خلیلزاد به نبیل اخطار داد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۰    ۱۳۹۹/۴/۱۹ کد خبر: 164110 منبع: پرینت

خلیلزاد: حکومت کابل باید در مقابل کسانی که علیه طالبان نفرت پراگنی می‌کنند، اقدام جدی نماید.
نبیل: کسانی که از حنجره طالب و پاکستان سخن می‌زند؛ حکومت افغانستان را «حکومت کابل» خطاب می‌کند. به افشا سازی چهره اصلی طالبان و پهلوهای سیاه گفتگوهای صلح ادامه خواهم داد.

بعد از افشا سازی ها و موقف های تند نبیل علیه طالبان و شبکه حقانی در توییتر؛ زلمی خلیلزاد در حمایت از طالبان تلویحا علیه نبیل موقف گیری کرده و از حکومت خواسته است که صدای نبیل را خاموش سازد.
به گزارش شفقنا، خلیلزاد در یک پیام توییتری چنین نوشته است: ” مخالفین صلح آتش را با این انتظار آغاز می‌کنند که به سرعت گسترش یابد و برای همیشه دود کند. از حکومت کابل جداً خواهش می‌کنم که کسانی را که علیه طالبان و پروسه صلح نفرت پراگنی می‌کنند را مورد پیگرد قرار دهد. آمریکا و طالبان متعد هستند که بعد از صلح روی پروژه‌های اقتصادی بصورت دو جانبه سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری روی معادن و ادامه کمک‌های مالی آمریکا زمانی امکان پذیر است که پروسه صلح با طالبان به موفقیت برسد.”

اما به نظر می‌رسد که نبیل پیام خلیلزاد را به درستی فهمیده است که مخاطب وی کی است، در پاسخ به خلیلزاد چنین نوشته است:
“کسانی که از حنجره طالب و پاکستان سخن می‌زند؛ حکومت افغانستان را «حکومت کابل» خطاب می‌کند. به افشا سازی چهره اصلی طالبان و پهلوهای سیاه گفتگوهای صلح ادامه خواهم داد. به اساس معلومات من؛ تمام گفتگوهای صلح آمریکا و طالبان تا این مدت روی تاراج معادن و منابع طبیعی افغانستان می‌چرخد. مردم افغانستان به هیچ شخص و گروهی اجازه نمی‌دهد که منابع طبیعی و معادن افغانستان را به تاراج ببرند. به آزادی بیان و ارزش‌های دموکراسی احترام بگذارید!!!”.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
نبیل
نظرات بینندگان:

>>>   مخلص تان بارها مصاحبه های هردورا شنیده است.
برداشت من!
-خلیلزاد:امریکایی ولولو.
نبیل:افغان اگاه٫بیدار٫باشهامت ووطندوست.
عاقل

>>>   هموطنان عزیز!
سخنان آقای نبیل کاملا واقعیت دارد. امروز هر فرد این کشور (اعم از باسواد وبی سواد) به نیات شوم امریکا وهمدستی با طالبان وپاکستانی های آګاهی کامل دارند وهیچ چیزی از نظر مردم افغانستان پوشیده نیست. امریکائیها با پلانهای شومی که دارند فکر میکنند که از زیر ریش مردم افغانستان خر سوار تیر میشوند.
همه ئی تلاش امریکا برای بدست آوردن معادن ذیقیمت افغانستان ( که طی این چند سال به تنها مواد معدنی کشورما را ) با همدستی با طالبان وپا کستان است. در پهلوی آن همه میفهمند که امریکا برای تحت نظر قراردادن کشورهای همسایه افغانستان وکشورهای خاور میانه است. ورنه هیچ منطقی ندارد که امریکا نتواند با متحدینش در 20 سال ګذشته چند هزار طالب بی سرو پارا از پا در نیاورد ولی امریکا بعوض از بین بردن طالبان به قتل وکشتار مردم عام افغانستان مبادرت ورزیده وطالبان را وقتا فوقتا در میدانهای جنګ اکمالات نموده است واز یکجا بجای دیګر انتقال داده است.
انګلیس در طرح پروژه های چور وچپاول کشور های منطقه بخصوص افغانستان پیشقدم وامر یکا وسایر متحدینش تطبیق کننده آن هستند.
آقای نبیل واقعیت های منظقه وکشور مارا برملا میسازد وهمانطوریکه ترمپ ګفته ، خلیل زاد شارلاتان است ونقشه های امریکا را تطبیق میکند وافسوس که سران کشور ما (اعم از رئیس جمهور ، وکلا ، وزرا وغاصبین وزورګویان ) همه فاسد ودست نشانده اند وبرای مفاد کوچک خود ، مفاد بزرګ کشور را به باد میدهندو شاید این روال تا مدت درازی که مردم آګاهانه به پا خیزند ادامه یابد ولی متاسفانه که آن وقت خیلی دیر شده خواهد بود. 19/4/1399 Kabul

>>>   ازین نوکرزاد آیا رذیل تر دیگر وجود خواهد داشت؟ واضحأ نه
آزاده

>>>   طالبان نه مسلمان هستند و نه افغان طالبان فاشیست و و قاتلین قرن هستند انسان های بیگناه را میکشند و با سران شان فتبال میکنند اسان های بیگناه را زنده میسوزانند و زنده به گور میکنند در مساجد انتحا رمی کنند و مرد را درحالت سجده میکشند و صد ها قران را میسوزانند اطفال و جوانان و انسان های بیگناه را مکشند و زن ن ها را سنگسار میکنند کراچی وان و طبنگ فروش و مردم غریب را میکشند بزرگترین خیانت و جنایت را به بشریت کرده و میکنند ریشه طالباتن مانند ریشه کمونستان باید ازبین برده شوند طالبان حق زندگی را در این دنیا ندارند صلح با طالبا ن خیانت و جنایت است و کسانی که طرفدار طالبان هستند در این خیاانت و جنایت و قتل وقتال شریک هستند
بصیر نظری

>>>   اگر همین حالا جایگاه امرالله صالح را با نبیل تبدیل کنید.چه میشود؟
امرالله صالح چنین بیانیه میدهد:
نیرو های امنیتی افغانستان طی بیست سال گذشته با ریختاندن خون خویش هزاران طالب مزدور پاکستانی را دستگیر کردند و به پنجه قانون سپردند،اما اشرف غنی این طالبان جنایت پیشه را ،تحت نام پروسه صلح آزاد میکند.
این یک خیانت بزرگ به خون سربازان گلگون کفن شهید است.

نبیل چنین بیانیه میدهد:
از چهل سال بدینطرف درین کشور جنگ زده جنگ جریان دارد و میلیون ها نفر شهید و زخمی و مهاجر و آواره و در بدر شدند.
افغانها بالاخره باید با هم بنشینند و سر مذاکره و مفاهمه را با هم باز کنند تا این جنگ و برادر کشی از بین برود.
روی همین ملحوظ،دولت افغانستان با حسن نیتی که داشت،بعد از مذاکرات قطر حدود چهار هزار زندانی طالب را رها کرد و باقیمانده هزار نفر دیگر را نیز آزاد خواهد ساخت.
اما فکر نکنید که دولت به آسانی قدرت را رها میکند.
تا آخرین دالر امریکا و آخرین سلاحی که از امریکا برایش میرسد،بخاطر حفظ قدرت در مقابل طالبان میجنگد.
فکر نکنید که طالبان هم ماندن والا هستند.
تا آخرین طالبی که در هفتاد هزار مدرسه پاکستانی درس میخوانند و تعداد شان به میلیون نفر میرسد،به جبهه سوق داده میشوند و جنگ میکنند.
این طالب ها در قرآن کریم جنت را خوانده اند که چه قسم جای است؟
جویبار های شیر و عسل و شراب و حور های بهشتی که سینه هایشان مانند انار سخت و بر آمدگی است.
بنأ ده ها هزار نفر کمربند های انتحاری در کمر شان و منتظر نوبت هستند که چه وقت نوبت شان میرسد که خود را به جنت برسانند.
زیرا در مدرسه های پاکستان بغیر از دال و چپاتی چیز دیگر نیست.حور های جنتی را خو در جای خود بگذار،حتی بی بی شان نیز با روی چملک خویش ،چادری به سر میکند که بیگانه روی او را نبیند که در دوزخ نرود.

>>>   بهتر بود این طور تیتر می زدید: جاسوس سی. آی. ای به فرزند صالح وطن هشدار داد.

>>>   طاهر پشتون
نبیل خودش نوکر اکریکاست. تمام فامیل اش در امریکا است و خودش نهم اسناد امریکایی گرفته. حالا از ازادی بیان سوی استفاده کرده و میخواهد خودرا مطرح نماید.

>>>   نبیل فرزند صدیق وطن است ما بوجود چینین شخصیت افتخار میکنیم
ن بدخشانی

>>>   عاقل به تو سلام
امروز عقل تو
بهتر ز عقل من
عاقل به تو سلام

>>>   ولی نعمت خلیل زاد دونالد ترامپ برضد طالبان گفت:
"طالبانقاتلان اجاره‌ای و کرایی هستند. هر که برای شان پول بدهد، آنها (طالبان) برایش کار خواهند کرد. اما حقیقت این است که طالبان نتوانسته اند که عساکر ما را بکشند، طالبان فقط افغان ها را کشته ‌اند، پس روسیه باید پول خود را از طالبان پس بگیرد. ما (دولت آمریکا) طالبان را برای یک مدت نامعلوم به اجاره گرفته‌ ایم تا بعد ازین به خواست و به اساس منافع ما به کشتن خود ادامه بدهند. طالبان پول پرست هستند. و حاضر هستند برای پول دست به هرکاری بزنند، حتی حاضر هستند تا خود را بکشند. در حقیقت طالبان در کشتن و خلق ترور و وحشت، بهترین هستند. آنها درین مدت صدها هزار افغانها را کشته‌ اند و هنوز هم به ترور و وحشت ادامه می‌دهند. طالبان از قتل مردم لذت می‌برند. ما آنها را به اجاره گرفتیم تا به عنوان پیشمرگه های ما و برای منافع ما کار کنند." 30ر3 بعداز ظهر 29 جون 2020
متن انگلیسی آن موجود است در تویتر

>>>   نبیل وروکی اس ولاگه یارغم وطن را داشته باشد ویا غم دین ومذهب را

>>>   نبیل بچیش آفرین تو پیش ما ده ردت هستیم از هیچ کس نترس

>>>   رحمت الله نبیل فرد مخلص ملی و وطن پرست است ای کاش ما دو درجن رحمت الله میداشتیم آنوقت افغانستان گل‌ گلزار میبود. اما خلیل زاد مزدور امریکا وخود فروخته با آی اس آی پاکستان است ویک درد است و خلیل زاد خاین هیچ حق ندارد در باره وطن ما معامله کند.
زنده بار نور دیده وطن محترم رحمت الله نبیل

>>>   هموطنان هوشیار و بیدار!
حدس بزنید!
در لست کشتارهای هدفمند و قتل های زنجیره ای استخبارات کدام یک ازین شخصیت ها در صدر جدول قرار دارند؟ و چرا؟
۱. صلاح الدین ربانی
۲. رحمت الله نبیل
۳. احمد مسعود
۳. صالح محمد ریگستانی
۴. مارشال دوستم

>>>   توقع من از خلیلزاداین نیست که برضدمنافع امریکاکاری کند٫واین عقلانی هم نیست٫بلکه به صفت کسیکه زادگاه اصلیش افغانستان است٫درجوارمنافع امریکا٫متوجه منافع افغانستان نیزباشد.
نسیم

>>>   نبیل را خواهند کشت، این حرف این نشان، آمریکا هرکسی را که در مقابل منافع و اهدافش ببیند از سر راه بر خواهند داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است