بعد چهل سال حالا میگویند به ما ربطی ندارد
امریکا و انگلیس به اندازه ای تخم جاسوس در این ملک خدادادی و بی درو دروازه کشت کرده اند که چندین سال دیگر حتی به قوای نظامی و جاسوسی امریکا ضرورتی نیست 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۵    ۱۳۹۹/۴/۳۰ کد خبر: 164245 منبع: پرینت

قریب 40 سال تمام این سرزمین را لگدمال نمودند وحالا میگویند که به ما ربطی ندارد...!
بلی هموطن گرامی،
وقتی جو بایدن و ترامپ بعد از این همه جنایت در حق این سرزمین و ملک بی صاحب با بی شرمی تمام می آیند و میگویند "طالبان مشکل داخلی افغانستان است و این مشکل به ما ربطی ندارد و یا هم وقتی ترامپ میگوید نیروهای آمریکایی نمی توانند نقش پولیس را در افغانستان بازی کند." سوال اساسی بوجود می آید در اینصورت این لشکر جنایتکار برای چه اهدافی به این کشور لشکر کشی نمودند؟

در حالیکه از ابتدای این اشغالگری ما میدانستیم که برای چی و چه اهدافی را تعقیب میکنند؟ ولی این را هم میدانستیم که روزی این ماه عسل هم خلاص میشود.

هموطن گرامی!
اگر ذهن من و تو تا اندازه نظر به شرایط صدمه جدی دیده است ولی ذهن تاریخ قوی است و هیچگاهی فراموش نمیکند. یاد تان است مگر همین فرشته های آزادی حقوق بشر و بانیان به اصطلاح مهد دموکراسی نبودند به دفاع از دین اسلام برآمدند و لقمه تیار شده را آماده ساختند که گویا دین اسلام در خطر است بعد از سال 1978 گروه های زیادی را تمویل و تجهیز نمودند و اولین بار توسط حکام خاین عرب حکم فرمان جهاد را صادر کردند؟

به تعقیب آن مگر همین رهبران و دستگاه های جهنمی امریکا نبود که بخاطر منافع کلان استراتژیک خویش که منافع شان با تعدادی مجاهدین همخوانی نداشت از دم راه خود برطرف نمودند برای اهداف بعدی خویش طالبان این جنایتکاران تاریخ که فرزندان واقعی خود شان میشود را روی صحنه آوردند؟

مگر بازهم همین امریکایی ها نبودند و نیستند بنام اینکه طالبان افراطی اند زمینه لشکرکشی و اشغال را آماده ساختند که بیست سال تمام جنایت میکنند و این وطن را لگدمال نموده اند؟

مگر این جانیان حرص طلب جهانخوار هدف لشکر کشی و یا شعار اصلی شان در ظاهر امر بخاطر محو طالبان ؛ حکومت داری خوب؛ امنیت خوب نبود؟
پس اینهمه وعده های به اصطلاح سرخرمن چه شد؟

بهتر است آن تعداد معامله گران شرفباخته و مزدوران مسلکی شان که این طرف و آنطرف در درون نظام و بیرون از این نظام فرسوده جعلی که با این اشغالگران همسو اند و سال ها همچون برده و جاسوس در خدمت شان قرار دارند پاسخ ارایه کنند.

رهبران امریکا سر و صداها را به راه انداخته اند که گویا چند مراکز نظامی خویش را تخلیه نموده اند و طبق پروتوکولی که با اجیران خویش نموده اند چند مرکز شان گویا موقتآ اینجا میماند. این یک فریب بیشی نبوده و نیست و این فریب به غذایی تبلیغاتی کاندیدان ریاست جمهوری امریکا تبدیل شده است.

امریکا برای ماندن آمده است نه برای رفتن. بقول معروف اگر خط گلیم هم برود امریکا با این سادگی از اینجا شور نخواهد خورد؛ زیرا محل و منطقه ای را پیدا کرده است که تعداد مردم اش به سادگی فروخته میشوند و اجیر میشوند و ضمنا چنین کشور خدا داده ای در هیچ جایی پیدا نخواهد شد.

اگر شیطان دهل را سرچپه زد لحظه فکر کنیم که امریکا بار بستره اش را بست مثل ویتنام این وطن را ترک کرد در حالیکه غیر ممکن است، فرض کنید که چنین شد... ولی باور کنید امریکا و انگلیس به اندازه ای تخم جاسوس در این ملک خدادادی و بی درو دروازه کشت کرده اند که چندین سال دیگر حتی به قوای نظامی و جاسوسی امریکا ضرورتی نیست؛ زیرا اینجا تولید محصولات ادامه دارد.

امریکا سناریوی دیگری را برای تضمین مراکز نظامی خویش از چند کشور دیگر در سر می پروراند که مطمینا در آینده ای نه چندان افشا خواهد شد.
بهتر است فریب نخورید. این گماشته ها کجا خواهند رفت...

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
جاسوس
نظرات بینندگان:

>>>   بلی عطا جان ... ایرا ن پاکستان انگلیس و در راس ایالات متحده امریکا انقدر افغانستانی فروخته شده تربیه کرده ا ند که اکنون شمار انرا خود نمیدانند ولی بایذد تصریح کرد که این فروخنه شدگان دارای سرمایه ای فراوان منقول و غیر منقول اند .اینها سالهاست که بنام مذهب و دگر عناوین خون ریختانده و میریزانند. در این راستا تنها طالب ملامت نیست طالب نیروی فروخته شده محصول سی سال قبل میباشد ولی اخوان المسلمین شیعه و سنی که عامل بربادی این کشور تحت رهبری امریکایی ها سعودی ها و پاکستانی ها و اخوند های ایرانی اند محصول پنجاه سال قبل و مسوول بر بادی افغانستان اند. باید این کثیفهای بد قلغ از اریکه ای قدرت بزیر انداخته شوند....
سیغانی

>>>   پرسش ما این است که در کشور خراسان / افغانستان که گهواره زبان پارسی است و زبان رسمی دولتی هم است چرا ؟ نام یک نهاد دولتی به زبان پارسی نیست چرا ؟ نام یک اسناد ملی ما به زبان پارسی نیست چرا؟ به انگلیسی است به هندی است به فرانسه ای است مغولی است به عربی است چرا؟ به زبان پارسی نیست ؟ باید کسی پاسخ بدهد ؟ به کمک و حمایت کی ؟ تا این اندازه پارسی ستیزی ؟ در گهواره زبان پارسی صورت میگیرد مردم حق دارند بدانند که این توهین و ستم را کی به پارسی زبان ها میکند ؟؟ نقش جمعیت اسلامی خراسان / افغانستان در این ستم ملی فرهنگی چیست از بن آلمان تا قانون اساسی ؟

>>>   نویسنده دومی هیچ وقت دربین اقوام افغانستان تفرقه نی انداز.40 سال برادر کشی وخون ریزی فقط بخاطر.همین مفکوره.برادر یک کمی دل رحم باش اگر دلت به کشورت و مردم نمیسوزد حداقل به فامیل و خانواده خودت بسوزه.ریس جمهور افغانستان در حال که زبان مادری اش پشتو است باز هم بیشتری سخن رانی هایش بزبان فارسی است و همچنین همینطور اکثریت مقامات دولتی.حالا چه فرق می کند که آن نوشته ها ازبکي ویا پشتو باشد ویا فارسی باشد.معنی این نوشته ها فقط برای توجيع کردن ومطلع نمودن مردم از یک چیزی مثلا اداره حکومتی باشد.ویا نامی یک کوچه باشد

>>>   من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد ان اشنا کرد
این ناله ای مام میهن است که میگوید من از اشغالگران ومتجاوزین گیلایه ندارم این داعیان اصیل تاج وتخت ومدعیان وارثین واقعی من که اولاد های ناخلف وخود فروخته ومادر فروش برامدند برای گرفتن مقام ومنزلت وثروت ومکنت با هر متجاوز ومتهاجم یکجا شده نمایندگی اجانب را قبول نموده وپای اجنبی ها وبیگانه هارا درینجا کشانیدند انهای که برای اشغال من برنامه های ممتد وارزوهای دیرین به سر می پروردند کار انها را اسان ساخته وپیشاپیش متجاوزین وسوار برتانک وطیاره ای استعمارگران امدند ونمایندگی وغلامی انها را پذیرفتند ودر برابر قدرت واقتدار چند روز همه داروندار وما یملک مادی ومعنوی مرا دودسته به انها به قسم هدیه تقدیم نمودند بسیار اصرار اگر نمای اسم های بعض انها را میگویم ولی از ذکر نام همه وتفصیل کارکرد های خاینانه ای شان موقتا ابا خواهم ورزید فرزند ناخلفی که بیش ترین خیانت را برمن روا داشته خلیل زاد وکرزی وحکم تیار است ودر درجه ای دوم وسوم عبدالله وغنی وسیاف وخلیلی ومحقق هستند اینها بودند که برنامه های تجاوز را سرعت بخشیدند واز هیچ نوع خیانت در حق مام میهن خویش دریغ نورزیدندواز استادن در پهلوی ربانی ومسعود وشراکت در قدرت با انها ننگ کردند ولی در دنباله روی واجنت بودن بیگانه ها افتخار می نمایند
ولایت خان صافی از فرانسه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است