نثار احمد فیضی غوریانی والی هرات
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۲    ۱۳۹۹/۳/۶ کد خبر: 163547 منبع: پرینت

نثار احمد فیضی غوریانی که نماینده مردم در دور شانزدهم مجلس بوده و از سرمایه داران هرات بشمار می رود به عنوان والی جدید هرات معرفی می شود.
از دفتر اشرف غنی به ارگانهای محلی هدایت داده شده، تا مکتوب تقرری نثار احمد فیضی غوریانی را بحیث والی هرات برای منظوری به این دفتر ارسال نماید.

نثار احمد فیضی غوریانی زاده ۱۳۴۰ از ولسوالی غوریان ولایت هرات است. وی تحصیلات متوسطه خود را در لیسه دعوت در پاکستان در سال ۱۳۶۶ به پایان برد و سپس وارد جبهه جنگ شد و در سمت مشاور اسماعیل خان فعالیت می‌کرد. پس از آن به آمریکا مهاجرت کرد و در تجارت قالی فعالیت داشت.
وی در هرات یک شرکت لوازم برقی دارد و دارای جایدادهای بسیاری در شهر می باشد.

تا فعلا در مورد سیدعبدالوحید قتالی والی فعلی هرات هیچ تصمیمی گرفته نشده است، گفته می شود به یکی از بست های مهم جابجا خواهد شد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فیضی غوریانی
والی هرات
نظرات بینندگان:

>>>   کسی را فرصت نمیدهند تا مدتی کارکند وپیش ازینکه درامورات مربوطه اس و.ارد شود فورا کککسی دیگری را بجایش تعیین میکنند ،
این تعینی شاید براساس توافق (عبداله2x )باشد
ر

>>>   احتمالا ویحد قتالی در کانیه اشرف غنی وزیر شود و آقای غوریانی و یا خانم ناهید فرید والی هرات شوند.

>>>   بلی. این دزدان و تازه دزدان باید جابجا شوند.

>>>   اندر باب دزدی های کرونایی!

دوستی دارم به اسم نجیب روشن که بدون شک از نادر روشن ضمیران این کشور است و دوستی شان برایم سعادتیست، بس بزرگ. ایشان قصه کردند که حین اعمار بند سروبی توسط روس‌ها، یک انجینیر روسی متوجه می‌شود که همکاران افغانی‌اش، از سر و ته پروژه سروبی می‌دزدند! یک روز آن مهندس روسی همکاران افغانی خود را جمع کرده و برای شان میگوید:
من از شوروی آمده ام و برای کشور شما کار می‌کنم و شما دزدی می‌کنید، حرف من برای شما این است که دزدی شما از یک پروژه عام‌المنفعه کشور تان دقیقن به این میماند که با مادر تان هم‌بستر شوید،
همین،
گم شوید!
امروز از اول صبح تا حال اخبار دزدی از بودجه مقابله با مرض کرونا را خواندم و نا گزیر عرضم به حضور "دزدان محترم" در هر سطحی که هستند همان حرف مهندس روسی است!

به قول یک دوست عزیز دیگر به اسم محسن حسینی

زت زیاف

>>>   همین اقایی وحید قتالی خو لیاقت کار در دولت را ندارد، دوره کاری اش در ادارهامور و ولایت هرات بدون دست اورد بود
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است