باشندگان کاپیسا طالبان از درخت آویزان کردند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ کد خبر: 166587 منبع: پرینت

باشندگان خشمگین کاپیسا عاملان ترور یک پولیس را به درخت آویزان کردند
آمر کشف مدیریت مبارزه با جرم‌های جنایی فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا، حوالی ساعت 2:30 دقیقۀ پس از چاشت روز جمعه (12، مارچ) توسط طالبان موتر‌سایکل‌سوار با ضرب گلوله کشته شد.

افراد طالبان، پس از این روی‌داد توسط مردم محل کشته شده و جسدهای‌شان را به درخت آویزان کردند.
این رویداد در روستای قلعۀ سیدخان، از مربوطات حوزۀ اول امنیتی شهر محمودراقی، مرکز ولایت کاپیسا رخ داده است.

کد (9)


باشندگان کاپیسا طالبان از درخت آویزان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
باشندگان
کاپیسا طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   سزای قروت آب گرم
تروریست خودش حکم اعدام خود را صادر کرده ، در کشتن اش تعلل نکنید.

>>>   کار خیلی عالی افرین مردم شجاع کاپیسا

>>>   خوب کاری کردند. باید همه همین کار را بکنند.
داود

>>>   بسیار عالی، هر قاتلی که قتل عمد می کند باید چنین شود.
اگر نه دوباره هر دو‌ توسط برادران خود رها می شدند و باز جنایت می کردند.

>>>   مه میگوم دستهایتان از بوسیدن که همین ....های وحشی آی اس آی را آویزان کردین نوش جانتان زنده باد وحدت ملی !

>>>   سزای قروت آب گرم

>>>   مردم دیگر نباید به این ملیشه هایی خارجی و دال خور امان بدهند. میگویند سزای قروت آب داغ است!
آتش خاوری

>>>   مردم هرجا طالب دیدند باید چنین نمایند طالب باید نابودشود
ماخان شینواری

>>>   ای طالبان ....! این است انجام جهاد کفری تان! لعنت بر جهاد تان!
زنده باد مردم افغانستان!

>>>   صد هزار آفرین به شیران خراسانی
عین برنامه باید در سایر ولایات هم اجرا شود.

>>>   مردم خود بابد خدمت طالبان برسد. دولت اشرف غنی در برابر طالبان تابع دستورات آمریکا است. آمریکا دوست ندارد طالبان نابود شود زیرا طالبان به نفع آمریکا افغانستان را نا امن می کند و مسلمانان را به دام مرگ می برند.

>>>   در طول این بیست سال از سوی دولت نه یک طالب آدم کش اعدام شد و نه یک داعشی وحشی. اگر طالبان بدانند که اینگونه به دار آویخته می شود عقب کشیده و خود را به کشتن نمی دهند.

>>>   شیران کاپسایی این روباهان طالب جوانمردانه به دار زند چون این حکم خدا و قرآن است که قاتل باید قصاص شود. دولت غنی طالبزی طرفدار طالب است مردم باید از خون جوانان خود دفاع کنند.

>>>   هر کنشی واکنشی دارد این جنگ هست هر روز یک طرف مغلوب میشود فردا باید نواب گوو همل به مثل طالبان باشد

>>>   باز اگر طالب کدام نفر دولتی را گرفت و همین رقم کار کرد باز همه از طالب گله می کند

>>>   بهترین کار را کردن جزاء قاتل اعدام است اگر به دولت تسلیم میکردند هفته بعد باز رها میشد دوباره یک بیگناه دیگه را به قتل میرساند آفرین بر شما همین است عدالت دل فامیل پولیس قهرمان ما را یخ کردید.
زنده باد بر شما شیر مردان از این دولت فاسد چیزی جز دروغ ساخته نیست باید خود مردم دست بکار شوند 6000 هزار آدم کش را رها کرد در بدل ریئس جمهور شدن آقا غنی در حالی که همیشه میگفت خط سرخ ما است آخر اش هم ما نه به این ریئس جمهور خود خط سرخ دیدیم و نه خط سبز این ها فقد به حفظ قدرت خود می اندیشند و بس.
زنده باد عدالت
مرگ بر ظالمان خون خوار
ضیائی

>>>   سلام بر شما و سلام بر عمل نیکتان و لکم فی القصاص حیات یا اولی الباب

>>>   آفرین آفرین خداوند یارتان زنده با مردم کاپیسا عالی محاجر.،.

>>>   طالب سی سال است که مردم را بدار میزند حالا شروع مردم است که قصاص سی ساله را از قاتلان طالب بگیرند باید این احکام قصاص الهی و قرآنی در تمام افغانستان توسط مردم اجرا شود تا درسی باشد برای تمام ترورستان طالب و داعش زیرا دولت غنی بدستور امریکا و پاکستان طالبان قاتل را آزاد میکند تا مردم را قتل عام کنند.

>>>   افتخار به این اگاهان غیورمردم شریف کاپیسا.
اگرهمه اینگونه تعقل وغیرت میداشتیم،امروزاینقدربدبخت نمیبودیم وطالب درهمان روز ظهورش نیست ونابود میشد.اگرهمه یک مشت ویک دست درمقابل طالب های وحشی متحدباشیم انها قویترازمگس های بال شکسته نیستند.
عاقل

>>>   تروریست های طالب مصداق بارز و روشن محارب است که در قرآن از آن نام برده شده است. حکم محارب اعدام است و مسلمانان هرجا محارب را گیر آورد باید آنان را اعدام کنند.خداوند می فرماید: إِنَّما جَزاءُ الَّذينَ يُحارِبُونَ‏ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَساداً أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْديهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيا وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظيمٌ (33 مائده)
یعنی: كيفر آنها كه با خدا و پيامبرش به جنگ برمى‏خيزند، و اقدام به فساد در روى زمين مى‏كنند، (و با تهديد اسلحه، به جان و مال و ناموس مردم حمله مى‏برند،) فقط اين است كه اعدام شوند؛ يا به دار آويخته گردند؛ يا (چهار انگشت از) دست (راست) و پاى (چپ) آنها، بعكس يكديگر، بريده شود؛ و يا از سرزمين خود تبعيد گردند. اين رسوايى آنها در دنياست؛ و در آخرت، مجازات عظيمى دارند.
مراد از محارب در این آیه شریفه کفار نیست بلکه مسلمان نمایانی هستند که اسلحه به دست به جان مردم می افتند و در بین آنان وحشت و ترس ایجاد نموده و امنیت مردم را از بین می برند. انتحاری، و انفجار و کشتن مردم و وارد شدن به شهرها و مناطق مسکونی همراه با اسلحه های گوناگون که امروز طالبان انجام می دهند و مردم از آنان می ترسند، نهایت درجه محاربه با خدا و رسول خدا است. مسلمانان وظیفه دارند که حکم خدا را که در آیه هشریفه بیان شده درباره آنان جاری نمایند. به خدای متعال قسم که اجرای حکم خداوند امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان می آورد.

>>>   مزدوران جاهل پاکستانی را همینطور آویزان کنید تا دیگر ولایات هم جرئت پیدا کنند ومردم را از شر این مجاهلین رها سازند

>>>   خدمت دوست ما که ایت شریفه را نوشته است. باید گفت که دولت کمونیستی باید با اشرار چنین میکرد زیرا بر اساس این ایت اشرار سابق همان تروریستهای طالب نما بودند که در قران از ان نام برده شده است .اما افسوس که نجیب الله اشتی ملی را اعلام کرد و سرش را در این راه داد.

>>>   طالب کشی آغاز شد

>>>   او ساده دلان . این راه حل نیست . من کامنتهای دوستان را مطالعه کردم بسیار احساساتی و طفلانه بوده است . اگر شما چند طالب را بدار میزنید انها با استفاده از بمب های چسپکی صدها همشهری ما وشما را از روی انتقام از بین میبرند.چنین اقدامات فیصله کن نیست . اگر میبود دولت های سابق در قلع و قمع اشرار تنظیمی نهایت موفق میشدند.
راه حل صلح هر چه زود تر در کشور است . اینکه چگونه صلح ؟؟ این مستلزم تصمیمی گیری و اراده قوی دولت مردان افغانستان ومردم است.
بامیانی

>>>   افرین برمردم شریف کاپیسا مزدوران پاکستان را امان ندهید این پلیدان را از روی زمین پاک کنید
احمد ولی

>>>   آخ بخدا این آویزان کردن جنایت کاران سخت کیف میکند. چشم مردم‌ شریف کاپیسا را صدقه.
دور آندیش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است