پولیس آلمان ۳۱ پناهجو را از داخل یک لاری پیدا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۳۹۹/۴/۲۶ کد خبر: 164193 منبع: پرینت

پولیس فدرال و گمرگ ایالت زاکسن آلمان ۳۱ پناهجو را از یک کامیون یخچال دار پیدا کرده اند. یک سخنگوی بازرسی پولیس فدرال شهر بَرگیسهوبل در ایالت زاکسن روز چهارشنبه (۱۵ جولای) به خبر گزاری فرانسه گفته است این مردان در بین محوطه پشت و سقف این موتر باربری جای داده شده بودند. این موتر باربری سه شنبه شب در شاهراه ۱۷ برایتناو در نزدیکی مرز چک کنترول شده بود.

در این بازرسی ماموران این مردان را که قاچاق می شدند، ‌پیدا کرده اند. راننده این موتر به دلیل ظن قاچاق موقتا دستگیر شده است. این پناهجویان بنا بر معلومات ابتدایی پولیس از ترکیه، سوریه، عراق و ایران بوده اند.
همواره مهاجران در لاری های یخچال دار در اروپا به طور قاچاق از یک کشور به کشور دیگر می روند که بعضا عواقب مرگباری نیز در پی دارد.

در سال ۲۰۱۵ در اتریش در یک لاری که از هنگری یا مجارستان آمده بود اجساد ۷۱ مهاجر که خفه شده بودند، کشف شد. این پناهجویان، ۵۹ مرد، هشت زن و چهار کودک از سوریه، عراق و افغانستان بودند. آنها در مرز صربستان و مجارستان توسط قاچاقچیان در یک لاری یخچال دار جابجا شده بودند. قرار بود این پناهجویان از مجارستان به اتریش قاچاق شوند.

در اواخر سال ۲۰۱۹ از یک لاری یخچال دار در بریتانیا نیز اجساد ۳۹ مهاجر ویتنامی پیدا شد که از بلجیم قاچاق شده بودند. مقام‌ها در آن زمان گفته بودند که ۳۸ فرد بزرگ‌سال و یک نوجوان همه شان جان داده اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس آلمان
پناهجو
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است