سوء قصد به جان رزاق مامون با تیزاب!!!
رزاق مامون، نویسنده و ژورنالیست کشور در نزدیک خانه اش در ساحه مکرویان شهر کابل از سوی افراد ناشناس با تیزاب مورد حمله قرار گرفت 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۸۹/۱۰/۲۹ کد خبر: 18459 منبع: پرینت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، رزاق مامون، نویسنده و ژورنالیست افغان شام روز سه شنبه در نزدیک خانه اش در ساحه مکرویان شهر کابل مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

گفتنی است که افراد ناشناس در این حمله به صورت رزاق مامون تیزاب پاشیده اند. مامون گفته است که این حمله به فعالیتهای روزنامه نگاری او مربوط بوده است.

پس از این حمله آقای مامون بلافاصله به شفاخانه سردار داوود خان منتقل شد.

داکتران در این راستا می گویند که چشم های آقای مامون به دلیل داشتن عینک آسیب ندیده است اما صورت وی زخم های عمیقی برداشته است.

تاکنون معلوم نیست که این سوء قصد ازسوی چه افرادی صورت گرفته است.

در همین حال شماری از خبرنگاران و نویسندگان با محکوم کردن این اقدام ، از دولت خواستند تا برای تأمین امنیت آنان از هیچ تلاش دریغ نورزند.

 آنان در عین حال خواهان شناسایی عاملین این رویداد از سوی مقامات امنیتی در زودترین فرصت شدند .

 گفتنی است که پیش از این نیز همواره خبرنگاران و نویسندگان با تهدیدهای جدی در کشور روبرو بودند.

 

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628352257.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628353146.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628354552.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628353813.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628354264.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101190628352249.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت خدا بر کسانی که چنین عمل بیرحمانه ای را انجام داده اند.
راسخ از قندهار

>>>   حتماً کاری مردم های پشتون است.

>>>   مرگ بر شخصیت ستیزان ودشمنان آزادی !؟

>>>   با تائثر عمیق از حادثه که علیه مامون ژورنالست مشهور اتفاق افتیده که قلبآ من را اندوهگین نموده و به کسانیکه دست به همجو جنایت میزنند لعنت میفرستم و آرزومندم این شخصیت خوب هرجه ذودتر صحت یاب گردد.
کابل-آرزو

>>>   همه اين كارها از سوي دشمنان مردم وافغانستان است خداوند هدايت شان كند.

>>>   از خداوند برای جناب مامون صاحب، این مرد علم و قلم شفای عاجل و صحت کامل خواهان هستم. از دولت افغانستان جداً تقاضا می نمائیم تا عاملین بزدل این عمل شرم آور را هر چه زود تر به سزای اعمال شان برساند.!!
مرگ به دشمنان افغانستان و ملت این سرزمین
احمدی

>>>   اين سوي قصد به جان آقاي مامون را به شدت محكوم مي نمايم

>>>   متاسفانه هیچکس در افغانستان ارام نیست.
این عمل زشت را بشدت محکوم میکنم.
بامیانی

>>>   تا این وطن با این فرهنگ فقیر رهبری میگردد , هیچ انسان آگاه ,وطندوست,متأهد به دموکراسی , پشرفت و تحول مسؤنیت ندارند.مانند کتاب سوزی ,حریق کلنیک ها مکاتب هاوکتابخانه هاو سر بریدنهایشان,ژورنالستان آگاه و صدیق وطن نیز از بیداد شان در امان نستند,چنانحه محترم رزاق مامون هم از جملۀ آنهاست.
برای ایشان صحت عاجل و کامل آرزومندیم و برای کشور ایجاد رژیم که همه با هم برادروار زندگی داشته و منحیث شهروند موقعیت خویش را دریابند و این فرهنگ فقیر بگورستان تاریخ تحویل گردد.

>>>   در صورت که این عمل از طرف خود شخص انجام نشده باشد بخاطر پناهنده گی سیاسی در یکی از ممالک اروپایی ویا آمریکایی من میگویم که یک عمل قبیح است. وخداوند به آنانیکه در این کار دست داشتند سزاء دهد

>>>   از خداوند برایش شفای عاجل میخواهم.

>>>   متأسفانه هيچکسی از ملت مظلوم افغانستان دفاع نميکند هر رهبری که آمد و چوکی قدرت صاحب شد منافع شخصی خود را سنجيدند و حتی يکبار به اين ملت بيچاره فکر نکردند پس ملت افغان از روی چه بگويد که آزاد هستيم، خدا لعنت کند دشمنان اسلام و افغانستان را . مرگ به دشمنان ملت مظلوم افغانستان.

>>>   کسانیکه چنین اعمال زشت و ناشایست انجام می دهد در حقیقت تیشه بر ریشه اش می زند و این کار کار پشتون ها است که از عقل ناسالم خود استفاده کرده و تعصب خود را ازین طریق ابراز می دارند.
لعنت بر کسانیکه چنین اعمال ناشایست را انجام می دهد.
زحل از کابل

>>>   مامون عزیز خداوند و دعای مردم عریزت با تو همیشه هست و این دشمنان کور دلت انشالله نابود خواهند شد.
بسیار ننگین است مرگ بر دشمنانت.
سیمین

>>>   برای مامون
آنانکه تیر بر رخ مهتاب میزنند - با دست حکم فتنۀ ارباب میزنند
تیزاب را به روی تو آسان توان زدن - تاریخ را چگونه به تیزاب میزنند؟
شکرالله وحیدی

>>>   کسی که مردانه زیست نموده باشد هرگز به اینگونه حملات سرخم نمیکند. این مرد همیشه واقعیت ها را گفته است ازینرو وی دشمنان داخلی و خارجی دارد.
بنا فکر کنم که کدام راهجوری خارجی و یا داخلی درکار باشد.
ن د

>>>   من هم به نوبه خود این عمل را محکوم میکنم، و از شهروندان کشورم تقاضا مندم تا این مسئله را رنگ و بوی قومی ندهند، ملت تاوان زیادی را تا حال از این بابت داده و میدهد.
نذیراحمد، هرات

>>>   من نوبه حود همدردي حودراباجناب اقاي مامون ابرازميكنم وا‏ين عمل زشت راكاري سيا فكر ران كه دراصل دشمنان صلح وازادي اند
محمد هاشم جاعوري

>>>   سؤقصد علیه رزاق مامون نویسنده وتحلیلگر آگاه کشور ،عمل بزدلانه مزدورانisi بوده که بشدت آبرا تقبیح مینمایم.
ستاک

>>>   حملهء بزدلانه علیه آقای مأمون ، نویسنده و ژورنالیست مؤفق کشور را جدا" تقبیح میکنم .
و از خداوند متعال برایشان شفای عاجل و کامل را خواهان هستم .
راهد زاهد " غزنی "

>>>   سلام به همه دوستان .
در افغانستان تحمل پذیری چنین افراد وطن پرست و چیز فهم و جود ندارد .
لعنت خدا ورسول ص به مجریان وحامیان این عمل قبیح .
میخواهند برای ما پیام بدهند که .
هر که باشد مرد اورا میکشد ای برادر دله باش وزنده باش
ولی مردم وطن ما انا نیکه بیگانه نیست میخواهد که مرد باشد نه زنده این راه ادامه دارد .
بدرود جلال

>>>   من این عمل بد وغیر انسانی را که افراد....وخود فروش انجام داده اند تقبیح مینمایم زیرا مامون شخصیت هوشیار وعاشق وطن ومردم خود است وهمیشه طرفدار حقیقت بوده آرزو شفا عاجل برایشان هستم میخواهم برای برادر که نوشته اند که حتما کار مردم های پشتون است تاسف میکنم به احساس وشعور ووجدان شما آیا تمام پشتونها خاین هستند؟ آیا تمام هزاره ها خاین هستند؟ آیا تمام تاجکها خاین هستند؟ نه خیر اشتباه میکنید واین راه که شما روان هستید شما را به بیراهه میبرد وشاید به دوزخ زیرا قلب انسان متعصب هرگز پاک نمی شود وهیچ وقت حقیقت را قبول نمی کند وقتی حقیقت را قبول نکند پس خدا را قبول ندارد. امید سخنهای من تلخ نبوده باشد ومجبورا وبرای ادای مسولیت اسلامی خود نوشتم.
تشکر
عبدالله

>>>   این یک عمل جنایت کارانه و قابل محکوم میباشد. و لعنت بر انکس که این عمل زشت را به قوم پشتون نسبت میدهدو باعث نفاق و بد بختی میگردد. بعد از چنین حادثه جناب مامون آنر دسیسه دولت .....دانست. امکان دارد که این عمل توسط جاسوسان ......و دشمنان تمامیت ارضی و وحدت ملی افغانستان صورت گرفته باشد. لعنت بر کسی که به اختلافات قومی دامن میزند.

>>>   از خد ا وند برایش شفا ی عا جل تمنا دا رم و امید وارم که کسی پای پشتون ها و یا کدام میلیتی را د خیل نسا زند که با عث تفرقه بین میلیت ها میشود . غیب را خداوند میدا ند هر کسی که این عمل نا شا یسته را کرده از خدا وند هلا کت بر ایش می خوا هیم و بالای چون ا قای مامون افتخار می کنیم

>>>   من هم این عمل وحشیانه را تقبیح مینمایم این کار مردم دانای کشور مانیست ، غلامان فروخته شده میخواهند شخصیت های اگاه جامه را از بین ببرند و به این کار شان خدمتی را به باداران خارجی خود انجا دهند. ولی این چنین بی رحمی انشالله تیشه بریشه خود شان خواهد ش. از خداوند شفای عاجل به جناب مامون صاحب خواهانم.

>>>   این عمل را تقبیح میکنم و از خداوند میخواهم برای او شفای عاجل و به نظر دهنده دوم یک کمی منطق و عقل میخواهم.
حیدری

>>>   عاقبت مزدوران خارجی همین است وبس

>>>   لعنت بر تو افغانیکه بخاطر پول اله دست دیگران میشوی و بر ریشه خود تیشه میزنید. لعنت بر تو انسانی که بخاطر پول انسانیت را پا مال میکنی و بالای انسان های شریف یک جامعه چنین حمله حیوان صفت را انجام میدهی. از بارگاه ایذد متعال خوان شفاه حاجل برای مامون هستم.

>>>   خداوندا مردمم را در پناه ات نګهدار.
متاسفانه امروز جواسیس و مزدوران بیګانه انقدر در داخل ارګ و ارګانهای امنیتی لانه نموده ،که بشریت از دیدن جنین مردمی وچنین فرهنګی شرمنده میشود، دشمنان مردم با غضب ګرسیهای بلند،به نماینده ګی از سهامداران خارجی شان با اکتهای مزدورانه و پول ګرفتنهای روشن و بیدریغ از منابع خارجی ،امروز درکشور حالتی را ایجادنموده اند.که اکر تیزاب پاشی هم به چنګ نیروهای امنیتی اسیر ګردد،دوباره با هدایا و معذرت خواهی از کشور مخالف مردم ما ازطرف ګاخ نشینان محترمانه به اوطان شان باز ګردانیده میشوند.
مردم تا درغفلت باشندو هرچه را به مه چه ګویند،بدانندکه روزی نوبت انها هم خواهد رسید.

>>>   این عمل واقعاً ناجوانمردانه و بزدلانه هست آقای مامون سرمایه و افختار کشور ماست.
مامون بزگوار شفاه عاجل برای تان آرزومندم

>>>   مامون مردانه زیست مردانه قلم برداشت و مردانه ابراز نظر کرد و تا اکنون از هیچ قدرت داخلی و خارجی ترسی نداشته و انشالله همیشه موفق باشد و شفای عاجل برایش تمنا دارم.

>>>   مرگ بر خود فروشان وبرده گان بیگانه پرست ومرگ بر مفسدین مامون ستیز امید وارم جناب مامون صاحب ژورنالیست قوی کشور ما به زودی شفا یاب گردند . غلام محمد غیاثی از کاپیسا

>>>   بعدازی کمی بااحتیاط حرف بزن آقای مأمون

>>>   من هم به نوبه خویش این حمله ناجوانمردانۀ دشمنان آزادی بیان را بر علیه مامون دلیر را تقبیح واز خداوند منان برای این ژورنالیست موفق کشور استقامت وپایداری را آروزو مینمایم.

>>>   جناب مامون صاحب يك شخصيت ملي بوده و در راستاي آزادي همواره تلاش كرده است. من به عنوان يك شهروند افغاني اين عمل بزدلانه را تقبيح مينمايم و از دولت و نيرو هاي امنيتي كشو ر ميخواهم تا عاملان اين گونه اعمال را دست گير نموده به پنجه قانون بسپارند.
شريف الله از كابل

>>>   من هم به نوبه خویش این حمله ناجوانمردانۀ دشمنان آزادی بیان را بر علیه مامون دلیر را تقبیح واز خداوند منان برای این ژورنالیست موفق کشور استقامت وپایداری را آروزو مینمایم.

>>>   ذهی عمل زشت چه رفتار بد کنشت! مردم را به ماتم کشانده افغانستان را به غم نشانده غبار جنایت پاشانده این حادثه جگر شکاف را و این خرافات خلاف را به ملت مظلو م کشورم تسلیت می گویم افغانستان از این گونه قهرمانان قلم تهی نخواهد ماند.
زنده باد آزادی

>>>   سلام بر شما ژ ور نا لست بی بدیل وسلطان بی رقیب در عرصه ژور نا لیزم محترم مامون صاخب از خداند (ج) برایت
سلا متی استدعا می کنم. این عمل قبیح را محکوم میکنم . ارشد

>>>   بزدلان و مزدوران اين كارها را مي كنند الا اگر مرديد با منطق وارد بحث شويد و قدرت خود را نشان دهيد

>>>   کور اندیشان و کوردلان بزدل یکبار دیگر یا این جنایت ناجوانمردانه خود ثابت نمودند که چه قدر بر علیه فرهنکیان و نوسیندگان شهیر و نامدار اند و هر عملی را به امر باداران خود انجام میدهند، از خداوند لایزال تمنا داریم که هر چه زود تر جناب رزاق مامون نوسینده شهیر ما صحت یاب شوند و از دولت خواستار دریافت هرچه زود تر مسببین این جنایت و سپردن آنها به پنجه قانون هستیم. اما کور دلان بدانند که با این کار خود هیچ گاهی نخواهند توانست جلو حقیقت وافشا گری های قلم بدستان را بگیرند.

عالم دانش - کابل

>>>   اقای مامون !
نخست از همه سلامتی شمارا از خداوند منان خواسته و به انانیکه این عمل زشت را انجام داده داند نفرین میقرستم اقای مامون که دارد پرده از روی حقایق بر می دارد و واقیعیت هارا در جامعه بر ملا سازد باید با دستان سیاه جنایت کاران که از نوشته های مامون میترسند تیزاب پاشی میشود بجای اینکه بالای دستان ان گل پاش دهند زهر میپاشند بهر حال مامون صحت میابد و جور میشود و باز با دستان پر قوت و فکر نیرومند بر افشای اعمال قاتلان می پردازد باز به امید ان روزیکه مامون قلم بر دارد و درد های دل ملتش را باز گو نماید و به حقیقت تاریخ افغانستان بپردازد تا نسل های جوان و اینده گان ما بروشنای قرار گیرند و فریب نوشته های دزدان جلادان ووطن فروشان و به انهای که ابرو وعزت کشور را به 45 کشور دنیا معامله کرده است نخورند
با احترام قشلاقی

>>>   من نوبه حود همدردي حودراباجناب اقاي مامون ابرازميكنم وا‏ين عمل زشت راكاري سيا فكر ران كه دراصل دشمنان صلح وازادي اند , و متاسفانه در افغانستان تحمل پذیری چنین افراد وطن پرست و چیز فهم و جود ندارد .
لعنت همیشگی خدا ورسول ص به مجریان وحامیان این عمل قبیحو زشت. از خداوند متعال شفای عاجل برای برادر عزیزم مامون استدعا دارم.

عصمت الله از تالقان

>>>   سلام به آقای مأمون!
در حالیه صحت و عافیت هرچه عاجل برایت از بارگاه ایزد متعال خواهانم، این قرانی قهرمانه را برایت تبریک گتفه لقب سهید زنده را بالایت میگذارم.
آرزو دارم ملت قهرمان افغان پایمردی های شما را نادیده نگرفته با وجدان های بیداری که دارند، این رشادت شما را سرمشق رنده گی شان قرار داده بر ضد ظالمان با ارداده متین و استوار برای نکوهش سیاهی ها به استقبال روشنی ها بشتابند.
یکبار دیگر برایت تبریک عرض کرده از خدا خواهانم دشمنان شما را که دشمنان مردم قهرامان افغانستان اند، نابود نماید
یکتا از کابل

>>>   وای بر ملت که نه فقیر اش آرام است و نه دانشمند اش امروز حادثه که بجانی نویسنده توانا و وارسته به کلام شیرین و زیبا رزاق مامون صورت گرفت واقعا حادثه المناک بود در حقیقت سقوط ستاره ادب از آسمان هنر و فرهنگ بود بشکر خدا که بسلامتی جان بدر برد.

>>>   خداوند تبارك و تعالي دوست عزيز ما آقاي مامون را شفاء عاجل عنايت فرمايد و او را حفظ كند.
دوستان عزيز!
تقريبآ معلوم هست كه عاملين اصلي اين جنايت كي هست ؟
بعد از كمي تحقيقات ، دست خون آشامان و خبيثان ولايت فقيح در پشت اين جنايت هست و اين موضوع با جزئيات نشر خواهد شد.
موفق باشيد: حمزه از هرات

>>>   سلام !
نخست ،این عمل غیری انسانی رامحکوم و به عاملین ان نفرین میفرستم .
دوم ، بنظرم این عمل وحشیانه را دوستان اغای مامون ( اخوانیها ) انجام دادند . بخاطریکه در زمان شاه،داود و کمونیستها چندین بار در مکاتب و پاشیدن تیزاب بروی خانمها در بازار توسط همین اخوان ......( مجاهدین ) انجام دادند .
نواز از شهر کهنه

>>>   این نامردان پست، جرأت روبرو شدن با مردان را نه ازلحاظ فرهنگی و نه از لحاظ مردانگی دارند. بهتر است چادر به سر کرده گدائی کنند.

>>>   این حادثه وحشتناک و غیرانسانی را محکوم می کنم و از صمیم دل برای ژورنالیست وطن آرزوی سلامتی می کنم
طاها. تهران

>>>   خیلی احمقانه است وقتی کسی این را از طرف خود رزاق مامون بداند که برای پناهندگی در یکی از ممالک باشد. تعجب میکنم به این کسانیکه خود تشنه ای خارج اند وحاضر اند حتی برای خارج رفتن دین خود را هم تغییر بدهند. این گروه هر کس را به خود قیاس میکنند. در داخل کشور منهزم اند همیشه در قصد فرار.
رزاق مامون شخصی ازاده است خدا شفای عاجل نصیب شان گرداند

>>>   حمله بااسیدیکی ازمنفورترین شیوههای مبارزه بارقیب است که نوسنده روشنفکرمارا مورد هدف قرارداد مامون روشنفکر ازاداندیش ونوسنده ترقی خواه بود اوبهرغم سوابق کاری اش درشورای نظار دچارتعصب اندیشی حزبی نشد و ادبیات سیاسی عدالتخواهانه رهبری یکی ازاحزاب رقیب حزب متبوعش را ستود و اورارهبر عدالتخواه واستبداد ستیز توصیف نمود اودراین اخرین سالها مسوولانه قلم زد و منتقد و مسوول باقی ماند هر چند افراد مجهوالحال که ناجوانمردانه اورا نشانه رفتن نگاهارا بیشتر بسوی عمال طالبان سوق داد ودرانکه چهره های ازاد اندیش همواره مو رد هجمه طالبان بوده است تردید وجود ندارد اما به نظر میرسد در پستوهای چنین حوادثی اندیشه های باتجارب پچیده تری وجوددارد که باروشهای خود انفجاری اندیشه های جزمی طالبان کمتر میخورد درهرحال اسید پاشی بدترین شیوه ای مبارزه بارقیب است تاجاییکه رهبر چنین جریانی وقتی سالها پیش مورد سوال خبرنگاری قرار گرفت که درزمانی داشجویی اش در تظاهراتی اسید به صورت دختر چبگرایی پاشیده است به شدت رد کرد وچنین عملی را زشت وناجو ان مردانه خواند در مجموع انچه باعث درد ورنج مامیشود رشد قارچ گونه چنین افکارخشکی درکشور زجردیده ماست رزاق مامون نه اولین ونه اخرین قربانی چنین فکری خواهد بود تا اندیشه واپسگرایی وجزم اندیشی درافغانیستان وجود دارد قربانی های زیاد از فرهیختگان این مرز وبوم را فرو خواهد بلعید
امیرشاه ازایران

>>>   مامون مردی حقیقتگو و وطنپرست است باشنیدن حمله ناچوانمردانه برمامون نهایت متاسفم،حمله برمامون حمله برپیکر دموکراسی ومعنویت و افغانیت است. ما این حمله را عمل وحشیانه میپنداریم وخواهان محکمه عاملین آن استیم . برای دوستم ما مون ارزوی صحت عاچل اردربارخداوندمینمایم .
به آرزوی صحت عاجل ایشان
خ. رشید
هندوستان

>>>   واقعاً جای تاسف است که در کنار خبرهای زشتی که حاکی از جان باختن دهها افغان در سراسر اين کشور بلاکشیده است، خبرهای از اين دست را نيز می شنويم.
آقای مامون يکی از شخصيت های متعهد و خبرنگاران موفق کشور است که کارهای چشمگيرشان در راستای خدمت به تاريخ و فرهنگ افغانستان قابل تقدير است.
از خداوند برایشان صحت و سلامتی و طول عمر می خواهم. افغانستان به افرادی چون مامون نياز شديد دارد.
از دولتمردان (!) افغانستان چيزی تقاضا ندارم، زيرا آنها خود کسانی اند در ايجاد کردن ناامنی و از بين بردن هويت ملی افغانها سهم دارند.

م. ا کابل

>>>   این عمل ضد انسانی تنها توسط افغان ملتی ها و پشتون های بزدل میتواند انجام شود و دقیقاً به دستور بادار های بزرگ شان یعنی ...... است.
جاوید از شمال کلیفورنیای امریکا

>>>   این حمله ای بزدلانه تنها بالای محترم آقای ماء مون نیست . بلکه این حمله بالای تمام آگاهان قلم بدستان و وطن دوستان افغانستان است.
این کار بی رحمانه از طرف ایده سفاکان وظالمان شیطان سفت و زور خواهان دیگر کسی نیست.
در آخز از الله متعال صحت و سلامتی عاجل برایشان میخواهم آمین ثمه آمین.

حاجی خیرالله کندزی.

>>>   از خداوند شفای عاجل برای مامون صاحب میخواهم و کسانیکه این عمل زشت و دور از انسانیت را انجام داده اند خائین دین، وطن و مردم هستند
سهیل -هرات

>>>   باید این عمل ناجوان مردانه رامحکوم کرد نمیدانم این انسان نماها جواب وجدان خودرا چه می دهندکه اینگونه جنایت می کنند دولت وحلقات ذی نفوذباید به مسولیت های انسان دولتی خودها عمل نموده واین گونه اشخاص رادستگیر وبه سزای عمل ننگین شان بیرسانند تادرس عبرت برای دیگران باشد

>>>   هركسي كه آثار مامون را خوانده باشد حتما ميداند كه كي اين عمل قبيح را انجام داده اند.
من هم به نوبه خود اين عمل را محكوم ميكنم اما اگرمقامات ذيصلاح بخواهد عاملين انرا حتما شناساي وبازداشت ميكند.
كاوه از كابل

>>>   به امید سلامتی اقای مأمون
صدای حق را نمیتوان با اعمال ضد بشری خفه کرد. حدود چهل سال قبل سیاه کوران عقب گرا به دوشیزه گان ازاد در کابل تیزاب پاشی کردند, ولی حقیقت و مبارزه برای ازادی ملی و مدنی به پیش میرود, گرچه با کندی و توقف لحظه یی.
این اعمال از طرف دشمنان ازادی و وحدت ملی ما صورت گرفته است.
من ان کسانی را که تیر تهمت را بطرف هموطنان پشتون ما گرفته اند, جز از حاملین این عمل ضد انسانی میدانم.
برادران وطندوست, از هر قماش و قومی و حزبی که هستید, اگر واقعا حب مردم و وطن دارید یکی شود و در محکوم کردن عاملین این عمل غیر انسانی صدا بلند کنید.

ویس از المان

>>>   به نظر من این عمل سامان راوا است

>>>   مامون تو تنها نیستی ما همرایت هستیم چرا رای که تو انتخاب کردی رای مردم ازاد افغانستان است هیچ ناکام نمی شوی بلکه با این سو قصد علیه تو که صورت گرفته در قلب مردم نزدیک میشوی تو رای را انتخاب کردی را عدالت است اما دوشمان تو رای دشمنان وطن رای انتخاب کردند از مقامات عدلی و قضائی و نیرور های تقاضا می نمایم تا حاملین این قضیه را شناسی گرفتار و اشد مجازات را برای شان تطبیق کنند
بااحترام
پروانیان
از اسلام آباد

>>>   از خداوند كريم براي رزاف مامون شفاي عاجل خواهانم.

>>>   سلام :این واقعیت است که دولت دربرابر خبرنگاران خاموشی اختیارنموده است

>>>   با ابراز همدردی با جناب ایشان این عمل بدور از انسانیت و اسلامیت را که بالای جناب مامون صورت گرفت شدیدآ محکوم مینمایم و این عمل بی شرمانه و ناجوان مردانه را به کشور های همسایه نسبت میدهم چون جناب مامون همیشه در تلاش و کوشش برملا ساختن چهرهء اصلی دشمنان افغانستان و ملت افغانستان میباشد و کسانی که قصد تباهی افغانستان را دارند این چنین شخصیت ها خار چشم آنها هستند و نمیخواهند که این چنین شخصیت ها در جامعه افغانستان رشد کند, پس دشمنان افغانستان باید بدانند که این ملت با شهامت و با غیرت افغانستان در طول تاریخ قهرمانی های به یاد ماندنیی دارند و هیچ وقت تسلیم بیگانگان نمیشوند, در اخیر از خداوند متعال برای آقای مامون این مرد علم و فرهنگ آرزوی صحتمندی کامل را دارم.
ذبیح الله پیمان از مزار شریف

>>>   خداوند شفای عاجل و کامل برایش بدهد.

>>>   این عمل از اعمالی است که طالبان علیه دختران مکتب در قندهار انجام دادند، به باور کامل که کار افغان ملتی هاست.
کریمی

>>>   خداوند شفای عاجل برای نویسنده مردم دوست می خواهم. این یک حقیقت است که خارجی ها این کار را نمی کنند. این کار از دست مزدوران و نژادپرستان داخلی است.
احمد از قندهار

>>>   وقتی شنیدم که بر روی مامون تیزاب پاشیده اند احساسی به من دست داد که نه تا اکنون بل تا زنده ام جز خاطرات تلخ زنده گی ام خواهد بود. او مرد است و من به شهامت و مرانه گی شان می بالم. واقعاً او می دانسته است که با خطر بالقوه مواجه است ولی با زبان باز و منطق عالی به محکومیت انچه ستم بیش بر این مردم نیست می پراخت. او مامون نیست بلکه معلم یک مکتب است که در آن عدالت، آزادی خواهی و انچه زیب و زینت یک ملت آزاد است درس داده میشود مامون این احساس نیک و حیاتی را برای ما صادقانه درس داده است و هر شاگرد این مکتب معلمی برای ادامه این راه خواهد بود... پس ای وطن فروشان و کور دلان و کور زاده گان بدانید که شما نمی توانید با این اعمال بز دلانه مانع انچه شوید که ما به ان باور داریم . از خداوند منان میخواهم تا صحت وسلامتی شانرا هرچه زود تر برای شان بر گرداند انشاالله و برای عاملین ان لعنت و غضب خودرا بفرستد.

خ.م.ا.سعید

>>>   سلام بسیار کار خوب شد بخاطریکه یک ژورنالیست متعصب که به زد پشتون بوده خداوند جزایشان داد.
تواب از ولایت مزار شریف

>>>   کار غیر انسانی و نامردانه است , از خداوند شفای عاجل برای شان میخواهم
هارون از اروزگان

>>>   از خداوند شفاعاجل ميخواهم
(حفيظ (تابان) از كشور يونان)

>>>   لعنت به كسي كه همين كار را كرده هست

>>>   خدا را شکر گزارم کۀ همچنان مامون صاحب زنده هستن صحت و سلامتي هر چه زوتر براي مامون صاحب عزيز از خداوند خواهانم.
خداوند اين جنائتکاران و دشمنان علم و دانش و شخصيتهاي هميشه ماندگارمانرا که درمقابل يشان چنين بيرحمانه اعمال را انجام ميدهند هدايت کند.
(فروغ اله پنجشيري)سويدن

>>>   سلام بسیار زیادی به ژورنالیست محترم مامون خان که تمام واقعیت های را در تاریخ نوشته کرده از خداوند(ج) شفای عاجل نعصب حال شان کردد

>>>   مامون راخدا شفا بدهدُ اما رابطه به سخنان ناسنجیده وبی خرد ( خ) شخص دوم ازبالا باید گفته شود که ای کاش این سخن رادرمقابل یک پشتون ازنزدیگ گفته بتوانی . یگانه راه که برایت وجود دارد همین مدیا است.
مامون راخداوند شفا عاجل بدهد.

>>>   لعنت برکسانیکه این عمل زشت را علیه یک خبرنگار ما انجام دادند. شفا عاجل برایش آرزو دارم . و زحل جان از کابل متوجه اخلاق انسانی خود باشد که قوم ها را بدنام نکند.
محصل از خارج کشور

>>>   عمل غير انسانى و شرمناك خداوند ج به سزاى عمال اينچنيين اشخاص برسد
ليزا إز امريكا

>>>   سلام و احترامات تقدیم همه دوستان از خداوند سلامی رزاق مامون را میخواهم
ایمل از ناروی

>>>   از خداوند متعال سپاس گذارم که این دسیسه دشمنان مردم افغانستان ناکام ماند و هزارن نقرین بر دشمنان روشنایی و ترقی این عمل ناجوان مردانه نشان گر آن است که میخواهد از این طریق جنایات خویش را پنهان نمایند و صدا های همچون مامون عزیز را خاموش سازند . دریغا که این راه و این آواز های راستی و با شهامت روز به روز نضج گرفته و حق بر باطل همیشه پیروز است
برادر عزیز مامون یکبار دیگر از خداوند طول عمر و صحت کامل استدعا می نمایم
. نایب از انگلیستان

>>>   این عمل وحشیانه را مکحوم نموده و با کمال تاسف اعلام میدارم که این انسان شرافتمند و روشنگر باید از حادثات مصئون بماند؛ زیرا موجودیت چنین نویسندگان و پژوهشگران برای مردم افغانستان سرمایه ملی است.
از این پژوهشگر مطالب زیادی خوانده ام از جمله انگیزه ترور مسعود، ترور احمر ظاهر و دهها مقاله دیگر.

>>>   وظندار من قربانی ساده گی هایش شده است./هرسخن جای وهرنکته مکانی دارد/ حقیقتی که مامون هیچگاه به اش توجه نداشت.
خداوندسلامت بداردش

>>>   کار دولت است
مهاجر افغان در هالند

>>>   فرهنگ پشتون هایی است، که در قرون وسطی زیست دارند.
شرین

>>>   از خداوند متعال سپاس گذارم که این دسیسه دشمنان مردم افغانستان ناکام ماند و هزارن نقرین بر دشمنان روشنایی و ترقی این عمل ناجوان مردانه نشان گر آن است که میخواهد از این طریق جنایات خویش را پنهان نمایند و صدا های همچون مامون عزیز را خاموش سازند . دریغا که این راه و این آواز های راستی و با شهامت روز به روز نضج گرفته و حق بر باطل همیشه پیروز است
برادر عزیز مامون یکبار دیگر از خداوند طول عمر و صحت کامل استدعا می نمایم .
نایب از انگلیستان

>>>   با تاسف اطلاع یافتم که مرد مبارز ی واقعیت های تلخ و سخت را با جراات و مقاومت استعدادکه همیش تاریخ برای آن میبالد دریک سوقصد ،نا جوانمردان تاریخ قراربدهد.

>>>   با تاسف دشمنان افغانستان که خود کور اند نمیخواهد که انسان های این دیار را که ابراز واقعیت های داخلی و خارجی را در روی صنحه تاریخ بکشاند چرا از رنگ قلم های افکار واندیشه های ما در هراس اند
سید محمود آشفته از مزار شیریف

>>>   لعنت بر دشمنان آزادی

>>>   تواب از مزار شما بسیار اشتباه میکنید
اگر هیچ کسی نباشد که انتقاد کند باز به این معنی است که ما به دوران استبداد و قبیله گرایی برویم و قانون جنگل باشد که هرکسی ک دستش رسید ضعیف ها را پایمال کند
نبی از مزار

>>>   تواب از مزار شما فکر کنم کدار طفلی هستید که نوشتن را تازه آموخته اید

>>>   مامون یک نویسنده و ژورنالست موفق کشور است خدارا سپاس که به ایشان ضرر شدید نرسیده و انشاالله که بزورد صحت یاب شوند

>>>   من با وجود که پشتون نیستم خودم یک تاجک هستم اما بد گفت به یک قوم پر افتخار بسیار بد است فراموش کردید که یک داکتر پشتون آقا رزاق نامون را معالجه می کرد
مرده باد متعصبین قومی

>>>   لعنت و قهر خدا بر سر این .....که چنین کار را انجام داده است، دعا میکنم مام صاحب به زودی صحت یاب شود.
فریدون

>>>   لعنت خدا بر سر دشمنان وطن که ارزش قلم به دستان را نمیدانند و
میخواهند که همه مانند خودشان مزدور باشند اما خداوند با این مردم مظلوم است در این دنیا هر کاری که میکنین بکنین اما فکر اخرت را کردید از همین لحاظ میکویند که خاین خایف است خدا وند همرایت باشد آفای مامون و همجنان یاد اور شوم تواب جان جرا فکر میکنین که شما پشتون ها کاری نکردید همی شما میدانید که جقدر
جفا در حق این ملت کردید اما اکر یک برادر تاجک ویا دیکر اقوام این ملت انرا یاد اور شود باز سرتان بد میخورد خوب به هر صورت شاید که شما بیش وجدان خود خجالت باشد اما به خود نمیکیرید
رحمتی از امریکا

>>>   کسانیکه به اقوام افغانستان بد می گویند اینها افغانستانی نیستند و می خواهند اختلاف باندازند تا ما عاملین اصلی این جنایت های شرم اور را فراموش کنیم. اگاه باش ای هموطن
سیمین

>>>   در چنین اوضاع که دشمنان افغانستان این گونه کار پست را انجام می دهند دامن زدن به مسایل نژادی کار مناسب نیست بلکه باعث ایجاد تفرقه در میان ملت ما می شود و دشمنان ملت از این نوع وضعیت استفاده می نمایند. باید با هم متحد شده در مقابل دشمنان خود مبارزه نمایم.

>>>   واقعاجاي شرم است كه چنين عمل را انجام است
صحت كامل اوز دارم براي اقا مامون هستيم
توفيق

>>>   تواب جان از مزار شریف خودت هم یکی از آنعده اشخاصی هستی که چشم هایت حقیقت را نمی بیند, جناب مامون یک ژورنالست افغانی بوده و همیشه از تمام ملیت ها پشتبانی کرده است و این من و تو هستیم که کور کورانه در مورد شخصیت های وطن دوست و مردم دوست ابراز نظر میکنیم,
ذبیح الله پیمان از مزار شریف

>>>   این عملی انسانی نیست خداوند توانا نابود شان سازد
بدخشانی

>>>   لعنت بر دشمنان این سر زمین که قلم بدستان ما را اینچنین میازارند. نابود باد تفرقه و تفرقه انگیزان از خداوند منان صحت کامل برای مامون غمخوار این وطن میخواهم.

>>>   سیمین جان درست گفته با خبر ای مردم

>>>   مامون یک شخص نیست بل یک مکتب است دشمنان ما اگاه باشند.

>>>   مامون عزیز سلام ۱
دشمنت را همچو میخ خیمه میخواهم مدام =سر به سنګ تن به خاک ریسمان بر ګردنش » شفای عاجل وکامل
متینمزاری از ناروی

>>>   شما فارسی زبانان افغان وقتی کسی مرد و یا از زندگی دیگر چیزی برایش نماند و به اصطلاح در ماتم اش باز در مدحش مینشینید. از خوشی های همدیگر بیزار هستید وگرنه در وقت زنده بودن یکدیگر تان به جز اختلاف و بخل و حسادت و ضد همدیگر بودن چیزی یاد ندارید . به این غوغای که حالا دارید جایی نخواندم کسی در مورد یک موضوع نوشته شده مامون کدام نقد بنویسد.
غزال صحرا

>>>   تواب شما در سال1380یکنفر بسیار بداخلاق بودن فلمهای شما در تمام کشور در محفل های مردانه بنشر مرسید ومردم از آن لزت میبرنند یکشخص بداخلاق بیک ژونالزم بسیا لایق توحین مکند بسیارکاری خراب است //
محمد خان سمنگانی از ولایت سمنگان

>>>   اين عمل قبيحه مربوط به دوستان آقاي مامون است كه در انگلستان و پيشاور جاي دارند،تا جاي لازم مي دانستند از او در عرصه رسانه اي بهرذه كشي كردند، اكنون كه ديگر نياز به مامون ندارند، اورا با تيزاب مي خواهند زجر دهند. خداوند شمنان افغانستان را لعنت كند.
توريالي، از كويته پاكستان

>>>   سلام من از جناب آقاي مامون شناختي ندام آخه بنده در افغانستان زندگي نمي كنم تا آنجايي كه نظر همشهريان خودم را خوانده ام واقعا آدم باشخصيت بوده...... خلاصه بنده از اين كه خيلي متماسف شدم چون يك فرد خيلي....... مسلمان پاك بوده...بنده به نوبه خودم اين مرد شرور وطن فروش را محكم مي كنم :
افغاني مقيم ايران

>>>   در کشوری که شمشیر و تفنگ بر قلم و دانش حکومت کند همین است دیگه که می بینید
اصیف ملبورن

>>>   برادران و دوستان همدرد! از این لعنت فرستادن ها و لعنت گفتن ها چه بدست میاید؟ من پیشنهاد میکنم حد اقل همین کسان که اظهار همدردی کردند کمک مالی و یا مثل آنرا با آقای مامون انجام دهند تا بتمام جهان نشان بدیم که همدست، متحد و یکپارچه هستیم - از مدیریت سایت هم تقاضا میکنم راه حلی برای کمک با آقای مامون را فراهم سازند تا ما به نوبه خود کار خود را انجام دهیم.

دوستدار وطن
از ولایت هرات

>>>   مامون عزيز از خدا وند صحتمندى عاجل برايت ارزومندم انشالله خدا مهربان است بزودى سلامتى نصيب شده و شفا نصيب شما مى شود ولى روى اين انسان هاى خاين و فروخته شده اين لعنتى هاى كه مزدور خارجى ها استن سياه مى شود و تا ابد بيش وجدان خود خجالت شرمنده استن اين كارى يك انسان يك مسلمان نيست ما در شريط كنون كشور همجون جناب مامون كسى نداريم ولى افسوس مزدوران حلقه بكوش در تلاش از بين بردن دانشمندان و نويسنده ها ما استن مامون عزيز تو تنها نيست يك ملت با تو است همه دست دعا بلند كرده شفا عاجل برايت ارزومند است با اميد صحتمندى شما سيحون جده

>>>   مامون صاحب پایتان را که از قالین زیاد دراز کنید عاقبت همین است ..... شفای عاجل خواهانم

>>>   من تمام اقوام را محکوم پیروزی افغانها و سلامتی هرچه عاجل برای مامون صاحب رااز بار گاه خداون خواهانم . م د
دلسوز

>>>   یک عمل غیر انسانی راانجام داده است خداوند عاملین این حادثه را به جزای شان میرساند انشا الله
شفای عاجل به آقای مامون میخواهم
غوری

>>>   لعنت خدا باد بر آن بی وجدان ها ی خدا ناترس که چنین عمل قبیح، پست و بزدلانه را به روی رزاق مامون، نویسنده شجاع و حقیقتگوی ما مرتکب شده. لعنت و صد لعنت برین مزدوران!!!
و در خطاب به آن دوستان که فکر میکنند این سوقصد از طرف پشتون هاست میخواهم بگویم که همان قدر که رزاق مامون نزد تاجکها عزیز و گرامی است نزد دیگر اقوام هم است، با این سخنان مغرضمندانه ای تان نفرت و کینه را در دل پشتون ها نسبت به رزاق مامون ایجاد نکنید!!!
و هر کسیکه اینگونه مسایل قومی و تعصبی را دامن میزند خود از دشمنان سرسخت افغانها و افغانستان هستند
الهام از فرانسه

>>>   مرگ بر دشمنان مردم افغانستان
از خداوند شفای عاجل برای آقای مامون صاحب خاستارم

>>>   سلام بر همه دوستان و قلم به دستان :
من هم بنوبه خود در قدم اول صحت و سلامتی آغای رزاق مامون نویسنده و ژورنالیست نام دار کشور از بار گاه خداوند متعال خواهانم .
و این اعمال نادرست و ناجوانمردانه ان افراد نا کس و مزدور با که با تیشه در پای خود میزنند بشدت محکوم میکنم
من در این عرضه در قدم اول باید واضیح بگویم که اگر درمدت 8 سال اخیر به ده ها ژورنالسیت که در این کشور بخصوص درشهر کابل کشته شدند یک نفر به این عنوان محاکم و یا حدی اقل دستگیر میشد خود به خود جلو این کار گرفته میشود ولی بد بختانه ما هم شاهد به شهادت رساندن محترم حامد نوری هستم به شکل نا جوانمردانه در نزدیک خانه اش با ضربه کارد بقتل میرسد و بعد از سه روز تلویزیون اعلان میکند که عامل این قضیه دستگیر شد
پس چرا این عامل قضیه محکمه علنی نشد تا بدیگران درس عبرت باشد
اگر همین بی تو جعی از طرف دولت باشد من فکر میکنم حیات همه ژورنالسیت ها درخطر خواهم بود خی به هر صورت باز هم از بارگاه خداوند متعال صحت عاجل برای محترم رزاق مامون خواهانم و عمر دراز
و خداوند عامل این قضیه را شرمنده و روی سیاه گرداند

با احترام واحده حزین

>>>   جناب اقای مامون نویسنده نامدار کشور
برایتان از خداوند بزرگ سلامتی می خواهم . برای دشمن تان روسیا گی . برادر عزیز از شما می خواهم که مثل سابق مبارزه خویش را توسط قلم کاغذ ادامه داده
آ خر دشمنان شما واین ملت توسط این قلم کاغذ از بین خواهد رفت.
یک روز در صفه از تاریخ نام تان نویسنده قهرمان درج خواهد شد. ان لحظه که برای شمااین اتفاق افتاد درد شما را همه مردم قلمدوست حس کرده است . درغم ودرد تان خود شریک میداند . باز هم از خداوند بزرگ برایتان آروزو سلامتی می خواهم.
نورمحمد از شیراز کشور ایران

>>>   اگر راستش را بگویم از حمله به جان آقای مامون، بیشتر به حرف های یک تعداد برادران بی خرد ما نگران هستم. آدم نباید اینقدر پست شود که گاهی پشتون و گاهی اینو و آن را در قبال این حمله مقصر بدانند. در اخیر شفا عاجل برای این برادر ژورنالیست ما، خواهانم.
نیازوال از کندز

>>>   به نظر من این عمل را کسانی انجام میدهند که نمیخواهند که مردم افغانستان پیشرفت داشته باشندکه آن واضح است
سیغانی

>>>   آقای مامون یک مرد متفکر افغانستان بوده خداوند مسؤلین امنیتی مارا هدایت کند

>>>   اگرما امنیت درست داشته باشیم هرگز مردم ما ضرر نمیبینند باید مسؤلین امنیتی افغانستان بیدار شوند
محمد منصورسیغانی

>>>   با اظهار تاسف ازعمل ناجوانمردانه نسبت به ژورنالست خبير وبا احساس كشور اقاي مامون سلامتي ايشان را ارزوبرده وبراي عاملان اين جنايت ارزوي بربادي را دارم والسلام
با احترام علي دوست (انسان دوست )مزارشريف

>>>   خداوند بزرگ همه مریضهای اسلام را خصوصا این برادر عزیزمان را شفا بدهد. اما راجع به افردای که نظر داده و از نظراتشان بوی تعصب و قومیت میاید، توصیه این است که عزیزان اگر خدای بزرک این کار شما را می پذیرد، ادامه دهد و اگر می دانید که مبغوض خدا و منفور عقل است، پس به خود آیید!
حسین از دایکندی

>>>   اندیشه را نمی توان با تیزای پاک کرد دشمنان افغا نستان کورخوانده است
رسا

>>>   سلام بر تمام کسانیکه این عمل قبیح رامحکوم نموده اند! من نیزبه نوبه ای خود این عمل ناشایسته را که در واقع ازطرف دشمنان مر دم افغانستان هستند محکوم نموده واز دولت خواهانیم هرچه ذود تر عاملین این قضیه مورد پیگرد قرار دهد.
محمد رضانصرت از ولایت غور (لعل وسرجنگل)

>>>   شفایی عاجل از قادر منان! دشمنان آزادی قلم واندیشه هیج وقت چنین تحمل راندارند بدون اینکه این وآن رامحکوم نمائیم .
وسلام رضا نصرت از غور (لعل وسرجنگل)

>>>   وای به حال این ملت! حادثه دردناک و تاسف آور بود. بحال این قوم باید گریست و فاتحه این مملکت را باید خواند. درد آور است که چنین اشخاصی ضد ترقی و پیشرفت، ثبات و امنیت، آزادی خواهی و نهضت و روشنفکران و دانشمندان زنده اند.

>>>   از بارگاه خداوند به ژورنالیست عزیزما شفا عاجل میخواهم و از برادران وخواهران وهموطنان خویش خواهشمند که درین مورد باید دقیق باشه واین کار را به یک قوم -ملت ویا سمنت ربط ندهد زیرا دشمنان کشورما وازملت ما به شکل گوناگو ن فعالیت های خود را میکند وکس نگوید که این کار را پشتون کا تاجک ویا.....غیره کرده است شما خوب میدانید که دشمنان وطن ودین ما کی ها هستند درین 25 سال کی ها کشور ما را به خاک یک سان کرد همه میدانی عاجت بیان نیست.
سادات از شهر کابل

>>>   حمله بالای آقای مامون را به شدت محکوم میکنیم، صحت یابی عاجل او را خواهانیم.
یکی از جاهلان در فوق نوشته کرده که این کار پشتون ها است. برادر جاهل ما این کار دشمنان افغانستان است که به هر لسان باشد و شما جاهل و نادان را نصیحت کرده بگویم که دیگر تبعیض را دامن نزدنید و افغانتها همه را حال میداند. تشکر

>>>   دشمنان افغانستان هر کاری کنند نمی توانند که صدای مردم را خاموش کنند.
به امید شفای عاجل آقای مامون.
محسن قربانی از شهر هرات باستان

>>>   با سلام
یکی از برادر ما درمتن بالا فرموده بو د که این سوی قصد به جان جناب اقای مامون از طرف پشتونها است . برادر عزیزم برایت از خداوند هدیت نیکی می خواهم .
من هم دری زبان هستم برای هم برادر های پشتون خود احترام دارم وبه تمام اقوام افغانستان . برادرهای ما هستند
دیگر بس است . برادرهای عز یز همو طنم . فریب این گپ را نخورید. در هر قوم انسان های بد وخوب وجود دارد . ما وقت متوانم این کشور از این بد بختی نجات بد یم. برای تمام اقوام احترام قایل باشم. بیاید که برای هم دیگر پیام باشم. از هر قوم که با شم. .اگر نقشه کشور افغانستان درجهانماه وجود دارد. از برکت خداوند واین اقوام بوده اگر این اقوام نبود افغانستان وجود نداشت.
برادر کوچک تان
نورمحمد درشهر شیراز کشور ایران

>>>   این یک عمل غیر انسانی بوده واینگونه اعمال بزدلانه اراده وواقعیت ها ی عینی کشور را نابود کرده نمیتواند....برای آ قای
ماءمون ژورنالیست نامدار کشور صحت کامل از بارگاه خداوند استد عا دارم.
جان محمد از کابل.

>>>   از دربار الهی شفای فوری برای مامون میخواهم
چون وی یک فرد دلیر شجاع وغیور بود و در ضمن وی هیچگاه هراس درپخش اطلاعات اش نداشت بدین دلیل است که آقای کرزی و همفکرانش همیشه در تلاش از بین بردن هم چنین افراد است این یک سوی قصد دولتی است که از طرف کرزیان صصورت گرفته . شما شاید شاهد باشید که هیچگاه وبه هیچ صورت عاملان این حادثه دستگیر نخواهد شد . مانند قضیه 15 عقرب 1386 بغلان به باد فنا وفراموشی خواهد سپرده شد .چون در ان خود کرزی دست داشت.
و آقای پوپل همان شب ساعت 12 شب چندین بار درهمان محل دیده شده بود وقبلا تعیین نموده بود که جای قتل شهید مصطفی کاظمی ودها تن مردم بیچاره افغان همین جا باشد... تنها به خاطر فابریکه ... وثروت کثیفش که امروز وی وبرادرانش دارد..

>>>   نظر دهنده ی دوم افغان نیست خود از کسانی است که مرتکب همچون اعمال زشت می شوند.

>>>   لطفآ مسایل قومی را پیش نکشید

>>>   کسایی که این اعمال نفرت انگیز را مرتکب میشوند دشمنان مردم افغانستان هستند وباید به سزای اعمال خودبرسند.
محمدنور از کوالالامپور مالزی

>>>   در افغانستان هیچ چیز باقی نمانده ...بدون از زشت گویی...زنده باد ابر مرد تاریخ مامون ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است