ما رفتیم، افغانستان مال شما است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۲    ۱۳۹۹/۵/۸ کد خبر: 164350 منبع: پرینت

انتحاری کنید، بکشید، شهرها و جاده ها را تخریب کنید این خانه مشترک همه ما بود نابودش کردید و رانده شدیم رفتیم خدا نگهدارتان...

انسانهایی که به علت باورهای دینی شان مورد آزار اذیت قرار می گیرند و گاهی قتل عام می شوند آنگاه مجبور به ترک زادگاه خویش می شوند چنین تصمیمی چه عذاب آور است. در محلی که دنیا آمدید و بزرگ شدید و آدم هایی را که دوست دارید با تو دشمنی می ورزند تا چه حد وقیحانه است!!

پیامبر سبک ها گورو نانک: «نه دین اسلام و نه دین هندو، خدا نه مسلمان بود و نه هندو، تنها راهی که باید بروم راه خدا است.»
وقتی اندیشه های خُشک افراطی دینی همراه با تفکرات غلیظ قومی و مذهبی در روح روان یک ملت و حاکمیت سیاسی یک کشور رخنه کند برزخی میان بیم و امید شکل خواهد گرفت زندگی به کام مردم آن سرزمین تلخ خواهد شد آنگاه ماندن و رفتن گروهای که تحت ستم هستند یا مظلوم واقع می‌شوند دشوار است.

سیک ها از ساکنان این سرزمین هستند که قرن ها می شود در این کشور زندگی می کنند.«سیک ها را به علت طرز پوشیدن لباس، گذاشتن ریش و... هندی نشماریم آنها اهل این سرزمین هستند، ترک کردن و راندن آنها از کشور نشان از وحشت دینی جامعه و دولت قومی دارد که ما در میان آن ملت و سایه آن دولت زیست می‌کنیم.»

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هندو
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این لشکر جهل و خباثت که در ارگ وجود دارد در تبانی با فاسد ترین موجودات زمین یعنی لشکر شیطان ، طالبان خبیث با هم به تفاهم برسند نه تنها هندو باوران بلکه هرچه مسلمان است از این کشور رانده خواهد شد و فقط جناور های وحشی طالب و شیطان های حاظر در ارگ در این ماتم کده باقی خواهند ماند.

>>>   وای بر این مسلمانی که هیچ کسی از دست آن در امان نیست. این مسلمانی است یا وحشی گری؟ چه شده ما را که انسانیت را زیر پا لگد مال کرده ایم؟ما قبل از اینکه مسلمان باشیم، هندو باشیم، مسیحی باشیم و... باشیم انسان هستیم! پیامبر اسلام(ص) دین مبین مبین اسلام را برای آدم کشی نیاورد بلکه برای تقویت انسانیت و پاسداری از ارزش های انسانی آورد. عدهای اسم شان مسلمان گذاشته و به نان اسلام هرجنایتی که می خواهند انجام می دهند. گفتار و کردار یک مسلمان باید خداگونه باشد نه شیطان گونه. به خدا قسم آدم از رفتار این مسلمان نمایان شرم می کند و در برابر انسان های دنیا نمی تواند سر بلند کند.

>>>   نعره الله اکبر بگوئید ، فریاد الله اکبر بگوئید راکت بزنید و سر ببرید ، انتحار کنید ، انفجار کنید و به آتش بزنید ، ویران کنید چیزی از آبادی را را نمانید ، جهنم بسازید چون با افکار و کردار شما برابر است . این دوزخ مال شما باشد . الله اکبر

>>>   اقایی پنچرمین افتاب به دو انگشت پنهان نمی‌شود سیک ها را شما چور و چپاول کردید حتا تا پیراهن و تنبان ایشان را نیز دزدی کردید نمونه کلان آن کارته پروان است که فهیم پنچرمین همرایی سه کیلو بینی خود بدون چند تایر کاماز چیزی دیگر نداشت ولی خون تمام سیک ها را نوشید و به زور تمام خانه های ایشان را به زور گرفت ولی این را نمیدانست که همرایی این خاصیت فرعونی خود بسیار زود از این دنیای رفت و شاید به میلیونها کرم گور بالایش سیر شده باشد

>>>   به خداوند یکتا سوگند است که به کوچ اجباری برادران سیک و همچنان هندوهای کشور آنقدر مغموم و متآثر و مایوس استم که به دیگران نبوده ام . اینها از مردمان بومی کشور هستند مردم بی آزار وطن دوست وزحمت کش و خوشبین به همه مردم کشور . ای داعش تو کور شوی از معرفت بی خبری ، ازقرآن بی بهره استی از رهنمود های خدا و پیغمبر چیری نمیدانی میخ های آهنین در چشمان تو فرو رفته خدا ار تو انتقام این ظلم هارا بگیرد.
م. سمسور کابل

>>>   افغانستان فقط متعلق به پشتونها - تاجک ها - اوزبیک ها و ترکمان ها است و بقیه اقوام از جاهای دیگه آمدند و باید از افغانستان رانده شوند هزاره مال افغانستان نیستند اینها زاده مغول ها هستند به قرنها پیش به افغانستان حمله کردند و باید نسل این هزاره ها در افغانستان برچیده شود یا برگرداند به سرزمین اجدادی خود مغولستان و هندوها هم مال اینجا نیستند اینها زمان حمله نادر شاه به اینجا آمدند و ساکن شدند باید از افغانستان رانده شوند
تاجیک از بلخ

>>>   عینأ شبیه فرار انسان ها از جنگل هایی وحشی افریقا است. مطمین ام که عرق شرم آن چند روز از پیشانی آنانی که سرشت انسانی دارند خشک نمیشود.
هنوز هم نوای خوش خوان "اوه! وطن دار" از حنجره سیک هایی مهاجر دربازار هایی لندن به گوش ام زمزمه میکند.
آزاده

>>>   شيخ ابو سعيد ابوالخير:
روى تو به هر ديده كه بينند نكوست / نام تو به هر زبان كه گويند خوش است
اوغان نه به اسلام اعتقادى دارد و نه به تسامح و تساهل آن .
براى او فقط قانون ( پختونوالي ) مهم است و بس و براى نگهدارى از اين قانون حتى تنبان خود را هم پايين مى كشد .

>>>   همه دزدان و سارقين و غاصبين اموال هندو ها و سك ها همين دزدان شمالي و پنجشيري بودند ، كه نه شرم دارند و نه حياء و از طرف بزرگان سياسي خود هم حمايت ميشوند.

>>>   گل امیری در تاریخ افغانستان مظالم دوره ریاست جمهوری شهید استاد برهان الدین ربانی در مقابل سیکهای افغانستان را کاملا فرامش کرده.
خانه های کارته پروان سیکها را هم طالب و داعش غضب کردند؟
اگر چیزی مینوسید عفلا با وجدان تان مشوره کنید. یا فکر میکنید همه کور و گوسفند هستند؟

>>>   متاسفانه ان گروه های افراط گرای جاهل فقط از اسم و نام اسلام سوئ استفاده میکنند و در اتفاقات سالهای گذشته نشان میدهد که گروهک های داعش و طالبان به هیج قبیله ای رحم نکردند چون در انتهار و کشتار انان خو هویدا است که تا بحال در مناطق شیعه و سنی و تاجک و هزاره و حتی به مناطق پشتن ها هم انتهار کردند و کشتار نمودند مثل نگرهار روز قبل و یار در هرات پس هدف گروه های افراط گرای داعش و طالبان فقط غیر مسلمانان مثل سیک ها هندو نیست که چون مسلمان نیستند بلکی انان اجیران جاهل و بی خرد هستند که توسط حامیان خارجی خود دنبال اختلافات و تفرقه و عقب انداختن صلح و امنیت در افغانستان هستند و اگر این جاهلان زمان بفکر دفاع از اسلام و ارزش های ان بودند پس چرا به حمایت از از اولین قبله مسلمین دفاع نمیکنند و حرف در مقابل اسرائل غاصب نمی زنند که چسپیدن به انتهار و تخربی معبدگاه هندو ها که سالها در افغانستان بطور ارام و بدون مشکل کنار مردم مسلمان زندگی کردن و هدف همه این قتل ها و انتهارات توسط داعش و طالبان با حمایت امریکاه فقط جهت نا امنی و و دوام جنگ های داخلی است تا که به اهداف شوم خود برسند چون این پروژه امریکا و غرب هنوز بر اورده نشد و ان ممکن نیست مگر به ادامه حمایت گروه های متحجر و جاهل همانند داعش و طالبان و جای تاسف است که افکار و اندیشه داعش و طالبان‌در داخل دولت و مراکزی فرهنگی کشور نفوذ نموده و تمام پلان های انتهار از همان مراکز نشات میگرد ببنید مثلا فرد سالها در دانشگاه کابل بعنوان استاد بوده با طالبان همکار داشته و فعلا از کابل میرود در جلسات طالبان دعوت می شود شعر هم میخواند پس ریشه این همه بدبختی و افکار داعش و طالبان در داخل خود نظام داخلی افغانستان است و حامیان خارجی فقط از نظر مالی حمایت میکنند و تا این افکار افراط از داخل کشور خشکانده نشود مشکل ادامه دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است