مردان به جای زنان رای دادند!!
یک منبع ذکر کرد که کمیسیون مستقل انتخابات بیان کرده است که به دلیل اینکه مشکلات امنیتی بیشماری در مراکز رای دهی وجود دارد ایرادی وجود ندارد که مردان به جای زنان رای دهند. 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۴    ۱۳۸۸/۵/۲۹ کد خبر: 2930 منبع: پرینت

به دلیل مشخص نبودن برخی از مراکز رای دهی در ولایت پکتیا تعدادی از زنان به خاطر مردان فامیل خود رای خود را از دست می دهند و به جای آنان مردانشان رای می دهند.

حتی در مراکز مشخص این ولایت نیز زنان وجود نداشتند، در عوض مردان آنان دیده میشدند که به جای زنان خانواده به کاندید مورد نظر خود رای می دادند.

به طور مثال، یک تن از باشندگان مرد این ولایت نام 36 تن از زنان فامیل خود را به همراه داشت که با کمال وقاحت رای آنان را تصرف کرده بود و به جای آنان رای داد.

یک منبع ذکر کرد که کمیسیون مستقل انتخابات بیان کرده است که به دلیل اینکه مشکلات امنیتی بیشماری در مراکز رای دهی وجود دارد ایرادی وجود ندارد که مردان به جای زنان رای دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر سميع، مسئول بخش رسانه هاى کميسيون مستقل انتخابات اظهار داشت که آنها به کسى اجازه نداده اند تا آراى زنان را استعمال نمايند اما اين امکان را نمی توان رد کرد که مردان آراى زنان را استعمال نموده باشند .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این خود یک برنامه بود برنامه که رسوا های ملی مابا تقلا خواستند که این رسوایی را براه بیاندازند تا بمانند . مردن از این ماندن هزار مرتبه گوارا تر است

>>>   خدایا این چه حالت است که بر سر ما مردم بیچاره و فقیر آمده است
خدایا از این بیش مارا رسوا نساز

>>>   فکر میکنم که گپ کاملآ به جا است و شاید نماینده داکتر عبدالله و ناظرین ملی نیز این مساله را متوجه شده باشند اما امید است که جانبداری خود را حفظ نموده و آنرا گزارش دهند.

>>>   این خود یکی از دستآورد های بزرگ ایتلاف بین المللی است که در نتیجه مبارزه صادقانه -صادقانه و پیروزمندانه اوشان بر ضد تروریزم ،بعد از 8 سال تمام مبارزه، شوربختانه مردم ما نصیب و به به آن مفتخر شده اند.
گلا جان-هلمند

>>>   کاملا صحت دارد اینکار به قصه تاوان گم شدن تبر ملا میماند.
" یکروز ملا تبر همسایه خودرا گرفته بود زمانیکه همسایه تقاضا کرد که تبر شانرا واپس برایش بدهد ملا گفت که تبر تان گم شده است و بنابر روایت کتاب تاوان دادن هم حرام است .
روز دیگر این همسایه تبر ملا را خواست زمانیکه ملا تبر خودرا خواست همسایه گفت که تبر تان گم شده است ، ملا گفت پس در اینصورت تاوان بدهید ، همسایه گفت که شما بنابر روایت کتاب گفتید که گم شدن تاوان ندارد .
ملا دوباره کتاب را باز کرد و گفت که درکتاب نوشته شده کسیکیه تبر ملا گم کند باید دو چند تاوان بدهد."
در اینصورت در جایکه به نفع اقای کرزی کس رای بدهد مهم نیست که شوهر بنام زن و یا زن بنام شوهر خود رای بدهد درست است ، اما برای دیگران جواز ندارد و عاملین ان باید به جزای اعمال شان رسانیده شود.
حسن غمکش

>>>   آقای حسن غمکش سلام بشما ودیگر غمکشان . چقدر یک ضرب المثل خوب و بموقع لطف فرمودید که % در % با این انتخابات نازنین ما موافقت دارد .
م .ح . هالند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است