اسدالله خالد پدر فساد در وزارت دفاع
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۹/۲/۳۱ کد خبر: 163477 منبع: پرینت

ما جنرالان جوان را به تاریخ دوم رمضان جناب صالح صاحب معاون اول رییس جمهور نزد خود خواستند.
برای شان عارض شدیم که اسدالله وزیر دفاع ملی خلاف قانون ما را در احتیاط داده است.
جناب صالح صاحب هدایت جدی دادند و برای ما وعده سپردند که در طی یک هفته هم معاش تان را حواله میکنم و هم تعیین بست میشوید.
عصرهمان روز سکرتر صالح صاحب برای ما پیام داد که موضوع را باجناب رییس جمهور معاون صاحب اول شریک ساخته و در طی یک هفته مشکل تان حل میگردد. اما فردای آنروز بخاطر حاضری امضاکردن در پیژنتون رفتیم، دوستان گفتند بسیار اشتباه کردید نزد صالح صاحب رفتید. گفتم چرا گفت جدول هایتان را وزیر خواست بسیار قهر است همگی تان را جوان تقاعد میدهد.
امروز همگی را تقاعد دادند.
احمد رشاد
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


اسدالله خالد پدر فساد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسدالله خالد
وزارت دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت دزدان متقلبین تاریخ
عثمان جانباز قومندان تازه تقرر یافته ميدان هوايي كابل در يك اقدام فوري پنج تن از اعضاي خانواده اش را از جمله برادر برادرزاده و خواهرزاده اش را در ميدان هوائي در كليدي ترين نقاط جابجا نموده است.
این شخص یکی از دزدان مشهور و متقلبین تاریخ است

>>>   بجای اینها دختران زیبای پریچهره سیمین تن استخدام میکند ، از ین جنرالان برای خالد چی سودی میرسد ،؟

>>>   حتما قبلا با رئیس جمهور تفاهم نموده است

>>>   صالح يك انسان بي شخصيت است ، فكر ميكند كه راستي غني برايش صلاحيت داده بزودي قصه صالح مانند معلم خطاء مفت ميشود، حال ع و غ مجبور يكديگر را حمايت ميكنند تا حكومت شان دوام كند، و صالح بي ظرفيت و چكچكي هاي ديگر درو ميشوند،

>>>   ازین معلوم می شود که امر الله صالح به گفته محقق ، دوتایی پشه است و امرش نیز اعتبار ندارد akm

>>>   اسد الله خالد کار خوب نکرد.
باید همه شان را به جبهه میفرست تا در پهلوی سربازان جنگ میکردند و لقب شهادت نصیب شان میشد و در دنیا یک یک رتبه افتخاری میگرفتند و در قیامت نیز خود خدا فیصله میکرد که کدام طرف شهید است و کدام طرف نی.
مه فکر میکنم که همه شان شهید طبیعت میشوند و طبیعت دوباره منرال های وجودشان را در آغوش گرفته وبه درخت و یا سبزه تبدیل میشوند و برگ های این درخت و سبزه را کدام گوسفند میخورد و مالیکول های وجود گوسفند را تشکیل میکنند و گوسفند را قصاب حلال میکند و گوشت آن را ما میخوریم و داخل وجود کا میشود و این پروسه همیش جریان دارد و مجموع انرژی در طبیعت و فضای کیهان ما ثابت است و از یک حالت به حالت دیگر تبدیل میشود.
پس این جنرالان نیز میتوانند وظیفه مقدس خویش را در مقابل مردم و ملت و طبیعت انجام دهند.

>>>   بـه جهت توجــــــه جنگ سالاران ، غاصبان ، دزدان ، شروپساد ،:
لطفا دقیق توجه کنید:
افسران سربازان اردوی ملی وپولیس ملی مدت بیست سال میشود که در سنگر جهاد مقدس علیه متجاوزین پنجابی ترورست های عربی آدمکشان چیچینی وداغشیان جنایت کار واشرار طالبی شب و وروز درسنگر دفاع از وطن ومردم خود قراردارند ومصروف جهاد واقعی هستند که همه ملت مدیون ایشان هستند ، اینان طوری جهاد کردند که نه پل و پلچک وسرک تخریب کردند ، نه مکتب سوختاندند ، نه پایه برق منهدم نمودند ، نه در بین ملی بس برقی ماین گذاشتند نه بالای شهر راکت انداختند ونه تحت قومانده آی اسآی تخریب و ویرانی کردند ،
اگر یاد تان باشد ما از شما چهارده سال جهاد قرضدار بودیم ،حالا از بیست سال جهاد سربازان وافسران ما چهارده سال به جهاد شما مجرا ، باقی شش سال اضافی به کسانیکه می گویند ما مقاومت کردیم عوض شود ،میماند یکسال این هم به آن عده کسانیکه در زمان حکومت داود خان طوق غلامی پاکستان رابه گردن آویختندوبرضد آن سردار شهید بغاوت کرده بودند، دیگر هیچکس از شما منت دارومقروض نیست منبعد همه مسئولیت و صلاحیت مساوی داریم هیچکس از کس دیگر مقروض ومنت دار نیست ،
بنا منبعد هرچه دزدی میکنید غصب واختلاس میکنید تجاوز میکنید آدم می کشید بنام جهاد یا مجاهد کسی بشما مجرا نمیدهد ، دیگر بالای آن حرفها و فخر فروشی ها ومنت گذاری ها خاک بیاندازید که هرگز خریدار ندارد ،رفت آن روز های سیاه ، هرچه بود به تاریخ سیاه پیوست ،
آن قدح بشکست وآن ساقی نماند
آن قدر بشکست که هیچ باقی نماند
( ر )

>>>   اسدالله خالد قهرمان ملی است و هیچ خیانت نکرده است فقط و فقط دندانهای طالبان مزدور را در قندوز ریختانده است و ضمنا در وقت تصدی ریاست امنیت ملی خود برخی از اعضای وجود خود را قربانی این کشور کرده است. خیانت است که اسدالله خالد را تخریب میکنید.
زیبر زره بین

>>>   بـه ملا مجیب ،
وزارت عدلیه عربستان بخش‌نامه‌ای را برای تمام دادگاه‌ها صادر کرد که در آن آمده است: تمام دادگاه‌ها موظفند حکم شلاق تعزیری را لغو و آن را با مجازات‌های دیگری مثل زندان یا غرامت و یا هر دو جایگزین کنند.

>>>   شما جنرال و کارمندان کنه بیخ با تجربه دیگر در این وطن کار نمی اید

>>>   اسد الله خالدیک انسان عیایش مفعول است چندین دوسه در امنیت دولتی تاجیکستان از مورد بد اخلاقی و مواد مخدر دارد و امروز کار بد اخلاقی ان در وزارت دفاع خوب نکرد و اسد خالد اسناد جعلی از دانگاه دولتی تاجکستان به دالر هنگفتی خریده است

>>>   کسانیکه به ضد اسد االله خالد مینوستد جاسوسان ای ایس ای هستند و یا طالب مزدو اند که حتی نام خود را نمی نویسد و به دستور بادران این کار میکند.
عیالی کدام کار بدی نیست انهم در جوانی خودت نویسنده که حتما جاسوس هستی و الله به سگ هم سرفه کنی. این شد دلیل در تاجکستان عیاشی کرده حتما تو حاضر بودی یعنی .....خودت را هم این کرده است.
حنیف خیالزی

>>>   ممکن اکثریت متقاعدین از اقوام غیرپشتون باشند

>>>   کسی میتواند بگوید که در فلان شعبهٔ دولت غلام فساد نیست ؟

>>>   Saboor Raheel
ایهالناس!
جایگاه شورای امنیت در قانون اساسی کشور کجاست و چگونه تعریف می‌شود؟ این شوری به کدامیک از قوای سه‌گانه متشکله دولت رابطه و پاسخگویی دارد؟ بودجه این نهاد از کجا و کدام فصل و باب حواله می‌گردد؟ لایحه وظایف آن چیست؟
آیا رئیس شورای امنیت همو خردظابطی نیست که حق دارد جنرال را به سیلی بزند؟ یا همو غیرمسوول و واجب‌الاحترامی که زمانی مقام شاه بود؟

>>>   گذارش نامه
قرار گزارش مؤثق، شخصی به نام عسکریار از سوی اسدالله خالد به حیث پیژندوال وزارت دفاع مقرر شده است. این شخص، متخصص شناخته شده در دلالی بستربرای افسران ارشد است تا یک افسر مسوول در وزارت جنگ.
وی از ولسوالی تگاب است و درضمن کارنامه های خود، فردی بغایت متعصب و از فعالان سرشناس شبکه مخکشیزم درامورتعیین کادرها است.
درگزارش آمده است درحالی که دشمن به طور مشخص نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را هدف گرفته، درمرکز سوق و اداره کشور به غیر از انتقال دختران به مهمانسراهای افسران ارشد به شمول اسدالله خالد و پارتی های بی وقفه شبانه در میان مدیران ارشد دفاعی هیچ اولویت دیگری به چشم نمی خورد. عسکریار در رأس مجلس آرایی، رشوه گیری و حق گیری از قوماندانان قول اردو، فرقه و لوا های پرعاید قرار دارد.

>>>   امریکایی ها بسم الله محمدی وزیر دفاع سابق را پادشاه دزدان نام گذاشته بودند. اما از همه دزدی های وی در این سایت یاد نشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است