عبدالله: حکومت موقت بخشی از راه حل است
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۰۲    ۱۳۹۹/۹/۴ کد خبر: 165607 منبع: پرینت

عبدالله عبدالله رییس شورای مصالحه بصورت ضمنی با ایجاد حکومت موقت موافقت کرد.

عبدالله به «تی‌آر‌تی» گفت: «وقتی درباره یک توافق جامع و فراگیر صحبت می‌کنیم که همه عناصر را دارد، گاهی اوقات به عنوان راه‌حل در این بین دوره‌هایی وجود خواهد داشت که بخشی از راه‌حل دائمی نخواهد بود؛ من مخالف آن نیستم.»

رییس شورای مصالحه افغانستان افزود که هرگونه مذاکرات نیازمند انعطاف‌پذیری است که تاکنون در جانب طالبان مشاهده نشده است.
وی با اشاره به بن‌بست مذاکرات بین‌الافغانی نیز گفت که گفتگوها درباره مسایل مربوط به دستورکار باید پایان یابد تا مذاکرات پیرامون مسایل اساسی آغاز شود.

وی تصریح کرد که دولت افغانستان برای آتش‌بس یا کاهش قابل توجه خشونت‌ها آماده است اما طالبان تاکنون این موضوع را نپذیرفته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
حکومت موقت
نظرات بینندگان:

>>>   جناب محترم عبدالله صاحب!
شما که به حیث رییس شورای عالی مصالحه
ملی (نو تشکیل ) تا حال نتوانسته اید کالبد و قالب آنرا تکمیل کنید و اماده کار جمعی نمایید . چطور به کار کلانتر ازان دست میازید؟ نه اعضای آن تعیین شده و نه قانون و یا لااقل طرزالعمل آن یا لوح وظایف آن به نشر رسیده .
شهروندان درین نظام و رژیم سرگم بنام دموکراسی شما را چطور مورد پاسخ جویی قراردهند ؟ با تواضع و احترام
م . ش . ف کابل

>>>   جناب عبدالله،
خودت هم میدانی و ما هم میدانیم که با بدست آوردن وعده ۱۳ ملیارد کمک جهانی برای ۴ سال غنی هرگز حاظر به از دست دادن قدرت نیست ، و خودت هم با تمام توان خود را در قنجغه جای دادی و تمام یاران دوران انتخابات را پیاده در سرک سیاست گذاشتی ، حال از این ۱۴ ملیارد هرچه ممکن است بردار و خوش بگذران ، مگر افسوس وقتی فرصت برای آن کار دیگر خواهی یافت که دیگر آن کار در توان تو نخواهد بود.

>>>   اینها همه پلان هایی شیطانی ع و غ است برای سریال سازی برای تداوم رژیم نامردمی شان. حال وقت اینست که یکجا شوید و این چتلستانی ها و وهابی هارا از سرزمین تان جارو کنید. درین رستا خیز باید نیوهایی مسلح هم به توده ها بپیوندند زیرا خود ازهمین جامعه هستند.
آزاده

>>>   تشکیل این حکومت مؤقت منتهی یک شرط دارد و آن این که خود داکتر عبدالله نیز جز این حکومت باشد.در غیر آنصورت مورد قبول داکتر عبدالله نخواهد بود.

>>>   تا زمانیکه غنی یهودی در قدرت باشد افغانستان هر گز روی ارامی را نخواهد دید

>>>   تنها راه حل همین است.

>>>   طالبان دشمن مردم افغانستان اله دست پاکستان جاسوسان ای اس ای پکستان از خود صلاحیت ندارد که تصمیم دوام جنگ کاهش خشونت و یا اتش بس را با نماینده گان دولت جمهوری اسلامی افغانستان به توافق رسند از زمان اشغال پاکستان بزیر نام امارت اسلامی خود ساز پاکستان زمان حکومت مجاهدین که یکنفر خارجی در ان زمان نبود که امروز جنگ شانرا بخاطر قوای ناتو در راس امریکا بهانه کرده اند از انزمان تا امروز همه مردم ما گواه و شاهد هستند که جنگ و طرح پلان جنگ مصارف جنگ و دادن معاش به جذب شده های مناطق در صفوف طالبان و رهبری جنگ تسلهات جنگی و لوژستیکه همه و همه توسط ای اس ای و نظامیان پاکستان بدوش دارد طالبان یک غلامی تحت فرمان پاکستان بیش نیستند فامیل های رهبران طالبان در مناطق ساحه نظامیان نشین پاکستان زیر نظر ای اس ای قرار دارند حتا طالبان صلاحیت فامیل های شانرا ندارند چه رسد به ترک خصومت و جنگ و یا اتش بس را .

>>>   تمام بدبختی ها ، کارشکنی ها ، فساد درهمین جهادی ها در رأس عبدالله عبدالله است . این آدم نه شرم دارد نه حیا . حکومت را در همین سه دوره رسوا و اخلال میکند . همینقدر چور کردید بس تان است . کمی با دیگر سران جهادی تان شرم داشته باشید .

>>>   در یک طرف مذاکره کنندگان :" بین الافغانی" نمایندگان دولت افغانستان قرار دارد که: ‌در فساداداری وناتوانی معروف هستند!!! و طرف
مقابل هم‌ تروریستان ومافیای موادمخدر هستند!!! ‌لذا بنظر میرسد که: ولو اگر " صلحی" هم روی کاغذ فیمابین آنها هم اگر امضا شود؛؛؛!!! ‌بازهم مردم افغانستان تا رسیدن به صلح واقعی وپایدار فاصلهء زیادی را درپیش خواهند داشت!!!!!

>>>   دولت سرگردان افغانستان باید راه حلی بخاطر این جنجال بزرگی در افغانستان است باید هرچه زودتر جستجو. نماید و مردم را زیادتر از این به کشتن ندهد و اگر حکومت موقت هم روی کار آید کاری بدی نخواهد. بود بخاطر آرامی واسودکی مردم وطن ما وبخاطر اینکه لبخند خوشی در لبان مردم پیدا شود و قتل و قتال از بین رود باید از نظر سیاسی از بسیاری چیز ها گزشت ،حکومت غنی نابغه قرن هم به اساس رای واقعی مردم روی کار نیامده و. حکومت تقلبی برآمده از انتخابات ناکام است که در این انتخابات صد ها هزاران رای تقلبی در صندوق های رای انداخته شده .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است