سیاست توطئه افغانستان را به نابودی می کشاند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۶    ۱۳۹۹/۴/۱۰ کد خبر: 164015 منبع: پرینت

افغانستان کشور بی قانونی که جان شهروندان اش هیچ ارزشی ندارد.
کسی به غم شما نیست کشوری که قانون و مجازات ندارد و به فکر جان شما نیست.

رهبران جهادی، اعضای کابینه، والی های محترم، اعضای پارلمان مسوولین جامعه مدنی و حقوق بشر اگر خدای ناخواسته روزی مورد حمله انتحاری طالبان و یا افراد مسلح ناشناس و غیرمسوول قرار گیرید بدانید که هیچ مقام عدلی و قضایی و دادستانی نمیتواند به شما کمک کند، قاتل و یا قاتلان تان گرفتار نمیشوند.

در روز های اول و داغ، کمیته های تحقیق و پیگیری متهمان صادر می میشود و پیام های غمشریکی در تلویزیون خوانده میشد و بس، همین که مراسم خاکسپاری و فاتحه خوانی سپری شد، به فراموشی سپرده خواهید شد.

این در حالی است، که اعضای خانواده و فزرندان در غم و ماتم تان گریه و زاری می کنند دیگر شما گریه و فغان آنها را نمی شنوید، ولی قاتلان شما یا از افغانستان خارج و یا احتمالا در افغانستان با کمال اطمینان زندگی می کنند.

عقب این کشتارها چه دست های مخفی نهفته است که در جای امن زندگی و فرمان صادر می کنند. جواب این سوال را به هموطنان عزیز واگذار می نمایم یا باید ماند و گلبدین حکمتیار ده ها و یا احتمالا صد ها بادیگارد مجهز به سلاح راکت انداز شما را همراهی کنند ، در غیر آن زندگی شما به تار مویی بسته است و خطر حملات انتحاری هر روزه برای شما و هر فرد این کشور ممکن میباشد. پس از ترور به جان احمد شاه مسعود، استاد ربانی، حاجی قدیر، داکتر عبدالرحمن وزیر هوانوردی، میروس صادق وزیر هوانوردی، مصطفی کاظمی نماینده پارلمان و ده ها شخصیت دیگر که ترور شده اند، کسی گرفتار نشده است.

در مدت ۱۹ سال چندین وزیر، والی، رییس، قاضی، ولسوال و ده ها و صد ها نفر از مقامات ملکی و نظامی از کارمندان جامعه مدنی، حقوق بشر مولوی صاحبان و غیره (توسط حملات انتحاری و یا فیر افراد مسلح نا شناس و غیرمسوول کشته و یا زخمی میشوند و هر روزه این حملات انتحاری و یا فیر افراد به اصطلاح مسلح نا شناس ادامه دارد، تا معلوم شود بعدا نوبت کیست؟

دوستان عزیز و هموطنان محترم! بنده عاجر نمی خواهم کسی را بترسانم، خود تان شاهد این کشتارها هستید. این را باید بدانیم، دست های مزموزی که خود شان در جاهای امن نشته اند، چنین احکامی را صادر می کنند نزد آنها هیچ مقامی سیاسی، نظامی و دیپلوماسی که روزش برسد مصون نمی باشد و باید حذف شود.

حمله انتحاری در ولایت قندهار زمانی که داکتر همایون عزیزی والی بود را فراموش نکرده ایم،(نقل و قول) از ان زمان مقامات محلی می‌گفتند که انفجارها در مهمانخانه والی قندهار حوالی ساعت ۷ شامگاه به وقت محلی زمانی اتفاق افتاد که سفیر امارات همراه با والی قندهار و دیگر مقامات بلند رتبه این ولایت، مشغول صرف شام بودند، سخنگوی والی قندهار می گوید دو انفجار در مهمانخانه والی قندهار باعث مرگ پنج نفر شد و دوازده نفر زخمی بجا گذاشت، که یکی از ان زخمی ها داکتر همایون عزیزی بود که تا حال آثار زخم در دست اش معلوم میشود. آقای عزیزی حالا سفیر افعانستان در هالند می باشد. آن زمان جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار بود که خودش به طور مرموزی ترور شد. بفکرجان خود باشید.

‏محمود منجم زاده‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاستتوطئه
جان
نظرات بینندگان:

>>>   اقا محمود منجم زاده
شما ، پیروان شما و پیران بین المللی شما بیست سال میشود که مردم از زمین و اسمان بمباردمان و میکشند
شما وجدان خفته یکروز ازین جنایات بشری و دسته جمعی یاد نکردی
ده ها هزار زن، طفل ، پیر و جوان کشته شد اما وجدان خفته شما بیدار نشد

>>>   آقای منجم راده!
این که رهبران جهادی ، بعضی از اعضای کابینه و یک تعداد آدمکشان ترور می‌شوند کار بدی نیست و واقعا نیک هم است. ولی در پهلوی آن زمانیکه اشخاص به خاطر ملیت شان ترور می‌ شوند واقعا نگران کننده است و همه میدانند که این کار پاکستان و مزدوران شان است. شما همچنان به تشویش ترور آقای حکمتیلر هستید ولی نفرمودند که بنای ترور توسط ایشان و‌باند شان اساس گذاشته شد و نه تنها در افغانستان بلکه در شهرهای پاکستان کتله بزرگی از هموطنان روشنفکر ما توسط باند ایشان ترور شدند.

>>>   افغانستان ملک وحشت و دهشت ، جانیان
مافیا است تقلب دروغ مردم فریبی از بالای بالا تا زیرین زیر حکمفرمایی دارد
عدمش به زوجود// دل بستن ندارد سود
حبیب الله دکاندار چمن حضوری

>>>   ازان قرار داد های امنیتی و دفاعی و استراتژی که امریک با افغانستان در زمان اوباما امضاء کرده چه سودکه ترامپ با یک کرشمهء ابلیسانه آنرا به دستیاری خلیل زاد به باد فنا داد.
نادیه دانشجو

>>>   افغانستان کشوری بدون قانون که انسانها در ان ارزشی ندارند یم نفر در کابل فردی که می کشد وپس از ۲ ساعت از کشور خارج می گردد ، قاتل هیج وقت دست گیر نمیشود کشتن یک انسان در افغانستان بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ داکتر ارزش دارد اگر وزیر و والی باشد کمی بیشتر وافرادی که در ارگ پنهان شده اند قتل آنها قسمت اش چندین برابر می شود .

>>>   در اثر یک انفجار انتحاری در منطقه چمن حضوری حبیب الله دوکاندار محل جانش را از دست داد.
خداوند خودش را ببخشد و فامیل اش را صبر جمیل اعطا کند.
عدمش به ز وجود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است