جنایت اسراییل در رفح جهان را تکان داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۴۰۳/۳/۱۲ کد خبر: 175470 منبع: پرینت

در این هشت ماه اسراییل از هوا مرگ آفرید و در زمین خون بیگناهان فلسطینی را جاری ساخت؛ در این مدت 36500 را نفر -عمدتآ زن و کودک- را کشت و 81026 نفر را زخمی کرد، به رغم اینکه همه دنیا ناتانیاهو را از حمله بر رفح منع کرد، اما این کانگستر خونریز در مقابل همه از جمله سازمان ملل متحد ایستاد گذرگاه رفع را بست و حمله را بر رفح آغاز کرد.

با حمله برکمپ آوارگان بنام «کمپ صلح کویتی» 45 نفر را قتل عام کرد و ده ها نفر را زخمی کرد. در حالیکه اسراییل این منطقه را قبلآ «منطقه امن» اعلام کرده بود. در میان کشته شدگان 33 زن و کودک قرار داشت.
این حمله موجی از اعتراضات جهانی را به همراه داشت. کشورهای زیاد، سازمان ملل، اتحادیه اروپا این حمله را به عنوان «جنایت علیه بشریت» محکوم کردند.

محکمه عدالت، به اسراییل دستور توقف این جنگ را داد. اسراییل با این جنایت خود نشان داد که به هیچ اصول انسانی پابند نبوده، همچون یک هیولای جهانی عمل میکند و به ریش دنیا می خندد و ناتانیاهو باری گفته بود که او هرگز این جنگ و کشتار را متوقف نمیکند و دستور هیچ کشور به شمول امریکا و هیچ نهاد بین المللی به شمول سازمان ملل متحد را نمی پذیرد. آنچه که منافع اسراییل ایجاب کند، به آن عمل میکند، مهم نیست که در این راستا از دریای خون و آتش عبور کند.

حال دیده شود که پاسخ جهان به این جنایت بزرگ صهیونزیم چه خواهد بود؟ و جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، کدام اقدام عملی برای تنبیه ناتانیاهو این کانگستر جهانی خواهد کرد؟

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت اسراییل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است