نفوذ طالبان داعشی از افغانستان به روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ کد خبر: 175015 منبع: پرینت

ساعاتی پس از آن که سرویس‌های امنیتی روسیه اعلام کردند: تیراندازی برنامه‌ریزی شده به یک کنیسه توسط سلولی از شاخه افغان داعش را خنثی کرده‌اند، سفارت آمریکا در روسیه هشدار داد که «افراطی‌ها» برنامه‌های قریب‌الوقوعی برای حمله در مسکو دارند.

رویترز نوشت: سفارت آمریکا در مسکو که بار‌ها از همه شهروندان آمریکایی خواسته است فورا روسیه را ترک کنند، جزییات بیشتری در مورد ماهیت این تهدید ارایه نکرد، اما گفت که مردم باید از کنسرت‌ها و اماکن شلوغ اجتناب کنند.

این سفارت در وب‌سایت خود اعلام کرد: سفارت در حال نظارت بر گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد افراط‌گرایان برنامه‌های قریب‌الوقوعی برای هدف قرار دادن تجمعات بزرگ در مسکو، شامل کنسرت‌ها دارند و باید به شهروندان آمریکایی توصیه شود که از تجمعات بزرگ در ۴۸ ساعت آینده خودداری کنند. متحدان ایالات متحده از جمله بریتانیا، کانادا، کره جنوبی و لتونی هشدار ایالات متحده را تکرار کردند و به شهروندان خود گفتند که به روسیه سفر نکنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان داعشی
افغانستان روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   انشالله که روسیه وامریکا وانگلیس در غم خود غلط بزنند وتباه شوند تا ملت های مظلوم از شر شان خلاص شود.
اریا جرمنی

>>>   امریکای جنایتکار شیطان و انگلیس های ....و رژیم ....صهیونیستی دوباره داعش تروریست را در خاک پاکستان با همکاری پنجاپی های جنایتکار آموزش می‌دهند برای نا امنی افغانستان و کشورهای منطقه.ما باید متوجه این منافقت بزرگ غربی‌ها باشیم.
شاه عالمی

>>>   ازکجا فهمیدید که آن تروریست ها طالب بوده و آنهم طالبان داعشی؟....

>>>   😎 از عملکرد زشت و خشنگرایی و نیات های گروه تروریستی ( قومی افغانداعش و یا افغانپشتونطالبان کوچی-ناقلین ) مردم فارسیزبان/ترکتباران و جهانیان باید بیدار و هوشیار باشند که...

>>>   این کشورها از یک طرف افغانستان را لانه داعش و تروریستان می سازند و از آنان حمایت می کنند و از سوی دیگر داد و فریاد شان بلند است که داعش و طالب کشورهای شان را در معرض تهدید قرار می دهند.

>>>   هرکس از طالب پشتیبانی کند معنی اش این است که عضو دایره خبیثه استراتیژی کلان امریکا ور منطقه است.

>>>   کشورهایی که طالبان را شکل دادن وحمایت وتطهیرکردن بایدفکراین روزاراهم می کردن

>>>   خدا خیر پیش بیاره امریکا وروسیه شاخ به شاخ می شوند انشالله.
اریا جرمنی

>>>   به هیچ کس پنهان نیست که اشرار، طالبچه، داعش، هنگک و پنگک و بعد ها کلوله سنگک همه تفاله هایی امریکایی یا "مولی کراسی" اند و خواهند بود.
"سفارت آمریکا در مسکو که بار‌ها از همه شهروندان آمریکایی خواسته است فورا روسیه را ترک کنند...." این همان "یک تیر و دو فاخته است" اول آنکه این گروه هایی کانگستری و تروریستی خود را برای کشتار مردم بیگناه فرستاده است تا بگویند که چطور اوضاع در روسیه وخیم است و دوم آنکه خدا ناخواسته نازدانه هایی خود شان در جریان پلان های شوم شان کشته نشوند!!!!
آتش خاوری

>>>   نتیجه نشست قطر بین طالبان و قطری ها کم کم خودش را نشان میدهد. ایران و روس و چین همه از این سوراخ گزیده خواهند شد.

>>>   خودتان به خاب نزنید طالب در جمهوریت هم با داعش در جنگ بود حال هم در جنگ هست طالب که مثل رهبران جهادی یا تولهای جهادی نیستن که به قدرت رسیدن خودشان با داعش اعلانن اعلام میکند که ما وداعش یکی هستیم حتا در فرانسه اولاد ناخلف جهادی از اسرائیل درخواست کمک کردن برای شما کم وقت مانده است که به شیطان هم بگی که به ما کمک کنید ما اولاد تو میشم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است