همکاری فوزیه سادات با آدم ربایان!
فرماندهی پولیس کابل از مدارک بسیار روشن و معتبری سخن می زند که این مدارک نشان می دهند، فوزیه سادات عضو مجلس سنای کشور با یک گروه آدم ربا پیوند دارد 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۰/۱۲/۹ کد خبر: 33230 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فرماندهی پولیس کابل از مدارک بسیار روشن و معتبری سخن می زند که این مدارک نشان می دهند، فوزیه سادات عضو مجلس سنای کشور با یک گروه آدم ربا پیوند دارد.

محمد ظاهر، رییس بررسی های جرم های جنایی پولیس کابل گفته است که دراین باره نامه ای به مجلس سنا فرستاده شده است، اما برخی از اعضای این مجلس از بانو سادات پشتیبانی می کنند.

وی تأکید می ورزد که رییس این گروه آدم ربا برادراین سناتوراست و پیش ازاین فوزیه سادات با اعمال نفوذ یک بار برادرش را از بند رها ساخته است.به گفته موصوف برادر فوزیه در بسیاری از رویدادهای آدم ربایی و دزدیهای مسلحانه دست داشته است اما اکنون این مرد در بازداشت بسر می برد.

محمد ظاهر در این راستا گفت: عبدالصمد فرزند عبدالعنان در قضایای مختلف جرمی از جمله گوش بریدن، شکنجه و از آن ها فیلم می گرفتن و سپس فیلم آنها را به خانواده شان می فرستادند.تمامی این اسناد ها پیش ما موجود می باشد، زمانی که ما صمد نام را دستگیر نمودیم، شخصی بنام فوزیه سادات سمکنی که سناتور می باشد با بسیار لحن خشن با ما تماس گرفتن و پرسیدن که عبدالصمد کجاست؟

هر چند به گزارش طلوع نیوز فرمانده پولیس کابل بر پیوند فوزیه سادات با این گروه آدم ربا تأکید می ورزد اما وی این گفته ها را رد کرده است. فوزیه سادات می گوید این موضوع به من ارتباط ندارد، عبدالصمد برادرم است، یک خواهر با برادرش صحبت می کند، این جرم نمی باشد. وس افزود حرف های پولیس کابل بی بنیاد است، و نزد من قابل قبول نیست.

رییس بررسی های جرم های جنایی پولیس کابل می گوید که در باره پیوند این سناتور با گروه ادم ربا نامه هایی به مجلس سنا و شورای امنیت فرستاده شده است اما مجلس سنا تاکنون هیچ کاری در این باره نکرده است. از شورای امنیت نیز خواسته شده بود تا مصونیت این سناتور را سلب کند تا برای پاسخگویی فرا خوانده شود.

پیش از این، دادستانی کل هم از مجلس سنا خواسته است تا دربازداشت این سناتور با این نهاد همکاری کند، اما به باور پولیس کابل برخی از سناتوران از فوزیه سادات پشتیبانی می کنند.

آنان با انتقاد از مجلس سنا می گویند این نهاد باید تکلیف خود را روشن کند یا طرف مردم باشد یا طرف مافیا!مقامات بررسی های جرم های جنایی پولیس کابل تأکید می ورزند که مدارک کامل و روشن در این راستا وجود دارد که مجلس سنا نیز در جریان است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این خانم انتصاب اقای کرزی است .کسی که انتخاب مردم نباشد ازان بیشتر توقع نباید کرد .اقای کرزی ادم های مافیای را خوب میشناسد .

>>>   از این معلوم میشود که تمام اعضای سنا با این باند ارتباط دارد و از طریق همین باند پول بدست می اورند .ورنه پشتیبانی ازاین زن جنایت کار و پست کار اعضای سنا نمی باشد.

>>>   درست است که خواهر با برادر پیوند خونی دارند لیکن در رابطه باید گفت جنایت برادر را به خواهر چی ....بز به پای خود گوسفند به پای خود ولی در صورت که پولیس کدام سند بسیار قوی داشته باشد که 85% فوزیه را مجرم نشان دهد باید مجلس برویت سند انرا به محکمه بیفرستد ورنه نباید یک شخص توهین شود

>>>   امیدوارم که در این گیرودار زمینه فرار خود را فراهم کرده و بگریزد. کسانیکه در مجلس سنا از ایشان حمایت میکنند باید تظمین هم بدهند از قواره و ساجق جویدن این شخص در جلوی کامره تلویزیون معلوم بود که آدم خطرناک است... روان شناس

>>>   هتما آدم ربایان دیگر هم یا در دولت و یا در شورای ملی پست های بلند دارند

>>>   واه واه گل نو شگوفه نمود با احترام الاداد ازبغلان

>>>   تشکر از زحمت و تلاش ریاست عمومی امنیت ملی و ارگانهای امنیتی ما که بدون در نظر گرفتن اینکه چی کسی است و چی موقف دارد واقعیت ها و چهره های اصلی این خون خوران مردم را به مردم معرفی میکند و امید وارم دوسیه این ریسه باند مافیایی به زود ترین فرصت به دادستان کل فرستاده و به جزای اعمالش رسانده شود. در غیر آن حیثیت مجلس سنا و سناتور های مجلس زیر سوال میرود. مردم افغانستان بی صبرانه منتظر محکمه این سناتور است.

>>>   کجاست مردکه این مافیای زنانه رادستبندبزند!!
مردهای قطاع الطریق - دزد - آدم ربا - چهارتنگه قرضدار- بدماش - آدم کش - ناقض حقوق بشر...همه وهمه رادیده بودیم ولی اولین دفعه درین نقش های فوق الذکرخانم های مطهرونازک بدن راآنهم درچوکی سناتوریک کشورجدیدا"چهره تابناک اش رامشاهده کردیم!!!
اما یک چیزی که نزدبنده مبهم است آن اینکه این قلاده سناتورصاحبه ازجمله سناتورهای انتسابی کرزی صاحب است یاازجمله سناتورهای انتخابی مردم همان دیارمافیایی؟ این موضوع اگرازطرف مجلس سنایادیگرهموطنان مااگرمعلومات داشته باشددرکومنت همین سایت بدهندخیلی متشکرم که ماوهموطنان ماهم درجریان قراربگیریم.
لوگرنژاد

>>>   این کامیابی پولیس را به تمام مردم شریف افغانستان تبریک گفته و از خداوند متعال برایشان موافقیت های بیشتر را در افشای و محوی باند های مافیای خواهانیم. و همچنان از ریس برسی جنایی کابل ظاهر خان که واقعا یک پولیس مجرب هست به وجودش در پولیس افتخار میکنیم و از ایشان ابراز امتنان مینمایم.
وسلام مصور از کارته نو کابل

>>>   این سناتور انتصابی از دوستان جناب عالی و دارای ارتباطات قوی وبا اعلیحضرتشان است اینکه یک مرتبه برادر مجرم خود را از بند رها میکند ودوباره دندان های این گرگ ظالم را به جان ملت تیز نموده این مرتبه جرئت مندانه تر از بار اول بالایشکار حمله نموده وازین ناحیه ذخیره اندوزی نمود وشاید هم ازین دارای ها یک مقدار ان را به کمپاین دور اینده ریاست جمهوری هم وعده نمو ده باشند تعجب تکتید این پول با پول های کابل بانک که از راه سود وانهم سود فاحش شصت در صد وصد درصد شیر خان ناروا وظالم که همین اکنون در جنگش با خدا ورسول مغلوب گردیده وبه عذاب جهنمی دنیا میسوزد چه فرق دارد ایا یکبار دولت به شیر خان وفیروزی خون خوار گفتند که چرا این قدر ظلم در حق مردم میکنید بنا بنا بران اگر برادر فوزیه سادات به چور وچپاول میپردازد وباز ازان به کمپاین مساعدت میکند ویا به برادران کلان ملت همکاری ومساعدت ویا حق قایل میشود تعجب اور نخواهد بود

>>>   تا زمانیکه این اتهام از طرف امیت ملی افغانستان بر قوت خود باقی است
خانم فوزیه سادات باید وظیفه خود را در مجلس سنای افغانستان به حالت تعیلق در آورد در غیر آن صورت به خود و سنای افغانستان صدمه جبران ناپذیر میزند .
زلمی از المان

>>>   هرچه بگندد نمکش میزنند وای از آندم که بگندد نمک
هندوکش.

>>>   مصونیت پارلمانی این سناتور لغو ومانند افراد عادی کشوراز نزدش تحقیق صورت کیرد.

>>>   قواره اش مثل آدم ربا ها معلوم میشود
احمدی- کابل

>>>   اولآبایدبررسی شود که از طرف کی انتصاب شده است . چون سناتور انتخابی نیست . بعدآ همراه او یکجا بطرف زندان برود جریان نحقیق ومحکمه آنها بکلی علنی باشد نا پندی برای دیگر کسانیکه در قصیه اختتاف ذیدخل است البنه به ایستیلا از(بزرگان این مرزبون که تروردهشت انتهار نریاک اختتاف مکتب سوزی .هزاران جنایتکاران دیگررا درخود پرورش داده است) باشد.
اکز مشراتو جرگه از این اختتافگز حمایه میکند پس همه آنها شریک جرم شمرده میشود.خدا کتد که نمام اعضای مشراتو جرگه موصوفه را دست وپا بسنه به پنحال قانون بسپارند.
درست است که برادرت است اما یکبار بواسطه خودت درهمین جرم آزاد شده است. یعنی خودت خوب از جنایت برادرت خبر داشتی چزا به دولت اطلاغ ندادید . حتمآ بزادرت از هر شکار برای نو حقداری میکرد .گوساله به زور میخ خود خیزک میرند.

>>>   باز شما مردم از خارجيها ناله مي كنيد و تمام خلاف كاري
رشوت خوري ، عدم كاري ، خيانت ..... به بين الملل نصب مي كنيد ..
اين از سنا ... وطن

>>>   برای شما بسیار جای شرم است سناتور صاجبه که این چنین خیانت های را برحق انجام میدهید. این یک خیانت نهایت بزرگ است که با استفاده از پست سناتوری به عمل بد خود ادامه میدهد.
از بدخشان

>>>   از قیافه ای ایشان هم واقعا پیداست که اهل همین کار است ولی تعجب به این میکنم که یک مادر چطور همچون کاری را میکند و ان هم عضو در مجلس سنا.
جمیل

>>>   با سلام
متاسف هستیم به آقای ایزدیار ریاست سنا آقای ایزد یار شما که تحسین نامه های تان درداخل روک میز تان است به هر کس که سودی به شما می رساند تقدیم می کنید یکی از آن را به خانم سادات هم بدهید
هرکسی که شما تقدیرش کردید هیچکدام ارزش آن را نداشته خودتان خوب می فهمید
و-ک
از کابل

>>>   کسانیکه ازین وکیله...بی ... حمایت میکنند جفا به حق خو صدا ها نفر مظلوم میکنند همچنا خودشان هم یا دزد هستن یا راه گیر... گپ جالب دیگه اینکه این سناتور انتصابی که از جناب عالی کرزی نصب شده چرا امروز جناب شان سقوط اختیار کردین
م ح چ

>>>   بسیار شرم اور است لاید با برادرش یکجا اعدام شود.

>>>   اگر مجلس سنا عمدا از این سناتور پشتیبانی می کند، دیگر هیچ امیدی به آن نیست، باید دسته جمعی کنار بروند!.

>>>   حتی معاونین رئیس جمهور ، وزرا ، والی ، ولسوالها و غیره هم باند های ادم کش از خود دارند. شما چه کرده میتوانید؟ زور است زور.
دین پرست

>>>   آفرین بر این دولت واین پارلمان مافیایی......
عصمت ننگرهار

>>>   به نظرمن نباید این بیچاره ها را آزار بدهیم کشور ما یک کشور مافیایی شده .
از قدیم گفته شده که اگر میخواهی که نشوی رسوا همرنگ جماعت باش .
رئیس و وزیر مافیا ، وکیلم مافیا.

>>>   در حالیکه موفقیت های مزید پولیس جنائی کابل را خواهانیم اگر خواسته باشند وی را دستگیر کنند میتوانند بشکل قانونی از طریق حوزه مربوطه محل سکونت سناتور مظنون داخل اقدام و موصوفه را دستگیر نمایند . با عرض حرمت علوی

>>>   اگرواقعآ شخص متهم اینچنین باشد واسناد وشواهد در محضرمحکمه نشان داده شود باید متهم به زود ترین فرصت بجزای اعمالش برسد .
با احترام رحیمی

>>>   ازمجلس بزرگان ویا مشرانوجرگه ایکه شخص همانند مسلمیاردرراس آن قرارداشته باشد بیشترازاین چه انتظارباید داشت . بنده یکتن ازافسران وزارت امورداخله می باشم وتاحال چندین بارقانون شکنی اقای مسلمیاررا شخصآ مشاهده نموده ام که بطورمثال ازلت وکوب یک جوان درجاده عمومی توسطه محافظین نامبرده صرف بنام اینکه این جوان درجاده عمومی به وسایط جناب عالی اجازه عبوررا نداده است درحالیکه همه ما شاهد هستیم که هنگام عبورازجاده ها نسبت افزایش وسایط نمی شود که به وسایط عقبی اجازه عبوررا داد و حادثه دیگر اینکه یکی ازشام ها جناب عالی به هوتل انترکانتی ننتال تشریف آورد وهمینکه سربازان خواستند تا جویای احوال شده وبدانند که وسایط مربوطه مربوط کیست شخص مسلمیاربا دشنام دادن به وزیرداخله وسربازبه محافظین اش امرکرد تا این سربازرا بازداشت نماید درحالیکه سرباز بیچاره صرف به وظیفه اش بصورت دقیق رسیده گی کرده بود وبجای دشنام باید تقدیرمی گردید .
صادق ازکابل

>>>   اگر خانم سادات برادرخویش را حمایت کند باید از همه اول به خانم سادات جزا داده شود و بعدآ به برادر بدنام وی .
خوشحال از پکتیا

>>>   خدا یا خیر مارا بااین باند های مافیا که درظاهر نماینده های مردم ودرباطن .... مردم اند پیش کن .....امین
هروی ....

>>>   سلام واحترامات مان را قبول واز رساندن این رسالت ایتان تشکر
می فهمید کاش این کار در سال ۱۳۸۴ انجام میشد ولی الی هم دیر نشده ،اګر څارنوالی میخواهد که به واقعیت وشفافیت این تحقیقات را انجام میدهد باید بفهمد که وقتیکه درسال ۱۳۸۴ به شورای ولایتی پکتیا موفق شد کجابود،حاضری داشتند یا خیر،معاشات را اخذ نموده یاخیر،دو،سه وظیفه داشتند یا تنها وکیل شورا بود ؟بعدآ میډوایف بود یا فارغ التحصیل تعلیم وتربیه پوهنتون کابل چی قسم بود ؟بعدآ دوباره استعفاء دادند چرا؟دوباره کاندید شد وبه رای ممکن جعلی کامیاب شد یا خیر در اخیر که شنیدیم که ذریعه صادق مدبر واشخاص دیګر درپهلو آن به ریس جمهور کشور معرفی و به سنا راه پیداکرد این کار درحق پکتیاوال ظلم شد یا به رضایت اینهاصورت ګرفت این همه ان چیز ها است اګر تحقیق شود شاید پایه های بلند رتبه دولت هم دراین دسیسه ها دست داشته و افشاء ګردد و ملت غریب ،سرمایه دارهای کشور از این افت ها نجات خواهند پیداکرد . باز هم میګوییم که این موضوع باید پیګیری قانونی شود
تشکر از این صفحه نظر . بنده خداوند عزوجل از کشور عزیز افغانستان

>>>   سلام خدمت همه دوستان : اگر این سناتور به این جنایات دست داشتن باید که در مله عام عدام شود تا پند باشد برای دیگران که به این جنایات دست دارد .
علی از لندن

>>>   سلام!
این خانم باید شرم کند که خود را سادات می نامد با این کار هایی که برادرش انجام می دهد و خیانتی که خود به مردم افغانستان می کند.
از این که اتهامات برادرش را رد نکرده است معلوم می شود که حتما برادرش این جنایت ها را انجام می داده است.
مرگ بر ... به ملت ما
مرگ بر شما که از اعتماد مردم واز مقامی که مردم به شما عطا کرده اند بر علیه شان استفاده می کنید.
مرگتان باد!
فاطمه از هرات

>>>   در داخل این حکومت یعنی سه قوه که از آن حکومت تشکیل گردیده است تمام کارها از قبیل دزدی ، آدم ربای ، قتل وغیره تمام کارهای ناروا جریان دارد ولی متاسفانه هیچ کس از این قسم افراد متنفر نمیشوند وجز اینکه از آن حمایت می کنند .
اگر امروز در بین مجلس سنا افغانستان یک مجرم است چرا تمام نمایندگان از آن حمایت می کند باید آنرا خودشان در جنگال قانون بسپارند از قواره این وکیل معلوم میشود که آدم ربا است ، قاتل است ، شرابی ، قماری وغیره ... می باشد.

>>>   وحشتناک است

>>>   تنها اعدام همه متهمین به شمول عضو مجلس سنا,راه دوم وجود ندارد دوستان.اینست راه نجات ملت و کشور در شرایط کنونی جنگی. کندزی

>>>   به رییس سنا میگویم که قیافه ات را خوب به یک شخص مسلمان برابر کردی اکنون جای امتحانت رسیده است که از مافیا پشتیبانی میکنی یا از مردم مسلمان افغانستان.
روهی

>>>   به اداره محترم ووزين افغان بيبر !
عرض ميشود كه در قا نون جرم يك عمل شخصي است فا عل بر أسا س نوعيت جرمي أش در برابر قا نون مسوليت دارد كه قانون جزاي مجرم را معين نموده است اما محترمه سناتور حق دارد كه إز بو ليس واركانهاى كشفي وياقضاياى سوال كند كه جرم صمد نام ويا محمود جئ است اين سؤالش جرم نيست جرم اعضاى خانواده در اثر تحقئق اركانهاي فوق متحقق ميكردد در صورتى اين اركانها به سوال كننده جواب دهد كه جرمش ثابت است لطفا مداخله نفرما را حق دارد همينكه بجرم يك جنايت كار ولو براد.و يافرزندان كه سن قانونى خود را تكميل نموده بأشد أتحام اعضاى فا ميل ولو هر مقا مي با شد بجرم يكى إز اعضاى خانواده ازطرف ادعا كننده تخطى إز حدود وضيفوى است .قبل توضيع ميدانم كه سنا اوروبا وكيل غير ازاعضاي فأميل ميتوانددرصورت مراجعه يك شخص دمورد جنين قضا يا إز اركانهاي كشفي وقضائ سوال كردن حق مسلم شان است واكر سناتور ويا وكيل وهر شخصيت بانفوذ اكر آصرار كند مجرم مشهود رابدون قيد وشرط رها بساز اين مداخله تلقي ميكردد
بااحترام (تراب نثراد) 

>>>   یک سلام خاص بر خوانندگان گرامی وکارمندان افغان پپر بعدعرض سلام . ما افغانهای بیچاره همیشه از دست بزرگان کشورخود رنجدیده وعذاب کشیده ایم وآیندها هم خواهیم کشید. اکثریت بزرگان ما خود فروخته شده به کشور های دیگر استند وفکر شان همیشه به مال مردم بیچاره بوده وخون مردم بیچاره رانوشجان میکنند.همه غارتگریها اختطافهاوغیره جنایات همین بزرگان استند . افغان های بیچاره روز خوش را هرگز نخواهید دید.
سراج الدین خرم M Z

>>>   اگر چنین باشد و شورای ملی افغانستان از این خانم که در باند مافیا دست دارد و اعضای شورای ملی از این زن دفاع مینماید پس لعنت به این نظام مافیایی. خدایا سرنوشت این ملت بدست چه کسانی افتاده است وای به حال این مردم بچاره. از تمام اورگانهای زربط خوایش مندم که در این زمینه با پولیس ملی و مرجعه قضایی کمک و همکاری نمایند تا این زن بد کردار و برادر دوزد و بد فعل اش را به جزای عمال شان برساند.

>>>   با این چهره معصوم این قدر فریب بزرگ وای به حال این ملت بیچاره باید که این وکیل با کسانیکه در چنین قضایای ادم ربای دست دارند به جزای اعمالشان برسند

>>>   این موضوع یک چند روز گرم است و فوزیه سادات با راه های مختلف این موضوع را خاموش میسازد و برادرش به امن رها میگردد تا گوش ها هموطنان ما را ببرند، ولی افرین به پولیس ملی ما که توانستن که سناتور مافیا را بد نام سازد.
کابل

>>>   وقتی سناتور یک کشور به این اندازه خاین و ظالم باشد از دیگران
چه گله...
ذهین

>>>   قانون بايد اجرا شود بالاي هر فرد يا شخصي فرق نميكند تشكر از پليس كابل كه اين گونه وظيفه شناس است
سيد علي از قم

>>>   این رافسادچه بنامیم ؟فسادجنایی. درمجلس هم چه کسانی پیدامی شود؟؟؟

>>>   هر چه بگند نمکش میزنند وای به ان روز که گندد نمک
علی احمدی از ایران

>>>   سلام
واقعیت های افغانستان همین هست این هم از بزرگان ماافغان هااست این باعث شرمنده گی برای دولت مرداد ن افغانستان است آریا

>>>   اگرواقعا”راست باشدزنده بادهمچنین پولیس های فداکاربه امیدموافقت بیشتربرای برادران پولیس مان وازکل دولت وملت خواهشمندم که بابرادران پولیس زحمتکش مان همکاری نمایند

>>>   کرزی صاحب بخاطری که پدر فوزیه سادات سمکنی جناب حاجی محمد سمکنی در یک دوره برای شش ماه بعد ازبرکناری مرحوم کارمل سرپرست ریاست جمهوری بود، ازاین خاطر خواسته به خانواده بزرگان حرمت بگذارد ویاد گار عزیز سمکنی را در مقام سناتور انتصاب نماید. آفرین برکرزی صاحب! آفرین که بزرگان!؟ را حرمت میگذاری! یک گوش ودو گوش وده ها آدم چه ارزش دارد که بریده شوند وشکنجه وآزار واذیت ببینند. دختر سرپرست مقام ریاست جمهوری ارزش دو گوش بریده را ندارد، که رئیس جنایی این موضوع را جدی گرفته است. مگر رئیس صاحب محترم ریاست جمهوری جناب کرزی صاحب ده ها انتحاری را که صد ها خانواده را داغدار کردند با عزت وسفرخرچی نزد خود درقصر ریاست جمهوری پذیرفته وبعد با جبین گشاده رها نکرد؟ مگر انتحاریهایی که دوبار گیرآمده بودند، رها نکرد؟ و500 طالب آدمخوار را اززندان کندهار با عزت در اتوبوس های 302 شانده به خانه های شان بدرقه نکرد؟ که حالا آقای عبد الظاهر رئیس جنایی بخاطر چند گوش بریده وچند آدم شکنجه شده وپول های کلان پرداخته برای رهایی گوش بریده ها، میخواهد یک بانوی محترم آدم ربا را جلب نموده ومقام والای سنای شان را خدشه دار سازند. بگذارید که خانم برنامه هایش هنوز تکمیل نشده وپولی را که در خروج ازکشور راحت خرچ کند ورنج بی پولی را درغربت نشکد، تکمیل نماید. این همه سروصدا یعنی چی؟ بروید دربازار زیاد آدمهای بیچاره است که نان خوردن ندارند وگدایی میکنند، بجای این بانوی محترم آدم ربا زندانی کنید. مامورین پائین رتبه زیاد است، آنهارا بندی کنید. مثل آن جاسوسان پائین رتبه. این عنعنه ملی ماست. بجای جاسوسان رده اول مملکت باید ماموران پائین رتبه زندانی شوند. اینها در کارهای مافیایی بدرد نمیخورند وجرئت دزدی را ندارند واز رشوت گرفتن هم که سنت پسندیده ملی وافغانی شده، ابا میورزند. ببرید آنها را بندی کنید بجای بزرگان جاسوس ومافیا وآدم ربا. ما تا یک قطره خون دربدن داریم ازاین جاسوسان بزرگ رتبه، مافیای آدمخوار وآدم ربایان شکنجه گر وگوش بر، دفاع خواهیم نمود. کسی هم یادش باشد که به مقدسات وسنن افغانی ما تعرض نکند. گر ندانی غیرت افغانیم+++ چون بمیدان آمدی میدانیم. والسلام!

>>>   از کرزی چه توقع است که از انتسابی هایش باشد؟ چشم های این خانم به جنایتکاران و خونخواران میماند۰ آنهایکه از این جنایتکاران همایت میکنند اعضای باند کرزی هستند و تنها بخاطر کروهی و سمتی از او دفاع میکنند۰
ف۰ کابلی

>>>   شاید کمتر کسی باشد که از اعمال و کارکردهای فامیلش حتی اگر جدا هم باشد بی خبر باشد, پس باید گفت این خانم نه اینکه دخیل چنین قضیه میشود بلکه شریک جرم برادرش هم گفته میشود حتی اگر با وی کمک نکرده باشد. ما همه شکر شعور داریم فقط 1 دقیقه کافیست که فکرکرد.
ودر باره مجلس پارلمان گفته شود, بیشتر اعضای پارلمان کسانی هستند که یا با باند مافیا همکاری دارند بخاطر مصونیت خودشان ویا همکاری دارند بخاطر رابطه قومی یا فامیلی, که مثال واضح آن این خانم میباشد.

>>>   این زن باید هرچه زودتر به سزای اعمال خود برسد.

>>>   این نوع اشخاص باید عدام شوند که به دیګران مثال باشد
این خانم از طرف آقای کرزی نه آمده و کرزی صاحب از وی پشتبانی نمی کند
بااحترام

>>>   وای به حال مردم ما! وای بر ما! به نظر من خانم سمکنی تنها مافیا در مجلس سنا نیست، بلکه امثال او در مجلس سنا و نماینده گان به اندازه کافی وجود دارد.
این خانم همراه با برادرش باید در مظهر عام مجازات شوند، ولی توسط کی؟ در حارنوالی هم همان مافیا است، در محکمه هم. پس چی باید کرد به جز افسوس کردن.

>>>   هرچه بگندد نمکش می زند
وای از آن روز که بکندد نمک

>>>   واقعاً ما می شرمیم از اینکه اینگونه وکلا در راس کشور عزیزمان حکومت داری مینماید چرا چرا اینگونه رفتار میکند مگر از خداوند نمیترسید آیا فکر میکنید فقط این دنیا است و بس . نه عزیزم در آن دنیا باید جواب آن انسهانهی بی گناه را بدهید مخصوصاً مردم شریف افغانستان

>>>   تا دیر نشده و مردم از بیشتر اعتماد شانرا بالای دولت از دست نداده بدون ضیاع وقت دولت آقای کرزی از قانون حمایت کند و این خانم جانی و سایر افراد ...و جنایتکار باند اورا به سزای اعمال شان برساند . همچنان از مطبوعات بیدار کشور صمیمانه تقاضادارم تا همچنان که منحیث سپر محکم برای حقوق اتباع مظلوم این کشور مبارزه میکنند نګزارند که که موضوع را با خاموشی سبوتاژ نمایند. پولیس جنایی باید حمایت شود بالای مجلس سنا فشار انداخته شود تا این خانم جنایتکار را به پنجه قانون بسپارد.
با سپاس شکیب از کابل

>>>   عامل اصلی که این شخص جنایت کار تا بحال مورد پیگرد قانونی قرارنگرفته و عده ی هم از وی پشتیبانی کردند بی کفایتی دادستان کل بوده که نتوانسته دلایل موجه به سنا پیشکش نماید.چرا که تمام مقامات بلند رتبه به همچو قضایا ذیدخل اند
عظیمی

>>>   باید این خانم محکمه شود.
نقوی

>>>   واقعاً ما می شرمیم از اینکه اینگونه وکلا در راس کشور عزیزمان حکومت داری مینماید چرا چرا اینگونه رفتار میکند مگر از خداوند نمیترسید آیا فکر میکنید فقط این دنیا است و بس . نه عزیزم در آن دنیا باید جواب آن انسهانهی بی گناه را بدهید مخصوصاً مردم شریف افغانستان

>>>   اندکی مفهوم دالر را ز ذهن خویشتن
دور کن ، آزاده باش
ای جوان ای وارث دین سترگ
دل نگهدارو بدینت شاد باش
نیست دالر مایۀ هستی تو
مایۀ هستی زجای دیگر است
اینهمه تعجیل دروصلش چرا؟
زندگانی را بقا از گوهر است
وصل گوهر را بجو ای نیک مرد
تا زرسم بردگی یابی نجات
ژرف تر بنگر وجود خویش را
تا خبر گردی ز اسرار حیات
آگهی از رسم و راه خویشتن
کسب کن تا در بیابی دین خویش
غرق در قاموس بیگانه مشو
تا نگردی منحرف زآیین خویش
خلیل صالح زاده

>>>   جرم عمل شخصی است در صورتکه تا هنوز بین ادعای مظنون وارگانهای امنیتی بر وفق اسناد تثبیت کننده جرم فیصله قطعی نگردیده باشد هرگونه تبسره ها قبل از وقت خواهند بود واقای رئیس جمهور به اساس صلاحیت قانونی شان یک ثلث مجلس را انتصاب نموده که تمامی شان متهم نیستند .

>>>   ز نده باد پولیس کشور وتمام رهبری وزارت داخله که بعد از گم شدن باند مافیا از رهبری وزارت داخله وآمدن وزیری جدید وزارت داخله الحمد الله در امنیت کشور خیلی تغیرا ت رونما گردیده که امروز مردم حد اقل احساس امنیت نصفی را میکنند باز متشکرم از پولیس افغانستان وتمام ارگانهای امنیتی کشور خود باید اینقسم دجالهای زنانه را آنی واحد به حلقه اعدام ببرند تمام کارهایشان یکطرف واین کارشان زیادی

>>>   شرم است به کدام روی درمجلس سنا است حال باید بدون فیصلی پولیس میرفت وحال نماینده کدام مردم استی از کسی اطفال شان گوش ندارد و ازبین رفت است
احمدی

>>>   سلام به همه بینندهای شبکه اطلاع رسانی افغانستان ..
مجلس سنای یک کشورکه مافیا باشد پس ازطالبان ومردم عادی چه تقاضاداشت ؟ آیا به ملیارد ها دالری که دراین دومجلس به مصرف میرسد بیهوده نسیت
همه روزدر پارلمان اینتخابات وبوتل جنگی است ودرمجلس سنا آدم ربایی به لحاظ خدابیایددست به دست هم دهیم وطن را ازاین بربادی نجات دهیم تابه کی دنبال کشورهای دیگر به گدایی برویم تابکی آنها مردم افغانستا ن را ازیت کنند تابکی مردم بی گناه واطفال معصوم افغانستان را درخواب درخانه ای شان مورد بمباردمان قراربدهندودست به مقدسات دینی ومذهبی این مردم مظلوم بزنند جزای شان هم بجز یک معزرت خواهی چیزی دیگری نسیت
وکلای محترم اگرکدام سخن تند ی گفته باشم مرا ببخشید همه شما این قسم نیست البته تعدادی کمی دربین شماباشد به خاطری این درد دل خودرا به شما گفتم که سرنوشت ملت ومردم بیچاره افغانستان به دست شماست
عبدالحق "همراز"

>>>   به فوزیه سمکنی میگوییم که لطفا از نام سادات سؤ استفاده نکن زیر ا این لقب بر میگردد به پیغمبر اسلام نه به آدم رباها. همینکه از مشرانو جرگه سؤ استفاده کردید برای تان کافی است لطفا از این نام مقدس استفاده سؤ نکنید سادات هیچگاه سمکنی شده نمی تواند لطفا مردم را بازی ندهید
خواهش بنده از مطبوعات هم این است تا این شخص را فوزیه سمکنی بگویند نه سادات ورنه موجب خشم مردم سادات اصیل قرار خواهند کرفت .

>>>   در دو رنج زندگی را جز تحمل چاره نیست.
این شکست تلخ را مردانه وار باید کشید.
وکیل صاحب هیچ غم مخور از این جنجالها باز خلاص میشوید به مثل خودت در این وطن یک هز ار نفر دستگیر گردید وخلاص شد قانون این وطن نه اعدام است نه حبس طول است نه کدام کاری دیگر فقد مگر این دولتداران افغان پول است در جیب شان لغت کن وخلاص شو باز در یک ماه پیدا می کنی
تخاری

>>>   توجه....توجه....! هموطنان عزیز من که تمام نظریات هموطنان را مطالعه نمودم همه درمقابل این جانی مافیای -100% هم نظر هستدند.بیاید با پولیس خویش همکار شده به یک اواز صدای مبارزه خواهی را در برابر این گروپ های مافیای بلند کرده با راه اندازی تظاهرات علیه این خاینن ملت دست بهم دهم. مصور از کارته نو کابل

>>>   سلام به همه افغانستانی های گل!
و
نفرین بر تما خائنین به این ملت رنجدیده
از همین پشت کامپیوتر اعلام می کنم که ما جوانان افغانستان شما جنایتکاران به مردم غریبمان را نمی بخشیم و انشاء الله روزی دمار از روزگارتان در می آوریم.
به امید آن روز
زنده باد افغانستانی بدون خائن

>>>   رهبری جامعه را که زن گرفت ازاین بهتر نمی شودمانندحبیبه جان سرابی که بامیانرا به .... داده

>>>   به اداره محترم شبكه اطلاع رسانى !
ببينيد دوستان محترم آرائه نظريات اكثر دريك قضيه أز روى أحسا سات است نه أز روى علمى !من بخداوندى كه جان إنسانها در يد قدرت زوال نا بذير اوست كه فوزيه سادات نه شناخت دارم ونه هم علاقه مندى به تعلقات خانوادكى او .اما حرف بالاى أجراى كارى اركانهاى حراست إز حقوق است كه سوال كردن يك سناتور ويا وكيل ولسى جركه در قضاياى جر مى در حالت ابتدائ نه تنها جرم نيست بلكه وظئفه اى شان نيز است .واز جانبى جرم يكةعمل شخصى است به جرم شخص بدر برادر ،خواهر ويا سائر بستكان نزدئك متهم نميشود الا كه شريك جرم بالفعل ،وأما اكر درجريان تحقئق به إثبات رسيد كه اقارب با فاعل قضيه شرئك در نفس جرم است در انصورت بولئس به بازداشت ان إز مجرائ قانونى أقدام ميكند قابل به تذكر است كه نظرم إز بعد حقوقى مسئله است نه إز بعد سئاسى ان زئرا در قضائاى سئاسى بحرف أقاى كرزي مسله بد ديدن يك وزير وئا رئس جمهور است كه بدون جرم يك مامور إز وظفه به مخالفت اين ويا ان شخص سألها خانه نشين ميكردد وأين بررسى وتطبئق عدالت جرم بى سرنوشتى اورا قاضى بعث النشور إز فرد درجه اول مملكت جويا ميكردد وبه اين عدالتب باور كامل دارم با احترام (تراب نثراد)

>>>   از قواره اش معلوم میشود که یک زن نیک خوب و شریف نیست بلکه .....
ذکی کوته سنگی

>>>   امیدوارم روزی برسد که تمام قدرت افغانستان به دست همچون پولیس های دلیروباشهامتی بیفتد که همچون آدم های کثیف رابه پنجه قانون بسپارد تامردم رنجدیده افغانسان به آرامی زنده گی کندوازخداوندمتعال میخواهم تمام پولیس های وطن پرست
وباایمان ملت مارا درپناه خود داشته باشد
فضلی ازهرات

>>>   خاله کرزی آدم ربا بر آمد معلوم نیست که خود کرزی در کدام گروه قرار داره.

>>>   اگر شاه ماند و بختک وزیر
دوصد شهر ویرانه از من بگیر
اگر همین شاه و همین تیم اش است این کار ها هست که هست، منتظر کار خیری در این ملک نیست
امین

>>>   خانم فوزیه ؟یک شخص اختطافچی فرزندشما رااختطاف کندآیاقلب شمابه چنددرجه خواهد طپید آیااشک مادرانه توهمچودریا روان نخواهدشد هنوزهم خدمت ازوطن ووطن پرستی انصاف وعدالت سخن میزنید

>>>   شکراختطاف درافغانستان بیک کسپ مبدل شده مردان مامیکردند حالی زنهای ما هم میکند

>>>   بنفر بی ادب آخر!
لقمانرا گفتند : ادبرا از کی آموختی گفت از بی ادبان-
تا جایی که من اطلاع دارم کرزی هیچ خاله ی زنده ای ندارد
مادر وخاله هایش زنان پارسا وعبادت گر بودند.
اگر خودش شخص مطلوب نیست هرکس داند واعمالش.
پسر نوح که با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روز چند
پی مردان گرفت مردم شد
بر عهده مسُولین سایت است تا از پخش افترا ابا ورزند.

>>>   تا نباشد چیزکی مردم نگویند چبزها اگر مقامات امنیتی کدام سندداشته باشند باید خانم فوزیه سادات به محاکمه کشانده شود اما به نظر من این کارآسان نیست چرا که خانم فوزیه سادات سناتور است ودر دولت نفوظ دارد بصیر ازهنمند در قلغه زمان خان کابل زندگی مکنم

>>>   این زن بدبخت باید اعدام شود تا دراینده نتواند جگرگوشه های مردم را اختطاف کند
شیرچهاردهی

>>>   به نظر من توهین کردن به ریس جمهورکشورخود به مثل اینست
که آدم به پدرومادرخودتوهین کند مامردم افغانستان بسیاربدبخت هستیم هروقت هرکس ریس جمهورما بوده فقط ما کوشش کردیم اورا بدنام وتوهین کنیم چشمان ما مردم کوراست 10 سال پیشتررایاد خودبیارد که به چی بدبختیی گرفتاربودیم آبادی که به وقت کرزی شده به تاریخ افغانستان نشده خداوند ملت مارا هدایت کنیدکه همه چیزرا به چشم بازقضاوت کند
احمد

>>>   حالاکه بعدازکنجکاوی وموشکافی دریافتیم که این ... سناتوره ازجمله اعضای انتصابی مجلس سنامیباشد بایدعرض کنم که درآینده های نه چندان دور این انتصابی های کرزی یاسرشان ازگریبان مافیای موادمخدربیرون میشودیا از گروپ مافیایی اختطافچی وآدم ربایان یا از گریبان بدماشان دیگر حالا وقت آن رسیده که آن کسانیکه پسرشان وپدرران شان ازسوی این آدم خوران و اختطاف چیان که سردسته شان برادر فوزیه چمکنی پکتیاوال میباشد باید کرزی وتیم نابکارش پاسخ دهدکه این چنین شخصیت های بی بندوباررادرخانه ملت به حیث سناتوره معرفی میدارد ...!!
لوگرنژاد

>>>   سلام عزیزان گپی نیست خانم سناتور درامدشه باکرزی نیصف میکندازین گپا در افغانستان زیاد صورت مگیرد مثل رئس کابل. جعفر ایتالیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است