جمعیت اسلامی: جنگ راه حل نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۴۰۰/۴/۲۳ کد خبر: 167668 منبع: پرینت

پس از واگذاری پیهم شماری از ولسوالی‌ها در ولایت‌های مختلف به‌ ویژه در ولایت‌های شمال کشور به دشمن، اینک جرقه‌های امید در گوشه‌ و کنار کشور نوید مقاومت و ایستادگی می‌دهد. بدون شک کشور ما در این اواخر وارد مرحلۀ بسیارحساس بازی‌های استخباراتی شده و توطئه‌های خطرناکی درکمین مردم ما نشسته است. به دلیل استخباراتی‌بودن ماهیتِ توطئه‌های اخیر، مردم حق دارند در مورد کسانی ‌که یک عمر به آنان اعتماد کرده‌اند نقد و نظر داشته باشند.

جمعیت اسلامی افغانستان با حوصله‌مندی کامل و سعۀ صدر، همۀ گلایه‌های مردم را می‌پذیرد و در راستای بهبود وضعیت تلاش کرده و خواهد کرد. اینک در چنین فضایی، شخصیت مبارز، امیر صاحب محمد اسماعیل خان از رهبران و فرماندهان بزرگ جهاد به‌خصوص جمعیت اسلامی افغانستان، رهبری مقاومت مردمی را درحوزۀ جنوب غرب کشور به دوش گرفته و مردم برای دفاع از آزادی و ارزش های ملی و اسلامی شان به دور وی جمع شده ‌اند. امیرصاحب از آن شخصیت‌های ناموری است که فصل بزرگ تاریخ جهاد افغانستان به نام و کارنامه‌های درخشان او گره خورده است و تاریخ جهاد افغانستان بدون درج کارنامه‌های او کامل نخواهد بود.

از همۀ فرماندهان قهرمان جمعیت اسلامی در حوزۀ جنوب‌غرب خواهشمندیم که با تشریک مساعی‌شان با جناب امیرصاحب و تحت قیادت ایشان صف‌ واحد و فشرده ای را در مقابل دشمن قسم‌خوردۀ خود و مردم‌شان تشکیل بدهند تا از یک‌سو مایۀ دل‌گرمی نیروهای امنیتی کشوربه دفاع از مرزهای آزادی و کرامت انسانی شوند و از سوی دیگر رسالت تاریخی‌شان را درقبال میهن و مردم خود انجام دهند.

بدین وسیله همچنان از تمامی فرماندهان دلیر و منسوبانِ جمعیت اسلامی افغانستان در سراسر کشور خواهشمندیم که، در امرعقب‌زدن دشمن و شکستن صفوف آنان و خنثی نمودن توطئه های ظالمانه دشمنان مردم ما با هر امکاناتی‌که دارند، در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی‌شان قرار بگیرند و نگذارند که دستاوردهای ۲۰ سال اخیر قربانی‌ این توطئه‌های دشمنان مردم افغانستان شود.
همچنان یکبار دیگر از نهادهای مسؤول امنیتی می خواهیم تا تمام امکانات لازم را در اختیار نیروهای مردمی قرار دهند تا مردم از ارزش‌ها و شهرهای شان دفاع نمایند.

جمعیت اسلامی افغانستان بار دیگر تاکید می نماید که جنگ راه حل نیست و هیچ گروه و قدرتی نمی تواند از طریق نظامی بر افغانستان مسلط شود و بر مردم حکومت نماید. ما راه حل مشکل افغانستان را گفتگو و مذاکره می دانیم و یک بار دیگر از تمام طرف ها می خواهیم تا به ندای صلح لبیک گفته و بیشتر از این باعث ویرانی کشور نگردند.
به امید بازگشت صلح سرتاسری و امنیت پایدار به کشور!

سید حسیب مصلح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت اسلامی
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   دفعه قبل که اسمعیل خان در غور در غور در مقابل طالبان جنگ کرده بود،قوماندان طالبان خود را به اسمعیل خان همراه با سربازانش تسلیم کرده بود و اسمعیل خان قوماندان آنها را گرفت و به هرات برد و چند سال در هرات بندی بود،بعداً یک نفر در بندی خانه به این قوماندان طالبان کمک کرد و او را از بندی خانه فرار داد و به پاکستان برد.
حالا شاید بعضی ها دعوا کنند که تو تاریخ را سرچپه مینویسی.
نه بابا ،من شاهد دارم.اگر به گپ های من باور ندارید،شاهد من هنوز زنده است.بروید و از خود اسمعیل خان بپرسید

>>>   چرا طالبان اصرار دارند بر کل کشور حکومت کند
برو در جنوب بین مردم همفکر هم مسلک خود حکومت کن

>>>   طالب ....پاکستان است و وظیفه اش دریدن و پاچه گیری است.
۹۹۰۹ فیصد طالبان ....هستند و .... شان زیر پای پاکستانی ها خوابیده.
طالب انسان نیست پس چگونه مسلمان میتواند باشد؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است