اجساد افغان ها را به سگ ها می دادیم ا
چون اجساد را به خانواده های قربانیان تحویل نمی دادیم راهی جز این نداشتیم که اجساد را به عنوان وعده های غذایی در برابر سگ های ارتش قرار دهیم در نتیجه بسیاری از این قربانیان طعمه سگ ها شده بود. ما با چشمانمان می دیدیم که چگونه سگ ها جسد انسان ها را پاره پاره می کردند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۵    ۱۳۹۱/۴/۲۸ کد خبر: 38733 منبع: پرینت

در همین ابتدا بخاطر این تیتر از کلیه عزیزان خواننده سایت، عذر خواهی میکنیم. مطمئنا با مطالعه مطلب زیر شما نیز به این حقیقت اذعان خواهید کرد.

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، یک افسر آمریکایی که پس از حوادث سال ۲۰۰۱ مدت زمانی را در افغانستان به سر می برد، فاش ساخت که اجساد قربانیان افغانستانی را خوراک سگ های ارتش می کردند.

جان جردن در خاطراتش نوشته است: از فرماندهان عالی در پنتاگون دستور رسیده بود که اجساد کشته شدگان عضو طالبان و القاعده را به خویشاوندان شان تحویل ندهیم، آنان این اقدام را مجازاتی برای افرادی دانستند که در حوادث تروریستی دست داشته اند.

وی با بیان اینکه در فکر انتشار خاطرات خود هستم، در ادامه خاطراتش نوشت:‌ چون اجساد را به خانواده های قربانیان تحویل نمی دادیم راهی جز این نداشتیم که اجساد را به عنوان وعده های غذایی در برابر سگ های ارتش قرار دهیم در نتیجه بسیاری از این قربانیان طعمه سگ ها شده بود.

جردن این رفتار را غیر انسانی خواند و افزود: ما با چشمانمان می دیدیم که چگونه سگ ها جسد انسان ها را پاره پاره می کردند در نتیجه به همراه چند تن از افسران به فرماندهان بالاتر اعتراض کردیم و حتی تهدید کردیم اگر این روند ادامه یابد به نافرمانی نظامی اقدام خواهیم کرد در نتیجه فرماندهان مجبور شدند رفتارشان را عوض کنند و دستور دفن جمعی کشته ها را صادر کنند.

همزمان با انتشار این خبر منابع حقوقی در آمریکا اعلام کردند: اگر نوشته های این افسر ارتش صحت داشته باشد مسببان این اقدمات وحشیانه باید در دادگاه های آمریکایی و بین المللی به اتهام جنایت جنگی و شکنجه محاکمه شوند.

توهین به مقدسات اسلامی، اهانت به اجساد کشته شدگان، کشتار مردم بیگناه، تخریب منازل باشندگان چند ولایت، غارت آثار باستانی، تجاوز به حریم خصوصی خانواده ها در تلاشی های شبانه و ... همه و همه از جمله جنایاتی است که آمریکایی ها در افغانستان مرتکب شدند که خوراندن اجساد کشته شدگان به سگها مطمئنا آخرین این وحشی گری ها نخواهد بود.

این رفتارها همان رفتارهای متحجرانه رژیم سیاه طالبان است که مردم ما خاطرات آن را هیچگاه فراموش نخواهند کرد. سوزاندن افراد، آتش زدن مساجد، تجاوز به حریم خصوصی مردم، کشتار مردم بی دفاع، زندانی کردن افراد مخالف و ...

اما یک تفاوت بین آن رفتار طالبان و این رفتار آمریکایی ها وجود دارد. آن هم اینکه آنها از ظاهر و عملکرد آنان معلوم بود که مربوط به عصر حجر با یک تفکر متحجرانه هستند اما واقعا انسان می ماند برای این عملکردهای خارجی ها که خود را نسل برتر، دارای فرهنگ غنی و پیشرفته ترین حکومتها می دانند، چه تعابیری به کار گیرند.

شاید در باره رفتار طالبان می گفتیم آنها به خاطر مسائل قومی و قبیله ای، این همه جنایات غیر انسانی انجام می دهند که البته ریشه در تفکر افراطی وهابیتی داشت که از سوی اربابان آل سعود به آنها القاء می شد. اما واقعا در باره اینگونه رفتارهای خارجی ها متحیر می مانیم که به چه دلیل صورت می گیرد، شاید بخاطر عقده هایی که از اسلام و مسلمانان در دل دارند.

( طالبان خود زاده آمریکا و انگلیس و عرب ها هستند و رفتار ها غیر انسانی شان در جهاتی مشابهت با رفتارهای آمریکایی ها دارد ، اگر چه از لحاظ ظاهری متفاوت اند و بازهم بظاهر با هم درگیر هستند اما در حقیقت طالبان تامین کننده منافع غربی ها در افغانستان هستند.)

جالب اینجاست که این جنایات همه قبل از تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط رئیس جمهور دو کشور، صورت می گرفته . یعنی زمانیکه سربازان آمریکایی مصونیت قضایی نداشتند. اما حال که به لطف حامد کرزی هیچ کس توان محاکمه هیچ سرباز امریکایی در خاک افغانستان را ندارد، خدا عاقبت ما را بخیر کند.

از طرف دیگر گزارشات مردمی حاکی از آن است که مردم واقعا از این خودسری های نیروهای نظامی خارجی خسته شده اند و متاسفانه هیچ مقام مسئولی در دولت نیز حاضر به پاسخگویی در این رابطه نمی باشد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار قابل تاسف است خداوند ازاین عمل کرد این دشمنان اسلام سخت پرسان کند و اینهارا نیز مانند گزشته گان شان از اریکه قدرت و امپراطور طلبی شان بیندازد.

>>>   جنایاتی که ...ودیگران انجام دادند کمتر از طالبان نبود.
کریمی از هرات

>>>   من یک ایرانیم . واقعا از خبر متاسف و ... شدم .

>>>   ۱۰۰٪ دروغ محض اگر هرحیوان گوشت انسانرا بخورد دیوانه میشود ِ ....

>>>   سگ زرد برادر شغال است, هر دو جنایتکار هستند, ولی بیائیم مقایسه کنیم. امریکائی ها عقده به دل هستند از حملات طالبان, کشته شدن نیرو های شان, حملات تروریستی علیه شان و غیره ولی انسان های هم بودند در ارتش امریکا که مقابل این حرکت ایستادگی کردند و بالاخره باعث شدند که اجساد باید دفن گردد. اما در مورد طالبان چی بگوئیم, یادم است وقتی طالبان به افغانستان آمدند من پنج ساله بودم صبح همان روز مادرم مرا آماده ساخت که راهی کودکستان کند طبق معمول, ولی آن روز یادم نمیرود که رفتم و دیدم که دروازه کودکستانم بسته است, دیری نشد که کلاه و مندیل به سرم نمایان گشت و غیره .... امر بالامعروفات شان/ ولی آیا یاد تان رفته که طالبان چی نوع جنایات با برادران مسلمان خود انجام دادند , آیا کشتار و آویزان کردن هزاره ها در چوک ها یاد تان نیست؟ من که خورد بودم یادم است به بازار میرفتم که سودا بخرم , بوی اجساد فضای شهر را گرفته بود , شب خوابم نمیبرد از ترس و وحشت. ایا خبر ندارید که در راه هرات-قندهار افراد جوان را از موتر های مسافر بری پائین میکردند و بخاطر اینکه ریش اش خورد بود یا تراشیده بود , در مقابل مسافرین سرش را میزدند؟! آیا جنایات... و غیره یاد تان نیست؟ یقینا که جنایات امریکائی ها بی نهایت کمتر از جنایات این طالبان ...میباشد.
از هرات باستان

>>>   اگراجساد طالبان و القاعده را پیش سگ ها انداخته اند بسیار کار خوب کرده اند دست شان درد نکند ، چونکه اگر زنده دست کرزی میرسید شاید آزاد میکرد
نسیم

>>>   طالبان کیشت خود رادرو میکند قتل عام مردم بی دفاع و آتش زدن خانه ها و اماکین مقدسه

>>>   اگرمستنداتی وجود دارد باید محاکمه و طبق قوانین جزایی عدلیه افغانستان مجازات شوند . ایا افغانستان یک مسوول عدلی و قضایی ندارد که یک خارجی مجرم دراین کشور را محاکمه کند و یاعوامل دیگری در پشت پرده است ازارعاب و تهدید و خیانت و ترس و تطمیع و....مردم باید اعتراض کنند . اگرمجرمان جنایتکار هم باشند انسان محسوب شده حرمت و احترام انسانیت باید رعایت شود .
نواندیشان بلخ

>>>   قضاهای سگهای آمریکائی ها مخصوص و بهداشتیست ، چگونه جسدهای که ازچند روز قبل بوده است به سگها میدادند ،

>>>   لعنت به امریکا ...

>>>   طالبان با جنایاتی که در حق ملت مظلوم افغانستان مرتکب شده است، حتی ...چرا که جرم طالبان بیش از حد نابخشودنی است.
420 از هرات

>>>   خود كرده را درمان نيست ...

>>>   مردم افغانستان آب ندیده موزه در پایش میکند .
افغان از مشهد

>>>   سلام به همه علاقمندان این سایت
امریکا آمده که درافغانستان آرامی را بیاورد .
یکی از دوستانم که تازه امریکا عزیمت نموده است در حکایات خود میگوید که اگر نیم شب کسی از منازل خود غرض کدام مشکل دراین کشور بیرون برود اگر صد دالر ویا کم تر از آن درجیب اش داشته باشد اول آن را میگیرد وبعد او را میکوشد که به حکومت اطلاع ندهد .
هموطنان عزیز امن صرف توسط اسلام میاید هیچ حکومت وهیچ دولتی بدون پیاده نمودن نظام اسلام امنیت را آورده نمیتوند .
امیدواریم که این اشغالگران وطن مارا رها کند واز ظلم وستم ایشان رهائی یابیم .

>>>   این خبر را بگذارید در کنار اهدای مدال علامه سید جمال الدین به سفیر امریکا ببینید چه حالی می شوید.
فاروق

>>>   ای گشته کی را گشتی تا گشته شدی زار زار

جزا بده جزا ببین ، هرچه گشتی آنرا درو خواهی کرد .

شریف الله رحمتی دافغانستان بانک

>>>   به قول معروف مگه هر چه کاشتی همون ور میداری ..هر بلارا سری طالبان بیاره حق شان است..
حسین ازتهران

>>>   امریکائی ها در جنایات شان روی طالبان را سفید کردند. گرچه هردو عامل و معلول همدیگر اند.
نادر

>>>   راستي اكر سخن بكويم يك زمان يك كشور روسها در افغانستان امده بودن و انوقت نام جهاد ماندن حالي جرا اين جهاد را بيش نميبرند بس فكر كنيد كه اين خاين ها يعني ... كمتر از روس و امريكاه خاين نيستند
نيك نام از كابل

>>>   جوانان عزيز ميهنم ملتى كه بقاى خود را از دست داد از نقشه جغرافياى زمان محو ميكردد براى بقا اى جوانان عزيز ايمان به خدا كه خالق ومالك ماست شهامت به حفظ وطن كه مادر ماست حفظ فرهنك كه ميراث اجداد ماست

>>>   افغانستان میدان جنگ است م هیچ گاه ارامی درین کشور امدنی نیست و مردم هم میدانند و روزی میرسد که اجساد خارجی ها نیز مانند اجساد افغان ها طعمه سگ های مردم افغانستان میشوند چون همه مشکلات همین امریکای ها و انگلیسی ها هستند و ما از عملکرد این ها هیچ وقت ارام نمیباشیم پس بهتر است که در مقابا اینها استادگی کرده و مبارزه سرتاسری را شروع کنیم وانشا الله ان روز فرا میرسد

>>>   برادران عزیز من مدتی در کمپ های آمریکایی زندگی کردم و این گب نمیتواند سندیت چندانی داشته باشد چرا که سگهای آمریکایی غذاهای خاص خود را داشتند و هر غذایی را نمیخوردند.
دومن بنده منحیث یک مسلمان و مسلمان زاده کسانی را که افراد بیگناه را میکشند و به زن بچه مردم رحم ندارند مسلمان نمیدانم و مسلمان خطاب کردنشان را گناهی نابخشودنی در محضر حضرت رسول میدانم.
با تشکر

>>>   باز هم مقصر اصلي پشتون هـا است چون ... هيچ كاري را ندارد ... است ...است بد كرده كه به بد گرفتار است

>>>   دلسوزی و سمپاتی برای طالبان و القاعده ،جنایت و گناه سترگ و نابخشودنی است! اینها دین پیامبر رحمت را به بازی و ملعبه و مضحکه گرفتند، فاکتور انتحار را جانشین جهانبینی شهادت کردند و فاکتور انفجار را جانشین ایدیالوژی زندگی ساز جهاد و رزم مقدس و در مجموع از دین مبارک و خجستۀ اسلام تصوری از ترور وحشت و...در افکارخام و نارسا تداعی کردند. اجساد اینها که در این دنیا طعمۀ سگها و گرگان شده است باش تا در آخرت به چه فرجامی خواهند رسید.
حمیرا صدیقی

>>>   امریکا=طالبان قرن 21

>>>   اجساد افراد بی گناه که د رکشورها ...به دانشگاه های علوم پزشکی تشریح می شوند چه تفاوت با این دارند

>>>   هر چی می کشیم از دست طالب و القاعده پشتون
رها از هرات

>>>   تا که کرزی اين گماشته ا به قدرت نگاه داشته ميشود افغانها نه زنده شان ونه مرده شان از جنايت در امان خواهد بود ناموس افغان به بهانه ازادی بی سيررت ميشود منافع ملی به بهانه پيمان نقض ميشود و منابع زير زمينی به بهانه بازار ازاد غارت ميشود. و بلاخره که اين همه پلانهای استعمار استسمارگر عملی و ديگر چیزی در افغانستای باقی نماند نظر به پيشبینی اشغالگر سال ۲۰۲۴ است که رخت بسته ميرود و يک فغانستان خالی از معنا و ماده با يک نسل که ديگر فرق بين خوب وبد را نميتواند باقی خواهند ماند که در ا نصورت تر انه های از قبيل مرده است افغانستان و زنده است کرزی خوانده خواهد شد.
المان

>>>   وفتی اینجنین خبر ها را در مورد طالبان می شنوم ، احساس میکنم آرامش و طئمانیت خاطر پیدا میکنم و خوشحالی مرا حد و حصری نیست.
عتیق الله

>>>   افسوس هزاران افسوس به حال شما نظر دهندگان . که به مرگ یک برادر مسلمان تان خرسندی می نماید و از آن لذت می برید از امریکایی ها وحشی باکی نیست که چنین جنایات ضد بشری را انجام می دهد.
خداوند ملت خواب برده افغان را هدایت کند.

>>>   همه از بی اتفاقی خود ما است سی وپنج سال جنگ وبرادر کشی همه ما در اتش جنگ جوان وپیر شدیم.

>>>   جز نمونه خروار است .
اسد

>>>   افغان ها خود شان ، شان و منزلت خود را آن قدر پایین آورده اند که مستحق این اعمال شده اند ، هنوز اول کار است . صبر کن و ببین که بر مردم کشور چه می آید ، چون ما ملت نشدیم ، همدیگر را قبول نداریم . هریک از ما نزد خارجیان موش مرده و بر سر یک دیگر شیر ژیان هستیم ... باید همین طور شود و ازاین بدتر هم می شود .

>>>   بدون شك وطن ما را امريكا اشغال نموده و سبب خرابكارى و باعث آدمكشى شده اند اما آنچه را در گوشه اى از وطن ما يك عسكر بيمار و يا سادئيست انجام مى دهد نبايد آنر جز عملكرد آگانه و نقشه مند يك دولت و يا يك ملت به حساب آورده سرو صدا به راه انداخت كه گويا دشمنى با اسلام است نى برادر دشمنان اسلام كافى در درون اسلام با شعار اسلام و با نام اسلام وجود دارند كه با عملكرد خود ضديت مردم و ناباورى مردم حتى شك مردم راباعث مى شود اگر چشم ها را باز نمايم ويرانى كابل سيل يتم و بيوه زن مزدورى به بيگانه ضديت با مكتب و معارف با رشد ترقى همه وهمه را علمبرداران اسلام مرتكب مى شوند كه ضرورت بيشتر از اين را نه اميكائى ها و نه هم كافر ها مى بينند.

سيد مبين از خير خانه

>>>   مرگ به کفر مرگ بر امریکا
خیلی جای تاسف است

>>>   اصلاً گپ ناباور کدنی است چونکه امریکایی ها یک سگ خود را از یک ...کرده بیشتر و درست تر نگهبانی میکند ...
از اندر غزنی

>>>   اگر طالب بوده که باید پیش... هم می انداختند

>>>   کشور ما آباد شدنی نیست دولت کشور ما به قرآن کریم خیانت کرده است. درقرآن آمده است که به طرف کفاردست دوستی دراز نکنید. درکتاب آسمانی خداوند گفته است قومی که جهاد را ترک کند آنها را خار ذلیل و زمین گیر خواهم کرد. و خداوند هر آنچه بگوید خواهد کرد. من یک مهاجر خارج ازوطن هستم

>>>   این همه درد ها حاصل جهاد (سی سال جنگ داخلی بعدا از فرو پاشی دولت داکتر نجیب الله) ... است. که حالا خودشان در مجلل ترین خانه زنده گی میکنند و آخرین موتر مدل روز را سوار میشوند. امروز هر مشکل که است ناشی از... خود مردم افغانستان است که هنوز ها از ..حمایت میکنند.
ذبیع الله از مزار

>>>   خواننده گان محترم،
این بیشتر آشکار میگردد که گروپ های تروریستی مانند القاعده و طالبان مربوط به آن روز به روز ضعیفتر شده و حمایت خویش را از سوی مردم از دست میدهند. و ... از طرف دیگر، موضوع را که این گذارش از آن پرده بر میدارد عبارت ازین است که نیرو های امنیتی افغان قویتر میشوند و بیشتر متکی به خود میگردند ، بر خلاف طالبان و القاعده ضعیف تر میگردند، و حمایت خویش را از طرف جامعه اسلامی بیشتر از دست میدهند، و در یک حالت تجرید به سر میبرند و به منظور بدست آوردن دوباره اعتبار مردم و تاسیس دوباره خویش دست به هر عمل خواهند زد. و مهمتر از آن مردم از کشته شدن مسلمانان اعم از زنان و اطفال خسته شده اند. صرف به تظاهرات اخیر که بر علیه طالبان در ولایات پکتیا، نورستان و غزنی توسط مردم محل راه اندازی شده بود، نظر بیاندازید. آنها ادامه سوختاندن مکاتب ، سربریدن و کشتار زنان بیگناه را به شدت تقبیح کردند...
مریم تیم گفتمان دیجیتال قومندانی مرکزی ایالات متحده امریکا، سینتکام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است