طرح های آمریکایی پله پله عملی شد
آمریکا نه تنها دشمن مردم ما است بلکه دشمن تمام بشریت است! در تمام این مدت یک طرف این بازی کثیف آمریکایی‌ها بودند. گاهی آشکارا و گاهی پنهان! 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۱    ۱۴۰۰/۵/۲۴ کد خبر: 168018 منبع: پرینت

آمریکا برای افغانستان از مدت‌ها برنامه‌ریزی داشت که پله پله عملی کرده و می‌کند:

از زمانی که حکومت استاد ربانی را تنها گذاشت تا طالبان با حمایت مستقیم عربستان، امارات و پاکستان و حمایت غیر مستقیم خودش بر کشور حاکم شوند!
از زمانی که قبل از حادثه ۱۱ سپتامبر ماموران سی‌ آی ای در افغانستان شروع به جمع‌آوری راکت‌های استینگر کردند تا زمانی هواپيماهای خودشان بتواند بر فراز کشور جولان دهد.

از زمانی که تنها مانع پیاده‌سازی برنامه‌های خود در افغانستان (احمدشاه مسعود بزرگ) را در دسیسه‌ای با همکاری ستون پنجم (فهیم، عبدالله، سیاف، قانونی، امرالله و دیگران) درست دو روز پیش از حادثه ۱۱ سپتامبر ترور کردند و راه‌شان به افغانستان باز شد!
از زمانی که خودشان حمله به برج‌های تجارت جهانی را راه انداختند و دست‌پروره خودشان (اسامه‌بن‌لادن) مسئولیتش را به عهده گرفت تا اربابان آمریکایی‌اش بهانه حمله به افغانستان را پیدا کنند.

از زمانی که در جلسه بن، نماینده آمریکا (زلمی ‌خلیلزاد) مامور مخفی آمریکا (کرزی) را به مردم تحمیل کرد تا برنامه‌ها همچنان ادامه یابد!
از زمانی که کرزی و خلیلزاد در قانون اساسی جدید تقلب کردند و ساختار سیاسی کشور را بی‌نهایت متمرکز ساختند و تمام قدرت مالی و سیاسی و تصمیم‌گیری را به حاکم ارگ کابل دادند و عملا دست همه مردم را از سرنوشت‌شان کوتاه کردند و آمریکاسکوت کرد!

از زمانی که کرزی و برادرانش زیر بینی شروع به چور و چپاول کمک‌های جهانی به مردم افغانستان و کشت و ترافیک مواد مخدر کردند و آمریکا سکوت کرد!
از زمانی که کرزی دوباره طالبان را با شش‌صد میلیون دالر گمک‌های جامعه جهانی برای مردم افغانستان احیا کرد و آمریکا سکوت کرد!
از زمانی که کرزی فرماندهان ضد تروریستان طالبان را که همه از شاگردان و رهروان احمدشاه مسعود بزرگ بودند، ترور کرد و آمریکا سکوت کرد!
از زمانی که کرزی و دولتش میلیاردها دالر کمک جامعه جهانی را زیر ریش آمریکا دزدی کردند و فساد اداری و مالی را در کشور نهادینه گردند و آمریکا سکوت کرد.

از زمانی که در تمام انتخابات‌های افغانستان تقلب شد و ماموران مخفی آمریکا به قدرت رسیدند!
از زمانی که آمریکایی‌ها با تروریستان طالبان پیمان صلح و دوستی بستند!
از زمانی که به خواست آمریکا زندانیان طالبان را از گوانتانامو، بگرام و پلچرخی آزاد شدند.
از زمانی که شهرها و ولایات یکی پی دیگری به طالبان تحویل داده شدند و مبارزان علیه تروریزم طالبانی توسط اجیران آمریکایی به طالبان تحویل داده شدند!

در تمام این مدت یک طرف این بازی کثیف آمریکایی‌ها بودند. گاهی آشکارا و گاهی پنهان!
آمریکا نه تنها دشمن مردم ما است بلکه دشمن تمام بشریت است!
از کشوری که با دو بمب اتمی دو شهر جاپان را در دو روز به تلی از خاک تبدیل کرد و ده‌ها هزار تن را کشت، انتظار بشر دوستی، حماقت و خریت محض است!
کشوری که به بهانه دموکراسی میلیون‌ها تن را در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، مصر، تونس و... کشت، چه می‌نامید؟

واسع سروش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طرح آمریکایی
تروریست ها
نظرات بینندگان:

>>>   سالها بود که رهبر ایران همین حرفها را می زد و میگفت انتظار دوستی از آمریکا و غرب خریت محض است

>>>   ای کاش اینگونه تحلیل ها رو در طی این 20 سال اشغال افغانستان توسط آمریکا می کردید که بلکه افغانستانی های عزیز اینقدر شیفته آمریکا نمی‌شدند و دولتمردانی عاشق آمریکا انتخاب نمی‌کردند. به قول ما ایرانی ها نوشداروست پس از مرگ سهراب

>>>   چرا مردم مقاومت نکردند؟ وقتی مسئولان ترسو و فراری را انتخاب کردند برای حکمرانی باید به فکر امروز بودند...پناه بر خدا، خودش به مردم کمک کند
امیر

>>>   غنی و کرزی و گلبدین و ملابرادر روی خود را در تاریخ سیاه کردند و وطن که ناموس شان است به پاکستان فروختند. همه شاه شجاع بودند خط خیالی دیورند و پشتونپرستی همه دروغ است
غنی احمدزی وظیفه داشت که افغانستان را به ملیشه های پاکستان تسلیم کند و پیش از آن تمام سران اقوام تاجیک، ازبک، هزاره و غیره را ترور کند. غنی تا توانست سران اقوام را ترور کرد بیشتر انفجارها با طالبان و تیم غنی بطور مشترک انجام میشد.در آخر غنی توسط امریکا و طالبان به عمان فرستاده شد. سایت استپوتنیک نوشت که چمدانهای دالر غنی از بس که زیاد بود در میدان باقی ماند و نتوانستند همه را انتقال دهند این بود حس وطن دوستی این غلجایی احمدزی که افغانستان را به پاکستان مجانی و با چند بکس دالر فروخت. لعنت به فاشیستان قوم پرست که بدروغ خود را مخالف پاکستان معرفی میکنند و در عمل غنی، کرزی و طالب مزدور و جاسوس پاکستان اند. مردم بعد از این نباید فریب دروغهای این اجیران و ملیشه های پاکستان را بخورند.

>>>   ایرانیان عزیز
دنیا بر اساس منافع است وگرنه چرا شما از طالب حمایت میکنید پاکش میکنید چون منافع شما اقتضاء میکنه ماهم در دوره ای منافعمان اینچنین اقتضاء
ما اشتباه کردیم و شما تکرارش بحث مفصل است و از حوصله خارج زمان به شما انچه امروز گفتم ثابت خواهد کرد

>>>   بازگشت مجدد امریکا.با امدن طالبان و حذف بعضی از سران اقوام میدان اکنون برای امریکا و پاکستان باز شده است.مذاکره ای تحت عنوان حکومت انتقالی در دوحه در حال انجام است.کرزی در ظاهر به عنوان یک شهروند افغانستانی اما در باطن به عنوان تنها نماینده و حافظ منافع امریکا حضور دارد و یک به یک منافع امریکا را در این مذاکرات دنبال میکند و توافق ها را طوری تنظیم میکند که بازگشت مجدد امریکا قوی تر از گذشته تثبیت شود.طالبان در این مذاکرات کاملا تحت اثر پاکستان و کرزی بعنوان حافظ منافع امریکا هستند.اما عبدالله به نمایندگی از ملت افغانستان تنها و بی خاصیت و بی اثر مانده و حضوری نمایشی داشته و تنها اثرش قانونی جلوه دادن قدرت طالبان خواهد بود.کرزی بی گمان در بدنه حکومت طالبان در پست کلیدی مینشیند تا همچون چماقی بر سر طالبان حافظ منافع امریکا و ناظر اطاعت پذیی طالبان بوده و به کشورهای همسایه پیام بفرستد که امریکا همچنان در منطقه حضور دارد.در عوض این کرزی نیز به نیابت از امریکا با طالبان توافق میکند که شکل حکومت اسلامی طالبانی خود را در منطقه پیاده کند.حضور بعضی سران اقوام هم نمایشی و برای پیشگیری از قیام های مجدد مردمی علیه طالبان و به منظور تثبیت قدرت طالبان خواهد بود و اثر دیگری ندارد.ملت افغانستان بیایید تا دیر نشده در شناختن دوست و دشمن حقیقی خود بازبینی کنیم.اما قدرت حقیقی ملت در اتحاد ماست و پیروزی سران اقوام بر مردمی بودن و تکیه کردن بر مردم است نه بر قدرتهای بیرونی.

>>>   دوست داریم از طالبان حمایت کنیم
دوست داریم طالبان را تطهیر کنیم
چون قدرت منطقه ای هستیم
اگر قدرت نداشته باشی تف کف دستت نمیندازند
انر حشد شعبی در عراق تشکیل نمیشد آمریکایی ها به کمکشان نمیومدند
چون دیدند اونها حاضرند جانفشانی کنند واسه عراق
تحسینهایی که ژنرالهای آمریکایی از فداکاری اعضای حشد الشعبی میکنند رو ببینید
ولی شما فاجعه هستید
اصلا حاضر نیستید فداکاری کنید
اگر مقاومت میکردید حتما به کمکتان می آمدند

>>>   امریکا دشمن خلق‌ها
بحث روی دلچسپی و اعتماد به غرب و امریکا است. نویسنده محترم قضه ای خیانت های امریکا را صرف از دوران استاد ربانی محاسبه می‌کند غلط سراپا غلط.چهره سیاه امریکا در قالب استعمار نوین توسط احزاب چپ در افغانستان ، ایران ، ‌جهان سالها قبل از فاجعه افغانستان افشا گردیده بود ولی تضاد های ایدیالوژیکی میان احزاب نشنلست ،اخوان المسلمین و احزاب ملی و دموکراتیک باعث آن گردید تا اخوانی های افغانستان دست بدامان امریکا بزنند و امریکا هم این نیروی اثر گذار را برای مقاصد و اهداف ستراتیژیک خود طور احسن استعمال کرد.همکاری های تنگاتنگ اخوانی ها با امریکا تاریخ پیشینه دارد، امریکا از این نیروی اثرگذار در جوامع فوق العاده سنتی چون مصر افغانستان استفاده کرد. در مصر چهره محبوب و خدمت گذار مردم جمال عبدالناصر با برنامه های مترقی و نزدیکی با اتحاد شوروی برای امپریالیزم قابل قبول نبود چرا؟؟؟؟بخاطر آنکه منطقه اهمیت استرتیژ یک داشت و منطقه نفت خیز و هم موضوع بقای دولت جدید اسراییل مطرح بحث بود و جمال ناصر درست در خط مقابل اهداف امریکا در منطقه قرار داشت.بود و در افغانستان احزاب چپی به خصوص حزب دموکراتیک خلق افغانستان . فرانسه اسراییل ،انگلیس و امریکا توانستند با همکاری یکدگر اخوانی ها را علیه ناصر تجهیز کنند ولی ناصر توطیه های آنها را کشف کرد و حزب اخوان المسلمین را غیر قانونی اعلام کرد.امروز طالب مشتری بهتر نسبت به احزاب اسلامی افغانستان برای امریکا میباشد.
دوست گرامی ما واسع سروش باید بدانند که آقای ربانی از نزدیکان
رونالد ریگن و ای اس ای پاکستان بود و در راه رسیدن به اهداف شان از کمک های بی شایبه و سخاوتمندانه برخوردار بودند.میتوانید عکسهای ربانی را در آغوش ریگن مشاهده کنید.
آقای سروش از درک اهداف دراز مدت امریکا در منطقه غافل اند.ایشان
نمیدانند که امریکا برای در محاصره قرار دادن افغانستان و هندوستان پای پاکستان را از سال ۱۹۵۴ با شمولیت در پیمانهای نظامی منطقوی کشاند ...
آقای سروش باید بدانند که آقای ربانی بخاطر سر سختی ایشان در رها نکردن کرسی ریاست جمهوری باعث بروز جنگ‌های شهر کابل شدند ....
امروز امریکا توانست آخرین میخها را بر تابوت دموکراسی بکوبد...چنین زمینه را چهل سال قبل احزاب اسلامی افغانستان با براه انداختن جنگ داخلی در افغانستان بنام دفاع از اسلام تحت رهبری مستقیم پاکستان برای امریکا مساعد گردید.
دوست ایرانی ما هم باید بدانند که اخوند های شان به بهانه مقابله علیه امریکا مردم ایران را گروگان گرفته اند و دست دوستی برطرف کشور چین دراز کرده اند، در حالیکه چین یکی از نقض کنند گان حقوق بشر است ، چین در جنگ‌های افغانستان جانب اشرار افغانستان را داشت و در سال‌های اخیر با طالبان روابط نزدیک داشتند، بنا بر آن دوست ایرانی ما بدانند که دوستی با چین دوستی با امریکا یکسان است....
حنظله

>>>   نظر دهنده پنجم لطفا یک بار برای همیشه اینو بفهمید : ما ایرانی ها طالبان رو حتی انسان هم حساب نمی کنیم چه برسه به مسلمان، چرا اینقدر اصرار بیهوده دارید که ایران رو حامی طالبان نشون بدید؟ ایران در قضیه افغانستان بیطرف بود، اینکه از دولت افغانستان حمایت نکرد دلیل بر این نمیشه که بخواهید تحلیل اشتباه کنید و اسمشو بگذارید پاک کردن طالبان. بله ایران به اشرف غنی کمک نکرد چون لیاقت حمایت ایران رو نداشت. پاشو از گلیمش درازتر کرده بود، در عین حقارت برای ما شاخ و شونه می کشید، قصیه آب هیرمند که یادتون هست، عرضه حفاظت از مرزها رو نداشت یا اربابش آمریکا بهش اجازه کنترل مرزها رو نمی‌داد، چرا عادت دارید مشکلاتتونو گردن دیگران بندازید، ارتش شما که مسلح به تجهیزات آمریکایی بود چقدر در برابر طالبان مقاومت کرد؟ خود شما چقدر ایستادید؟ چرا ایران باید برای مقابله با گروهی که پشتوانه مردمی داره و هیچکس داخل افغانستان باهاش مخالفت نمی کنه هزینه کنه؟
نکته دوم اینکه من نمیدونم شما به چی میگید منافع، منافع تا جایی که من میدونم اینه که آدم تا نوک بینیشو فقط نبینه، بلکه فرسنگ ها آن طرف تر رو هم در نظر داشته باشه، شما چه منفعتی از روابط صمیمانه تون با آمریکا بردین؟ اینکه کشت و تولید مخدر توی افغانستان چند برابر شد یعنی منافع؟ در چه زمینه ای توی این مدت پیشرفت کردید؟ پذیرایی های تحقیرآمیز آمریکا از رئیس جمهورتون رو در سفرهای مختلفش به آمریکا همه دیدیم. باور کنید ما از خدامون هست افغانستان کشور قدرتمندی باشه، برای ما هم همسایه بودن با کشوری که ثبات امنیتی نداشته باشه بسیار زیانبار هست. متأسفانه شما هنوز هم دوران سیاه بردگی غرب و آمریکا رو با اسم منافع برای خودتون دارید توجیه می کنید، بعد حرف از تاریخ برای ما می‌زنید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است