رویدادهای ورزشـــــــــی کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۰/۸/۴ کد خبر: 28556 منبع: پرینت

پایان رقابت های والیبال فرمانده پولیس کاپیسا:
رقابت های والیبال فرمانده پولیس ولایت کاپیسا با قهرمانی تیم والیبال فرمانده پولیس پایان یافت.در دیدار نهایی این رقابت ها تیم های فرمانده پولیس و محمود راغی به مصاف هم رفتند و سرانجام این دیدار به سود فرمانده پولیس پایان یافت.مقام های دوم و سوم را تیم های پیمان و کوه بند به دست آوردند.در پایان این رقابت ها امید از تیم فرمانده پولیس لقب بهترین بازیکن را به دست آورد.در این دیدار که در حضور شمار زیادی از هواداران تیم فرمانده پولیس برگزار شد، این تیم 1-3 تیم پیمان محمود راغی را شکست داد و جام قهرمانی را به دست آورد.
این رقابت های با حضور 6 تیم از نیروهای پولیس و باشگاه های آزاد در میدان ورزشی فرمانده پولیس ولایت کاپیسا برگزار شده بود و یک هفته ادامه داشت.



نخستین کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کریکت:
نخستین کارگاه آموزشی مربیگری و داوری از سوی شورای کریکت آسیا در افغانستان پایان یافت.این کارگاه با حضور 22 ورزشگار برگزار شده بودند و برای 4 روز ادامه داشت.در پایان این کارگاه برای چهره های برتر مدرک مربیگری و داوری از سوی شورای کریکت آسیا داده شد.برد کریکت افغانستان تلاش می کند تا کارگاه های آموزشی، داوری و مربیگری را در دیگر ولایت های افغانستان نیز برگزار کند.
این ورزشکاران از مسؤلان برد کریکت می خواهند تا برای پیشرفت و آگاهی بیشتر مربیان از قانون های کریکت این گونه کارگاه ها را بیشتر در افغانستان برگزار کنند.



اردوی تدارکاتی تیم والیبال بانوان در تاجیکستان:
قرار است تیم ملی بسکتبال بانوان افغانستان برای یک اردوی تدارکاتی روز پنج شنبه کابل را به قصد تاجیکستان ترک کند.
با آنکه آنان در حالی که میدان ورزشی اختصاصی برای تمرین ندارند اما با تشویق و تلاش کوشش می کنند تا در این اردوی تمرینی شرکت نمایند.این بانوان 3 سال پیش در یک اردوی تمرینی یک ماه به امریکا رفته بودند و تجارب خوبی را کسب کردند اما نبود میدان ورزشی برای این بانوان مشکل ساز شده و نمی توانند به طوری که ضرور است به تمرینات خود ادامه دهند.
هدف از این سفر که مدت یک هفته دوام می کند، برگزاری چند دیدار با تیم های بسکتبال بانوان تاجیکستان است و این بانوان امید دارند با تمریناتی که طی یک ماه انجام دادند نتایج قابل توجهی را کسب کنند.کاروان ورزشی بانوان افغانستان را در این اردو تدارکاتی 15 ورزشکار، 2 مربی و 2 هیأت همراهی می کند و روز پنج شنبه کابل را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند.به گفته مسؤلان این تیم، آنان در نظر دارند تا مسابقات انتخابی تیم ملی بسکتبال را در آینده ای نزدیک در کابل برگزار کنند.



ادامه رقابتهای فوتبال لیگ الف شهر کابل:
مسابقات فوتبال لیگ الف شهر کابل سه شنبه با پیروزی تیم فوتبال جوانان کابل در برابر حبیبیانا پیگیری شد.
این مسابقات که از یک ماه پیش در چمن مصنوعی پروژه گل آغاز شده، تیم ها با هم رقابت می کنند تا در آخر 5 تیم برتر راهی لیگ برتر فوتبال شهر کابل می شود.تاکنون جوانان کابل با 15 امتیاز پیش از تیم های یونایتد سادات و رسانه ها دوم و سوم هستند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است