حمدالله محب نواسه مولوی خالص در رابطه با نجیب
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۲    ۱۳۹۹/۳/۸ کد خبر: 163568 منبع: پرینت

حمد الله محب نواسه مولوی صاحب خالص رهبر حزب اسلامی شاخه خالص اعمار کننده گنبد برای داکتر نجیب!
زمانی که خوست به مجاهدین از طرف داکتر نجیب واگذار شد هشت جنرال بشمول ظاهر سوله مل معاون وزارت دفاع نجیب زنده از خوست بکابل برگشت ولی جلال الدین حقانی سربازان و افسران پایین رتبه پارسی وان را به جرم کمونیست تیر باران کرد که آن سربازان تا دم مرگ میگفتند ما کافر نیستیم روز آخرت گریبان شما را میگیریم.

بعدا داکتر صاحب نجیب تصمیم گرفت کابل را هم به قدم های اوغانیت نثار کند ولی موفق نشد و در راه فرار به ناموفق به ملل متحد پناهنده شد با خاطر جمع چون میدانست که جمعیت و مسعود او را نمی کشند و قبلا هم ثروت ها را انتقال داده بود به آدرس هایی در هند و نجیب با آنکه بهترین پارسیوان ها را سربنیست کرد ولی احترامانه حفاظت شد پنج بواسطه کاردانان سفارت که از فامیلش بود چهار سال تحت حاکمیت تاجیک ها زنده مانده تا بلاخره قربانی لجاجت شده ‌فدای مخالفت های درون اوغانی شد و مرده اش را مامای چرسی اش در پیکب کرایی شبانگاه از چوبه دار پایان کرده و در سیدکرم پکتیاه زیر خاکش کرد.

قبلا هم وقتی امان الله ارگ را ترک می‌کرد بجای خواهران خود خزانه را برد راننده برایش گفت که چرا خواهران را نمی بری گفت حبیب الله نامرد نیست به ناموس کسی تجاوز نمی گند و انها بر میگردند نزد ما و زمان گذشت مولوی صاحب خالص یکی از رهبران جهادی که حزب حقانی طالب نام دیگر آن است و انس هم یکی از فرماندهان و هم یکی از دامادانش در زندان بگرام...

ولی نواسه آن بزرگوار جوانی که پارسی درست صحبت کرده نمی تواند از قطع رجالی نخست سفیر بزرگ ترین کشور جهانی و بعد رییس شورای امنیت ملی دولت غنی حالا به زیارت قبر داکتر نجیب رفته وعده اعمار گنبد برای قبر نجیب را داده است.

کاملا گیچ کننده است!
برادر تاجیک این را بتو نوشتم گله نیست و قصه مفت هم نیست تکان بخور و صدا بلند کن و یا رنگ و گور خود را گم کن و منحیث کتلست تعامل سریع نکن و پیش مرگه نشو ملی گرایی را به زبان پشتو نما از زبان من برای ملی گرایی استفاده نکن من همه چیز را میدانم!
ناراحت نشو زبان پشتو را هرگز اگر تعصب ندارم ولی برای کسانی که حراست گرش نیستند اجازه نیست استفاده کنند که به مردم وانمود سازند که این ملی گرایان پیشمرگه از بی برنامگی است که به اوغان بیعت دارند ما را خورد نسازید. ناراحت هم نشوید.

حیب کوهستانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مولوی خالص
محب
نظرات بینندگان:

>>>   از طلوع نیوز، دزدان تفنگ‌دار صبح امروز پنجشنبه، (28مه) در ساحه بهارستان شهر کابل یک نوجوان شانزده ساله را به قتل رساندند.
در همین حال خانواده این نوجوان می‌گوید که "امید" از سوی سه دزد تفنگ‌دار به قتل رسیده‌است. پروین، مادر این جوان گفت: «پیش از این‌ که من و شوهرم از خانه بیرون شویم، پسرم را زدند.»
مادر این جوان می‌گوید که این دزدان پیش از این نیز به قتل و دزدی‌های مسلحانه متهم شده‌اند.
چند روز پیش برادر دیگر این جوان که در قطعه واکنش سریع وظیفه داشت نیز کشته شده بود پدر امید می‌گوید که غم ازدست دادن این دو، اورا شکسته‌است: «پسرم اول از خانه برآمد و من بدنبالش؛ بعدتر مادرش صدا کرد که پسرم را زدند.»
شریف، برادر بزرگ امید، که پولیس است می‌گوید که وی نیز باری با همین دزدان مسلح در نزدیکی خانه‌اش روبه‌رو شده بود: «در کوچه برآمدم. با لباس نظامی مرا ایستاد کردند. هفت نفر بودند. تفنگ‌چه داشتند و گفتند مبایل خودرا بده.»
گفتنیست که چند روز پیش دزدان مسلح در منطقه پنج‌صد فامیلی شهر کابل دست به تیر اندازی زدند که در نتیجه یک زن 36 کشته شد که از این خانم 5 فرزند بجا مانده است

>>>   با خواندن این مقاله به یاد معلم فرید کوهستانی که از طرف حزب اسلامی کلبدین به حیث نماینده به حکومت موقت معرفی شده و به حیث صدراعظم تقرر حاصل کرد افتادم یک انسان بیسواد همچو دگر جهادی ها صدراعظم؟؟؟؟راست میگویید حبیب جان کوهستانی سالها ست که عده ای از شما کوهستانی ها و پنجشیری ها از مقام های دولتی استفاده کرده اید و یکی از افراد مهم تان هم که از ولسوالی پنجشیر بود رحیم غلام بچه ظاهر خان بود و وظیفه ای ارایش زنان را و تقدیم انها در تفریگاه های کاریز میر خنجان و جلال اباد به پیشگاه ظاهر خان بود. من همینقدر از مقاله ای جناب عالی برداشت کردم.باقی الغیب و عندالله
غیب گوی

>>>   نجیب گاو اگر انسان درست یا رهبر خوب برای کشور میبود ملک ما از دستش به این بدبختی نمی لغزید۰
میگویند در آنوقت کشور مجهزترین و قوی ترین اردو را داشت ولی چون در راس یک خائنی چون نجیب خاد قرار داشت مثل موش شکست خورد و تمام قوایش متلاشی شد۰
جفنگ گوئی ها و فالبینی های روز های آخرش مثل خینه بعد از عید بودند و به درد خودش هم نخوردند۰
مرگ بد با صد فضیحت ای پسر
تو شهیدی دیده باشی از ....خر

>>>   چی عجب ! جنگ سالاران دیروز که خون نوشیدن و ویارنی جز افتخارات شان است جطور حقوق بشر داد میزند که نواسه های شان هم بالای گرده های مردم نشتسته بلند مقام های حساس دولیتی را کار مکینند و خانمش عضو سازمان جاسوسی امریکا برحال است
وای وای این ملت هرگز به انیده این ملت باور نه کنید .

>>>   خو خوب شد که فهمیدم نواسه خالص و شاید خانم نغممه هم
زن بیادرش باشد جطور که نغمه را ای نه گرفته و رفته او خارجس
و کفر را گرفته هاهاهاهاهاها

>>>   هر تجاوز گر که بوده یک اوغان حتمن پیدا شده تا نوکری او را کند۰ از انگلیس گرفته تا روس تا پاکستان تا امریکا هر کدام در بین این مادرفروش ها صد ها شاه شجاع و عبدالرحمن و کرزی و احمدزی و بقیه دارند۰

>>>   اگر تاجکش مینامی ویا پارسی گوی میخوانی در اصل با مقتضیات این عصر وزمان ساخته نشده از مزدور بودن واجنت شدن بدش می اید وبه قالب غلامی نمی گنجد اگر یکی دوسه نفر از تاجک هم در سلک غلامی پیوشته واین لکه ای ننگ را بجان خریده خوب تحقیق نمای در اصل باز یا از قندهار است ویا از مناصق غیر تاجک بلی یکی دو پنجشیری غلام بچه داریم انها نیز نزد دونر ها ان اعتماد واعتباری که دیگران دارند ندارند چون بعض ازین نوکر ها غلام ابن غلام ابن غلام اند مثلا داکتر صاحب ویا کرزی صاحب ودیگرانش اینها با افتخار میگویند که<چاپولوسی کار هر نامرد نیست === مرد میباید که مالد... را
گل نبی عیدی زاده

>>>   حقاني يكي از قوماندانان مولوي خالص بود. خود مولوي خالص هيچكاره بود. مسكين در اول مهاجرت در دره اسمعيل خان ١٨٠ كلدار ماهانه حقوق ميگرفت و ملاه بود. بعد تَر حقوقش را به ٢٠٠ كلدار بلند بردند. اما وقتي دوكانهاي تجارتي در پاكستان سمارقوار باز گرديدند، فاميل إرسلايي (جبارخيل) در راس ان حاجي دين محمد خودرا از حزب اسلامي جدا ساخت و تحت نام حزب اسلامي مولوي خالص حزب ساخت. مولوي خالص يك وقت ملاه قريه شان در سرخرود بود. البته حاجي قدير، عبدالحق و پسران كاكاي شان جهاد ميكردند. عبدالحق از جمله قومانداناني بود كه در دهه ٨٠ م هميشه با مارگريت تچر صدراعظم و قت انگلستان و ريگن ريس جمهور امريكا ديده ميشد. اينكه كرزي چه مداري گري كرد و اورا در دهن طالبان داد و خودرا ريس جمهور ساخت، به خدا معلوم است. چون در موجوديت عبدالحق ، كرزي چانس نداشت. بهر حال گرداننده حزب مولوي خالص، خاندان إرسلايي است. اين خاندان در بيست سال اخير هميشه مطرح است. قومانداناني مثل حقاني و عبدالحق در هرگوشه و كنار مملكت موجود بود. اما پاي اينها و يك تعداد ديگر به قصر سفيد رسيد. در آنصورت معادلات تغير ميكنند.

>>>   اگر دزدان سر گردنه تپه ها را برای خود زیارتگاه ساخته اندچه فرق میکند یک کمونست هم گنبد سر قبر داشته باشد.مشکل در کجاست؟

>>>   برادروقتکی تمام تفهای شهر کابل را قبر های دوزددان سر کوتل ګرفته خیر است برای او بچاره در یک دشت خدا یک قر جور شود

>>>   داکتر نجيب تخار را در نتيجه مزاکره مستقيم عبدااحمىد محتاط با مسعود به او بنام منطقه صلح واګرار شد ولى مسعود بود که بهترين فرزندان تاچک و پشتون و اربک را از تيغ تير کرد و سر به نيست نمود
و مسولين تاجک زنده برامدند و سربازان و افسران پايان رتبه تاجک و ازبک و پشتون را بيرحمانه قتل عام کردند،
رفتن اغاى محب به زيارت شهيد داکتر از لحاظ قومى نه بلکه از روى وجدان بيدار و پيروزى حق بر باطل است که جوانان به نظريات پوچ ګزشتګان شان نه مى ګن و اشتى ميکنند و له حق پى مى برند

>>>   حبیب کوهستانی هرطرف که ترازو کمی کرنک بود.همان طرف خودرا میبری .این نوشته هارا بخاطر انجام میدهی که به یاد عبدالله شوی که یکنفر پاز از تا جیک دفاع می کند.واکر خودت تاجیک هستی . ببرک کارمل را در کجا دفن کردی .
وسلام رحیم از کابل

>>>   كوهستاني عزيز، نام كشيدن و شهرت يافتن با بهتان و دروغ گوئي و تحقير چهره هاي جهادي و اقوام ديگر نميشود، محب جان نواسه خالص نيست مانند خودت نسل باقي مانده خاد قديم و پروتوكولي هاي نجيب است كه با فروش خون مجاهدين از طرف نظاري ها كمونستان قاتل با امن روانه اروپا و امريكا شدند، و نسل جديد شان با شهادتنامه هاي غرب دوباره به افغانستان بنام مشاور و متخصص برگشتند و باز هم همين نظاري ها كه از سهم جهاد شريك بزرگ قدرت بودند مانع ورود اين أشخاص در بدنه قدرت نشدند، وسگهاي ديگر چون اتمر لنگ ، برمك، امرالله چاي باشي خاد ، اشرف غني چپي ، علومي مرتد، ملك ستيز پرچمي، وجوانان خلقي لواط و زاني ارگ فعلي بر قدرت رسيدند. مولوي خالص و فاميلش تا آخر مجاهد ماندند و مردند. محب جلال آبادي است اما نواسه مولوي خالص نيست.

>>>   متن فوق عقده مندانه و عاری از حقیقت تحریر یافته است
نجیب قاتل بود اما در اخیر حاضر بود که صلح بیاید و طرح صلح ملل متحد
موافق ګردد و حکومت را برای مجاهدین تسلیم نماید اما نامردام
کودتا کردند بعد از ان حدود سی سال همین مجاهدین ملت افغان را قتل
نمودند.
وجدان زنده همین حالت حکومت مجاهدین ، طالب و کنونی حاکمیت
انسانی و حقوقی بود و است زن ، فرزند و حیات انسان افغان تامین
بود و است چقدر فامیل بی عزت و ناموس شدند به چه حد انسان ها
کشته سدند تمام جهان بنام های مختلف به کشور ما امدندو افغان
هارا قتل کردند و قتل می نمایند
ایا وجدان زنده همین طور است
سیاست خارجی با همسایکان نداریم جهان را بګذار هنوز هم ادامه دارد
بد نیتی همسکان مان زیاد شده است میدان جنک شدیم
اکر عقل میبود اسلامکرا حاکمیت را میګرفتند بعدا حاکمیت را تنظیم
مینمودند باز در مجموع و یا انفرادی با خاینن نجیب کارمل و غیره
حساب می نمودم و انهارا به قتل میرساندند
حال اعمال و کردار مجاهدبن بنام برای نجیب برات داده و اکنون حف
است که بهترین مقبره برایش بسازد دیموکراسی است دیکر خاینین
فافیایی قاتل فاحش دزد و رهزن قاچاقبر ها مقبره مفشن ساخته اند
از نجیب هم حقش است محب هر کسی که است کاری خوب و به جا
نموده است
احمدی

>>>   زمانی که خوست به مجاهدین از طرف داکتر نجیب واگذار شد ....
من در این جنگ از اول تا آخر آن حضور داشتم.
تمام نیروهای نجیب در خوست 95 درصد تلف شدند و تا آخرین رمق حیات جنگیدند.
وقتی وارد خوست شدیم و متون بابا آخرین سنگر نجیب در بعد از شام سقوط کرد، خوست شبیه شهر اجساد بود، در هر کنار و سر جاده دهها مرده افتاده بود.
وقتی وارد متون بابا شدیم، تا آخرین سرباز و صاحب منصب کشته بودند. حتی وقتی در تاریکی راه می رفتی، در هرچند قدمی پایت به مرده اصابت میکرد.
تنها همان روز میان عصر و شام، دو هلیکوپتر خواست به شهر خوست نشست کند؛ یکی در میدان هوایی نشست کرد که به مجرد نشستن مورد اصابت راکت قرار گرفت و سوخت، دومی در دفتر زنان ولایت خوست پایان شد و تنها توانست 15 تا 20 زن اعضای انجمن زنان را از آن دفتر با خود ببرد.
این مقاله از شروع بیخرانه نگاشته شده بود.

>>>   اقای کوهستانی اگر شما انتقاد های جدی نسبت به عمل کردها و طرز تفکر اقای محب دارید میتوانید مستقیما خودش را به باد انتقاد قرار دهید ولی از چسپ زدنهای بیمورد که گویا موصوف نواسه ای یونس خالص که شخص بد نام در تاریخ معاصر کشور است و دگر افتراتها پرهیز کنید . ایا این درست است که شما نواسه یا برادر و یا پسر معلم فرید کوهستانی مخلوع که در بین شهریان کابل به نام معلم فرید {خلموک} اولین صدراعظم حکومت موقت وعضو حزب اسلامی حکمتیار هستید؟؟
من یک تاجیکم. حمدالله شخص تحصیل کرده ویک جوان با استعداد است اینکه چانس و زمان و بخت با او یاری کرده است نوش جانش در حالیکه هزاران طفل و نوجوان ننگرهاری از رفتن به مکتب محروم است و این ولایت بستر نرم و گرم برای فعالیتهای تروریستی میباشد.
عده ای از شما ها نیز در تاریخ معاصر افغانستان به خصوص در سی سال قبل از امکانات خوب زندگی برخوردار بوده اید و حرف میان من و تو باشد میدانیم که از کدام راه ثروتمند شده اید.خانواده ای مرحوم مسعود سفارت افغانستان در لندن را به منزل شخصی خود مبدل کرده بودند و فامیل ربانی صاحب سفارت خانه افغانستان در دهلی را از سالهای ۱۹۹۳-۲۰۰۲
به محل شخصی شان مبدل کرده بودند و لک ها کلدار هندی عواید سفارت
از اثر تمدید پاسپورت و تهیه وثایق وغیره را به جیب هایشان زده اند.

شما از توهین و تحقیر امان الله خان که سمبول تحول طلبی در افغانستان و جهان است دست بر نمیدارید ولی از حبیب الله کلکانی که اله ای دست انگلیس قرار گرفت و باعث سقوط امان الله خان شد و افغانستان را قرنها به عقب راند با افتخار یاد میکنید. همان نه ماه حاکمیت این امیر بیسواد کافی بود تا زمینه برای ریشه دواندن استعمار جدید بدور افغانستان چون اختاپوت میسر گرداند.
در پنجسال حتی هفت سال اول بعد از سقوط طالبان چون در قدرت دولتی کاملا شریک بودید نه از شما و نه از هزاره ها شکایتی بلند بود زیرا همه ای تان از پشتون تا تاجیک که در قدرت بودید دمار از روز گار مردم در اوردید و لی حالا از نظر امریکایی ها افتاده اید با کارت تفرقه و توطیه علیه زبان و ملیت مردم سیاست میکنید . بخاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمیرسد.
وطندوست

>>>   هر تجاوز گر که بوده یک اوغان حتمن پیدا شده تا نوکری او را کند۰ از انگلیس گرفته تا روس تا پاکستان تا امریکا هر کدام در بین این مادرفروش ها صد ها شاه شجاع و عبدالرحمن و کرزی و احمدزی و بقیه دارند۰

>>>   یک اوغان به نمایندگی امریکا و یک اوغان دیگر به نمایندگی پاکستان بر سرنوشت مردم این کشور قمار میزنند، و آن اوغان دست نشانده دیگر را که استعمار ریس ارگ ساخته است مردم را با حیله و تقلب فریب میدهد.

>>>   غنی به خاطر نداشتن ریشه در جامعه خود را به دامن کمونیست ها انداخته و این جال را اتمر برایش بافته.

>>>   سلام عرض ادب،
مجاهدین منجمله مسعود میخواستند نجیب الله شهید را از دفتر سازمان ملل اخراج و مجازاتش نمایند اما بهد از فشار امریکا از این کار منحرف شدند. در جریان 5 سال نتنها اجازه خروج از دفتر سارمان ملل را برایش نداد، بلکه اجازه ترک کشور را هم برایش ندادند.
لطفا حقیقت را به مردم بگوید و از تبعیض اجتناب کنید
بااحترام
علی نادم

>>>   داکتر نجیب در بین پشتون ها خوب‌ترین رهبر بود.
وی انسان با منطق و یک سیاستمدار با دانش بود.
ام در اخیر حکومتش الی شهادتش قربانی رسم و سنت غیر انسانی پشتونوالی گردید.

>>>   آقای حبیب کوهستانی مقاله سراپا .... ات را خواندم ،نمیدانم از کدام آب نوش جان میکنی ،سراسر تعصب در مقابل قوم پشتون وقوم تاجک ،و. وظیفه یک ومنافق را به عهده گرفته ای اینکه محب بد کرد به قبر نجیب رفت و. چنین وچنان وعده ها سپرد از جهل ونادانی اش است که نمیداند مارکسیست یعنی چه کسانی که دست بهخون مردم نهفته است بی تفاوت است که باشد از قوم پشتون ویا تاجک ویا هزاره روزی جواب خود را به داگاه الهی میدهد ،نجیب ستمگر بی خدا بود و ظاهر وباطن اش یکسان نبود چال وفریب را پیشه خود. نموده بود و. اما خودت!!!!
چرا یک قوم شریف تاجک را بر علیه قوم دیگر نجیب دیگر پشتون ها تشویق و. ترغیب میکنی بس است این قوم پرستی واین تعبیض پرستی مگر کلمه لاالله الا الله ومحمد رسو الله را را به زبان نمیاوری ،خدا ورسولش فرموده که قوم گرانباشید بیتفاوتاست از کجا باشید همانطوریکه مسلمان باشید برادر یکدیگر هستید پشتون ها و تاجک ها و هزاره ها وغیره همه گل یک باغ اند و بوی مختلف دارند ،بدین معنی که انسانهای نیک وبد در همه اقوام پیدا میشود نباید همه را بخاطر چند مفسد وفاسد همه را یکسان بدانیم ،امید گله بی مغز ات باز شده باشد !!!
عبدالله ریحان

>>>   به صالح، ضیا، معالم عطا... بگو

>>>   در صورت تسلیم شدن نجیب به مسعود تمام راز های نهفته انها که یکی ان لیست اعدامی پنچ هزار نفری که چند سال پیش نشر شد بر ملا میشد با تسلیم نشدن نجیب اکثر یاران کمونیستی و همچنان شبکه خاد که سر سپرده نجیب بودن افشا نشدن که بعد ها همین شبکه باعث جدل های درون حزبی و جنگ های کابل شد نجیب بخاطر این به مجاهدین تسلیم نشد چون یک کمونیست به واقعیت مکتبی بود و تمام شئون کمونیست را قبول داشت و بخاطر مکتب خود جان خود را داد و متاسفانه چند شخص نا اگاه به ان لقب شهید می دهند و از جنایاتی که در خاد انجام داده مبرا می دانند

>>>   خداوند داکترنجیب اله را رحمت کند

>>>   درکشورافغانستان وقتی برای یک فرد سرشناس رتبه یا لقب میدهند نیم از مردم ازروی تنگ نظری یا حسادت به آن راضی نیستند مثال رتبه مارشالی دوستم ویا میدان هوائی بین المللی کابل ،یا کسیکه به سطح جهانم متفکر درجه دوم شناخته شده آنرا تنقید میکنند ،
اما در سایر کشورها ببینید برای یک فرد چندین القاب استفاده میشود
دریوگاندا دیکتاتور جباری بود بنام عیدی امین که نیم ملیون از مردمش را کشت وحتی میگویند آدم خوار بود سرهای مخالفینش را دریحچالش دیده بودند واو گفته بود گوشت انسان شور است خوش مزه نیست ، شش زن داشت واز جمله چهارتای شانرا کشت ده ها جنایت دیگر اما القابش را بشمرید:
رئیس جمهور یوگانداخود را چنین خطاب قرار می‌داد:
(( عالیجناب، رییس جمهور اوگاندا، رییس جمهور مادام العمر، ژنرال بزرگ ال حاجی، دکتر عیدی امین، خدای تمامی حیوانات روی زمین و ماهی‌های دریا و فاتح امپراطوری بریتانیا در آفریقا در کل و به طور ویژه در اوگاندا می‌نامید و جالب این که این همه عنوان در واقع یک لقب تنها برای وی بود.))
ر

>>>   علی نادم
اگر مجاهدین میخواستند نجیب خاد را از دفتر سازمان ملل اخراج و مجازاتش کنند این کار برایشان خیلی آسان بود۰ در حقیقت امنیت دفتر سازمان ملل را مجاهدین به عهده داشتند و بسیار بی عقل های مثل خودت اقلن همینقدر را هم نمیداننند، چونکه عسکر ملل متحد که در کشور نبود۰ حیات نجیب را در حدود ۴ تا ۵ سال مجاهدین نجات دادند تا آنکه اوغان های خودش خدمتش رسیدند۰ مجاهدین حتا به نجیب پیشنهاد کردند که او را با خود به پنچشیر نجات بدهند که نجیب به امید آمدن برادر های اوغان خودش آنرا رد کرد۰ توخی دستیار نجیب خاد این مطلب را در مصاحبه که با بی بی سی داشت به وضاحت اقرار میکند، برو خودت بشنو۰

>>>   آقای محب هر که باشد و هر کار ناشایسه ای انجام دهند چون پشتون است غذر ان خواسته اشت و در این کشور هر کاری که بخواهد می کند در صورتیکه پدر کلان اش پدر طالبان میباشد و در ایجا گروه طالبان نقش مهمی داشته .

>>>   کسانی که بدگویی داکتر نجیب اله رحمت اله علیه را مینمایند برای ملت وکشورافغانستان چه کرده اند بعد از شهادت داکتر نجیب اله کشور وملت افغانستان روی خوش راندیده است
عبد الرحمن نورستانی

>>>   نجیب بارور
شخصی به اسم خان محمد تکل که از جانب قیومی به سرپرستی وزارت انرژی و آب گماشته شده است، تصفیه کاری قومی را در آن وزارت آغاز کرده است. تصفیه کاری او آنقدر فراقانونی است که با یک تعداد کادرهای ورزیده که از طریق اصلاحات اداری و توانایی خودشان به بعضی از پست ها راه یافته اند نیز رحم نمی کند. حالا سوال این است که اگر اصلاحات اداری نمی تواند مانع سلیقه های سیاسی در وزارت خانه ها شود؛ نفس موجودیت این نهاد بر مبنای چیست؟ کسانی که با آقای نادری نادری دوست هستند او را منشن کنند که در این مورد پاسخ دهد. به زودی اسناد مخکشیسم آقای تکل را با شما شریک می کنم. یکی از دوستان ما که در دانشگاه آمریکایی ماستری گرفته و از طریق رقابت آزاد و کمیسیون اصلاحات اداری به یکی از ریاست های این وزارت راه یافته، گفت: تکل از مجرای تیم سیاسی خودشان حذف و تصفیه کاری را شروع کرده است، حالا ما حیران هستیم عریضه خود را به دروازه امرالله ببریم یا عبدالله؟ عبدالله مطابق به صلاحیت اجرایی کاری کرده نمی تواند، امرالله هم سلام ما را علیک نمی گیرد، مانده ایم مظلومیت ما را به کجا فریاد کنیم.

من می پرسم، پاسخ نسل سرگردان و کسانی را که در زیر ریش معامله گران حق شان ضایع می شود، کی می دهد؟

(سر تو بریده طالب، سر من بریده "فاشسم"
به کجا برم شکایت، وطنی که سر ندارد)

>>>   Anwar Rawi
مژده هوایی
بی بی کرونا ملا هیبت الله رهبر طالبان گرگی را حکمران دوزخ ساخت !
قرار گزارشات خبری رسانه های رسمی و غیر رسمی و زیر زمینی پاکستانی ؛ ملا هیبت الله که از چندی پیش به عشق بی بی کرونا مبتلا شده بود , دیروز ساعت ده صبح به جهنم فرستاده شد .
گزارشات می رساند که رهبری طالبان گرگی شپشی اکنون بدست پسر ملا برادر افتاده است و او به زودی به حیث رهبر جدید طالبان اعلان موجودیت خواهد کرد ...
قرار گزارشات , اکثریت رهبران و رده های بالایی گله وحشی شپشی طالبان در عشق بی بی کرونا مدهوش شده اند و شاید تعداد دیگرهم برای همکاری با ملا هیبت الله راهی دوزخ شوند ...
جای خوشی اینجاست , که به زودی نفاق و پراگندگی دامن گله وحشی شپشی طالبان را خواهد گرفت و آرمان حکمروایی در کشورمان را به گور خواهند برد ؛ البته هنوز روشن نیست که کدام کرونا دامن گیر رهبران طالبان شده است ؛ کرونای خدایی یا کرونای سیاسی ؟ تحلیل گران محترم میتوانند آزادانه در این مورد در فشانی کنند تا ما هم بدانیم ..

>>>   عبد الرحمن نورستانی
باشد، ولی باز هم نجیب یک خائنی بیش نبود۰ تنها خائن ها خائن های دیگر را باهم مقایسه و بعد به آن بهانه از یک خائن دفاع میکنند۰

>>>   درین کشور داعشی وجود ندارد۰ همین اوغان ها یا پشتونها هستند که گاهی طالب میشوند، و گاهی گلبیدینی، گاهی داعشی، و حتی گاهی جنایتکاران خلقی و نجیبی ویا فاشیست های اوغان ملیتی میشوند۰ تمام این وحشت و کتشار ها را همین اوغان ها میکنند، فقط به اشکال مختلف، و فقط همین اوغان ها۰ رهبر های اینها همه یکی هستند، یعنی همه اوغان هستند و باهم وجه مشترک دارند که به اساس آن باهم همبستگی و همکاری میکنند۰

>>>   برادر که از نجیب دفا میکنی و میگویی که نجیب در اواخر عمر خود حاضر به مذاکرات صلح شده بود . بعد از مرگ 50000 انسان بیگناه و 50000 خانواده های سوگ وار و 100000 معیوب جسمی و ملیون ها معیوب روحی و روانی دیگر صلح چه معنی دارد ؟ تمام فقر و نابودی ؛زجر که چهل سال است که مردم افغانستان با خود حمل میکند دستآورد همان نجیب بی نجیب است آتش افروزی های نجیب هیچ از خاموش شدن نیست . تبر های تیز و برنده دشمنان را دسته کرده و به جان مردم افغانستان انداخت و حالا برادران میگوید که قبر حقش است اگر قبر حق نجیب باشد پس حق سربازان جوان مجافظ این مرزبوم که در نزد طالبان اسیر است و از گرسنگی جان میدهد چیست؟

>>>   اگر نجیب کشتن مسوول 50000 بنا بر ادعای کامنت اخیر باشد پس دولت فعلی مسوول قتل هزاران جوان طالب است.باید جواب دهید...

>>>   اوضاع کاملا روشن است 5سال پیش تهداب تقسیم و تقابل بامحوریت دو داکتر نما هاگذاشته شد و نقشه راه ترسیم وتاییدشد و حالا خط تقسیم را روشن میکنند واندی بعد تقسیمات کشور وتقابل وبرخورد عملی صورت میگیرد.ونام داکتران درلست خاگ فروشان ووطن فروشان تاریخ ثبت میگردد.
وسلام. اصف کابل

>>>   یکتعداد از نجیب پیغمبر درست کرده اند۰ نجیب خاد بر همه ملت معلوم بود و به همین خاطر هم وقتیکه در اثر زور آمدن بالایش آیت خواند و حدیث خواندن را شروع کرد و فالبینی ناکامی های خودش را همه روزه میکرد دیگر برایش دیر شده بود و مردم فریبش را نخورد۰ او رفت به گودال تاریخ، فرار هم کرده نتوانست، و از خیرات دیگران چند روزی زندگی میکرد تا آنکه وطنداران و برادران عزیز خودش خدمتش رسیدند۰

>>>   نجیب اگر انسان درست یا رهبر خوب برای کشور میبود ملک ما از دستش به این بدبختی نمی لغزید۰
میگویند در آنوقت کشور مجهزترین و قوی ترین اردو را داشت ولی چون در راس یک خائنی چون نجیب خاد قرار داشت مثل موش شکست خورد و تمام قوایش متلاشی شد۰
جفنگ گوئی ها و فالبینی های روز های آخرش مثل خینه بعد از عید بودند و به درد خودش هم نخوردند۰
مرگ بد با صد فضیحت ای پسر
تو شهیدی دیده باشی ...

>>>   نجیب اگر انسان درست یا رهبر خوب برای کشور میبود ملک ما از دستش به این بدبختی نمی لغزید۰
میگویند در آنوقت کشور مجهزترین و قوی ترین اردو را داشت ولی چون در راس یک خائنی چون نجیب خاد قرار داشت مثل موش شکست خورد و تمام قوایش متلاشی شد۰
جفنگ گوئی ها و فالبینی های روز های آخرش مثل خینه بعد از عید بودند و به درد خودش هم نخوردند۰
مرگ بد با صد فضیحت ای پسر
تو شهیدی دیده باشی از...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است