مالزی در زمینه امنیت سایبری به کمک طالبان آمد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۴    ۱۴۰۳/۲/۸ کد خبر: 175247 منبع: پرینت

مالزی در زمینه امنیت سایبری با طالبان اعلام همکاری کرده است.
وزارت داخله طالبان طی اطلاعیه ای اعلام کرد، سراج الدین حقانی با هیات اعزام مالزی در کابل دیدار و گفتگو کرده است.
«داتو شازلینا» نماینده ویژه نخست وزیر مالزی در این دیدار تاکید کرده است کشورش آمادگی دارد تا تجربیات و ظرفیت‌هایش را در زمینه امنیت سایبری و جرایم دیجیتالی با حکومت طالبان افغانستان به اشتراک بگذارد.

حقانی در این دیدار، خواستار روابط حسنه و همکاری با کشورهای اسلامی شده است.
نمایندگان دفتر نخست‌وزیر و وزارت‌های دفاع و داخله مالزی نیز در ترکیب هیات اعزام این کشور حضور داشتند.
این نخستین سفر هیات نظامی و امنیتی مالزی به افغانستان از زمان سقوط حکومت پیشین در این کشور است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت سایبری
طالبان مالزی
نظرات بینندگان:

>>>   به امید ابادی وفیشرفت وصلح و ابدی واسایش ملت رنجدیده افغانستان

>>>   🎮🐦 رژیم نامردمی افغانپشتونطالبان معامله گر امریکامنش، از مسیر کشور قطر، امارات و کشور های دیگر بوسیله بعضی افراد عرب مافیایی/سیاسی ( بواسطه دادن هدیه پولی و پیشدهی پول به آنها و رشوت ماهانه بطور مخفی برای سفیران کشور ها در کشور های عربی) که به نمایندگی و سفیران کشور ها همچون به نمایندگی مالزی در قطر پول میدهند و می ریزند تا بدینگونه نمایندگی یا سفیر و سفارتهای مافیایی کشور ها را به ناافغانستان جذب کنند تا بعد سفیر افغانپشتونتروریستی را در کشور های مقابل جاگزین کنند و از دروغ به جهانیان خود را نشان دهند که ما افغانپشتون های مافیایی قابل پذیرش شویم و... !؟

>>>   به به اقای حقانی رابط القاعده وطالبان وداعش عهده داره چه مسولیتی شده

>>>   ملا های مالیزیا باید قد علم کنند و حکومت مالیزیا را به دست بگیرند .
اگر ملا کراسی خوب است پس باید مالیزیا هم ملا کراسی شود.

>>>   از این به بعد حکومت یا مال ملا است یا ادمای درحد نویشتن وخواندن از این به بعد اینجینر در وظیفه خودش داکتر در وظیفه خودش مسلکی جای خود معلم درجای خود. افغانستان ممنوع صد فیصد ممنوع برای کسان که خود را ۱ جنرالان نظامی ۲ سیاسون قلابی ۳. جنک سالاران قومندانان ۴ مفسدان مافیای ۵ نمایندهای زن که حقوق ارجیب این ملت این وطن میخوره شراب کباب با کفار میزنه ۶ استادای پوهنتون که چاپلوس وبی لیاقت که خود را در برابر پول علم ش وجدانش میفروشه ۷ برای همه کسان که پول وسروت افغانستان در خارج سرمایه گذاری میکند ۸ هرکس که خود را بر تر برقوم دیکر بداند ۹ کسان که وظیفه دولتی داشته باشد درهر مقام باشد خادم این ملت است نه امیر این ملت هرکس در هر منصب باشد خدمت گذار این ملت است نه ریس این ملت ترافیک که به هرکس کفت ایست درجا موتر ش میخکوب باید بشه نه امیر نه ولسوال نه جنرال نه قومندان نه لندغر جرعت نکنه به ترفیک بی احترامی کند هرکس که از این بعد در افغانستان کدام کار کدام مقام میخاد یاچوکی میخواد با این قوانین درافغانستان جای دارد غیر ازاین باشد جایش افغانستان نیست حال با این شرایت هرکس که میخاد برای این ملت واین وطن کار میکنه هم امیر ما است هم ریس است هم استادپوهنتون است هم معلم است هم هم سرمایه دار ما است هم ترافیک ما است هم جنرال ما است هم قومندان ما است با این شرایت ما ملت افغانستان درخدمت شان استیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است