افشاگری‌های عجیب یک کشیش همجنس‌باز
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۵۱    ۱۳۹۱/۱/۲۱ کد خبر: 34694 منبع: پرینت

در طول تمام این 14 سال کلیسای کاتولیک می‌خواست به نحوی از شر من خلاص شود ولی باید بگویم که جریان همجنس‌گرایی در کلیساهای کاتولیک به امری عادی تبدیل شده و به خاطر همین هیچکس نمی توانست مرا از کلیسا اخراج کند.

برنارد لینچ در 42 سال گذشته به عنوان عضوی از انجمن مسیونرهای مسیحی در آفریقا در کشورهای مختلف این قاره به تبلیغ دین مسیحیت پرداخته است ولی مشخصه اصلی این کشیش که یکی از معروفترین کشیش ها در کره زمین محسوب می شود که اصلاً ارتباطی با موفقیت او در تبلیغ دینش ندارد بلکه به خاطر پرونده جنجالی است که در دادگاهی محلی در آمریکا در سال 1989 تشکیل شد.

ماجرا به درگیری لینچ و سرپرست کلیسا برمی گردد که با مداخله پلیس آمریکا خاتمه یافت ولی داستان به اینجا ختم نشد. با وجود اینکه قاضی دادگاه درصدد سرپوش گذاشتن روی موضوع مورد بحث لینچ بود ولی او دعوا بر سر همجنس گرایی کشیشان کلیسای مورد نظر را به کتابی مستند تبدیل کرد که از روی آن فیلمی نیز در شبکه های انگلیسی ساخته شد.

لینچ در سال 1992 به انگلیس آمد تا بتواند حقایقی را که به چشم دیده بود را منتشر کند. وی در این کتاب با عنوان «اگر این عشق نباشد: جنسیت، مرگ و خدا» که قرار است توسط انتشارات سیرکل انگلیس در شانزدهم ماه می سال جاری منتشر شود، می گوید بسیاری از کسانی که در کلیسای کاتولیک همجنس گرایی را موضوعی مربوط به اختلالات روانی و فی نفسه بی اشکال از نظر شرعی اعلام می کنند، نیمی از شورای کلیسای واتیکان هستند که همگی همجنسگرا هستند.

این در حالی است که لینچ یک بار از تظاهرکنندگان همجنس‌گرایی علیه بازدید پاپ بندیکت شانزدهم از لندن در سال 2010 حمایت کرده بود و حتی یک بار هم به خاطر مخالفت با جریانی که هم اکنون در کلیساهای کاتولیک جریان دارد علیه بندیکت با ملحدان و کافران مشهوری مثل ریچارد داوکینز در یک خط صف آرایی کرده بود.

نکته جالبی که در کتاب لینچ آورده شده اعتراف به 14 سالی است که او با یکی از همجنس گراها به نام بیلی دسموند ازدواج کرده بود ولی در کتابش به صداقتش(!) افتخار می کند گرچه صفحات کتابش را از ریاکاری کشیشان کاتولیک صفحات پر کرده است.

وی می نویسد در طول تمام این 14 سال کلیسای کاتولیک می خواست به نحوی از شر من خلاص شود ولی باید بگویم که جریان همجنس‌گرایی در کلیساهای کاتولیک به امری عادی تبدیل شده و به خاطر همین هیچکس نمی توانست مرا از کلیسا اخراج کند.

وی می نویسد: در شغل کشیشی حتی به عنوان سخنگوی رسمی پاپ برای امتناع از ازدواج هیچ هدیه یا تشکری از انسان نمی شود و محرومیت از این میل طبیعی نمی تواند منطقی باشد. چرا در دین مسیح و در کلیسای کاتولیک باید به سوالاتی پاسخ داده شود که هیچ چیز درباره آن تجربه نشده است؟

این کشیش در جملاتی پیامبر گونه اعتقاد دارد از مارتین لوتر تا رهبر دیگر جنبش ها در غرب به این نتیجه رسیده اند که مسیحیت به خصوص در کلیسای کاتولیک به تناقض های اساسی رسیده است که وقتی کشیشان کاتولیک اعتقاد پیدا می کنند همجنس گرایی بخشی از عشق به خدا است آینده این دین به کجا می رسد، معلوم نیست.

لینچ در کتاب خود نوشته است که میلیون‌ها کشیش زن و مرد همجنس‌گرا در سراسر جهان وجود دارند که تنها به شاهدی سوم شخص نیاز دارند تا عمل آنها را تایید کند.

برنارد لینچ سالها در کشورهای آفریقایی به خصوص در زامبیا با گروههای حقوق مدنی برای مبارزه با ایدز کار کرده است و در بخش دیگری از کتابش می‌نویسد برای اولین باری که این بیماری کشف شد بعضی از کشیشان به این بیماری مبتلا شده بودند...


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عاقبت دشمنی با خداج و کتاب و پیمبر بزرگوارش ذلت و خواری است!!! که با رسوایی های فجیح در جهانی به نشر میرسد. خداوند ج در کتابش همه موضوعات را بیان کرده و گفته که آخر این خدا ستیزان شرمندگی و خجلت است!!! خداوند ج مردم مارا و فامیل های مارا از شر این دجال یک چشم به پناه عصمت خودش حفظ کند. آمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   مرگ براین لعنتی ها
نقوی

>>>   >>>از ملا های سمت جنوب نمی نویسید که هر کدام شان در دوران ملاگری شان چقدر چلی دارند که با چشمان سرمه شده شان 24 ساعت در آغوش شان است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است