قتل های زنجیره ای ادامه دارد !
مردم افغانستان به فرستادن هیات و محکوم نمودن نیاز ندارد. اگر رییس جمهور نمیتواند متهمان را بازداشت نماید ، مردم این کشور را بیشتر از این را فریب ندهد 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۵    ۱۳۹۱/۴/۲۴ کد خبر: 38587 منبع: پرینت

به مناسبت ترور احمد خان سمنگانی نماینده شورای ملی افغانستان
از این حمله تروریستی چنین معلوم میشود ، که هنوز قتل های زنجیره ای در افغانستان همچنان ادامه دارد.
این یک امر تصادفی نیست ، که سران مقاومت ملی در افغانستان به خصوص شمال این کشور مرتب به قتل میرسند.

اگاهان سیاسی عقیده دارند بخشی از جناح حاکم در افغانستان با شورشیان دست به چنین اقداماتی برای ضعیف نمودن مقاومت در مقابل اشغال مجدد طالبان در شمال افغانستان میزنند.
آنان قلب نیروهای مقاومت ملی را در شمال کشور نشانه گرفته برای تسلیم نمودن افغانستان به حزب اسلامی زمینه را فراهم میسازند.

طالبان و همفکران آنان در جناح حاکم از حمله طالبان در سال های 1997 میلادی تا 2001 به شمال افغانستان تجربه حاصل نمودند ، که با حضور سران نیروهای مقاومت در شمال کشور دستیابی به این مناطق ممکن نمیباشد.

ترور شخصیت های سیاسی و ملی خصوصا سران مقاومت ملی در افغانستان به ویژه در شمال کشور استراتیژی نیروهای اشغالگر (طالبان و ای اس ای و غربی ها و عرب ها) پاکستان در افغانستان میباشد ، که بر اساس آن طرح چنین ترور های صورت میگیرد.

ریس جمهور افغانستان فقط نظاره گر و تماشاچی بوده و هیچ اقدام موثری علیه این ترور ها انجام نداده است.

آیا حامد کرزی غیر از فرستادن هیات برای بررسی واقعه کدام کار دیگری تا حال برای دست گیری متهمان این ترورها انجام داده است؟

ریس جمهور همیشه پس از چنین حوادث ناگوار هیاتی را برای چند روز پلو خوردن به محل حادثه روان میکند و فردایش همه چیز را فراموش نموده ، مانند آنکه اصلا آب از آب تکان نخورده باشد.

آیا این است مسؤولیت حامد کرزی ریس جمهور افغانستان در مقابل ترور شخصیت های سیاسی و ملی افغانستان؟
آیا تعین هیات هایی که توسط حامد کرزی برای قتل شخصیت های علمی و سیاسی کشور، که برای بررسی به محل حادثه فرستاده شده اند نتیجه داده است؟

ترور داکتر عبدالرحمان وزیر هوانوری وقت ، ترور حاجی عبدالقدیر وزیر شهر سازی ، ترور میرویس صادق وزیر هوانوردی ، ترور مصطفی کاظمی نماینده شورای ملی افغانستان و همراهان اش ، ترور جنرال داوود داوود رییس نظامی زون شمال ، ترور عبدالمطلب بیگ نمایده مجلس ، ترور جنرال مولانا شاه جهان نوری ، جنرال خلیلی ، ترور ارسلا رحمانی از نزدیکان کرزی ، ترور استاد برهان الدین ربانی رییس جمهور سابق و رییس شورالی عالی صلح ، چند والی و ده ها وکیل ، قومندان امنیه ، دادستان ، ولسوال در چند سال گذشته در افغانستان کشته شده اند؟
ولی حامد کرزی غیر از هیات فرستادن و محکوم نمودن کار دیگری انجام داده است؟

مردم افغانستان به فرستادن هیات و محکوم نمودن نیاز ندارد.
اگر رییس جمهور نمیتواند متهمان را بازداشت نماید ، مردم این کشور را بیشتر از این را فریب ندهد.

اگاهان نظامی در افغانستان گفته اند نشانه هایی وجود دارد ، که بخشی از نیروهای سیاسی و نظامی کشور مخالف جلوگیری طالبان به شمال کشور میباشند و بگونه ای با آنها همآ هنگی دارند.

محمود منجم زاده برلین


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ولسوالی پشتون نشین است و یک ساحه ای کوچک
دروسط دوکوه است باور کنید طالبان آنقدر زیاد نیستند درآنجا
اما این منطقه یک گلوگاه است راه پروان بامیان وکوتل شیبر
ازاین منطقه میگذرد برادران ناراضی کرزی در این منطقه
باید باشند به عنون یک حربه بالای مستضعفین منطقه و
مردم که ازاین راه عبور میکنند وبرادران ناراضی کرزی این جا کاربرد دارند مثلا جواد ضحاک ازبامیان که همیشه ازحکومت انتقاد های سازنده داشت در این منطقه دست گیر و به شهادت رسید خوب اگر برادران ناراضی کرزی نبود دراینجا که این کار رامیکرد . این سیاست ...کرزی است و گرنه صدهزار نیروی ناتو و این همه نیروی ملی باسنگ پلخمان بزند کمتر ازچند ساعت طالبان ازاونجا گم می شوند . فکر میکند مردم نمیداند
اما مردم افغانستان امروز هوشیار شده و میفهمند کرزی مثل مهرهای شطرنج تک تک افراد را جابه جا وحذف میکند طوری که
با فاصله باشند وکاصه ای صبر مردم هم لبریز نشود . حالا نگاه کنید کمر اسماعیل خان را شکست فرزندش ا کشت - قومندان داود تخاریرا - قومندان عبدلمطلب بیک تخاری را - قومندان شمالی را درکندز- برهان الدین ربانی-ضحاک- .
وچند پلان نا فرجام بالای جنرال دوستم وآقای محقق بعد این ها
نوبت فرزند ربانی -داکتر عبداله -برادر احمد شاه مسعود-
فرزند مسعود-سرآخر نوبت فهیم و خلیلی است. توصیه فعلاَ
جنرال صاحب دوستم و آقای محقق لایه های حفاظتی شان را باید بیشتر بکنند .موفق وسلامت باشید

>>>   باکشتن یک تاجگ، هزاره و ازبک دروازه بهشت بروی پشتنون ها باز و بدون کدام حساب به جنت میروند. مکر با ترور یک رهبر پشتون دروازه بهشت ببسته و دروازه های دوزخ بروی انتحار کننده باز میشود. پس این اقوام غیر پشتون است که باید کشته شوند تا پشتون ها کلید جنت را در یافت و با گفتن تقبیح رئیس جمهور کشور خودرا از قید مسوولیت رها سازند.
پس این اقوام ... کلید بهشت بستگی به ریختن خون شان دارد چه وقت از خواب بیدار میشوند و در آتش نفاق و تفرقه گرایی میسوزند؟
بهروز خراسانی

>>>   مردم عزيز كسى مارا فريب نمى دهد ، ما خود ، خودمان را فريب مى دهيم. جرا نمى خواهيد باور كنيد كه كرزى و طالبان و حزب اسلامى و امريكا و اينكليس. ، همه اى اينها دستشان در يك كاسه است. همه ميدانند كه امريكا و اينكليس به فكر منافع خودشان در افغانستان و در منطقه خاور ميا نه هستند. و روزى كه منافع خود را تا مين كردند، زودتر از جن از افغانستان مى روند. و مى ماند كرزى و طالب و حزب اسلامى كه كل انها يكى هستند و در سه جهت رفتند تا هم ملت را فريب دهند و هم بتوانند دوباره افغاستان را به بشتونيزم تبديل كنند. مردم شما را به جان مادر و بدر و فرزندانتان قسم كه بيدار و هشيار شويد. وقت مى كذرد و بر نمى كردد و سعى كنيد دوباره وقايع و جنايات كذشته بر سرتان و سر فرزندانتان تكرار نشود. مملكت را از ... نجات دهيد.
ح- لندن

>>>   منجم زاده اگر فراموش نكرده باشي سران به اصطلاح خود شما مقاومت در زمان حكومت طالبان همه شان از وطن فراري بودند و بعداً قرار معلوم به كمك امريكاهيها داخل افغانستان شدند، انهايكه خود را سران شمال مينامند اول اينكه در بين مردم شمال جاي ندارند دوم اينكه انها در فلاكت مردم شمال رول اول رابازي ميكنند انها فقط در شمال براي خود قصرها ساختند ...نه كدام مكتب نه كدام سرك يا پل ساخته باشند كه مردم امروز بخاطر مردن شان غم كنند .
از خيرات سر همين سران شمال... به اوج خود رسيد...اينها مهره هاي براي تجزيه افغانستان تجزيه افغانستان تربيه شده اند و اينها چون انسانهي لاوبالي هستند هميشه به خاطر قدرت بين هم كشته اند و حالا نام انتحاري مروج شده به سادگي ميتوان گفت طالب انتحاري كرد،،،
مهجاجر مونشني

>>>   خودي كرزي دست داره برادر.
بدستوري خودش ترور ميشود و خودش محكوم هم ميكند ( محكوم) اصلا معنا دارد؟
ازبك هزاره و تاجيك بايد دست از ... بردارند در برابري تروريست ها متحد شوند و الا هيج كدام روزي خوش نخواهند ديد.
ضد تروريست.

>>>   خداوند مرحومان را مغفرت نمایند و برای عزیزانش صبر جمیل استد عا دارم . هیچ نوع امید به قطع . این حادثات و یا دستگیری قاتلین یا سازماندهان این حادثه که واضحا و بدبختانه ادامه خواهند داشت نیست.
اسد

>>>   سلام!
درست به یاد دارم که در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار داکتر عبدالرحمن بعد از ایجاد دولت موقت توسط اعضای شورای نظار به شهادت رسید و کمیسیونی برای به محکمه کشانیدن قاتلین وی از جانب دولت تعین ګردید که تا امروز نتایج آن به سمع ملت افغانستان رسانیده نه شده است و شهادت سمنګانی نیز چون دفعات قبل به باد فراموشی سپرده خواهد شد. باید عدالت از شهادت داکتر عبدالرحمان شروع می ګردید چیزی که نه شد. اکر آقای منجم زاده واقعا در پی عدالت اجتماعی است باید منصفانه نخست به بی عدالتی این نظام از اغاز اشاره می نمودند و خواستار به محکمه کشانیدن همه یی قاتلین شوند ، زیرا مردم انتظار حساب هر شهادت و قتل را چه به وسیله مخالفین و یا اعضای داخل نظام که صورت ګرفته اند دارند. شهادت داکتر عبدالرحمان سر اغاز بی عدالتی و زور ګویی در این نظام مافیایی است.

>>>   گوسفندی برد این گرگ مزور همه روز
گوسفندان دیگر خیره درو مینگرند
این پلانست کهما ملت بی جان باشیم
دشمن یکدیگر وتوده ای نادنا باشیم
باخبر باش که این خلق خدای دارد
اخر این ناله ای مخلوق صدای دارد
در اوایل جناب اشرف غنی احمد زی در مزارشریف طی بیانیه ای تاریخی خود شمال را به قتل و کشتار طالب ها متهم و ازان سخت انتقاد نموده بودند گرچه درجواب والی صاحب بلخ گفتند جناب وزیر طالب در شمال نیامده بود تا به ما شرینی پخش نماید امده بودند تا خاک ما را به بیگانه ها تسلیم و ملت ما را قتل عام نماید انچه در شمال بوقوع پیوسته نتیجه ازادی خواهی و مقاومت مردم در برابر اشغال بیگانه گان بودهو....
اگر دران اوان انتقاد ها لفظی و اعلامی بود بعدا باساس پلان منظم در صدد شدند تا از مقاومت گران و مدافعین ازادی ناموس و خاک وطن انتقام بگیرند زیرا در فرهنگ انگروه چیزی بنام وطن وخاک و وملت وقدسیت وارزش بان وجود ندارد چون خود مانند برادران طالب شان سوار به طیاره ها و هلیکوبتر های بیگانه امده اند و از سالها قبل در خدمت کمپنی ها خارجی استخدام شده بودند
من از بیگانه گان هر گز ننالم که بامن هر چه کرد ان اشناکرد
عده از بزرگان ما فریاد میزنند که این حکومت به خون شهدا اباد گردیده با ان مخالفت نکنید یعنی اگر شما را میکشند و می بندند و ترور مینمایند گوسفند وار به زیر تیغ قصاب ارام باشید که هر بلای بالای ملت بیاید اما کرسی های موقتی ما صدمه نبیند
بی خبرازینکه هرگاه به ارامی شاخه ها و بازوهای تو را قطع نمود شما را در داخل شعبه دست بسته ومحاکمه وب اعدام سوق میدهد انگاه در زیر چوبه دار خطر ناک بودن توطه های دشمن را پی می بری که دیگر فرصت را ازدست داده ای
تا هنوز کمیته های تحقیق در موردشهادت احودشاه مسعود و انجنیرصاحب عمر و عبدالحق شهید و جنرال داود وا قای سید خیلی و اخیراشهادت استاد ربانی تعیین شده هیچ کدام نتیجه نداده و نخواهد داد زیرا ان قاتلین خود همه کاره اند و ما مقتولین هیچ کاره متفرق و خودغرض و چوکی پرست و بی تفاوت و دشمن سفاک و بی باک و خون اشام واین درامه ادمه خواهد یافت تا خدای واحد بر ما رحم نماید وبیگانه پرستان و اجیران و مزدوران را به دادگاه حق و عدالت ذات الاهی بکشاند و انهم شاید در اخرت باشد نه درین دنیا

>>>   چو تیغ بدست اری مردم نتوان کشت
نزدیک خداوند بدی نیست فراموشت
عیسی به ره دید یکی کشته فتاده
حیران شد و بگرفت به دندان سر انگشت
گفتا ای کشته کی را کشتی تا کشته شدی زار...
مظلوم یار

>>>   لعنت و غضب الله تعالی بالای کسانیکه این جنایت و خیانت بزرگ را پی در پی مرتکب میشوند و بشکل بزدلانه سران مقاومت افغانستان در مقابل تجاوز سرخ و سیاه را از صحنه دور میسازند . آیا این شیوه جوانی و غیرت افغانی میباشد که ناگاهانه و در لباس دوستی دست به ترور اشخاص زد و بعداً در میان خود ابراز خورسندی نمود؟
خون نا حق دست از دامن قاتل بر نداشت
دیده باشی لکه های دامن قصاب را .
ان شاء الله که خداوند غیور انتقام این عملکرد نا جوان مردانه و بی غیرتانه این قتل های زنجیرهء به شکلی از اشکال حتماً میگیرد و عاملین و طرحه گران آن در دنیا رسوا و خجل میسازد.
افتخار به این همه شهدای راه آزادی و به اهداف والای شان و اظهار بیانات شجاعانه شان که مردانه زیستن و مردانه رفتن.
روح شان شاد و یادشان گرامی باد.

>>>   هموطنان عزیز:
ای برادران غیور پشتون، ای تاجکان باشهامت،وای اقوام باهم برادر :
هوشیار باشید که توطئه های عظیمی جهت بربادی افغانستان در جریان است و ترور وحذف هریک از شخصیت ها و نیرو های مقاومت ووطن دوست گامیست برای نابودی افغانستان . ای برادر پشتون بسیار خوش نباش که چند ازبک به شهادت رسید ، نوبت تو هم میرسد. چنانچه تاریخ شاهد است که هرکسیکه دلش بوطن بسوزد ای اس ای میخواهد نابودش کند مانند حاجی قدیر ، ملا ربانی ، ووو. این کرزی ...در خفا بسیار خوش میشود و بادارانش هم از او بیشتر پس انها را بخداوند بسپارید که جزایش را بدهد . و توکل خود را بخداوند متعال کنید چرا که تنها ذات او عادل ،قادر وتواناست .
بااحترام یک افغانستانی

>>>   با عرض تسلیت.
سوال و تعجب در این است که چرا یک نفر از افغان ملتی ها کشته نمی شود؟ آیا این ها نابغه ای امنیتی هستند و یا طالب کاری به طالبان خود ندارد؟
سراج احمد سلیم - قاهره

>>>   این کار یک عمل بزدلانه است، انسانهای فروخته شده این کار را انجام میدهید! واقعیت امر این است که رهبری کشور به دست خارجی ها است و هر کاریکه صورت میگیرد توسط نوکران داخلی انجام میشود، بخاطر قتل زنجیره ای این مردمان، اولاد بیگانه و مردم مظلم نیز از بین میرود. ای کاش این حمله صرف بالای همان هدف و یا شخصیت میبود که صرف وی از بین میرفت ولی متاسفانه با این کار پست و خصمانه دهها جوان از بین رفت و صدها طفل یتیم شده اند.
اگر من منحیث رئیس جمهور میبودم و با همین غیرت افغانی ام مردانه وار از وظیفه ام به نسبت این که کار در مورد جلوگیری آن از من ساخته نشده است، استعفا میدادم.
شمالی وال

>>>   برادران ناراضی حامد کرزی است که درمدت 11سال ریاست جمهوری برادرخود با ازبین بردن شخصیت های ملی و رهبران جهادی میخواهد تاسال 2014موانع راازسری راه خودورداردمن به صفت یک جوان ازتمام جوانان صمیمانه تقاضا می نمایم بیاید خودمادست بکارشده دیگربه بردران ناراضی آقای کرزی اجازه ندهم که مردم مارابیشترازاین رنج بدهد
یک جوان افغان

>>>   هر مسلمان که کشته میشود باید افسوز کرد این هم یک افغان بود
صفی

>>>   اگر به ناحق کشته باشی خواهی نخواهی کشته میشوی کسانیکه درفوق ازایشان نام برده شده اکثریت شان نه همه شان درجنگهای داخلی دهه 70 دخیل بودند وبه تعداد زیادی ازهموطنان مارابه خاک وخون کشانیده ...
جیسور ازالمان

>>>   مردم افغانستان از دست طالب و اين دولت ضعيف خيلي به تنگ آمده اند پس بهتر است تا تمام مردم افغانستان مانند مردم ولسوالي اندر غزني قيام كنند طالبان و تروريستان را از منطقه خود برانند. دوستان و عزيزان احمد خان سمنگاني كه يك چهره بزرگ و شناخته شده درسطح افغانستان بود منتطر تحقيق اين دولت نمانند هرقدر طالب و تروريست وانتحاريكه درزندان هاي سمنگان مزار شريف و ديگر ولايات نزديك است بگيرند و درمحضر عام بكشند درهرجايي طالب و تروريستي را پيدا ميكنند دفعتا ودرهماجابكشند تا ديگر طالب و تروريست ها به كشتن بزرگان ما اقدام نكنند اگر اين كار را نكنند اين تروريستان همه روزه با واسكت هاي انتحاري گرفتار ميشوند و دولت همه شان را رها ميكند درحاليكه طالب ها و تروريستها هيچگاه نه ما و نه بالاي كودك ما نه بالاي زن و نه بالاي جوان و نه بالاي عالم و بزرگان ما رحم ميكنند همه را قتل عام ميكنند پس چرا ما بالاي آنها رحم كنيم از همين ترحم ما طالب ها قوي و قوي تر شده اند كسانيكه به طالب جاي ميدهند و غذا ميدهند ورهنمايي ميكنند نيز بايد خانه هايشان سوختانده شود ملك و زمين و دارايي شان ضبط گردد طالب خود بخود گم ميشود ما خو درين ده سال منتظر دولت مانديم مگر دولت هيچ اقدام نكرد يك طالب وتروريست را نكشت اگر زنداني هم شدند زمينه فرارشان را مهيا ساخت مانند زندان قندهار پس بهتر است كه خود مردم امنيت خودرا مانند ولسوالي اندرتامين كنند و انتقام همه عزيزان شان را كه توسط طالبان و تروريستان به شهادت ميرسند بگيرند و يك درس جانانه به القاعده طالب آي اس آي و همه تروريستان بدهند .
فرهاد

>>>   تمام این جنایات گردن ریس جمهور کل ...است که در فکر دارای و ثروت است این اقای کل مذور دال خورها و امریکایی های ... است ... اقای کرزی که به فکر تباهی ملت است....
اندرابی و چهاردهی

>>>   اقاي مهجاجر مونشني! تو كه حرف از ساختن مكتب و سرك بوسيله سران مقاومت حرف ميزني، در انصورت وظيفه حكومت جيست ؟ كه ده ها مليارد دالر را حيف و ميل كرده است و ميكند اين حيف و ميل هم بدست خود فروشان حون تو صورت ميكيرد، مبارزه بخاطرتحقق حقوق مردم تجزيه طلبي نه بلكه مبارزه براي احياي عدالت اجتماعي و رهايي از سلطه باديه نشيناني است كه حتي طرز زندكي كردن را ياد ندارند.
مبارز شمالي

>>>   اقای خر اسانی همان متلی عام است که بد می گردی بد می بینی اگر هزاره و یا تاجک و یا ازبک امروز می میرد از عمل بد انها است ان سر کرده هزاره متعصب مردم ازار تاجکان شورای نظار اگر می میمرند زیاتر از ان طفل و زن که بواسطه جاسوسان و با دسیسه سران هزاره و یا شورای نظار توسط قوای ناتو می میرد هیچ گاه بالا نیست ...اگر چی من تاجک هم هستم اما به مرگ چنین اشخاص...خوش هستم ...

>>>   به نظر بنده تاجايكه در طول 10 سال همه مسائل سياسي نظامي كشور خويش را من و امثال من مطاليه كرديم 100% كرزي و تيم كاري اش دراين قتل هاي زنجيرئي دست دارد و يا اينكه روشنتر بگويم مستقيمآ دست دارد جون آن جنايت كاران قرن آدم ميكشند، ماين گزاري مينمايند ،سم پاشي مينمايند كرزي برادر خطابش ميكند ...
اقبال ازكابل

>>>   خطاب به سراج احمدسلیم:
انتظار کن تایک بار مفسدین روی زمین خلاص شود بعدآ درمورد دیگران هم شاید کدام چاره سنجیده شود خودت ازکدام گروه هستی ازنظریات تان معلوم میشود که ...
احمدی ازهرات

>>>   وختش پوره شده بود

>>>   او برادر گلم جم هزاره و شورای نظاری - ترا می گویم کدام زنجیر ان زنجیری غلامی و بردگی که از ناموس حیثیت دین مذهب خود گشته و در خدمت صلیبی های بی دین اند ان زنجیری غلامی که قران را در برابر جند متاع دالری و جیفه دنیایی می فرو شند والله بسیار خوب اگر یک عضو از .... می میرد توسط زنجیر دالری از اعمال بد خود می میرند باز یک تعداد از جیره خوران وکرگسان مانند.... اشک میریزانند والله بسیار به جاً است مرگ سران باند شمال مرگ زنجیری است و مرگ دیگران بی زنجیر و مرگ افراد هزاره و شورای نظار همه قهرمان میشوند واه واه

>>>   رئيس جمهور رحمت خدا نظرى را بحيث رئيس هيئت انتخاب كردند حسن نظر شان اما از ديدكاه من شايد توطعه ديكرى در محاصره جنرال دوستم در راه باشد مر دم شريف سمنكان متوجه باشند يك تير دو فاخته تصميم كيرى شده باشد
سيحون

>>>   چرا اينقدر پي انصافي و تعصپ ميکنيد حاجي عپدالقدير حاجي رمان حاجي عپدالحق پرادرريس جمهور ولي کرري و په دهانفرشخصيت هاي افغان که درولايات جنوپي و شرقي و هرروره چقدرهموطنان ما و شما دراين ولايات شهيد ميشوند اګراين طالپان مردور يک رور هموطنان مارادرشمال شهيد کردند پارپعضي همشهري ما کي په تعصپ دامن ميرند و په اسياپ دشمن اپ ميدهد اميداست که نشرشود
يکي ارهموطنان شما

>>>   افتخار به مردم غیور و جوان مرد صفحات شمال کشور که بشکل مردانه مقاومت میکنند ولی بشکل بسیار نا جوانمردانه دشمن زبون به شهادت میرسند

>>>   دیده شود که در پلان ایند ه کیست ؟
صمد

>>>   جنگ کی تمام می شود؟
محبوبه

>>>   قهرمانان شمال س...واری در دنیا سر گردان وار زیر پول بار ...درنده ها و در تلک گرفتار

>>>   خنده اور است واقعا ... و وطنفروشان هم شدند شخصیت

>>>   کسی از این ترور ها جگر خون نیست درد بد دوای بد.

>>>   واقعیت تلخ این است که این قتل های زنجیره ئی ازمدت ها ی مدید یعنی شاید صد ها سال قبل درین کشور جریان دارد ، با اندکی برگشت به تاریخ سیاه این سرزمین که غاصبان و متجاوزین و افراد تبیله گرا قدرت را بدست گرفته اند ترورهای هدهمندانه ادامه دارد ، که این ترورها انواع و اقسام مختلف را به خود اختصاص داده است . درقدم اول تروردانشمندان ازطریق خلع قدرت و وظیفه آنها یعنی اینکه این تبیله سالاران هرگاه احساس کردند که یک فرد و یا یک مسئول در وظیفه خویش پابند و با وجدان است و ازابتکار عمل استفاده میکند به زودترین فرصت ویرا ازوظیفه سبکدوش مینمودند که مبادا روزی جنایت های نظام را برملا بسازد ، این مسکین و تیره بخت باقی عمرخویشرا با فقر و تنگ دستی و دورازاجتماع تا مرگ سپری میکرد و یا اینکه به بهانه های مختلف دستگیرگردیده درسیاه چاله ها و زندانها جهنمی نظام بوسیده ازبین میرفت ، و یااینکه با اتهمام های مخلتف به توپ بسته میگردید یعنی بجای گلوله از وی استفاه کرده آنرا فیرمینمودند که حتی پارچه های او را نیز پیداکرده نمیتوانستند . به همین شکل نظام های تبیله سالارتاهنوزقدرت را به دست گرفتن و گمان کردن که موجودیت انها درحکومت باعث افتخار این سرزمین است . درصورتیکه همه بشریت میداند که این نظامهای تبیله باعث لکه ننگ در دامان تاریخ بشری بحساب میایند ، چون ما درزمانیی قرارداریم که جزپیشرفت درعرصه های علوم مختلف که منجر به مصوئنیت اقتصادی ، سیاسی و نظام میگردد راه دیگری را نمیتوان جستجو کرد . رژیم تبیله سالارکرزی نیزازاسلافش در ترورهدهمند کمی و کاستی ندارد ، و برعکس این نظام تبیله مخترع بزرگترین تروردرجهان امروزی بحساب میاید که ازطریق حملات خودکشی انجام میگرد. این ترورها طوری طراحی میگردد که درقدم اول افراد ملیت های دیگری غیرازملیت حاکم و یا کسانیکه به منافع ملیت حاکم پابند نیستند درلست سیاه شامل نموده این لست دور و دراز سیاه را به آ اس آی سپرده انها این لست سیاه ترور را به افراد خودکش تسلیم نموده دوباره به استخبارات نظام تبیله میسپارند . نظام تبیله افراد آماده به خودکشی را درساحات پلان شده و تعین شده جابجا مینمایند و حملات ترورشخصیت های موثررا انجام میدهند این مهم نیست که درین ترورچه اندازه طفل زنها مردان ضعیف و ناتوان و بالاخره هرکس و به هرتعداد که باشد کشته شود باکی نیست فقط هدف ازپیش تعین شده ازبین برود. چنانکه درشهید شدن ، کاظمی ، جنرال داود داود ، شاه جهان نوری ، مجاهد ، استاد ربانی دراخیراحمدخان که صدها نفربیگناه نیزازبین رفت شاهد بودیم . و این ترورتا پایه داری این نظام ادامه خواهد داشت . راه حل تمام ترورها این است که عمل بالمثل باید انجام بگیرد. یعنی اینکه ما باید گروه خاصی را تشکیل بدهیم و تمام رهبران تبیله را که درنظام حاکم جابجا شده اند درلست سیاه قرارداده همه را ترورنمائیم و این عمل بهترین پاسخ به جنایات آنها خواهد بود ، زیرا انها به هیچ مبدا و دیانتی متعقد و پابند نیستند ، و به هیچ وجه مبدا و اساسی بنام خدا را نه قبول دارند و نمیشناسند ، ترورآین افراد ذبون جهاد فی سبیل الله محسوب میگردد، هرکس درین راه کشته شود شهید و اگربکشد غازی خواهد بود ، زیرا این خود دفا ع درمقابل ظالمین میباشد . البته هدف بنده یک قوم خاص نمیباشد بلکه یک نظام تبیله و قبیله سالارهستدکه همیشه باعث ظلم و استکبارگردیده است . تمام ملیت های ساکن این سرزمین مستقیم و یا غیرمستقیم ضربه مهلک را ازین نظام دیده اند. .
تمام ملیت های مسلمان برادرهم هستند بجز این ملحدین که تازه ازغرب جهت چور و چپاول این سرزمین هجوم آورده ملیت گرائی را دامن زده و خوب استفاه کرده اند . به امید تباهی و بربادی نظام تبیله و قبیله سالار.
فجر نجرابی

>>>   بردران عزيز... جزاي عمل حقست من طالب نيستم يك افغان استم بعداز داكتر صاحب نجيب تا امروز خاين استن
حامد از كابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است