آزار جنسی کارمند زن پولیس در حوزه نهم (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۹/۶/۱ کد خبر: 164560 منبع: پرینت

فاطمه احمدی کارمند بخش کشف حوزۀ نهم امنیتی شهر کابل بود که در پی آزاد واذیت آمر جنایی این حوزه پس از هفت سال از کارش کناره گیری کرد.
این بانو با گذاشتن یک ویدیو در فیسبوک خود ادعا کرده‌ که هفت سال عضو نیروهای امنیتی بوده اما ازبهر آزار و اذیت‌ها از کارش کناره‌گیری کرده‌است.

فاطمه احمدی، می‌گوید که روزها برای درج شکایت و رسید‌گی به این مشکل تلاش کرده اما هیچ‌کسی صدایش را نشنیده‌است: «مدیر صاحب جنایی فعلی حوزۀ نهم به نام محمد عاطف نوابی که بسیار اذیتم کرد، بسیار اذیتم کرد. از من خواست نامشروع کرد و من وقتی به خواستش نخیر گفتم، تهدیدم کرد.»
او می‌افزاید: «وزیر صاحب داخله! وقتی که شما می‌گویید و زنان را تشویق می‌کنید که به صفوف پولیس بیایند، یک بار شما بازخواست شان را بکنید، یک بار به مشکلات شان رسیده‌گی بکنید.»

کد (9)


کارمند زن پولیس

کارمند زن پولیس

کارمند زن پولیس

کارمند زن پولیس

کارمند زن پولیس

کارمند زن پولیس

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کارمند زن
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   جناب محترم وزیرصاحب داخله: لطفآ موضوع را جدی پیگیری کنید وبه شدیدترین مجازات نظامی باعامل این قضیه برخورد نموده موضوع را رسامه ئی سازید تا پند .عبرتی شود به سایر منسوبین پولیس .
ع-ب کابل

>>>   اردوی ملی و پولیس دزد را همین قسم فاحشه بدنام کرده است هفتاد فیصد پولیس دزد است و سی فیصد انرا این فاحشه ها بدنام کرده این را باید همرای خر یکجا نماید به چون از انسان برایش کوتاهی میکند

>>>   چرا هرکار را در یک وزارت باید وزیر بررسی کند؟
برای هر کار ادارات و شعبات خاص وزارت خانه ها موجود است.
در وزارت داخله نیز اداره مصؤنیت کارمندان اناث وزارت داخله موجود است.
شما میتوانید این موضوع را با این اداره درمیان بگذارید.
اداره مذکور میتوانید دستگاه های ثبت صدا و آواز را در اختیار شما قرار دهد و شما میتوانید با ثبت آواز این گونه اشخاص و در اختیار قرار دادن آن به شعبه مصؤنیت کارمندان اناث وزارت داخله،علیه این اشخاص اقامه دعوی کنید و آنها را به محاکمه بکشید.
وزیر داخله درجوکی ننشسته است که کدام کارمند به کدام کارمند چشمک و لبک میزند و متلک میگوید و قضیه آنها را مورد بررسی قرار دهد.
او کارهای مهم تر ازین ها دارد.

>>>   دوتابعته های خبیث همه حیثیت و ابروی مردم افغانستان را به تاراج بردند این خانم که شاید مشکلات فراوان اقتصادی و فقرداشته باشد به این سرنوشت دچار است.خوب زمانی فضلی کلان و سرکرده بی حیثیتها ارتقا پیداکند دیگر توقع عدالت از کجا باید داشته باشیم.
صلح دوست

>>>   خو چه مجبور هستی این شغل را انخاب ر کردی

>>>   خانم احمدی راست را اگه پرسان کنی اگه من هم مدیر جنایی میبودم و شما به همین سرووضع نزد من تشریف میآوردید خود را نگاه کرده نمیتوانستم شما ده وظیفه میرفتید یاکه ده کدام دیسکوتیک .

>>>   ادعای خانم احمدی دور از واقعیت نیست هستند انسانهای رذیل ودون همت که چنین تقاضاهای بی مورد ودور از شرافت را از همکاران خود مینمایند مگر راستی در طول هفت سا ل این اولین تقاضای بود که از او صورت گرفته ویا سایر تقاضا هارا نادیده گرفته وبا بعض انها کنار امده و اخرین بار از تقاضای نوای دلهره شده واورا به مطبوعات کشانیده است موضوعات پشت پرده برما تاریک است وقضاوت هم درین مورد خیلی مشکل به نظر می رسد شاید فاطمه خانم عفیف وبا عزت باشد وتاکنون موقع را به کسی مساعد نساخته تا چنین تقاضای بی مورد وغیر اخلاقی را از او بکنند ویا تنها نوای انسان رذیل وپست بوده که به این عمل زشت مبادرت ورزیده وما که در کنج عافیت نشسته ایم واز درد بیچارگی وگرسنگی ملت عزیز خود بی اطلاع هستیم ونمیدانیم که این خانم روی چه مشکلاتی وظیفه ای سربازی را قبول نموده وبخاطر اعاشه واباته ای فامیلش همچو وظایف خطیر تن در داده ویاهم احتمالا برای انتخاب زندگی مرفه تر درین راه گام نهاده علتش هرچه باشددر سایر کشور ها احتمال همچو تقاضا ودرخواست انهم برخلاف میل ورغبت طرف مقابل به ندرت رخ میدهد واما در کشور مابسیار به کثرت .یک زمانی بسیاری از وزرا حتی از سکرتر های دفتر خود تقاضاهای بی مورد مینمودند وبعضا با انها ازدواج کردنددریکی از وزارت ها دوسکرتر خانم کار میکرد یکی از انها نزد وزیر رفت پس از تاخیر بیرون امد دکمه ای پیراهنش باز بود همکارش برایش یاد اوری کردکه فلانی جان دکمه ات را ببند دیگری باقهر گفت همان پدر لعنتی که دکمه ای پیراهنم را باز کرد چرا خودش نبست!!!منظورش وزیر بودویا درصنفهای که دختر وپسر یکجا درس میخوانند ودوایر دولتی و...یک زمانی میگفتند که این همه از محرومیت واختناق جنسیتی صورت میگیرد ولی بیست سال واندی میشود که این مشکل هم ازمیمنت کرزی وغنی وعبدالله و... حل گردیده ودیگر کابل ماهم با کوالالامپور وپاریس ودبی همسری میکندوعلتهای تجاوز وهرزه گری هم برداشته شده نمیدانم باز چرا به دنبال بیراهه سرگردان هستیم
شیخعلی بلخابی سرپلی

>>>   این زن بسیار خوده مقبول جور کده ،،،باید هم که مردا عاشق او شوند

>>>   وقتی پلیس زن خودش مورد اذیت قرار بگیرد پس از بانوان عادی کی دفاع خواهد کرد؟ به این می گویند قانون جنگل و باغ وحش!
آزاده

>>>   ای مدل زن ها حق شان است که اذیت شود به عکس های این خود باخته خوب نگاه کنید حیف نام فاطمه و افسوس کلمه احمدی وضع ظاهری این زن خیلی بد است

>>>   بلی به عوض قدر و احترام به ایشان که خدمت را به مردم خود انجام میدهد اما برعکس تحقیر و خواسته های نامشروع از نزد شان میشود
صرف افغانستان نیست در تمام جهان است
احمدی

>>>   وقتی خودت را برای دیگران عرضه می‌کنی، خو حتماً دلت به مرداری هست دیگه! نیست؟

>>>   به خدای حق مالوم ( معلوم )!!!

>>>   عکس از شخصیت یک زن سخن میزند.
حقگو

>>>   خودش میخواسته وگرنه به زورنمیشود به زنی تجاوزکرد

>>>   - من هم يك زن هستم ، مسلمان هستم و متعصب به اصول و ارزش هايم هستم.
- درست است در جوامع عقب مانده و سنتى و عنعناتى مثل افغانستان ، مردانش ، زن آزارى را حق طبيعى خود ميدانند.
- چند سال پيش در شهر مزار شريف يك جوان همسن و سال برادرم ، مزاحم مادرم شده بود. وقتى مادرم اعتراض كرده بود ، دو مرد ميانسال از طرف آن جوانك ، جواب مادرم را اينطورى داده بودند : برو تو اگه شرم و حيا داشته باشى در كوچه و بازار چيكار ميكنى !!!
توجه : مادر من يك زن متدين و مُلَبَّسْ به حجاب اسلامى است.
- با وجود ايمان و تعصبى كه نسبت به اسلام دارم ، از خدا پنهان نيست از شما چه پنهان ، به فمينيستان ، ارزش و احترام قائل هستم.
- حتى گاه گاهى نعوذ بالله ، احساسات زنانه ام feminazi ميشود.
- ما زنها از هر رنگ و نژادى كه باشيم ، متخصص در آراستن و پيراستن ظاهر خود هستيم. ما ميدانيم كى و كجا و چگونه متناسب با هر زمان و مكانى خود را بياراييم.
- من فكر ميكنم ، آيينه و شانه از اختراعات ما زنها باشد.
- والله بالله تالله ، مى شناسم در اين مملكت زن ستيز ، زنانى را كه براى بدست آوردن يك لقمه نان حلال براى خانواده و فرزندان خود در ادارات دولتى و شعبه هاى بانكى و حتى در خانه هاى ثروتمندان كار ميكنند. البته با حفظ كرامت انسانى و با غرور و غيرت اسلامى و با ظاهر شرافتمندانه يك زن افغانستانى.
- از اظهار نظر بيجا و غرض آلود و كينه توزانه ، به خداى شاهد و واحد پنجاه مى برم.
- گفتم كه ما زنها متخصص در آرايش و پيرايش ظاهر خود هستيم؛ پس به نظر من ظاهر ايشان ( البته در محيط افغانستان ) يعنى :
هم غرى و هم نرى !
ياد داشت : شايد من در اظهار نظر خود اشتباه كرده باشم از خواهران نو انديش و دگر انديش خود خواهش ميكنم كه با نظرات كارشناسانه خود ، مرا در رسيدن به راه راست ، راهنمايى كنند. من نظرات بجا و درست خواهران دگر انديش خود را با دل و جان مى پذيرم چون به ما دستور داده شده است كه : الحكمةُ ضالّةُ المؤمن فاطلبواها وَلَو كان عند المشرك.
يعنى گفته هاى درست و منطقى را بشنويد حتى اگر از دهان مشركان و كافران باشد.

>>>   سلام.
درواقعیت زن ملامت است.در وظیفه میرود یا در عروسی.اگر هدفت وظیفه باشد،کس جرعت تقا ضای نا مشروع کرده نمیتواند.اگر بنمایش بروی همه را متوجه فحشا گری خود میسازی.ازخدا بترس.از تهمت کردن صرف نظر کرده خودرا اصلاح کن.

>>>   جنگ دوست!
موضوع این زن به تابیعت دوگانه چه ارتباط دارد؟
وقتی جرات وشهامتش رانداری ازاحمقستان خودرانجات بدهی،مگرمقصرش مادوتابیعته ها هستیم؟
دزدی وچپاولگری که به تابعیت مربوط نیست.
جرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است