افراد مسلح عطامحمد نور در بلخ فعال شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۴۰۰/۴/۲۶ کد خبر: 167699 منبع: پرینت

عطا محمد نور، والی پیشین بلخ ساختمان تلویزیون میترا را در مزار شریف مرکز سوق و ادارۀ بسیج‌های مردمی ساخته‌است و از نیروهای وابسته به خودش می‌خواهد که در شهر بلخ گشت‌وگزار نکنند و آماده جنگ باطالبان باشند.

عطا محمد نور در حالی که ساختمان تلویزیون میترا را در بلخ مرکز سوق و اداره نیروهای مسلح زیرامرش ساخته‌است، خطاب به افراد مسلح اش می‌گوید که آماده دفاع و جنگ در برابر طالبان باشند.

عطا محمد نور، به اعضای جمعیت اسلامی گفت: «به امور مردم مداخله نمی کنید، در امور حقوقی و قضایی مداخله نمی کنید، در شهر گشت و گزار بی مورد نمی کنید، در قرارگاه تان می باشید، هرگاه ضرورت شد از شما استفاده میشود، چی دفاع چی تعرض.»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بلخ
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   خدا کند عطا جان قر نگوید و نشان دهد که از همین ملک است.
آتش خاوری

>>>   در عقب طالبان پاکستان و کشور های عربی است و آنها را تجهیز و تمویل میکنند.در عقب شما کیست؟
ایران و روسیه هردو از جهاد طالبان در مقابل امریکایی ها که دشمن مشترک هردویشان بود،دفاع کردند و چند روز پیش وزیر خارجه ایران در دیدار با طالبان گفت که کشور ایران افتخار میکند که از جهاد مردم افغانستان دفاع کرده است.
پس ایران و روسیه از شما دفاع نمی کند.قوای بین المللی به سرکردگی امریکا در افغانستان بعد از بیست سال مبارزه متیقن شدند که نه در دل طالبان جای دارند و نه در دل دولت افغانستان و نه در دل مردم افغانستان و نه در دل ایران و روسیه و چین و هند و کشور های آسیای میانه.تا چه وقت مثل بندی ها خود را در پایگاه های خود در افغانستان بندی کنند.
بنأ بعد از بیست سال آنها نیز شما را تنها گذاشتند و رفتند.
حالا شما توان این را دارید که با چند میل کلاشینکوف خود جلو طالبان و پاکستان را بگیرید؟
فرض کردیم که سی میلیون نفر افغانستان کلاشینکوف گرفتند و برای جنگ در مقابل طالبان رفتند.پاکستان دوصد و سی میلیون نفوس دارد و دارای قوای رمینی و هوایی و بحری و راکت های دور برد و میان برد است.شما چی کرده میتوانید در مقابل آنها.
طالبان نیز با شما دولت اعتلافی جور نمی کنند .زیرا آنها شما را کافر میداند و شما در پهلوی نیرو های متجاوزین در مقابل آنها جنگیدید.

>>>   اگر برای دفاع از ننگ و ناموس و غیرت و شرافت آماده نشوند طالبان تمام زنان و دختران شان را به نکاح جهادی بمثل دعش تکفیری می آورند و به پاکستان انتقال میدهند و مردان را گردن میزنند و دارای همه مردم غنیمت جنگی است این است روش و منطق طالب پس بهتر است که پیش از مرگ توسط طالب با این گروه وحشی مردانه جنگ کنید و از خاک، خانه، ننگ و ناموس و دارایی و حق اجدادی خود دفاع کنید و صد در صد پیروز میدان میشوید.

>>>   پاکستان 230 ملیون نفوس دارد ولی 100 ملیون آن حنفی است
که طالب را دوست دارند بقیه مخالف افراطیت است

>>>   ملت حقیقی در برابر ملت مصنوعی : بسیج مردمی نماد ملت حقیقی افغانستان است که امروز نه تنها در برابر طالبان جنایتکار وطن فروش به عنوان ملت مصنوعی و ساختگی غربی ها و دیگر حامیان بل در برابر حامیان آنها و توطئه های امریکا و غربی ها نیز برخاسته اند و قیام کرده اند.قیام یک ملت حقیقی همیشه پیروز است و هیج ابر قدرتی یارای شکست او را ندارد و ما در توان چنین بسیج های مردمی را در عراق و حتی در دوران جهاد مردم افغانستان علیه شوروی دیدیم حال این جه تهمت نادرستی است که گفته میشود سبب شکست در برابر طالبان نیروهای مردمی است . این یک اتهام و یک توطئه علیه ملت است و هم راستا با خواست پاکستان و سناریوی کشورهای غربی به عنوان حامیان طالبان است. طالبان ملت مصنوعی و ساختگی امریکا و پاکستان و دیگر کشورهای حامی است که می خواهند این ملت مصنوعی را بر ملت حقیقی افغانستان تحمیل کنند.

>>>   به نظر دهنده چهارم!
همان صد میلیون هم به شما کفایت میکند.

>>>   این دستور عطا بعد از چند ویدیوی فیس بوکی که نتوانست کاری را پیش ببرد٬ حالا به افراد مسلحش:
« در قرارگاه تان می باشید، هرگاه ضرورت شد از شما استفاده میشود، چی دفاع چی تعرض.»
به همان داستان مولوی میماند که:
« کونیی را مخنثی درا خانه برد ـ سرنگون انداخت و در رانش فشرد..الخ» که مخنث متوجه خنجر در کمر میشود..
درین شرایطی که اکثری ولسوالی های بلخ سقوط کرده و شهر مزار زیر تهدید و فشردن دشمن است٬ به افرادش چنین دستور میدهد که!
هرگاه ضرورت شد از خنجر کمری استفاده کنید!!!!
بههههه!
حاتم خراسان

>>>   طالب لشکر جهل و شرارت و فساد و پیشقراول پاکستانی های متجاوز است.
قیام مردم افغانستان در مقابل طالب به مثابه آتشی است که در زیر پای طالب و طالب دوستان افروخته شده و جرثومه های فساو و جهالت و خوارج قرن ۲۱ را از بنیاد نابود میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است