امرالله صالح: موتر های بی اسناد مصادره میگردد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۹/۷/۲۷ کد خبر: 165188 منبع: پرینت

سال ها است از موتر های بی اسناد شکایت وجود دارد. یکی از مشکلات در رد یابی مجرم همین معضله است.
در جلسه هفت صبح امروز فیصله شد که موتر های بی اسناد مصادره میگردد.
امید است مالیه بپردازید و موتر های خویش را قانونمند سازید و یا موتر های شما پس از توقف در خدمت پولیس قرار میگیرد.
احتمال دیگر این است که دولت موتر های بی اسناد را پس از توقف و بعد از گذشت یک مدت معین قانونمند ساخته و به ورثه شهدا توزیع نماید. انتخاب با شما است. من از کار کرد خط داغ پولیس زیر نام یکصد و نوزده حمایت می نمایم. زحمت زیاد میکشند. مشکلات زیاد را حل ساخته اند. بخاطر تقویت خط ۱۱۹ شما میتوانید به واتسپ های زیر صرفا و صرفا پیام کتبی بفرستید. پیام های صوتی پاسخ داده نمیشود. به تلفن های شما پاسخ داده نمیشود. تنها و تنها به پیام های کتبی شما پاسخ داده میشود. این یک ابتکار عاجل و اضطراری است. در پای هر پیام کتبی شماره تلفن خویش را بگذارید که اطلاعات تان تحلیل و بررسی گردد. اگر از مجرم و قانون گریز عکس و نشانی دارید نیز به این شماره ها بفرستید. این ابتکار به درخواست هزاران هزار درخواست است که از ما صورت گرفته بود که شماره ای را مشخص سازیم. با تمام منسوبین که در ساحه مسوولیت دارند دیدار نمودم. کار کردن با قوای دفاعی و امنیتی را بخود فخر میدانم.
امرالله صالح
93730100900
93730600700
(۰۷۳۰۱۰۰۹۰۰)
(۰۷۳۰۶۰۰۷۰۰)
امنیت واقعی و روانی را به کابل عزیز برمیگردانیم. مجرم دو انتخاب دارد – عقب میله زندان یا آدم شدن.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
وترهای بی اسناد
نظرات بینندگان:

>>>   Ali Adili
امرالله صالح بار دوم است که خبر می دهد که "بر اساس هدایت مستقیم" غنی مسئولیت مبارزه با جرایم در کابل را به عهده گرفته است.
بار اول به تاریخ ۲۶ جون نوشته بود (می توانید آن را در صفحه اش ببنید) که بر اساس هدایت مستقیم سه وظیفه مشخص دارد که یکی از آن "مهار جنایت و جنایت پیشه گان در شهرهای بزرگ" است که مطمئنا شامل کابل نیز می شود. از آن زمان تاکنون وضعیت جرایم در کابل به خصوص در هفته های اخیر بدتر شد. ارگ و غنی هیچ وقت این مسئولیت صالح را تایید نکرد.
بار دوم صالح یک روز پیش خبر داد که مسئولیت پولیسی کابل را به عهده گرفته است. اما در خبرنامه ارگ از جلسه دو روز پیش غنی "خطاب به تیم امنیتی کابل" گفته بود "در برابر جرایم به گونه جدی و عاجل اقدام شود." اشاره ای به صالح نکرده بود. به هر حال، خدا کند که صالح در این مسئولیت که خودش از آن خبر داده است موفق شود چون باشندگان کابل به ستوه آمده و این وضعیت زمینه را برای تبلیغات طالبان علیه دولت فراهم کرده.

>>>   آقای صالح
مرکز موتر های یک کلید یا بی اسناد در قره باغ کابل است.
یک عملیات جانانه و ضبط همه موتر های دزدی شده.

بادیگارد ها و مسلح های دور و بر خود و باقی سران دولت و خارج دولت را همه بایومتریک کنید و سلاح سان را ثبت کنید و DNA شانرا در بانک اطلاعات ذخیره کنید بعد خواهید دید که در هر واقعه جرمی رد پای کی ها ثابت میشود.

موتر های دیپلمات ها را با پلیت مشخص DP ثبت کنید.
موتر های و ج را با م ج یا وکیل ها و سناتور ها را با شماره مشخص از ۱ الی ۲۵۰ ثبت کنید تا معلوم شود که کدام وکیل قانون گریز است.

گارنیزیون پلیس و اردو و امنیت را ایجاد کنید تا به خصوص هنگام شب موتر های امنیتی چک شود که در حال وظیفه رسمی هستند یا پیدا و پناه.

همه گپ ها را خودت میدانی تا جاییکه زورت میرسد عمل کن و جایی که غنی مداخله کرد و محب غو غو کرد افشا کن.
در پناه الهی باشی

>>>   به این دانشمند بگوئید سیم کارت ها هم راجستر شوند.
تمام سیمکارت هایی که بدون اسم و تذکره و شاهد اند را قطع کند.
این راه آسان تر است.

>>>   بچيم امنيت اين قسم آمدني نيست، دزد و اختطاف گر هاي در قيد پوليس بدون امر محاكمه و رئيس جمهور به دار آويخته شوند، ديگر كس اين جرئت را نمي كنند.

>>>   موتر های تره خیل اسناد ندارد. از شهید زنده اسناد ندارد. از قوماندان گدا اسناد ندارد. از بچه وکیل و قومادان های حوضه اسناد ندارد برو بگیر.

>>>   جناب صالح!
لازم نیست که وقت مارا بگیری و یاهم خوده زیات ایلا بتی. بچیم تمام دزدان مالوم استند که طرف کمپنی و ناحیه پنجم ممتاز آغا و باندش هست و طرف شمال و مرکز شهر دزدان شمالی هست و یا از پنچشیر. بچه های حاجی قدیروف هم زیر سوال هستند و پشت اونارا هم بگیر.
و از کل بهتر اینکه قانون و حدود اسلامی را تطبیق کن و دست پنج دزد را ببرید تا همه اصلاح شوند. دیگه خیر و خیرت هست نه حاجت به شماره ات هست و نه هم به پیام واتسپ.

>>>   هر کس خرچ اش از دخل اش بیشتر است دزد است.
دزد کلان غنی است.
غنی و باند اش دزد ملیاردی است.
تا آخرین کارمند دولت و تقریبا" تمام تاجران و کسبه کاران و بازاری ها و تقریبا" اکثریت خانم های خانه و سران و دست اندر کاران احزاب و موسسات خیریه و چوریه و دولتی و غیر دولتی و انتفاعی و غیر انتفاعی و تما صاحبان خانه های مفشن و صاحبان بلند منزل ها و ور نهایت اینکه، کی دزد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است