پیام فرزند ‌احمد شاه مسعود درباره حزب جمعیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۷    ۱۳۹۹/۴/۱۲ کد خبر: 164034 منبع: پرینت

بسم الرحمن الرحیم
همانا که تمام مردم افغاستان در جهاد نقش بازی کردند جمعیت اسلامی هم منحیث یک حزب مردمی از بطن افغانستان در جهاد از خود کارنامه های درخشان بجا گذاشت. بعد از سقوط دولت کمونستی و پیروزی مجاهدین، مسوولیت بسا بزرگ و تاریخی بر دوش جمعیت اسلامی افغانستان گذاشته شد که بر شانه های رهبر خردمند شهید صلح پروفیسور استاد برهان الدین ربانی و قهرمان ملی افغانستان شهید احمد شاه مسعود حمل میگردید.

بعد از عقب نشینی از کابل و تجاور سیاه از شرق باز هم جمعیت اسلامی با تدبیر و سختی از تنگی های تاریح عبور میکرد و به سلامت عبور کرد تا اینکه فصل جدید در تاریخ کشور گشوده شد و قهرمان شهید شد و باز هم پروفیسور خرد مند با تکیه به خدا گام های سنجیده می برداشت تا اینکه در کانفرانس سرنوشت ساز در تاریخ کشور در حال راه اندازی بود و رهبر از اهمیت، خطرات و مزایای آن رفع مسوولیت کرد و دین تاریخی خود را ادا کرد ولی متاسفانه به هشدار های رهبر گوش داده نشد و آن جدی گرفته نشد و تصامیم یا خود سر یا دیکتی شده گرفته میشد تا اینکه کانفرانس خلاف خواست رهبر پایان یافت که ضربات آنرا امروز مجاهدین لمس میکنند.

ولی به آنهم بسنده نکردند و هوای قدرت ثروت قدرت تعقل را از آنان فلچ کرده و اعضای جمعیت در فکر ایجاد احزاب مستقل افتادند و از بطن جمعیت احزاب مختلف مستقل ایجاد شد که میتوان گفت که سنگ افتراق جمعیت اسلامی را اساس گذاشتند و در تعاملات سیاسی تصامیم که به اساس منفعت شخصی بود اتخاذ میگردید که تا امروز سوال برانگیز است که این تصامیم از کدام سفارت خانه و یا اداره بالای اعضای ناپایدار جمعیت تحمیل میشد؟ و از آن هم گذشته کمر را علیه برنامه های استاد شهید بسته کرده و چندین ضربات مهلک را در انتخابات های ریاست جمهوری بر کمر رهبر جمعیت وارد کردند تا اینکه استاد رفت و شهید شد.

بعد از شهادت استاد، عاملین افتراق جمعیت و مجاهدین؛ در صدد تخریب خانواده استاد شهید و خانواده قهرمان ملی موزه از پاه کشیدند و اکنون که اوضاع کشور به مراتب خطیر تر از هر دوره و زمان دیگر است و جمعیت اسلامی افغانستان کوتاه ترین نفس های خود را میکشد و بیشتر از هر زمانی به اتحاد یک پارچگی نیاز دارد باز هم دیده میشود که آزموده شدگان هنوز هم دل شان خنک نشده خواهان شاهد بودن جسد بی جان جمعیت اسلامی افغانستان هستند و جالب تر از همه همین مهره های آزموده شده دعوای زعامت جمعیت اسلامی را هم دارند در حالیکه رهبر چندین احزاب دیگر هم هستند این در حالی است که جمعیت اسلامی افغانستان تحت رهبری فرزند رشید استاد ربانی جناب صلاح الدین ربانی قرار دارد.

تشکر
احمد مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمد مسعود
حزب جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   رهبر خردمند شهید صلح پروفیسور استاد برهان الدین ربانی و قهرمان ملی افغانستان شهید احمد شاه مسعود حمل میگردید.
کشتی ما ره بچه آمر کتی قارمان مولی و شیاد صول .بز و چوپان عقب نشینی نکردند بلکه گریختند ، چون هردو آدمهای بیکفایت بودند و چمیت از مشتی از دزدان و غارتگران بودند شما به کدام جرعت این دسته چپاولگر را حرب مینامید .
شاید هم گنایت نباشد چون در مغز قارامان شهید تزریق شده.

>>>   فرزند برومند قهرمان ملی ،
سوگندنامه می بینم که سیاست بازان خودت را خواسته یا ناخواسته داخل بازی های جناحی میکنند.
در مرحله حساس کنونی فقط یگانه راه حل تدویر کنگره جمعیت اسلامی به صورت عاجل است.
تحولات جهانی به سرعت پیش میرود و منتظر هیچ کس نمی ماند.
گپ سرنوشت افغانستان در پشت پرده نهایی شده و در این قضیه از قبل فیصله شده نباید جمعیت قربانی و پارچه پارچه شدن.
تمام افراد در سطوح مختلف رهبری جمعیت فعلا" موقت هستند و نه صلاحیت تعین رهبری موقت را دارند و نه صلاحیت تعلیق عضویت افراد را.

جمعیت ۶۰ نفر یا کمتر و بیشتر نیست که فعلا" در شورای موقت اجرائی قرار دارند.
جمعیت بیشتر از یک ملیون عضو دارد و این یک ملیون انسان خردمند باید تصمیم نهایی را با انتخاب افراد در کنگره بگیرند و آنگاه کنگره منتخب تصمیمات تعین رهبر و قدمه های پائین تر رهبری را میگیرند.

و خودت جوان خردمند و با فهم ، احمد مسعود یادگار کوه ثبات و مقاومت،
بیشتر ناظر باش تا بازیگر میدان کشاکش جناحی،
خودت بیشتر با جوانان جمعیت به گونه فرا جناحی و افغانستان شمول همکار باش تا جمعیت جوان و مصمم و افغانستان شمول را برای بازی های بزرگ سیاسی در آینده آماده سازید.

>>>   زاده دزد هم دزد می‌باشد از اینکه در افغانستان یک گروه بزرگ دزد از بطن مردم برخاسته و یک شبکه رسمی دزدان را بنام جمیعت ساخته بدون چور چپاول و غارت دیگر کار نداشته اینکه از یک پنچرمین قهرمان واز یک روبا شیر ساخته وطن را به نابود کشاندند و بار بزرگ این دشواری ها را ملت افغانستان میکشد نی بز شادگل و نی ربانی سرخم سنگر های مجاهدین را خاندان شما کل وکور بالای روس‌ها فروخت و بعد از چور کابل توسط مسعود خاین و ربانی نمکحرام خاک و لاش کابل را بالای غرب به تول شلغم فروخت و حالا که دیگر راه های دزدی بالای این پنچرمینها بسته شده به انتخاب رهبر دزدان هم کوشش دارد که یک مقدار دزدی کند

>>>   یکی ازکارنامه های درخشان حزب جمعت ویرانی زیر بناهای وبخصوص شهر کابل است که ثبت تاریخ است
احمد از ترکیه

>>>   خودت باید ہیچ گپ نزنی ، پدرت در داخل جمعیت گروپ سا خت ، شولہ تہ بخور ،پردہ کو
بیچارہ از دیار غربت

>>>   اقای مسعود.
جورباشی قندکاکا.
-همه درجهاد نقش نداشتند٫طور مثال اینجانب.باری تصمیم گرفتم مرغ همسایه رابدزدم٫ولی درنهایت جرات نکردم.
-امروز مجاهلین ضربات رالمس میکنند٫ولی من ضربات مجاهلین راسی سال قبل حس کردم زمانیکه درمقابل یگانه مرغ کلنگی ام جهادکردند٫هنوزهم درفراق جداییش میسوزم.
-اگرکسی اصلا احمق نباشد٫هیچ سفارتخانه نمیتواند اورااستعمال کند.
بعدازسالها درنهایت درک کردم که درگروپ سلاخ الدین هستی.
نوروز

>>>   از کجا معلوم که این پیام از احمد مسعود باشد اما نفس این بیام حاوی حقایق تلخ وناگواری بود که راستی تنظیم جمعیت ان را لمس مینمود در دوران پیشاور هم کور دلان تاریخ دربرابر موقف های برحق جمعیت ورهبر خردمندش موضع های نا سازگار ومغرضانه میگرفتند ونداهای اسلامی وانسانی اورا به هر بهانه وعلتی در گلون خفه مینمودند ودشمنی ومخالفت خویش را در برابر صدا های حق طلبانه ای علمبرداران نهضت اسلامی مخفی نمیداشتند چون اینهاکه در راه ثبات وصداقت کمر همت را بسته بودند از همان ابتدا خطرات غربی ها ومزدور ودست نشانده های انها خلیج وپاکستان را درک واستشمام مینمودند ومیدانستند که امپریالیزم غرب بد تر وظالم تر از سوسیال امپریالیزم شرق میباشد ولی انهادر اکثریت قرار داشتند وان اکثریت از جان ودل تابع وفرمان بردار ممولین سؤشده بودند و طبیعت این ازاد منشان ونیک اندیشان باغلامی ودنباله روی سازگار نبود دریکی از تشکیلات خود ساخته در پیشاور کمیته ای اعمار وباز سازی را برای جمعیت دادند ولی جمعیت ازین وظیفه به گرمی استقبال نموده وجناب استاد فرمودند <همان طوری که جمعیت بیشترین بار جهاد ومبارزه را بردوش داشت در اعمار وباز سازی ان نیز باید سهم باسزا ومهم را برعهده بگیرد> وهنگامی که از همت جهاد گرانش درکابل نیزدر راس دولت وحکومت قرار گرفت باز صحنه را برایش تنگ ساخته روزگار ملت عزیز ورهبر هردل عزیز جمعیت اسلامی را سیاه وتیره نمودندتا بلاخره قهرمان ارجمند ملی ورهبر دانشمند واگاه ومبارزش را به شهادت رسانیدند وامروزه میدان معامله وبازیگران پشت پرده را صاف کردند کنون که ملت عزیز واعضای جمعیت یتیم وبی سر پرست گردیده همه امید ها به احمد مسعود وادیب فهیم وعده ای جوانهای بیدار وخوش نام ونشان این مرزوبوم بسته است تا اینها باهم در تفاهم ویکپارچگی کامل مردم واهل جمعیت را به راه درست وثواب هدایت نمایند وخداوند همت وتوفیق این فرزندان نامدار ونام اور را بیشتر سازد
تبنگچی ازخوش بین های سابق جمعیت سابق

>>>   سران تاجیک باید بالفور دور هم جمع شوند و عوامل نفوذی پشتونیست ها را بشناسند و گم و گور و محاکمه سازند ورنه تاجیک در این کشور دیگر هیچ گاه روز خوش نخواهد دید.

>>>   با کوتای کوداچیان داخل حزب جمعیت که مفسدین پولپرت دزد خاین چون عطامحمد نور و یونس نا قانون مراد نامراد ومنصور عوام فریب ودیگر از همفکران شان بار بار معامله را بخاطر قدرت و سرمایه اندوزی شان کرده که اینبار جوانان خرد مند جمعیت با شناخت از چهره های نا پاک انها که از نام جمعیت و رهبر خرمند شهید ان استاد ربانی شهید و قهرمان ملی کشور احمدشاه شهید به مقاصد نا پاک شان استفادهسو کردند عضویت انهارا در تعلیق قرار داده و چهره های معامله گران را به همه ملت و جهان نمایان کرده است که اینکار سرپرست حزب جمعیت پسر استاد شهید در خور تمجید و ستایش است و در نظر است تا چهره های ناپاک دزد خاین دارایی های عامه و قدرت خواهان قدرت را در بدل خون ملت انها را در کنگره حزب بکلی پاک و منزه کند بلاخره چهره سیاه معامله گر عطامحمدن نور لافوک دروغگو عوام فریب و دارو دسته ان هویدا و اشکار گردید به همه.

>>>   سلام هموطنان ! درحقیقت نه ربانی رهبرخردمند است و نه مسعود قهرمان ملی است این دزدان وخاینین ملی هستند و هیچگاه مفکوره ملی نداشتند درنفاق و جنگ‌های داخلی شخصیت خودرا به نمایش گذاشتند به آمید اینکه نسل جوان جمعیت بتواند به فکر ملیبودن باشد در غیران جای خجالت به کلمه رهبر وقهرمان ملی گفتن به آنها صرف از دیدگاه چند از گروه‌های پیروی دزد شان

>>>   احمد مسعود عزیز
این اختلافات راجدی نګیرید
این بازی پښک با پشک است و چل به ګوشت جور کرده
این درس را فراموش نکن که پدر قهرمان شما قربانی غلامی امریکا شد
واین افتخار به پیشانی جمعیت اسلامی در تاریخ سجل است

>>>   اکنون که انشعاب غیرقابل اجتناب شده بهترین فرصت برای نسل جوان جمعیت اسلامی وسائیر حرکت های جوان درافغانستان میسر شده تا تکانی داده شوند وباشکستن تابوها و کنار گذاشتن اختلافات و سلیقه ها اساس یک حرکت سیاسی واجتماعی (نو)رابگذارند.وچنین پتانسیلی وجود دارد.

>>>   نه تنها حذب جمعيت بلکه تمام احذاب موجوديکه با عرابهٔ اشغال در گردشند از طرف سفارتخانه های اشغالگر حمايه و مديريت ميشوند مانند بز پنجشیر که از پاريس اداره و کومک ميشد و بزغاله اش از لندن .

>>>   مبارک تان باشد که از شیادان تاریخ ، دزدان و غارتگران و نرکران سرمایه و اجنبی این حزب پاک شد . مبارک باشد

>>>   شنیده بودم که می گفتند از ریزه بلا خیزه همان طور شد از قانونی و عطا بلا خست ؟ این خود فرختگان برای منافع شخصی خود به هر رذالت دست خواهد زد.

>>>   ای کاش تو رییس جمهور وطن ما بودی ای کاش

>>>   سخت ترین تیری به جسم جمعیت اسلامی که زمانی یکی از پر قدرتمند ترین تنظیم جهادی با موجودیت همه اقشار جامعه بود تشکیل جبهه شورای نظار بود، بعد از تشکیل این گروه دیگر نه استاد شهید رهبر ماند نه باقی سرشناسان جمعیت.

>>>   احم مسعود نترس
مرچه که گمی اش می آید بال میکشد.
پشت جمعیتی های بدنام وچّپاوالگر را رهاکن
در فکر بقایت باش پدرت آنقدر جنایت کرده که بغیر از همدستان چپاوالگرش خوش بین ندارد بالخصوص مردم کابل داغدیده.نشود که بسر نوشت آنها گرفتار نشوی.
باشنده کابل

>>>   پاشنده کابل ضد تاجیک ها نظر میدهد و خود را باشنده مینامد تاجیک ها قریب به نیمی از جمعیت کابل را شامل می‌شوند تو با کدام رو به استاد بزرگ احمد شاه مسعود جنایتکار میگویی ؟
معلوم است پشتونیست می‌باشید جنایتکار داودخان و عبدالرحمان خان و ظاهرشان و همه شأن بودند حکومتیشان به اساس ظلم و جنایت بود

>>>   دوست گرامی من پشتون نیستم از پشتون های جنایتگار هم نفرت دارم. تاجک کابلی هستم. دروقت مسعود و ربانی هم درکابل بودم.توسط قمندان ها وآمران حوزه زه خود مانند قمندان غلام محمد ،قمندان عبدالعلی یحیا امر حوزه دوم که مردارشد،آمر حوزه اول ودیگرانش سرای شهزاده از طرف شپ به غارت برده وحریق ساخته شد بول درجب السراج به مسعود انتقال داده شد.پولهای فلزی از فابریکه حربی ، ،کدام های مواد گوپونی تهیه ارزاق واشیای درمسال جوی شیر دوکانهای تکه فروش اهل هنود در زیر زمینی ازطرف شب توسط لاری ها به پنجشیر انتقال داده شد.خانه های اهل هنود در کارته پروان ولوازم دواییر دولتی وغیره با غارت برده شد حتی دروقت فرار از کابل خزانه دافغانستان بانک ومواد ذخیروی دولت دربیز مرکزی لاری بست درپنجشیر انقال وبیز را حریق ساختن وغیره.......
معلم پنجصد فامیلی. دوستدا رپنجشیری های خدا پرست وخد متگار وطن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است