پایان مصالحه و حکومت لافوک ها در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۹/۴/۱۵ کد خبر: 164064 منبع: پرینت

داکتر نجیب به مثابه چهره برگزیده شده از سوی نماینده غرب یعنی گورباچف، با تمامی ترفند های عوام فریبانه وتبانی با غرب، تحت شعار مصالحه ملی، شاهراه فروپاشی و سقوط افغانستان را باز کرد ولاجرم در تبانی باحزب اسلامی حکمتیار شرایط را برای برپای کودتای نظامی با حکمتیار آماده کرد و حزب اسلامی را در کابل حاکم ساخت.

از نگون بختی او، حزب اسلامی به شدت شکست خورد و شهر کابل از کام حکمتیار بیرون شد!
دامنه حاکمیت نجیب، با حمام خون که خودش برپا کرده بود، پایان یافت.

کسی که می‌گفت «یا وطن یا کفن»، «سر میدهم سنگر نمی دهم»، به قول لایق صاحب دزدانه از وطن فرار کرد ولاجرم در هنگام فرار درجال افتاد‌.
حالا اشرف غنی احمد زی عین کانال خیانت را تحت نام صلح با طالبان باز نموده است!

اشرف غنی بر علاوه فهرست صد ها خیانت ملی حدود ۳۰۰۰ طالب آدم خوار را از حبس رها نموده و آنها را در خط مقدم جبهه فرستاد.
حالا اشرف غنی تحت سناریوی صلح تمامی شرایط را برای استقرار حکومت طالبان در افغانستان مساعد ساخته است.
او تحت فرمان امریکا و پاکستان به سرعت در این راه روان است!
اما دیده شود که غنی در فرار خود موفق خواهد بود و یا مثل داکتر نجیب به پایه ای دار کشیده خواهد شد!

پایانش هرچه باشد، تباهی یک ملت و یک جامعه حتمی است. برای این مزدوران خاین سرنوشت وطن ارزشی ندارد، آنها بیشتر در مورد راه فرار خود می اندیشند، نه رفیق، نه حزب، نه مردم و نه وطن!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پایان مصالحه
حکومت لافوک
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت غنی فاشیست نوکر امریکا نفس های اخرش را میکشد

>>>   غنی چون قذافی از جانب ملت به سزا میرسد.
نجیب را مشاوره های لایق ها و نا لایق ها به گنداب قومیت و فاشیزم پرتاب کرد و حال غنی نیز از مشاوره های لایق و نالایق برخوردار است و عملا" در منجلاب فاشیسم قومی گیر افتاده ، طالب آدم شدنی نیست چون اختیار خودش را خودش ندارد.
ملا برادر تا زمانیکه پاکستان نخواست در بند بود و حالا برای پیشبرد مقاصد پاکستان در جلسات بالا نشین است اما هنوز هم در اسارت پاکستان است.
قصه کوتاه که ما
باز هم آماده مقاومت و دفاع از شرف و ناموس خود ایستاده ایم اما این بار این مقاومت در نهایت به تهاجم بر قلب سیاه تجاوز خواهد انجامید و آنگاه لر و بر نشان خواهند داد که در پهلوی مقاومت گران سینه متجاوزین سیاه دل و گدی گک های طالب گونه اش را میدرند یا اینکه لشکر دفاع از پاکستانی های کثیف میشوند ، به ما فرقی نمیکند ما می ایستیم و وظیفه انسانی و اسلامی و میهنی خود را انجام میدهیم ، مگر یک نکته واضح باشد که این بار اگر ناقلین دیروز مثل دفعات قبل به نفع غاصبین و طالبان کور دل به روی همسایه های بومی خود خنجر بکشند دیگر آب شمال را نخواهند خورد.
یکی و خلاص

>>>   مردم جهان و تاریخ گواه این حقیقت اند که سرنوشت مزدوران ، دیکتاتوران ، فاشیستان و قوم پرستان فاسد و بیکاره بهتر از نجیب ، صدام حسین ، قزافی و هتلر نخواهد بود ، به زودی رنگ غنی فاشیست و مزدور را نیز ما نخواهیم دید و از شر این مزدور و نوکر فاشیست و قوم پرست امریکا رهایی خواهیم یافت و در تاریخ نام این وطن فروش در پهلو شاه شجاع ها ، کرزی ها ، نجیب ها و نادر ها و دیگران نوشته خواهد شد و مرگ این فاسد فاشیست بدتر از مرگ نجیب خواهد بود.
کوه کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است