انصراف چهار کاندید دیگر به نفع کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۱    ۱۳۸۸/۵/۲۶ کد خبر: 2847 منبع: پرینت

در حالی که تنها سه روز به برگزاری انتخبات در کشور مانده است ، چهار تن از کاندیداهای ریاست جمهوری روز دوشنبه از کاندیداتوری خود به نفع حامد کرزی انصراف دادند.

شاه محمود پوپل، داکتر نصیر انیس، محمد یاسین صافی و حکیم تورسن چهار کاندیدی هستند که پس از دیدار با رییس جمهور کرزی به نفع وی کنار رفتند.
این کاندیداها دلیل انصراف خود را اینگونه بیان کردند که آقای کرزی شخص مناسبی برای رهبری افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، چندی قبل نیز چهار تن از کاندیداهای ریاست جمهوری به نفع حامد کرزی از نامزدی خود در انتخابات کنار رفتند.

این انصراف ها در حالی صورت می گیرد که اوراق رای دهی انتخابات ریاست جمهوری با عکس و نشانه های انتخاباتی 71 کاندید چاپ شده است و این چالشی تازه پیش روی انتخابات است.

با وجود ناامنی ها در برخی از ولایت ها و افزایش حملات مخالفین مسلح، چگونگی اطلاع مردم از این انصراف ها، خود سوال دیگر است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر آدم یک رائی دارد، این دوستانیکه به نفع کرزی کنار رفتند با فامیل های شان کلاً 20 رائی می شود خیلی مهم نیست.
چندان تاثیری در نتیجه انتخابات ندارد.
گرگانی-هرات

>>>   ارسلا جان جوانمرگ خو امو کار قبلی دوام دارد در پهلوی کرزی نشسته و پلوته بزن همه ملت حتی کسانی که سن رای دهی را پوره نکرده اند میدانستند که ارسلا با کرزی است و دیگران همانطور این هیچ فرقی نمیاورد غیر از بدبختی به کرزی یک کار خوب همین است که کرزی خوب میفهمد که دیگر جای پای ندارد ولی همه خاینین را با خود از دولت دور نگهمیدارد به همین کارت زنده باد باشی که یگان وقت سرت بخندیم

>>>   سلام واحتراما ت من نثا رهمه خوانند ه گان عزیز!
اقای هدایت نا امین قبل از همه کا ندیدان شروع به کمپا ین نموده بود .وی از احسا سا ت پاک مردم استفاده نمود وخواست که با این حر کت نا جوان مر دانه اش یک بار دگیر در پهلوی کسی قرار گیرد که وی را ارسلا صا حب بخو اند . وی خوش دارد که همه مردم از وی به عنوان واجب الاحترام یاد نمایند.ولی من برایش
این حرکت نا جوان مردا نه را چنان تبر یک میگو یم که دریگر افتاب تو و اثمال شما بر لب بام قرار گر فته است .
وبا ید بدانی که دیگر بادوزبان ودو چهر ه نمی توا نی مردم را فریب
بد هی . گا هی با پیر سید احمد و گا هی با غربی ها وگاهی هم اکت دمو کرات ما بانه در اخیر میگو یم افر ینت ای تکنو کرات اپور تونیست از عمر شما چه با قی ما نده . چه نداری دامادت سفیر چا پان خا نه ات در امر یکا راه گر یزت سفارت امر یکا اخرین تجا رتت هم عقب نشینی نا جوا نمردانه . وسلام دو ستانگرا می

>>>   از بین این چهار نفر یکی از ایشان را بنده خوب میشناسم حتی بخاطر داکتر بودنش در روز انتخابات بنده اضافه از 265 نفر پیدا کرده تا برویم و برای داکتر نصیر انیس رأی بدهیم ولی نفهمیدیم که این نیز یک معامله گر و وطن فروش و خاک فروش و ... فروش است.

>>>   داکتر نصیر انیس اگر نگوئید که از کرزی چند پول دریافت کرده اید بنده تمام اسناد غلط که شما به کمیسیون مستقل انتخابات ارائه کرده اید به پیشگاه ملت در رسانه نشر خواهم کرد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است