ميباشد . اگر اين 41 کانديد بخاطر خدمت کردن کمپاين ميکنند ، ضرورت به کمپاين نيست هر جائيکه هستيد خدمت کردن را شروع کنيد افغانستان در مدت 6 ماه به گلخانۀ جهان تبديل خواهد شد .اما صد افسوس که کوشش همۀ شما خدا نا ترس ها به خاطر درامد سِمت رياست جمهوريست نه خدمت آن .خداوند همۀ ما و شما را به راه راست هدايت کند .
حسين جاودان --جاپان

>>>   این زنگی مست بار دیگر در این جا چه میکند ؟

>>>   سلام !

من هم با شما هم وطنم حسین جاودان از جاپان موافق ام. به نظر من هم افغانستان فعلا ریاست جمهور کم ندارد تا دل ما و شما بخواهد هست از هر قسم و از هر رقمش، چیزی که افغانستان مظلوم و سختی کشیده نیاز دارد یک دلسوز هست، کسی که به شعور و درک رسیده باشد که به غیر از خودش دیگران را هم ببیند، درد ملت را بفهمد، بفهمد که یک عمر در استرس و ترس زندگی کردن یعنی چی، بفهمد که یک عمر در غربت کلان شدن چه طعمی دارد. به نظر من این دلسوز را باید جوانهای فهیم افغانستانی از میان قشر تحصیل کرده و باشعور افغانستان انتخاب کنند نه از میان کسانی که دستشان به خون و مال ملت مظلوم افغانستان آلوده هست!!!!!!!!

>>>   جناب ریس جمهورصاحب خداکند که ازکاندیدتان جنرال جرهت خبرنشود
قانت اسلام اباد

>>>   سلام خيلي دوست دارم
قناري

>>>   به نظرمن ثابت صاحب شخصیت مناسب برای مردم اففانستان است چون مردم ما از رفتار ملایم سوءاستفاده میکنند افراد جدی در کار چون آقای ثابت بسیار مناسب حال ما خواهد بود اما یک امر که مانع کار شان و انتخاب شدن ایشان خواهد گردید خیلی جدی و احساساتی بودن ایشان است
مسعوده از کابل

>>>   ثابت از جنرا ل دوستم معذرت خواسته است
حمید از ترکیه

>>>   ثابت تو چرا خود را زحمت میدی برو نمازت بخوان، تورا به ریاست چی غرز. هههههههه

>>>   آقای ثابت:- این ثابت است که شما یک .... کار هستید،
اگر نیستید:- چرا با آقای امرخیل دشمن قاچاق مواد مخدر که به ضد شما چند ثبوت بر دست داشت در پرده تلویزون به مناظره نیامده اید؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   سلام به همه دوستان و عزیزانکه این نظریات بنده را مطالعه منمایند
من کمال خان کارمند یک شرکت خصوصی هستم که به خیرخانه زنده گی میکنم نظریات من این است که آقای ثابت چرا اولاً سرو وضغ خود را اصلاح نموده بعداً کاندید نکرده است هه هه هه هه هه..... آقای ثابت خو به همه ثابت است این انسان بیشرم چرا مرگ خود را از بارگاهی خداوند متعال نمیخواهد ؟ هه هه هه هه... انقدر گناه کردن هم خوب نیست ( باز هم من به شما رای میدهم چراکه من مطمعین هستم بعد از برنده شده هوتل های خود را گسترش میدهید. هه هه هه هه .....)
کمال خان

>>>   سلام واحترامات خود واز طرف قوم خود به محترم کا ندید ریا ست جمهوری اسلامی افغا نستان الحاج جبار تا بت تفد یم میکنم شما هیچ فکر مکن با امید خداوند همه مردم مسلمان همراه شما است چرا که دیا نت واسلا میت خود با تمام مردم معلوم شده اگر نمک حرام نبا شد بدون شما کسی با انصاف وغدا لت پیدا کرده نمی توا ند با ید خود از ظلم وستم خون خوارا خلاص کند وحق به حقدار برسا ند کو شش بکند که همه از چنگ قمندان سا لارا وحرام خورا و وا سطه با زا خلاص کند دیگه به امید خداوند از طرف حا جی یو سف عیسا خیل لهوگر

>>>   آقای ثابت به یک داکتر ..... ضرورت دارد تا به چوکی ریاست جمهوری

>>>   جناب ثابت صاحب سلام :
در دوره تصدی خویش در پست لوی سارنو ا لی واقعاً خوب خدمت کردی و اداره سارنوالی را قسمیکه در قانو ن صراحت دارد به مردم افغانستان معرفی نمو دید . تا به حال هیچ یک از لوی سارنوال صاحبان چنین خدمتی را کرده نتو انسته بودند . یا هراس داشتند و یا از قانون بیخبر بودند . ولی نقص شما در این بود که اطرافیان شما مردمان نا مطلوب بودند و همراه زاغ بودنه میگرفتید.

>>>   آقای ثابت شخص احساساتی است که نمیتواند در این عصر موفق باشد وی تاریخش گذشته و باید کنار نشسته ببیند جوانان مستعد چی انجام میدهند
مغز ایشان تهی بوده فقط خشونت را معیار قرار میدهد

>>>   رسمی افغانیت نیست ، شخصیت کسی را مسخره کردند ...............
همه می دانند که کی چی کاره بود چی کرد ...!

>>>   جبارثابت آدم بدنیست برای کاندیداتوری اما متاسفانه تکلیف اعصاب دارد.

>>>   جبار ثابت در زمانیکه لوی حارنوال افغانستان بود اداره خود را کنترول کرده نتوانست، و زیر ریشش معامله رشوت و اختلاص صورت میگرفت و چیق و داد میزد که ما فساد اداری را خاتمه میدهیم. به نظر من آقای ثابت یک آدم بی کفایت است و لیاقت یک گارد دروازه را هم ندارد.
اجمل

>>>   آیابرادران شما میخواهیدکه به دیوانه رای بدهید

>>>   جبارثابت لیاقت چوکی مرستون را داردوشایسته آن میباشد

>>>   مردم افغانستان حق شناس بوده هرگز به دیوانه ها مانند جبار ثابت رای نخواهند داد. این یک شخص مفسد میباشد و کسی است که فساد اداری را از 10فیصد به 90 فیصد ارتقا داد. در جمله اشتباهات کرزی عمده ترین آن انتخاب ثابت را بحیث لوی حارنوال میباشد. ثابت کسی بود که صندوق های شراب را از شهر جمع میکرد 90 فیصد آن را برای خود و همرزمان خود نگاه میکرد و 10 فیصد را میسوختاند. ثابت یگانه دشمن مردم بیچاره افغانستان بود که رشوت را از افغانی به دالر ارتقا داد و با اعلان دروغین جهاد علیه فساد، دامن فساد را گسترش داد.خواهش مردم از ریس جمهور آینده کشور اینست اگر به ثابت وظیفه میداد،

>>>   آغای صابت از اهو زیش سفید بشرم مردم ایقدر نادان نیست که هیچ چیزی را درک نکند وقت که لوی حارنوال بود همرای بچه خورد که در دفتر کار میکرد چی رابطه داشتی و آه ده رقص هم بد نیستی ...........
رو..............کارمندطلوع

>>>   سلام و ادب به شما همشهریان غیور!
من به ثابت رای دادم چرا که شما نمیدانید. آقای ثابت به ما جوانان
هوتل های ارزان باز خواهد کرد.هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
تشکر از شما
ثابت غم مخور شما برینده استید چرا که من به صندوق شما داخل نموده ام . هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
کمال الدین از شهر کابل

>>>   ثابت جان شیرت خوب 14 ساله ره خو زدی

>>>   جبار ثابت عصبی ، وعجول در اتخاذ تصمیم میباشد ، در زیاتر از موارد از تعقل کار نمیګیرد ، احساساتی میشود ، او به نظرم مریضی عصبی دارد . مطمین هستم به داکتر روانی ضرورت دارد .
احمد فرهاد از کشور جرمنی

>>>   >>>شما باید ریس امرباالمعروف شوید. که مردم را مثل کرزی کل کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است