باز هم حملات هوایی ناتو فاجعه آفرید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۰/۱۲/۷ کد خبر: 33151 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در نتیجه حملات هوایی نیروهای خارجی در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا، 7 فرد ملکی کشته و زخمی شدند.

نمایندگان شورای ولایتی کاپیسا می گویند که در جریان عملیات هوایی نیروهای فرانسوی در تگاب، 3فرد ملکی، شامل 2 کودک کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده اند.

به گفته آنان این عملیات پس از آن به راه انداخته شده که نیروهای خارجی گزارش نادرستی در مورد حضور شورشیان طالب در این منطقه از سوی باشندگان محل دریافت نمودند.

اما مسؤلان امنیتی ولایت کاپیسا در حالی که انجام عملیات هوایی نیروهای خارجی در تگاب را تایید می کنند، می گویند که در این عملیات تنها دو کودک 13 و 15ساله کشته شده، اما کسی زخمی نشده است.

این رویداد در حالی رخ می دهد که چندی پیش نیز در ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا نیز شماری از غیرنظامیان بر اثر حملات هوایی خارجی ها کشته شدند که این موضوع با واکنش تند حکومت افغانستان روبرو شد و در پیوند با این موضوع، بسم الله محمدی وزیر امور داخله به مجلس فرا خوانده شد.

هر چند تاکنون بارها و بارها حکومت افغانستان به نیروهای ناتو در این مورد هشدار داده بود اما تاکنون توجهی به این موضوع نشده است و همچنان شاهد کشتار هموطنانمان هستیم!


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آنهاطالبان هستند مردم بی گناه نیست.
نقوی

>>>   وای بر ما
زین همرهان سست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دل ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آن چه یافت می نشود آنم آرزوست

>>>   این حملات اشتباهی نیست . بلکه از طرف اشغالگران دقیق طراحی میشود .
این حملات واکنش اشغالگران به کشته شدن دوتا امریکای در مقر وزارت داخله میباشد .
مرگ بر اشغالگران امریکای انگلیسی فرانسوی غربی

>>>   مرگ بر ناتو

>>>   کدام حکومت ؟ نوکرچه کرده می تواند تابکی بحرف دورغ مردم را فریب می دهد وطرف دار بادراش می باشد روزی رسد بخشم مردم روبرو خواهد شد آنگاه پشیمانی بدرد نمی خورد باید کرزی صاحب کوشش کنند ازخداتبرسد وبداد مردم بیچاره کشور بشتابد درغیرآن درروزقیامت جواب خواهد داد .

>>>   خبر نگارهای افغان هم خوب چلاکی بلد شده است . ناتو تا چند تا طالب را در یگان قریه مربوطه خودشان بمبارد کرد. فوری مینوسد ناتو مردم ملکی را بمبارد کرد . اکنون مردم هوشیار شده همه مسایل را میداند بمبارد شده غیر از طالب و فرزندان شان کسانی دیگری نیست . چرا ناتو در مناطیق که امن است بمبارد نمیکند . لوگری

>>>   کشته شدن یکتا و دوتا مهم نیست. چو نکه در همان خانه حتماً طالب هست و خود طالبان فرار میکند و مردم ملکی آن قریه کشته میشود، خوب این فرق ندارد و باید آنها به طالبان کمک نکند تا کشته نشود...
نظر من این است، از هر قریه ای که حمله این طالبان بر نیروی های ناتو و اوردوی ملی صورت میگرید و باید باید تمام آن قریه را آتش زد فرق نمیکند اطفال هست و هر که باشد.....
زلمی

>>>   طالبان مزدور و بزدل بعد از حملات به خانه های مردم ملکی پناه میبرند و از سپر مردمی استفاده میکنند که با عث کشتار هموطنان بی گناه ما میگردد.
وطندار از کابل

>>>   زياد مهم نيست چون طالبان همين چند روز پيش در قندهار 6 نفر را بويسله حمله انتحاري كشت
لطفا جو سازي نكيند
علي

>>>   پیش روی این اشغال گران صلیبی رابایدبزورصلاح گرفت این هابه گفتن وبه گوییم وگفتیم قانع نمیشوندهرآن وقتیکه هرفردافغان صلاح رابه دست گرفت علیه اشغال گران قیام نمودآن وقت به بینیدکی اینهابازهم اشتباه میکنندیاخیر؟... برامریکاوانگلیس به امیدآزادی کشورمان وشکست امریکای صلیبی.انجینربصیراحمد

>>>   بر تو تو تقوی خدا نا ترس دروغ گو لعنت!!!

>>>   نفرین و قهر خدا بر شما سیاه دلان قومپرست، که حتی از کشتن اطفال بیگناه نیز خوش میشوید.
کسیکه به نوکری و غلامی عادت گرفته باشد، برایش فرق نمیکند، که باداراش امریکائی، انگلیسی و یا چه کسی باشد. نوکر ها همیشه از باداران شان فرمان میبرند.
نادر

>>>   >>>وای که اگر طالبان تان صد ها هزار نفر را گردن ببرند دهان تان را به اندازه یک حسته خرما باز نخواهید کرد و اگر احیانا چند نفری توسط اشتباه ناتو کشته شوند شاه رگ های گردن تان از فریاد در حال منفجر شدن خواهد شد!!

>>>   این نظر یکی به اخر را هر نوشته که اسم اصلی یا مستعارش بصیر احمد است واقعا اگر انجنیر است خودش طالب است به نظر من هر کس که از طالب حمایت میکند با خود طالب هیچ فرقی ندارد چرا در مناطقی که طالب نیست کسی کشته نمی شود پس هر جایی که طالب را پناه می دهد کل مردم ان خانه یا منطقه مستحق مرگ هستند پس جناب انجنیر صاحب اینقدر از طالبان حمایت نکن
به امید روزی که همه طالبان جنایت کار از بین بروند وافغانستان ارام در صلح و صفا داشته باشیم

>>>   اقای بصیر احمد انجنیر عزیز 35سال است که صلاح دست این مردم است چه گلی به سر این مملکت زده که از این پس بخاهد بزند استقلال افغانستان وجاپان در یک دوره بوده کشرو جاپان که صلاح دران ممنوع است کجا رسیده وافغا نستان ما کجا رسیده از خدا بتر سید از طالبان بی دین حمایت نکنید درضمن اگر همین طالبان نبود امریکاییها هم نبودنند شما که تحصیل کردگان افغان هستین فقط به جنگ فکر میکنین وای بحال بقیه مردم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است