ایتالیا فروش خانه‌های یک یورویی را از سر گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۹/۳/۲۷ کد خبر: 163834 منبع: پرینت

اپیدمی کرونا باعث خسارات قابل توجهی به بازار املاک و مستغلات ایتالیا شد، اما پس از رفع محدودیت‌ها، این کشور رفته‌ رفته به حالت عادی خود بر می‌گردد.
به گزارش سی‌ان‌ان‌ تراول، شهردار چین‌كيفروندی واقع در منطقه کالابریا، اولین کسی بود که فروش خانه‌های یک یورویی را از سر گرفت.

مقامات شهرداری پیروز خود را از این عفونت اعلام کردند و ابراز امیدواری می‌کنند که جایگاه عاری از کووید-19 به جذب افراد جدید و حل مسئله جمعیتی کمک کند. واقعیت این است که جوانان به خاطر جستجوی کار مجبور هستند این مکان‌ها را ترک کنند. در نتیجه جمعیت رو به افول است و روستا‌ها در حال از بین رفتند هستند.

به گفته شهردار چین‌کیفروندی، اوضاع به قدری جدی است که برنامه نجات کمون با (Operation Beauty) کدگذاری شد. جستجوی مالکان جدید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازسازی مناطق تخریب شده شهرداری است. این با یک وضعیت اپیدمیولوژیک مثبت تسهیل می‌شود- در میان ساکنان چین‌کیفروندی حتی یک مورد ابتلا به کرونا هم مشاهده نشده است. خود منطقه نیز از نظر احتمال شیوع کرونا در ایتالیا امن ترین مسحوب می‌شود.

تنها خواسته از خریداران، نیاز به تعمیر ساختمان خریداری شده طی سه سال است. در مناطق دیگر معمولاً پرداخت پنج هزار یورو لازم است و در صورت عدم رعایت شرایط، پول برگشت داده نمی‌شود.

در چین‌کیفروندی، سیستم کمی متفاوت‌تر است، خریدار تنها یک بار 250 یورو پرداخت می‌کند، در حالی که کار ترمیم در حال انجام است.
در صورت تکمیل نشدن تعمیرات ظرف سه سال، صاحب خانه 20 هزار یورو جریمه می‌شود، اما پیش پرداخت آن به نفع دولت انجام نمی‌ شود.

در اوایل سال جاری، فروش خانه ها به قیمت یک یورو در شهرداری بیزاکیا آغاز شد. سپس 90 ساختمان تاریخی برای فروش گذاشته شدند. معاون شهردار می‌گوید که تازه واردان در اینجا تحت تأثیر قرار گرفته و از ساختمان ها مراقبت می‌کنند. ما می خواهیم این مکان دوباره بدرخشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتالیا
خانه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است