طالبان قرآن ها را آتش زدند ؟
هرزمانی که لازم باشد تا در منطقه ای زمینه غارتگری خارجی ها فراهم آید ، به طالبان هماهنگ می شود که جهت گل آلود کردن آب ، منطقه را بگونه ای که دستور داده شده است نا امن سازند ، حتی اگر به قیمت جان چند خارجی تمام شود 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۵    ۱۳۹۱/۱/۲۳ کد خبر: 34788 منبع: پرینت

سخنگوی والی هلمند طی اظهاراتی جدید خبر از آتش زدن قرآن کریم توسط طالبان داده است.
وی گفته است که شورای کویته به رهبری طالبان دستور داده تا در جریان عملیاتشان قران کریم را اتش زنند.
سخنگوی والی هلمند میگوید هم اکنون 40 طالب پاکستانی برای اجرای این امر در ولسوالی واشیر مستقر شده اند و این موضوع از سوی طالبان پاکستانی نیز تایید شده و همچنان جنگ لفظی میان طالبان افغانی و طالبان پاکستانی در مورد این موضوع به وجود امده است.

جالب توجه است که کسی نیست سوال کند زمانی که قرآنهای نیم سوخته را از داخل زندان بگرام خارج ساختند بازهم طالبان آنها را آتش زده بودند؟
در هر صورت هم آمریکایی ها و طالبان و به اصطلاح مخالفان دولت و خارجی ها همه و همه در قرآنسوزی ها دخیل بوده اند.
زمانی طالبان و زمانی هم خارجی ها عاملان اصلی قرآنسوزی در کشور ما بوده اند.

هرچند فرقی هم نمی کند، زیرا طالبان هم بنوعی همسو با اهداف امریکایی ها حرکت می کنند.
مکانی که نظامیان خارجی بخواهند نا امن شود ، توسط به اصطلاح مخالفان نا امن می شود و مکانی را هم که لازم باشد امنیت خارجی ها تامین شود ، آنجا دیگر اثری از مخالفان نخواهد بود.

بارها تذکر داده ایم که طالبان ساخته و پرداخته انگلیس و آمریکا هستند و پاکستان فقط زمینه طالب پروری را با کمک های تسلیحاتی و آموزشی آمریکا و انگلیس و قسمتی هم پول عرب ها فراهم نموده است و این کشور هرگز توان تجهیز و تسلیح این همه تروریست را ندارد.
بر همین اساس ، هرزمانی که لازم باشد تا در منطقه ای زمینه غارتگری خارجی ها فراهم آید ، به طالبان هماهنگ می شود که جهت گل آلود کردن آب ، منطقه را بگونه ای که دستور داده شده است نا امن سازند ، حتی اگر به قیمت جان چند خارجی تمام شود!
زیرا برای اهداف بلند اقتصادی خارجی های غارتگر ، فدا شدن چند نیروی خودی نیز امری ساده است.

هرچند شنیده شده که در این راستا آمریکایی ها بنابر ضرورت لازم میدانند تا از شر تعدادی راحت شوند، آنها را به افغانستان می آورند و گوشت دم تیغ می کنند تا با یک تیر دو هدف را نشانه رفته باشند و بقولی "هم لعل بدست آید و هم یار نرنجد"


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرکس بطریقی دل ما میشکند = بیگانه جدا دوست جدا میشکند= بیگانه اگر میشکند گله نیست = گله از دوست است که چرا میشکند. کافر اگر قران مجید راسوختاند گله ازش نیست زیرا او به قران مجید عقیده وباور ندارد. مسلمان بنام طالب که هزاران انسان بگفته خودشان نوکران کافران را ( کارمندان دولت ) و شهریان افغانستان را بنام اسلام میکشند انها چرا دست به این گونه اعمال میزنند. باید مسلمانان واقعی از این موضوع درس بگیرند و اضافه از این وطن خودرا تخریب و مردم بیگناه ومسلمان خودرا نکشند
شیرچهاردهی

>>>   با سلام خدمت دوستان ! حالا ديگر به همگي واضح وروشن شده كه طالب جنايتكار كيست همه اجيران وخود فروختگان غرب به سركردگي امريكاي شيطان صفت ولعين كه ملت هر دم شهيد وبدبخت مارا تا حال به اشاره باداران شان زجر وغم ميدهند وبشهادت ميرسانند خداوند بزرگ امريكا كثيف و مزدوران شانرا از وطن عزيز ما براي هميشه دور بسازد آمين. م.س از كابل

>>>   من خودم با یک طالب پاکستانی که اهل وانه بود بحث داشتم و گفتم طالبان به راکت بستن مکاتب دختران حتا قران را ها هم حریق میسازد. ان فرد گفت طالب با فتوای مولوی شان کار میکند و اگر فتوا باشد مسله نیست . زیرا مهم اهداف طالبان است . نورستانی

>>>   قرآن در دل مردم باید حفظ باشد و نباید مردم حرکت احساساتی با این اعمال نشان بدهد و باید هوشیارانه عمل کند چون دشمن میخواهد از احساسات پاک مردم استفاده کند و مردم اگر تظاهرات کند و خشونت در شهرها را به راه بیاندازد هیچ تغیر در اصل موضوع نخواهد آمد فقط به خواسته دشمن عمل کرده است...

>>>   علما و مولوی صاحبان کجا هستند؟
اسلام را مسخره کردند
انسانیت را مسخره کردند
دنیا به کجا رسیده، افغانستان را بیا تماشا کن!!!!!!!

>>>   وقتی این قسم است پس راه حل مردم افغانستان در کجاست؟
دولت افغانستان هم حاکمیت خود را حفظ کرده نمیتواند, برداشت من این است که ما قربانی چنین بازی های امریکا, انگلیس و دولت دست نشاندهء آنها خواهیم بود.
پس باید اقدام کرد و این ها را از کشور خود بیرون راند اگر میمیریم جوان مردانه خوب است نه اینکه یک یک همه مارا نا بود سازند.
کوشا

>>>   چرا از این حرف تعجب میکنید که طالبان قرآن را آتش زدند، مگر طالبان را آمریکا نساخت؟ مگر آمریکا قرآنکریم را آتش نزد؟ پس از غلامان و ساخته آمریکا چه انتظار دارید؟

خیتو لاغر زاده

>>>   والی هلمند خودش یک کمونیستست او بقرآن چه عقیده دارد؟؟

>>>   با سلام خدمت همه دوستان ! این بار اول طالبان نیست که قرآن را به آتش می کشند. بلکه در دوره حاکمیت خود چندین بار به مساجد شیعیان حمله کردند. قرآن و منبر رسول خدا را و مهمتر از همه مسجد خانه خدا را به آتش کشیدن . و از این حیوان صفت ها گله ای نیست بیاید عاشورای سال 1384 را در هرات مروری کنید و ببینید که چطور همین مردم نادان هرات مساجد ، قرآن و کتب های شیعیان را به آتش کشیدند.
با تشکر ن . ن از هرات

>>>   طالبان جاهل ترین انسانهای قرن بیست و یکم هستند

>>>   در ولسوالی میربچه کوت ،قره باغ ،کلکان ولایت کابل طالبان ده هامسجد وصدها جلد قران مجید را به اتش زدند این مردم ساده ما است که فریب ریش وپیراهن های دراز شان را میخورند..اینجنیر احمد

>>>   هیچ مسلمانی قرآن مقدس را نمی سوزاند مگر بطریق فتوای شرعی که آن هم احترام بقرآنست و خداوند انسان را ماخذه هم نمی کند.
تنها لعنت متوجه دشمنان قرآنست که با ریشه وحی دشمنی دارند مانند کشیش امریکایی و واقعه بگرام که عمل قرآن دشمنانه بوده است.
من خودم یک ورق پاره قاعده بغدادی را که زیر پا شود اگرپیدا کنم آنرا حریق کرده و خاکسترشرا جای د فن میکنم . این یک نوع اخلاص است باکی ندارد.

>>>   حالا یک نفر نیست گه تظاهرات کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است