حکمتیار از سفر به پاکستان اهداف شومی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۹/۷/۳۰ کد خبر: 165227 منبع: پرینت

«نصرت رحیمی» سخنگوی سابق وزارت داخله در واکنش به سفر رسمی «گلبدین حکمتیار» رهبر حزب اسلامی به پاکستان گفت: حکمتیار در این سفر اهداف شومی دارد؛ بنابراین نقشه‌های وی باید خنثی شوند.

رحیمی در توییتی نوشت: حکمتیار هنوز ایده‌های تروریستی را در دل خود جای داده است، او هنوز هم در ذهن خود به کسب قدرت از طریق روش‌های غیرقانونی و نامشروع فکر می‌کند.
وی افزود: «با نگاهی به گذشته و حال می‌توان دریافت که حکمتیار از سفر به پاکستان اهداف شومی دارد؛ خاینین به وطن باید تحت تعقیب قرار گیرند و نقشه‌های آن‌ها خنثی شود».

رهبر حزب اسلامی افغانستان که به همکاری با سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (آی‌اس‌آی) نیز متهم است به دعوت رسمی دولت پاکستان عازم این کشور شد و قرار است در این سفر 3 روزه با نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه، رییس‌جمهور، رئیس مجلس سنا و رییس سنای این کشور دیدار کند.

وزارت خارجه پاکستان پیش از این دربیانیه‌ای درباره سفر حکمتیار به پاکستان اظهار داشت: این سفر فرصت تبادل‌نظر درباره روند صلح افغانستان و تقویت روابط کابل - اسلام‌آباد را فراهم می‌کند.
این در حالی است که رهبر حزب اسلامی هیچ سمت رسمی در دولت افغانستان ندارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   همه ایشان خاین است ولی خاینین از حکمتیار بدتر وجود دارد که در پوست ریشه دولت جا گرفته و اهداف شوم خود را به پیش میبرد اقایی دزد شما هم از جمله خاینین خطر ناک از گلو هستید اولتر باید ریشه شما کشیده شود که افغانستان را چور و ویران کردید

>>>   گلو خیز مرگ برداشته و جنازه اش را سیاف خواهد خواند.

>>>   وزارت خارجه افغانستان چرا خاموش است و واکنشی نه دارد .
سنگروال

>>>   اشرف غنی اشتباه کرد که حکمتیار را به کابل آورد. او باید همیشه در پاکستان تحت سایه ای اس آی می ماند و به عنوان جانی و دزد زندگی می کرد. او دشمن ملت افغانستان و مزدور پاکستان است. حکمتیار در کشور افغانستان جز خیانت کاری انجام نداده است حتی دز زمان اشغال افغانستان توسط شوروی، هیچ جنگی باارتش سرخ انجام نداد بلکه همیشه با نیروهای سایر احزاب به ویژه جمعیت اسلامی مشغول جنگ بود. حکمتیار منافق گونه کار می کند و همیشه در صدد فریب دادن دیگران بوده است. او بود که شهید مزاری را به دام طالبان انداخت. او بود که شهر کابل را با خاک یک سان کرد. او بود که ارتش افغانستان را به نفع پاکستان تضعیف کرده و تمام وسایل نظامی کشور توسط نیروهای حزب اسلامی به پاکستان منتقل گردید. او نمک پروده پاکستان است هر اقدامی که می کند منافع پاکستان را در نظر می گیرد.

>>>   درین جای شک وتردید نیست که اداره ای کشور وفضا وزمین میهن بدست خارجی هاست وانها هر حرکت وتغییر وتحول نظامی وسیاسی رادر اختیار دارند ودر زیر مداقه قرار داده اند اگر بگویم برنامه های خارجی ها در کشور ما ناکام گردیده وطالب وپاکستان وحکمتیار به زور ونیرنگ گوی سبقت را از انها برده اند سنجیش خام وسرسری نموده ایم یک ابر قدرت جهان با ملیونها فوج ومشاور واجنت وژاندارم های منطقوی وبیرون از منطقه وهم پیمانهای نظامی و...در برابر یک مشت طالب که خود ساخته اند ویا حکمتیاری که حتی خود زحمت ساختن انرا نکشیده اند غلام غلام است ویا پاکستان کشوری که ظاهرا تمام افغانستان را به اشاره ای دیگران اشغال نموده بود وقتی برایش گفتند بیرون شو بجای روز نیروهای خودرا از زمین وهوا شب هنگام فرار داد پس اینها همه مهره های تافته وبه هم بافته ای خودشان است که محکوم اجرای فرامین ودساتیر وبرنامه های اشغالگران اند وگرنه اگر راستی حکمتیار خطر باشد ویا واقعامخالف وجود خارجی ها درمیهن باشد چطور میتوانددر زیر چتر انها در ساحه ای کنترول واداره ای انها زندگی ارام وبی دغدغه باشد انهای که صدام را شکست میدهند وقذافی رااز اریکه ای قدرت بر می اندازند وچکسلواکیا راپارچه وتکه میکنند و...ومستعمره های اتحاد شوروی سابق رااز هم پاشید ولی حکمتیار وطالب انها را شکست داده است!!!
حاجی ولایت خان صافی ازفرانسه

>>>   گلو جاسوس پاکستان است و قباله افغانستان را سالها قبل به پاکستان فروخته است. گلبیدین را از افغانستان اخراج کنید

>>>   خداوند یکتا مردم این مملکت را توانایی وبینش علم و دانش نصیب گرداند که سخنان نیک در حق یگدیگر کویند. نه اینکه توطعه و دسیسه و اتهام بستن به یکدیگر ،در افغانستان همیشه اتهام بسته میکنند. که فلان جاسوس امریکاه است فلانی جاسوس ایران است ودیگر اش جاسوس پاکستان است ،از این معلوم میگردد. که در افغانستان همه اشخاص و. افراد به جاسوسی اشتغال دارند برادران اتهام مبندید به یکدیگر گناه پس بزرگ و. نابخشودنی است و. اگر زیاد شوق وعلاقه دارید که به به افراد وطنان اتهام جاسوسی ببندید پس اسناد در صحفات اجتماعی گزارید ،والله اعلم ،امید خداوند یکتا این اشخاص وافراد را هدایت نصیب گرداند. و کسانیکه به مردم راست نیستند. هم هدایت نیکی نصیب شان گردد.
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است