احتمال دست‌داشتن اسراییل در سقوط چرخبال ایرانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۴۰۳/۲/۳۱ کد خبر: 175394 منبع: پرینت

کاظم همایون: «من فکر می‌کنم که چند تا دلیل وجود دارد تا مشکل‌تخنیکی در سانحه هوایی بالگرد حامل آقای رییسی با هیات همراه‌ی‌شان را کمرنگ نشان دهد:

۱- همیشه در تمام جهان معمول است که پیش از پرواز سفر بویژه سفر رجال برجسته در کشور‌ها، کنترول تخنیکی ویژه صورت می‌گیرد.

۲- اگر عوامل طبیعی و جوی را درنظر بگیریم دیده می‌شود که حد‌اقل هشت‌بال چرخبال و بالگرد دیگر نیز آقای رییسی را همرای میکرده است و اینکه چرا تنها بالگرد آقای رییسی دچار سانحه شده پرسش برانگیز است.

۳- در آن منطقه که بالگرد حامل اقای رییسی سقوط کرده است منطقه به‌شدت تحت پوشش اسراییل- ترکیه است و اینکه چرا؟ پس از جدا‌شدن آقای رییسی از الهام حیدر اوغلو علی‌اف، سانحه بوقوع پیوسته باز هم قابل مداقت است.

۴- مهمتر از همه اینکه؛ رسانه‌ اسراییلی ترور آلارم اولین رسانه پیش از خبر‌رسانی ایران بوده است که خبر سقوط بالگرد آقای رییسی را داده است.

۵- و اینکه آقای بایدن به گزارش اسکای نیوز با نیمه‌تمام رها کردن تعطیلات خود؛ برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت هم پرسش برانگیز است چون در این اواخر دیده می‌شود که لااقل در ظاهر تنش‌ میان آقای بایدن و نتانیاهو شدت پیدا کرده و بایدن هراس ازین دارد که نشود نتانیاهو بدون مشورت با کاخ سفید این عمل را انجام داده باشد و امریکا را با دل ناخواسته مستقیمآ درگیر کند.
همچنان یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به اسکای نیوز عربی گفته که رییس ستاد ارتش برای پیگیری تحولات ایران با فرماندهی مرکزی در تماس هستند.
پس با توجه به دلایل بالا، نشان می‌دهد که احتمال دست‌داشتن اسراییل در حک کردن سیگنال‌های بالگرد را بیشتر می‌‌سازد.»

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چرخبال ایرانی
اسراییل
نظرات بینندگان:

>>>   🕌✍ بهرحال، انالله و اناالیه راجعون. روح شان شاد باد و یاد شان گرامی.
ضایعه بزرگی پیدا شده که باید جای شان با اشخاص بهترتر زودتر پر شود.

عزیزان ایرانی!
ما مردم فارسیزبان و ترکپارسیان ناافغانستان را در غم تان شریک بدانید و... .
بلی احتمال دست داشتن قوی وجود دارد که .....
ایرانی ها نوعی خودغروری کذب دارند، در دستاورد های کوچک خیلی بزرگ نمایی میکنند، خوشباوری، سهل انگاری، ناعاقبت اندیشی دارند، پیشگیری از حادثات تروریستی زگنالی را ندارند، پیشجلوگیری از احتمالات عملکرد دشمنانش را در عمل ندارند، ناشنوی/ناشنیدنی میکنند، .... ،

فشرده میگویم دولتمردان ایران دربرابر دشمنان (حکومتی/دولتی) شان یک فرهنگی غفلت و خوابآلودگیی بدی دارند. و پر از اشتباهات محاسباتی در قانون-پرضرر خودشان هستند،
در برابر دشمنان بسیارزیرک، دولتمردان ایران خیلی ضعیف هستند ولی شعاربلند پوچ میدهند.
افراد و اشخاص تروریست ( نتانیاهو و ... پامپیو ) که دشمن دولتمردان و ملت ایران بوده اند و درجن ها دولتمردان ایران را ترور کرده است، همین قاتلین یا ترورستان مشخص را چرا ایران بالمقابل ترور نکرده است یا نمیکند !؟
با موشک بستن یا تخریب کردن پایگاه های دشمن چه دستاورد و چه جبران شده است که شما ایرانی کرده اید،
مگر نمی شد که عمل بلمقابل (عین عمل تروریستی را در برابر خود مدیر و برضد خود طراح تروریستی عملکردی ترور را انجام میدادید)!؟
یعنی یک نفر نتانیاهو و... را چرا ترور نکردید تا ۳۵ هزار مسلمان دیگر به ظلم قتل عام و بیجا نمی شدند؟
تا افراد تروریست دیگر جرئت ترور شما را نمیکرد،
حالا که دنیای زور، مزدور نیابتی و بی قانونی است،

شما ایرانی ها ببینید که سلیمانی و... ، چندین فزیکدان هستوی، چه تعداد سیاستگر، چه تعداد حامیان خارجی تانرا، چندین جنرال مجاهد شما را، چندین دانشمند تانرا، و چقدر پاسگاه ها، چقدر پایگاه های شما را در داخل ایران ازبین برده تخریب کرده و ترور کرده است ؟ و بیرون از ایران همچنان!
شما ایرانی ها چند تروریست را ترور کرده اید که همانها به تدریج هر یک شما دولتمردان را ترور کرده و میکنند !؟
در مسائلی خیلی حساس، همین دولتمردان ایران یا رسانه های داخلی ایران بنوعی در واقع افشاگر وضعیت خود می شوند و خودافشاگر خود هستند، حالانکه دشمنان شان در آستین و در کمین شان عیار آماده هستند و فقط موقع، فرصت و آدرس محل اقدام عمل تروریستی را می پالند که در کجا چی وقت و چگونه انجام تروریستی کنند.
همین خود دولتمردان ایران راپور وضعیت حساس خودشانرا رسانه ای میکنند و به گوش دشمنکمین شان احوال خویش را میرسانند، عجیب احمقی که نیست؟
دولتمردان ایران دشمن شناسی ندارند. زیرکی تدابیر امنیتی ندارند و ... .
منی مسافر عادی چندمدتی که در ایران بخاطر تجارت رفته بودم دیدم که وضعیت ماه به ماه بعدی ایران خوب و امن تصور نمیشود چون افراد مرموز مشکوک و نفوذی ها روز بروز بطور رسمی وارد ایران می شدند که دولت ایران با بسیار حماقت غفلت و ناخواسته دشمنان شانرا از طریق ویزه-پاسپورت داخل کشور شان خوش آمدید میگویند، با هزار تاسف ؟!

>>>   کشورهای متخاصم از هدف قرار دادن مقامات تراز اول سیاسی همدیگر به شدّت پرهیز می‌کنند چون غالبا جای آنها را افراد تندروتر سیاسی مخالف همان دولت متخاصم پر خواهد کرد و منافع سیاسی آن قابل توجه نیست و زیان ها و ریسک های آن خیلی زیاد است پس این نمی تواند یک عمل تروریستی باشد و یک حادثه است هر چند بسیاری در داخل ایران نیز علاقه دارند آن را منتسب به اسراییل کنند ولی حقیقت این است که اسرائیل هیچ نقشی در این مطلب ندارد
لواسانی.. ایران

>>>   ژیروسکوپ پرنده ها در جنگ الکترونیک از کار می افتد علت سقوط اکثر پرنده ها همین است.

>>>   با سلام احترام خدمت برادران افغانستانی که با ابراز همدردی وهمدلی نسبت به سرزمین مادری وبرادران خود لطف مضاعف دارند.
جدا از بحث های سیاسی وایدولوژیکی ,((((رحمت ومحبتی که دوست وهمسایه تو, به شما دارد نسیب خانواده توهم می شود ))))یعنی احساس آرامش وامنیت در جوار هم نوع آنهم از جنس سرزمینی وفرهنگ مشترک .
من از شما عزیزان سوال میکنم: در ایران (( سرزمین مادری)) کدام گروه وجریان وبیگانه سیاسی بر علیه کشورهایی که با ما همسایه هستند جا وپناه داده شده اند ؟!!
ما ایرانیها اعتقاد به عمران وآبادانی وایجاد امنیت در کشورهای همسایه وهم زبان داریم ومعتقدیم از ان امنین ونعمت هم شامل حال ما وفرزندانمان خواهد شد .
اما متاسفانه شاهد خیانت کشورهای همجوار نسبت به ایران وایرانی هستیم !!
وکشور آذربایجان وبحرین ((دختر )) و.. دچار این حماقت استرتژیک شده است . تا در آینده در عین حال مشکلات و دشمنیها تورا نمی کشد بلکه قوی تر و ذوبده می کند.

>>>   ملیون در صد کار اسرائیل است +امریکا +انگلیس =منافقین جهانی .
آریا جرمنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است